Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • ady12dd

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Aantonio, ba da a vazut, chiar si eu am vazut dar nefiind asa priceput si el a spus ca pot sa merg si asa cu ea am zis ok. zicea ca daca nu sunt pete sub masina sa nu-mi fac griji. am zis ok dar faptul ca masina da sa moara de fiecare data cand dupa ce turez motorul apoi las pedala de aceleratie si ,nu stiu cum sa explic, cand ajunge aproape de rotatia de relanti 800 rpm trepideaza apoi isi revine. a zis sa schimb bateria, am schimbat-o. tot asa face. am curatat cureaua de ulei, multumesc tai-pan, nu se mai aude haraitul ala dar problema cu trepidatiile si tacanitul tot o are. pun pe seara un video poate se disting mai bine sunetele acum ca nu se mai aude cureaua. sambata ma duc cu ea si la di bas sa vad ce zic si cei de acolo. am mai fost odata cu o problema la bobina si au zis ca e ok bobina, schimbat bujiile toate 4, in 2 saptamani a mai cazut una, ca in cele din urma sa-mi spuna ca bobina defapt e praf si sa o schimb si normal ca am schimbat-o. de aia prefer sa va intreb si pe voi ca atunci cand ajung acolo sa am si eu cateva variante si sa le spun sa verifice. cheers
Skip ads

  • ady12dd

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
T.ion a scris:Eu zic ca la fulia la alternator s-ar auzi.
Este doar o parere.

Da, se vede si ceva pe curea (ulei) cum spune colegul.
Vezi de unde sunt scurgerile, si remediaza ce este de remediat curatat fulile de ulei si alta curea de accesorii.
Nu strica niste rotiri cu mana la fuli jocuri etc.

Mobil Super - nu este bune am folosit eu 2-3ani. (se da dea motorul la el il papa.)



Multumesc, o sa va ce pot sa rezolv la service cu acele scurgeri, ma gandesc sa ii schimb si garniturile de la motor. fulia de ulei nu stiu care este ca as curat-o ca si cureaua de accesorii. fulia de ulei este cumva rotita aceea de langa motor?
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
ady12dd a scris:Aantonio, ba da a vazut, chiar si eu am vazut dar nefiind asa priceput si el a spus ca pot sa merg si asa cu ea am zis ok. zicea ca daca nu sunt pete sub masina sa nu-mi fac griji. am zis ok dar faptul ca masina da sa moara de fiecare data cand dupa ce turez motorul apoi las pedala de aceleratie si ,nu stiu cum sa explic, cand ajunge aproape de rotatia de relanti 800 rpm trepideaza apoi isi revine. a zis sa schimb bateria, am schimbat-o. tot asa face. am curatat cureaua de ulei, multumesc tai-pan, nu se mai aude haraitul ala dar problema cu trepidatiile si tacanitul tot o are. pun pe seara un video poate se disting mai bine sunetele acum ca nu se mai aude cureaua. sambata ma duc cu ea si la di bas sa vad ce zic si cei de acolo. am mai fost odata cu o problema la bobina si au zis ca e ok bobina, schimbat bujiile toate 4, in 2 saptamani a mai cazut una, ca in cele din urma sa-mi spuna ca bobina defapt e praf si sa o schimb si normal ca am schimbat-o. de aia prefer sa va intreb si pe voi ca atunci cand ajung acolo sa am si eu cateva variante si sa le spun sa verifice. cheers

Zgomotul vine, cel mai probabil, de la distributie.
Zici ca se aude mai pregnant dupa ce ai facut schimbul de ulei.
Ti-am recomandat ulei 5w40.
Mai bun este 0w40, dar este ceva mai scump.
0w40 asigura un debit si o presiune foarte buna atat la rece, cat si la cald.
Si 5w30 este ok, dar sa pui un ulei foarte bun, nu GM 5w30 dexos2.
Filtrul de ulei a fost schimbat?
Ai stat langa mecanic sa vezi daca schimba filtrul si uleiul?
  • ady12dd

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Tai-pan trebuie sa recunosc ca nu am fost prezent cand s-a facut schimbul de filtru si de ulei. cum pot sa verific daca au fost schimbate? spui ca zgomotul vine de la distributie , asta inseamna ca si aceea trebuie schimbata? masina are 130.000 KM. cred ca stii deja asta, distributia este pe lant. deja ma gandesc ca suma de bani urca considerabil daca trebuie sa fac deja toate aceste lucruri. distributie, ulei, garnituri. daca 0w40 este ok, atunci pun , numai sa stiu ca nu merg cu grija mereu ca ma lasa masina in drum. acum merge, trage ok, dar faptul ca are simptomele astea ma gandesc sa nu ajunga la ceva mai grav. mersi inca odata pentru rabdare.
Skip ads

  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,954
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Zgomotul vine de la distributie datorita faptului ca nu ai un debit si o presiune optima la ulei.
Distributia este variabila si este asistata hidraulic.
Si lantul are un intinzator care este actionat hidraulic
  • ady12dd

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Tai-Pan a scris:
ady12dd a scris:Aantonio, ba da a vazut, chiar si eu am vazut dar nefiind asa priceput si el a spus ca pot sa merg si asa cu ea am zis ok. zicea ca daca nu sunt pete sub masina sa nu-mi fac griji. am zis ok dar faptul ca masina da sa moara de fiecare data cand dupa ce turez motorul apoi las pedala de aceleratie si ,nu stiu cum sa explic, cand ajunge aproape de rotatia de relanti 800 rpm trepideaza apoi isi revine. a zis sa schimb bateria, am schimbat-o. tot asa face. am curatat cureaua de ulei, multumesc tai-pan, nu se mai aude haraitul ala dar problema cu trepidatiile si tacanitul tot o are. pun pe seara un video poate se disting mai bine sunetele acum ca nu se mai aude cureaua. sambata ma duc cu ea si la di bas sa vad ce zic si cei de acolo. am mai fost odata cu o problema la bobina si au zis ca e ok bobina, schimbat bujiile toate 4, in 2 saptamani a mai cazut una, ca in cele din urma sa-mi spuna ca bobina defapt e praf si sa o schimb si normal ca am schimbat-o. de aia prefer sa va intreb si pe voi ca atunci cand ajung acolo sa am si eu cateva variante si sa le spun sa verifice. cheers

Zgomotul vine, cel mai probabil, de la distributie.
Zici ca se aude mai pregnant dupa ce ai facut schimbul de ulei.
Ti-am recomandat ulei 5w40.
Mai bun este 0w40, dar este ceva mai scump.
0w40 asigura un debit si o presiune foarte buna atat la rece, cat si la cald.
Si 5w30 este ok, dar sa pui un ulei foarte bun, nu GM 5w30 dexos2.
Filtrul de ulei a fost schimbat?
Ai stat langa mecanic sa vezi daca schimba filtrul si uleiul?



Salut,

va pun un video in care am rezolvat problema cu harait curea, mersi Tai-pan, dar tacanitul acum parca se aude mai bine. tot de la distributie credeti ca este? macar sa stiu o treaba astfel incat sa ma indrept spre ea. Bineinteles am retinut ce mi-ati spus pana acum: verificare pompa de apa, schimbat filtru de ulei, ulei si mai spunea un coleg mai sus sa ma uit si la garnitura motor. Toate astea le voi face la vizita de la service. Multumesc

Video: https://youtube.com/watch?v=bDuDIXhmSBg
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Huruitul curelei l-ai rezolvat temporar, dar e bine ca se aude un sunet mai curat al motorului. Eu zic ca trebuie sa schimbi oringurile axurilor (sau in plan secund garnitura de chiuloasa, putin probabil dar trebuie vazut) pentru ca iti vor arunca in continuare ulei pe cureaua de accesorii. Preferabil pe viitor sa nu mai cureti cureaua cu alcool, pentru ca imbatraneste cauciucul. Dupa operatiune curata doar blocul motor si lasa cureaua sa se usuce singura.
Referitor la sunetul din spatele motorului, din cate imi dau seama tacanitul acela e cauzat de injectoare, care sunt mai galagioase de fel.
Mergi la service in orice caz pentru o verificare mai amanuntita a simptomelor care nu se disting in filmare si daca poti ai mai mare grija de (compartimentul) motor.


Ultima modificare facuta de Aantonio la Mar 06 Nov, 2018 11:05 pm
  • ady12dd

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc Antonio pt.raspuns. garnitura de chiuloasa am inteles, o schimb, dar.
oring axe nu stiu exact la ce te referi. Plus de asta , ai spus sa am grija mai mult de blocul motor ,te referi la sa-l curat mai des sau? Scuze de intrebarile poate unele prostesti. O seara buna.
Skip ads

  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Eu zic sa mergi intr-un service de preferat nu de colt de strada si cere o constatare.

Tu schimbi tot ce auzi.
  • ady12dd

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Salut, evident ca tot ce am spus mai sus o fac intr-in service. Astept doar sa prind o zi libera sa ma duc sa fac toate acele lucruri. La service sunt deja programat pentru alta operatiune( schimb amortizoare fata ambele)voi intreba evident si de chestiile.discutate cu voi zilele astea.. Tot ceea ce fac eu aici este sa aflu parerea unor oameni mult mai avizati ca mine,care pana acum m-au ajutat f mult. Am fost in urma cu ceva timp.la dibas exact cu masina in starea in care se vede in clipuri pentru diagnoza si cei de acolo nu au scos o vorba despre scurgeri ulei. Au schimbat bujiile si bobina. Am bagat ceva bani in masina asta si prefer sa nu mai fac lucruri la.ea fara sa ma informez eu inainte. De asta prefer sa intreb persoane obiective, care nu au de ce sa ma minta sa sa-mi spuna ceva cu rea-intentie. Le.multumesc.inca o data pe aceasta cale.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Este vorba de garnitura de cauciuc de la actuatorii axurilor cu came, care se schimba relativ usor. Daca tot ajungi la service, cere si acolo o parere.
  • ady12dd

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Salut,
Revin cu vesti despre problema mea cu motorul A14XER - multumesc tuturor pentru sfaturi in primul rand. Problema a fost rezolvata: era praf pompa de apa ( am schimbat-o cu cu alta noua) , curgea antigel, motorul se supraincalzea si dadea rateuri, trepida etc, plus ca afecta si distributia din ce am inteles de la mecanic. Uleiul care se vede in filmare curgea de la o garnitura rupta de la motor ( ceva la capac) . acum merge f bine. am schimbat si uleiul asa preventiv cu 0w40 . O seara buna
Skip ads

  • ady12dd

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2011 A14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2018

  • Mesaj Privat
oricum ce voiam sa va mai intreb, asa din ce mai stiti din piata, mi-a cerut 400 de lei ca sa schimbe pompa de apa exclusiv, restul au costat alti bani dar totusi 400 RON nu este cam mult pentru montaj pompa aia? stiu ca montaj ambreiaj costa 500-600 de lei si pompa aia 400. nu stiu ce sa spun, cred ca m0am pacalit putin. Mersi
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR