Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Tot nu ai aflat de ce se infunda filtrul: daca l ai eliminat, nu înseamnã cã ai scãpat de probleme.
Dacã nu ai gãsit cauza, degeaba ai eliminat efectul: problema poate apãrea mai grava decât la început.
Skip ads

  • ADiana13

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Mersi de pãrere, Daniel. Era înfundat pentru ca motorina a fost de slabã calitate , filtru ce il cumpãrasem nou era de fapt afeter-market tot de slaba calitate si de aici toate simpotemele ei.. sunt convinsã ca in privința filtrului, problemele s-au încheiat aici.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu cred ca filtrul s-a infundat pentru ca nu a existat regenerare,iar regenerare nu a existat pentru ca la senzor nu ajungea masa,conditii in care semnalul era pe valoare inalta...! O alta posibilitate de a avea semnal pe valoare inalta,este scurtcircuit la plus,pe circuitul senzorului(nu in senzor) inclusiv in ECM...! Imi vine greu sa cred ca atatea service-uri chiar si reprezentanta,nu au facut cateva verificari uzuale! Regula de baza:-ca un senzor sa poata functiona asigura-i conditiile de functionare!
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Sa fie cum spuneti voi și, odatã cu eliminarea, sa fi scãpat de probleme.
Skip ads

  • ADiana13

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Va da-ti seama ca eu nu mã pricep ,femeie fiind, la foarte multe detalii.. am dus-o in atatea locuri tocmai pentru a primii ajutor , asta a fost ultima variantã, am acceptat si masina imi merge momentan, acum... cu Dumnezeu in fatã. Ce a tinut de mine am facut!
  • ADiana13

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Signum 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Big electro, atat in reprezentanțã cat si in service-urile unde am fost in ultimele 4 luni cand masina dãdea rateuri , mi-au dat mai multe simptome.. întâi debitmetru (l-am schimbat), pe urmã EGR (l-am schimbat), senzor de presiune admisie (l-am schimbat), injectoarele toate 4 date jos si trimise la verificare ,si in cele urmã filtru (l-am schimbat), ce e drept cu unul after-market la un pret accesibil nu unul de 2000 de euro original ca nu imi permiteam sa spun spun sincer, masina nu as fi vrut sa o schimb asa ca am cumparat unul recomandat after-market.. pe urma au zis ca e de la distribuție, am fãcut si asta, si in cele din urma au constat ca filtru nu face fațã, el nu mai isi face nici regenerare automatã, au încercat sa il curețe si a mai rezistat 2 sãptãmâni pânã iar a dat rateuri. Nu se accelera, avea șocuri in mers la 2500 de turatii, si pe tester NU DADEA ABSOLUT NICI O EROARE, pana acum la final. Si asa am ajuns sa ii anulez filtru. Ea merge.. merge exact cum mergea la început, nu stiu daca am fãcut cea mai buna alegere, dar in orasul meu nu mai aveam unde sa o mai duc ca toti se uitau la ea ca la o navã spațialã. Si ca iti vine greu sa crezi sau nu , am dus-o la toate service-urile din oras si la singura reprezentanțã OPEL care este pentru ca eu nu aveam idee ce are si nu aveam efectiv ce sa ii fac. Si am mai si rãmas cu senzor nou , debitmetru si egr degeaba ca cei din magazin nu mi le-au mai luat pentru ca evident au fost probate. Daca gãseam solutia nu mai scriam pe grupuri sa ma interesez daca a mai patit cineva asa ceva.. imi pare rãu ca va deranjez cu postarea mea ,dar am zis sa va scriu ce am facut in final pentru a mai citii si alții care au aceași problemã si poate gãsesc soluții mai bune inainte de a arunca banii.
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Pe forum nu exista deranj...! Eu am comentat pur si simplu eroarea si mai ales valoarea inalta a semnalului. Faptul ca sunteti multumita de modul de rezolvare,e foarte bine...!
  • CIoan853

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2018

  • Mesaj Privat
zafira b 2006 motor z19dth 110kw.Aceeasi eroare P1901(75) imi apare si mie pe tester,dupa ce am pus un filtru de particule after-market.pe la 2800 rot.apare masina cu cheita si nu se mai tureaza peste 3000rot.pana sa-i pun filtrul scotea fum negru la accelerare(cel vechi a fost eliminat fizic).daca stie cineva ce pot sa fac ca nu as incepe sa schimb piese pe masina degeaba.va multumesc!
Skip ads

  • arhadinamo

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Anulezi filtru,o sa apara alte probleme,cum sa zica sa schimbi motorul,izometria turbinei e reglata pe tester,se mai poate bloca din cand in cand,si baga presiune mare,si de acolo intra in limp mode...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Eu cand am o problema de a intelege ceva,intreb...! Explica te rog,termenul "izometrie",pentru mine care are nevoie de un nivel modest...,nu de unul de facultate de matematica!
  • arhadinamo

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Mecanismul ce deschide si inchide cand i da comanda electrovalva,daca sa dereglat da eroare...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Deci, izometrie= mecanism...?!
Skip ads

  • arhadinamo

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z1.9DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2013

  • Mesaj Privat
Da,in turbo are mici clapete care se misca,si acele clapete sunt actionate de o tija din afara lui,o tija ce se regleza pe banc de proba...
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
arhadinamo a scris:izometria turbinei e reglata pe tester
Am vrut sa vad daca ai folosit acest termen,"izometria",in cunostinta de cauza sau doar ca sa pari mai deosebit...! Din explicatiile dumneata mi-am dat seama ca nu stii sa definesti termenul si nici sa-l explici! Uzual in auto,se foloseste expresia "geometrie variabila"...! Definitie: "IZOMETRIE substantiv feminin 1. însușirea, faptul de a fi izometric. 2. (matematica) transformare geometricã ce duce puncte diferite în puncte diferite și orice segment într-unul congruent cu el. 3. indentitate metricã a vocilor unei compoziții muzicale. (< franceza isometrie)"...! Nu trebuie sa pozam in..., ceea ce nu suntem...!
  • GSilav

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2019

  • Mesaj Privat
Mai ies noxele la itp dacã se anuleazã filtrul de particule?
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Noxele ies sigur in atmosfera...,doar ca nu vor fi conforme cu Euro x,al motorului! De fapt daca plecam de la rolul filtrului...,deducem consecinta anularii!
  • AlexRRR

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2020

  • Mesaj Privat
CIoan853 a scris:zafira b 2006 motor z19dth 110kw.Aceeasi eroare P1901(75) imi apare si mie pe tester,dupa ce am pus un filtru de particule after-market.pe la 2800 rot.apare masina cu cheita si nu se mai tureaza peste 3000rot.pana sa-i pun filtrul scotea fum negru la accelerare(cel vechi a fost eliminat fizic).daca stie cineva ce pot sa fac ca nu as incepe sa schimb piese pe masina degeaba.va multumesc!


Salut ! Oare i ai mai dat de cap ? Aceeasi problema o am si eu.
  • user194

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2023

  • Mesaj Privat
Am aceeasi problema la un opel signum, nu pot conduce mai mult de 80kh.Ce am schimbat ca sa rezolv problema?
  • GBurescu

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2023

  • Mesaj Privat
Aceeași problema am și eu ,am schimbat senzori rampa injectoare,ulei,filtru ulei și motorinã,o sa schimb și senzorul gaze,la mine apare senzorul gaze când o turez ca eroare,
P1901,SI EROARE P1109 și moare motorul turat rãmâne fãrã putere
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,470
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Deci, ai cam schimbat orice, doar sa nu aiba legatura cu erorile.
Mergi la cineva care se pricepe, ca o sa iesi mai ieftin, decat sa schimbi toata masina.
Pentru ceva pareri mai la obiect, ar trebui sa spui despre ce masina vorbesti, ce motor, care sunt codurile de eroare complete si cam ce interventii s-au facut inainte.
Inainte de a schimba ceva, se face o diagnoza corecta, se urmaresc parametri componentelor la care apar erori, se verifica daca sunt intrunite conditiile de functionare corecta, abia apoi se schimba.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR