Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • NMilitaru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
De cateva zile bate motorul la relanti(fier pe fier) si scade conumul la 0,1-0,2% (nu moare),daca apas acceleratia putin isi revine pe moment.Nu se intampla intodeauna...are momente.Zgomotul este asemanator cu bataile de la volant dar nu bate in functie de pozitia ambreiajului.In mers nu are nicio problema!Nu scoate fum, consumul exterior la 2500 este de 3,8-4% dar este foarte zgomotoasa in accelerare (tractor),ulei 5w30 TopTec 4600 Liqui Moly de 9000km.
Cod(uri) eroare Nu are!
----
Model: H Caravan 1.7
An fabricatie: 2009
Cod motor: DTR
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Posibil regulator presiune de pe pompa de inalta.Se da jos ,se verifica gradul de uzura ,se curata ,dar cand il asamblezi la loc ,pune pistonasul in alta pozitie fata de cum a fost pus inainte sa il scoti.
Uite si niste poze daca nu stii cum arata.
Este cel din stanga si are o siguranta in cap ,o scoti si faci ce am spus.
  • NMilitaru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos! Am inlocuit regulatorul(denso ) anul trecut (oscila turometrul si motorul mergea intrerupt).Cu masina merg 90%in afara si nu schimb sub 3000(doar cand e rece 5-10minute schimb la 2500).Motorina rompetrol55 .Sa tina regulatorul doar 15000 de km?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Avem colegi aici pe forum care au schimbat regul.si i-au tinut 10000 sau mai putin.
Skip ads

  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Am avut ceva similar, batai si turatie neregulata la relanti. Facea din cand in cand, nu tot timpul si identic isi revenea daca acceleram putin. Simptomele au disparut dupa inlocuire kit ambreiaj + volanta. Apropo la mine volanta era varza, a scos mecanicul 2 pumni de span + bucati din ea. Masina are 215k.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Daca zici ca face ca un tractor ,este posibil sa fie senzorul de la vibrochen .
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Pune motorina de la mol: dacã mai face, pune regulatorul vechi și vezi cum se comporta.
La mine cãdea la 0.2 0.3 cu motorina omv în special și am rezolvat desfacand și curãțând regulatorul.
  • NMilitaru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Motorina o exclud *rompetrol55 *,cand ridic incet ambreiajul nu face niciun zgomot si tine bine.O sa curat maine regulatorul.Afecteaza alte componenente daca mai merg asa cu ea cateva sute de km?bataile motorului sunt destul de puternice (fier pe fier).
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Dar pana la urma unde se aud ,mai exact bataile alea fier pe fier?
  • NMilitaru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
din zona galeriei de admisie
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Injectoarele tacane.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Ok ,deci nu din zona ambreiajului .Atunci curata regulatorul cel vechi ,daca il mai ai ,asa cum a zis Daniel si sa ai grija cand pui arculetul si pistonasul la loc ,sa tii cont cum scoti pistonasul si sa il pui la loc in alta pozitie .Dupa aceea scoatel pe cel nou si punel la inapoi pe cel vechi curatat ,pe pompa , vezi cum se comporta masina si ne spui si noua.Egr-ul l-ai curatat vreodata?
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Sa tacane injectoarele in halul ala si totusi masina sa mearga bine......?
  • NMilitaru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos!Am masina de 25000 de km,la egr nu am umblat,in mers nu are probleme,consuma putin 3,5-4% la 2500 si nu scoate deloc fum.O sa desfac maine regulatorul sa l curat si revin cu un raspuns
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Niciodata injectoarele nu bat pentru ca toate piesele care-l compun si sunt in miscare au cateva grame greutate....bate pistonul respectiv ,in bolt,bate cuzinetul pe lagarul lui sau daca jocul este mai mare bate pistonul in chiulasa. Cu motorul oprit se pune o cheie cat mai fixa pe surubul din capul vibrochenului si se misca stanga dreapta mai energic....o sa stiti pana si ce lagar este dus.
  • NMilitaru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Cam asa e sunetul: https://youtube.com/watch?v=xGCsj0zQcJE dar putin mai repede
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Ia în injector bun și dã-i niște pulsuri de tensiune fãrã sa aiba alimentare cu motorina: sa vezi ce frumos face.

@mecaNIK: cine zice ca bat? Tacane

Suletul din link-ul de mai sus nu este de injector.
  • NMilitaru

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Daniel,ai dreptate.Stric injectoarele daca mai merg asa cu ea ? Cand stau pe loc tin apasata putin acceleratia la 1000 sa nu mai bata.La mecanic pot sa ajung saptamana viitoare
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
In link este bataie de piston.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Chiar imi era dor de romanasii mei care nu stiu sa citeasca.... BATE FIER PE FIER ....este altceva decat TACANE ,
Daca s-a ajuns la o bataie FIER PE FIER sa mai inlocuiesti injectoare nu mai are rost,daca doar merge imprastiat cu zgomotele de rigoare mai ai o sansa sa-l faci pentru inca cateva sute de km ,dar motorul este deja afectat,asa ca poti inlocui injector.
Eu daca am masina asta la reparat intai verific ce s-a stricat adica jocul in ansamblu bolt,cuzinet.... daca exista verdictul este INLOCUIRE MOTOR SAU RECONDITIONERE (cine stie sa o faca) daca nu e joc mergem pe injectie,senzori ,diagnoze alte balarii ... timp de raspuns intre 5 si 15 min.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR