Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Lupu 1994

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Salut Baieti , am intampinat o problema recenta cu masina , am primit mesajul service soon , bun am fost la un mecanic tester original tot , in fine imi gaseste filtru de particule infundat in proportie de 147 la suta , modifica la o valoare mai mica, dupa care ma pune sa merg 100 de kilometri in treapta a 3 la 3500 de turati constant , zis si facut ( doar e mecanic ) , dupa care ma intorc la aceste imi spune : da presiunea la nu stiu ce , nu ma pricep la mecanica e buna si mai mi-a zis de un arc de la turbo, dupa care ma mai pune inca odata sa acelasi lucru inca odata : 100 de kilometri in treapta a 3 la 3500 de turati constant, urmeaza sa fac asta in data de 06.11.2018 , constatarea cu service soon o primesc de fiecare data cand fortez masina la viteze mari daca apas pedata la fund mai brusc , doresc opiniile dumneasvostra in legatura cu aceasta situatie , O seara placuta ! , spre exemplu astazi rulaj de 250 de kilometri in limite normale nu mai mult de a 5 sub 3000 de turati nu am fortat masina nu am primit eroarea .
Skip ads

  • deleted-110796

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Daca era mecanic bun îți fãcea o regenerare forțatã , cați km are masina ? Daca are ~ peste 200000 este posibil ca filtrul sa nu mai poatã fi folosit . Ori il schimbi ori il anulezi, la mașinile cu DPF este indicat sa se meargã mai mult la drum lung.
  • ad29yy

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Sa nu fie defect senzoru dpf...Ce cod de eroare ai?nu ți spus?
  • urs.ar

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Arad
  • Masina: Insignia 2012
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Iti da eroarea doar atunci cand iti intra in regenerare?
Skip ads

  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Furtunul de intercooler. Sau turbo.
  • Lupu 1994

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2018

  • Mesaj Privat
urs.ar a scris:Iti da eroarea doar atunci cand iti intra in regenerare?

nu am nici un martor aprins in bord momentan , deci nu am primit nici o eroare in ceea ce priveste asta , o sa ma duc cat de curand la reprezentanta opel in Sibiu pentru mai multe explicatii, multumesc pentru interes.
  • Lupu 1994

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Ciurea Marius a scris:Daca era mecanic bun îți fãcea o regenerare forțatã , cați km are masina ? Daca are ~ peste 200000 este posibil ca filtrul sa nu mai poatã fi folosit . Ori il schimbi ori il anulezi, la mașinile cu DPF este indicat sa se meargã mai mult la drum lung.

Tin sa mentionez ca masina are 160000 de kilometri reali verificati, din care in urma cu 3 luni am mai adaugat inca 8000 de kilometri , de anulat filtru nu discut atrage prea multe probleme , am observat ca sunt firme care se ocupa cu reparati acestora si care ofera pana la 2 ani garantie , si de drum lung are parte , multumesc pentru interes.
  • paul_fly

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Alba
  • Masina: Insignia 2009 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Furtunul de intercooler fisurat !
Skip ads

  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Dupa cum ti am spus. 😁
  • miulik

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Am avut si eu. Furtun de la intercooler fisurat. Am schimbat furtunul sa redus semnificativ aceastã eroare. Mi-a mai apãrut o singurã datã de atunci. Si tot atunci când o fortez la maxim cu pedala in podea. Ci ca s-ar putea sa fie debimetrul de aer.?
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Iti apare SVS? Sa nu fie turbo
  • miulik

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Apare masinuta aia cu cheita pe display si bipuitul acela
Și automat nu mai trage masina. Mentionez doar dupa mers nebun si sa mai intamplat doar odata de când am schimbat furtunul de la intercooler.
Skip ads

  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Parerea mea..... turbo. Mergi si verifica-l.
  • miulik

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2015

  • Mesaj Privat
L-am verificat si era in parametri.
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
La mine dupa intercooler mi a picat turbo. Te sfatuiesc sa nu mai fortezi masina in turatii +3000
  • miulik

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Mda.. cam greu... masina asta doar asa circula... nu mi place sa o tin subturata... dar menționez dupa furtun schimbat chestia aia a dispãrut 99%. Ma gandesc sa nu fie vreo garniturã pe undeva... sa nu fie strâns vreun colier...
Dar o sa mai veridic odata turbo. Mersi
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Turbo cum l ai verificat? Fizic sau tester?
  • miulik

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2015

  • Mesaj Privat
In germania la reprezentatã pe tester
  • mihai_cod

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Insignia 2010 a20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2016

  • Mesaj Privat
Lol. Pai asta nu e verificare. Auzi fa un test de presiune si verifica fizic turbo dupa aia.
  • miulik

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Ok. Mersi frumos...
Dar dacã e sã fie turbo...
Nu ar trebui sa faca de fiecare datã
Sau cel putin odata pe zi chesri asta?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR