Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Mult mai mult dureaza pana intra motorul in bucla inchisa.
Nu stiu exact care este programarea acestor motoare, dar dureaza undeva la 30 secunde pana intra in bucla inchisa, chiar si la pornirea de la cald.

Si da, este de la benzina! Pentru mine e 100% clar.
Skip ads

  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Ai dreptate, am debitat eu balarii, motorul intra mult mai tarziu in bucla inchisa, deci nu are legatura cu manifestarea.
Voi trece si eu pe Petrom99 sa vad cum se comporta.
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
De vreo saptamana am facut plinul cu Petrom99. Pana acum s-a dus un sfert de rezervor fara nici o fluctuatie dubioasa dupa pornire.
E cam devreme sa ma pronunt, dar incep sa cred ca si la mine benzina e cauza. Dintre benzinele testate pana acum observ ca motorul asta merge cel mai bine cu Petrom99.
@wud desi inca mai testez, se pare ca ai dreptate.
Revin cu o concluzie dupa ce se goleste rezervorul. Sper sa nu am surprize pe parcurs, in benzina imi pun toate sperantele Very Happy ca altceva nu stiu ce sa ii mai fac.
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Pentru mine e clar. Benzina e problema. La unele pompe chiar se vinde "pipi". Dupa plinul de 99 am revenit la un plin de 95. Evident ca au revenit si problemele. Acum sunt iar pe 99 si totul e perfect. Deci se pare ca benzina de 99 de la Petrom e cea mai ok, cel putin in cazul meu. Nu e o problema prea deranjanta, se poate ignora usor, dar e bine de stiut.
Sarbatori linistite.
Skip ads

  • Petro2105

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2018

  • Mesaj Privat
La fel fluctueazã relantiul și la a mea ( Corsa D 1.2 benzinã, an 2007 ). Când alimentez din Petrom fluctuațiile sunt mai evidente, când alimentez din MOL sunt mai putin sesizabile. Înclin sã cred cã sunt foarte sensibile la calitatea carburantului . Un an dupã ce am adus-o din Austria a mers perfect... Deh, România te iubesc!
  • ConstantinC75

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2016

  • Mesaj Privat
Salut! La multi ani!
Citind comentariile de pe acest forum,am zis sa imi spun si eu micile anomalii la pornire a masinii.
Deobicei,cand e rece afara,la pornire acul turometrului urca pana la 1100-1200 in functie de temperatura exterioara.Dupa,nu stiu la cate secunde ca nu am urmarit,tinde sa scada si turatia devine instabila cateva momente,dupa care revine la o turatie aproape de cea indicata mai inainte.
Asa face de doua sau trei ori pana ajunge la turatia de relenti normala.In rest totul pare ok.Eu am alimentat numai de la Luckoil benzina de 95.Am bagat si de 98 fara sa simt vreo diferenta.De la alta benzinarie am bagat doar fortat de imprejurari.
Eu nu mi-am batut capul cu aceasta mica problema,pentru ca,zic eu, ECU isi parametrii de la sonde si se stabilizeaza tinand cont probabil si de parametri inregistrati anterior si mai avand o problema ce se manifesta prin mici vibratii(tremuraturi) ale motorului in plaja 2800-2900 de turatii,indiferent de treapta de viteza,am dat vina pe motor,nefiind intretinut de persoana de la care am luat masina,cat si pe benzina proasta din Romania.Masina are 201000 de Km,din care eu am facut vreo 60000 in cei trei ani de cand o am.La schimbarea cifrei octanice a benzinei,eu cred,nu stiu daca e si asa,ar trebui resetat ECU pentru a-si lua noile valori(parametri).Sper ca nu deranjez cu acest comentariu.
Numai bine!
  • Petro2105

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Corsa 2007 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2018

  • Mesaj Privat
În concluzie, benzina este problema fluctuației relantiului la pornire. Eu o sa folosesc doar 99 de la Petrom și când am ocazia de la Mol. O zi buna bunã sã aveți!
  • AMarius459

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2020

  • Mesaj Privat
buna ziua
detin un opel corsa c motor Z12XEP din 2005 cu 191000km
masina a functionat impecabil pana acum dar acum am o problema
la rece masina porneste si functineaza foarte bine , dar dupa 5 minute cand apa ajunge la 80 grade aceasta in relanti prezinta intreruperi ,scaderea turatiei ,aprinderea senzorului de baterie si fluctuati ale intensitati luminoase a bordului ( kilometraj )
in mers aceasta trage si merge fara probleme dar senzorul de la baterie se aprinde periodic la , 10-15-20 secunde
daca puteti sa-mi dati un sfat .. sau o parere ..
va multumesc
Skip ads

  • Nname768

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Corsa 2008 Xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2022

  • Mesaj Privat
Salut , am si eu exact aceeasi problema dar si un mare + dupa cele 10 15 secunde exista momente cand motorul moare efectiv , dupa a 2a pornire masina merge excelent fara probleme , daca la prima cheie daca nu astept putin si plec la drum schimband vitezele si accelerand parca nu are putere parca nu primeste benzina ... Care e problema nu mi dau seama .
Daca are cineva vre o sugestie va rog sa ma ajutati , nu vreau sa dau bani cu carul la mecanici din nou .
Mersi
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 299
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2008 Z12XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Problemele cu lipsa de putere si chiar oprirea motorului imediat dupa pornire le-am rezolvat inlocuind senzorul MAP. Dupa urmarirea parametrilor live cu un tester timp de o saptamana, am constatat ca erau momente in care senzorul murea subit pentru perioade mai scurte sau mai lungi de timp, dupa care isi revenea. Problemele se simteau cel mai mult pe vreme rece, in mers dupa ce se incalzea motorul nu mai erau asa evidente, desi daca erai atent vedeai o schimbare in functionarea motorului.
Nu strica o investigare, mai ales dupa atatia ani, senzorul acela nu are cum sa tina o vesnicie.
  • ney

  • Mesaje scrise: 966
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Am citit mai repede ce sa scris pana aici, deci poate nu am vazut bine
Verificati si electrovana de gaze de benzina sa fie inchisa
Poate trage ceva fals prin ia fara sa fie comandata electric
si atunci apar fructuatii
Daca nu este buna ,ar trebui verificata si canistra de vapori , sau ramaneti doar la schimbarea ei
Practic este ca un aer fals ,numai ca sunt vapori de benzina necalculati de ecu
  • AMarius459

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Am rezolvat problema
era cproblema cu alternatorul ...dioda nu mai reusea cand se inaczea sa furnizeze suficient curent
Skip ads

  • andrei_221

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Nname768 a scris:Salut , am si eu exact aceeasi problema dar si un mare + dupa cele 10 15 secunde exista momente cand motorul moare efectiv , dupa a 2a pornire masina merge excelent fara probleme , daca la prima cheie daca nu astept putin si plec la drum schimband vitezele si accelerand parca nu are putere parca nu primeste benzina ... Care e problema nu mi dau seama .
Daca are cineva vre o sugestie va rog sa ma ajutati , nu vreau sa dau bani cu carul la mecanici din nou .
Mersi


salut. asa patesc si eu. Plec de pe loc , urca spre 2000 ture, incepe sa dea in nas, dupa 5 secunde cu acceleratia la podea, gatuita , incepe sa traga din greu... isi revine cu greu si asta a fost tot. pe urma merge normal, dar pare ca tot simt lipsa de putere, comparativ cu Corsa C 1.2 care merge perfect , urca in ture, etc

nu are nicio eroare, TwinPort functional si fara joc excesiv, presiune benzina ok, 4 bar masurata la rece si cald.
Daca ar fi probleme cu senzori , aer fals, etc ar da erori pe sondele lambda, eficienta catalizator, etc.. dar nu am nimic de genul .

am citit in TIS si se pare ca este un update de soft pentru aceasta problema, dar nu stiu daca il mai fac la repr OPEL
Se leaga de faptul ca se foloseste un combustibil inferior, care la rece nu se pulverizeaza in camera de ardere in ceata si ramane in picaturi, ducand la ardere incompleta....
teoretic masinile fabricate dupa ianuarie 2009 il au deja





Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR