Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • radu.garcia

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
mai cer un deviz si din alta parte, victoria global Brasov.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca fumul e negru, amestecul e prea bogat in motorina pe cei doi cilindrii cu compresia mai slaba.

Nu stiu ce sa zic, dar la mine cand pe cilindrul 4 am avut compresie doar 10 au fost doua supape de evacuare lovite (erau putin strambe, nu mai inchideau corect) si aveam o usoara bataie la motor. La tine cu compresie 14 si 17 mai degraba pot fi scaunele de la supape care nu mai inchid complet, de aici probabil si pierderea de compresie. Nu exclud ca eventual sa fie camele decalate cu un dinte.

As zice ca problema e in chiulasa mai degraba.
  • radu.garcia

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Bataie a aparut si la mine.
Vedem mai multe pe 07.11 cat sunt programat la operatie.
2800 lei intreaga operatie pentru garnitura de chiuloasa. In cazul in care la demontare mai apare ceva pluseaza cu ce mai gasesc.
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
La ce concluzie au ajuns cei de la service?
Skip ads

  • radu.garcia

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Concuzie:
Garnitura de chiuloasa dusa intre cilindri 3 si patru si chiuloasa usor deformata. Acesta a fost ce mi-au transmis cei din service
Operatiune cu deviz de 3600 ron.
Le-am spus sa se uite si mai jos in motor : segmenti, piston, cuzineti , dar au zis ca nu este necesar ca problema este de la garnitura.

Acum astept sa vedem cum va merge ulterior.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
ÃŽți mai recomand sa testezi injectoarele pe banc.
Cel puțin unu dintre 3 și 4 are probleme.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
O galagie de bani ti-au cerut...

Oricum, fiind putin stramba (de obicei asta se intampla cand motorul a fost la un moment dat supraincalzit, poate s-a spart un furtun de apa la un moment dat ?) chiulasa obligatoriu va trebui rectificata plan, si ca sa faca asta vor fi obligati sa demonteze toate supapele. Daca tot le demonteaza, sa verifice cat este jocul in ghidurile supapelor + latimea amprentei supapelor pe scaun. Sa le dai si un set complet de semeringuri de supapa verzi Elring sa ti le schimbe inainte sa remonteze supapele la loc in chiulasa. De curiozitate, cati km are masina acum ?

Ca sa-ti faci o ideie despre : pretul unei garnituri de chiulasa Elring, o garnitura de portchiulasa Elring, semering-uri de supapa, semering de etansare arbore chiulasa, un set de prezoane, o garnitura de capac motor, 4 saibe de cupru+4 garnituri de etansare din cauciuc pentru injectoare... uita-te pe site-ul Autokarma, il gasesti in Google. Adauga la pretul total al componentelor 5l ulei motor, 3litri antigel GM rosu, 3 litri apa distilata pentru motor, si eventual daca distributia are deja la 35.000km de la ultima schimbare de curea poate ar fi bine sa mai investesti intr-o curea de distributie+curea auxiliara cu caneluri ambele noi, pentru ca manopera pentru montarea curelelor oricum este deja inclusa in pret.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
In cazul meu (Z17DTL, 2004) costurile cu piesele pentru chiulasa, pe care le-am enumerat mai sus, au fost astea :

4 saibe de foc din cupru, pe original : 4x15=60lei
4 oring-uri injector : 4x27=108lei
16buc simering supape culoare verde Elring : 16x1.5lei=24lei
garnitura chiulasa Elring cu 3 gauri : 135lei
garnitura portchiulasa Elring : 24lei
set suruburi chiulasa Elring : 53lei
rectificat plan chiulasa : 150lei
---------------------------------------------------
Total : 554lei (+30lei transport prin curier)

L.E:
Eu am refolosit : semering arbore cotit original GM si garnitura capac motor originala GM, dar la tine trebuie sa le iei in calculul final ca le vor pune noi (ca sa ai garantie la lucrare).
Motorul tau fiind 2011 estimez ca preturile vor fi mai mari la Autokarma pentru aceleasi repere motor, dar cred ca nu cu mult mai scumpe.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Vin 09 Nov, 2018 2:26 pm
Skip ads

  • radu.garcia

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:ÃŽți mai recomand sa testezi injectoarele pe banc.
Cel puțin unu dintre 3 și 4 are probleme.


Toate injectoarele au foat puse pe banc si sunt ok, in parametrii.
  • radu.garcia

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:O galagie de bani ti-au cerut...

Oricum, fiind putin stramba (de obicei asta se intampla cand motorul a fost la un moment dat supraincalzit, poate s-a spart un furtun de apa la un moment dat ?) chiulasa obligatoriu va trebui rectificata plan, si ca sa faca asta vor fi obligati sa demonteze toate supapele. Daca tot le demonteaza, sa verifice cat este jocul in ghidurile supapelor + latimea amprentei supapelor pe scaun. Sa le dai si un set complet de semeringuri de supapa verzi Elring sa ti le schimbe inainte sa remonteze supapele la loc in chiulasa. De curiozitate, cati km are masina acum ?

Ca sa-ti faci o ideie despre : pretul unei garnituri de chiulasa Elring, o garnitura de portchiulasa Elring, semering-uri de supapa, semering de etansare arbore chiulasa, un set de prezoane, o garnitura de capac motor, 4 saibe de cupru+4 garnituri de etansare din cauciuc pentru injectoare... uita-te pe site-ul Autokarma, il gasesti in Google. Adauga la pretul total al componentelor 5l ulei motor, 3litri antigel GM rosu, 3 litri apa distilata pentru motor, si eventual daca distributia are deja la 35.000km de la ultima schimbare de curea poate ar fi bine sa mai investesti intr-o curea de distributie+curea auxiliara cu caneluri ambele noi, pentru ca manopera pentru montarea curelelor oricum este deja inclusa in pret.



Multumeac de sfaturi, toate cele descrise mi-au spus ca le fac in operatia standard.
Eu le-am mai cerut si o revizie integrala.
Si masina are 230000, eu o am de 60.000 km, perioada in care a mers perfect.

Rwviziile le fac la 10000 de km, nu depasesc, de condua nu conduc subturat, o alerg deatul dupa ce motorul este cald.
Cine stie, poate stilul meu de condus a dua la asta, saj poate doar ghinionul.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca motorul are 230.000km, atunci probabil o sa gasesti joc mare in ghidurile de chiulasa. Al meu a avut 232.000km cand a trebuit sa umblu in el, am ajuns la rectificat chiulasa si fiind prezent la demontare am vazut ca jocul din ghiduri depasea valoarea maxim permisa. A trebuit sa refac complet chiulasa, ca nu am gasit sa cumpar chiulasa SH buna care sa aiba sub 200.000km efectuati deja (initial am luat una de Astra H 2004 cu peste 200.000km in bord si era chiar mai uzata ca a mea, deci a trebuit sa o returnez). Supapele astea de pe motoarele Isuzu in 16valve lucreaza inclinate la unghi (nu perpendicular pe piston ca la cele in 8 valve) si se uzeaza tija + ghidul supapei mai repede si in mod inegal.

Sper sa ai noroc sa fie bune ghidurile... ca daca NU atunci mai departe sunt doar doua variante :

1. sa te minta ca ghidurile inca sunt bune si nu au joc mare. In cazul asta, ghidurile au joc peste valoarea maxim admisa si supapele deja sunt prea uzate, dar oricum nu o sa-ti dai tu seama de asta doar ascultand motorul. Oricum si cu uzura asta, supapele din chiulasa vor mai functiona cel putin 100.000km (motorul va fi ceva mai zgomotos si va pisca ceva ulei).

2. sa iti spuna adevarul, si atunci se impune schimbarea ghidurilor+supapelor (16ghiduri, 16 supape) iar asta este o operatiune pe care ti-o poate face corect doar un atelier specializat (eu m-am deplasat din Sibiu la Turda pentru asta, mai aveam o optiune sa merg cu chiulasa la Tg. Mures) iar pentru schimbare ghiduri costurile au crescut cu :

8buc supape admisie MAHLE 8x28lei=224lei
8buc supape evacuare TRW 8x29lei=232lei
16buc ghid supapa TRW Engine 81-4216 : 16x25lei=400lei
cost operatiune schimbare ghiduri : 400lei
deplasare Sibiu-Turda-Sibiu cu masina personala : 90lei
--------------------------------------------------------------------------------
Total : 1.346lei

Sper sa fii norocos si chiulasa ta sa fie inca in parametrii maximi de uzura admisi pentru ghiduri si supape.


Ultima modificare facuta de ahappyuser la Vin 09 Nov, 2018 3:01 pm
  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
In general, problemele la tipul asta de bloc motor Isuzu au inceput sa apara dupa introducerea DPF-ului, si de obicei pe cilindri 3 si 4. Ciclurile de regenerare cresc foarte mult temperatura in cilindri si mai ales in acele zone. Din cauza asta si injectoarele 3 si 4 sunt primele care cedeaza.
Cand l-au proiectat japonezii, nu s-au gandit ca o sa treaca prin asa ceva in viitor.

@ahappyuser: Vad ca te-ai distrat putin cu motorul tau Smile . Ai desfacut si pistoanele si arborele daca tot erai pe acolo? Eu asa as fi facut. As fi bagat macar un set nou si o hornuire.

Cum ai refacut jocul supapelor 0.4mm ?
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
M-am distrat MAXIM cu motorul meu, in sensul ca l-am inchis si in 3km i-am rupt cureaua de distributie noua, asa ca costurile au mai crescut cu ceva si am alergat de nebun sa mai gasesc un rand de piese SH. Am scris pe forum o parte din ce-am trait cu motorul asta Isuzu EURO4 in 16valve.

Nu i-am desfacut si pistoanele + arborele ca motorul nu imi mânca ulei deloc in 10.000km. Am gasit depunere mai mare de calamina pe capul a doua din pistoane si asa mi-am dat seama ca nu-mi mai lucreaza corect. Asa ca am trimis 2buc la Buzau pentru reconditionat, si costurile au mai crescut cu 340lei. Si pana am avut eu timp sa inchid motorul (cam 6luni) bateria a stat si s-a terminat (a ramas la 10volti cand am vrut sa o reincarc) deci a trebuit sa iau si o baterie noua, apoi dupa ce motorul am vazut ca e in regula aveam sa aflu ca s-a blocat un etrier de frana spate pe disc cat a tot stat masina nepornita pana am avut eu timp sa-i fac motorul, deci a trebuit sa iau si un etrier SH. A fost un fel de ,,Drumul Oaselor,, toata aventura de care am avut parte, dar macar manopera am facut-o eu si asta a mai scazut cu ceva costurile.

L.E:
Jocul supapelor l-am refacut folosind lera la 0,40mm pentru toate supapele, dar oricum la urmatoarea desfacere de capac motor va trebui sa le refac la unele dintre supape pentru ca cu supape noi si scaunele rectificate ele se aseaza in timp dupa noile scaune si jocul automat se schimba. Nu mai conteaza d.p.d.v al costurilor pentru ca mai am o galeata de pastile+pahare de pastila, defapt am pastile de pe 3 chiulase de motor, din care 10 sunt ale mele (6 le-am aruncat ca erau lovite cu urme de la came).
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
radu.garcia a scris:
Daniel a scris:ÃŽți mai recomand sa testezi injectoarele pe banc.
Cel puțin unu dintre 3 și 4 are probleme.


Toate injectoarele au foat puse pe banc si sunt ok, in parametrii.


Ai fisa de testare sa ne-o arãți și noua?
  • radu.garcia

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
Desigur.
Injectoarele care sunt acum pe masina au fost testate in doua faze si am doua fise de testare pentru 5 injectopare SmileSmileSmile
Acum pe masina am pe cilindrul 1 , in locul celui care este in afara parametrilor
cel care este ok, cel pentru care am fisa singulara.



  • ionexu

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Ce ai mai rezolvat?
  • NCatalin537

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o problema la un opel astra j 1.7 125cp..se aude un zgomot ciudat pe langa distributie am gasit un filmulet pe youtube cu același zgomot va rog daca ma puteti ajuta https://youtube.com/watch?v=_mc6LBn5EKw
  • Andrei_JOY

  • Mesaje scrise: 136
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2008 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Este zgomotul "fantoma" produs de pompa de injectie, nu ai ce sa-i faci, nu se strica nimica, asa face si a mea, dar daca cauti pe forum zgomotul fantoma ai sa te lamuresti mai usor.
  • NCatalin537

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Salut Andrei înafara de zgomotul ala cand o accelerez da in nas(se intrerupe)masina porneste foarte bine...Nu stiu ce sa fac
  • radu.garcia

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2011 A1.7 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Oct 2013

  • Mesaj Privat
ionexu a scris:Salut. Ce ai mai rezolvat?


Am rezolvat in final problema.
Dupa cum spuneam a fost garnitura de chiuloasa.
Acum merge super, ca in vremurile bune de acum 6 luni.
Toata operatiunea 3300 ron.

sper ca sa nu mai am probleme de acum inainte cu motorul.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR