Ai uitat parola?


  • ionutz01

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut masina e un astra h z1.4xep. Am facut o curățire la instalația de antigel acum ceva timp dar am pus greșit cele doua furtune subțiri de la clapeta și celalalt care nu știu de la ce e. Este vreo problema? Întreb pt ca acum am antigel în ulei


Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: z14xep
  • IonutN

  • Mesaje scrise: 167
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra B14NET din 2018
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Jul 2007

  • Garaj Mesaj Privat
Salut,
Schimba garniturile de la distributie, ( daca tot umbli acolo schimba si distributia )
O zi buna
  • ionutz01

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Distribuția e schimbata
  • ionutz01

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Un mecanic în Iași care ma poate ajuta? Unde am mers mi.au zis ca e garnitura la chiulasa ceea ce îmi este greu sa cred deoarece am refăcut motorul anul trecut
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Pe vremea asta rece in mod normal pe busonul de ulei apare celebra maioneza (condens+ulei+drumuri scurte).
Daca stii ca inversand furtunurile ti-a trecut antigel in ulei, schimba uleiul, completeaza antigelul (eventual schimba-l) si urmareste ce se mai intampla pe viitor.
  • ionutz01

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Știe cineva dacă sigur rolul celor 2 furtune. Dacă sunt doar de retur sau unu ar putea baga antigel în motor? Chestia e ca am refăcut anul trecut motorul, nu am avut pb cu el pana acum
  • ionutz01

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am făcut schimb de ulei, deocamdată am vreo 30 40 km parcurși doar în oraș, uleiu pare ok transparent, nivelul la antigel tot ok.
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
Urmareste in continuare antigelul si uleiul. Desi daca nu ai avut probleme inainte, nici acum nu ar trebui sa ai. Depinde si cat ai mers cu ele inversate.
Marcheaza furtunele in poza, ca nu imi dau seama la care te referi.
  • ionutz01

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Acestea 2
  • ionutz01

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
De mers am vreo luna și ceva cu ele inversare când am schimbat antigelu si am curățat vasul.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
ionutz01 a scris:Salut masina e un astra h z1.4xep. Am facut o curățire la instalația de antigel acum ceva timp dar am pus greșit cele doua furtune subțiri de la clapeta și celalalt care nu știu de la ce e. Este vreo problema? Întreb pt ca acum am antigel în ulei


Model: Astra
An fabricatie: 2006
Cod motor: z14xep
au același diametru cele două furtune.Chiar dacă sint schimbate nu are cum să bage antigel în ulei numai dacă e
arsă garnitura de chiulasa .Cum satai cu căldură bagă cald in interiorul mașinii funcționează bine caloriferul dacă da stai liniștit .Ca să vezi dacă garnitura de chiulasa este arsă umpli bine vasul de răcire până dă puțin pe afară nu mai pui capacul pornești motorul îl lași să se încălzească și vezi dacă bagă bule de aer în vas mai ales cînd turezi motorul .Cînd grnitura de chiulasa este arsă nu bagă bine căldură pentru ca în calorifer se formează aer find cel mai înalt punct fața de motor
  • ionutz01

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Masina da căldură, bule nu scoate decât când desfac busonul în momentul ce opresc masina si e fierbinte.
  • ionutz01

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Cert e ca aveam antigel în ulei, acu am schimbat uleiul deocamdată nu s.a intamplat nimic. Bine circul mult doar prin oras
  • ionutz01

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Am vf faza cu aerul cald, la 87 grade motoru masina dădea aer fierbinte
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
@ionutz01 furtunurile nu au treaba, prin ambele circula antigel, nu are cum sa se amestece cu uleiul din cauza inversarii. Ori antigelul intra in ulei pe la garnitura capacului de distributie, ori faci drumuri scurte si pe buson ai doar maioneza creata in urma condensului. Iarna maioneza nu dispare decat dupa un drum destul de lung.
Urmareste in timp antigelul sa vezi daca scade si cat scade.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Mariuseek aud pentru prima dată cînd cineva spune că antigelul ajunge în motor prin garnitura capacului de distribuție . Distribuția pe curea are doar un capac de plastic care protejează cureaua de praf și apă . Distribuție pe lanț este închisă cu capac de aluminiu si se unge cu ulei . Garnitura de chiuloasă separă antigelul de ulei si compresia gazelor.Numai cînd este arsă garnitura de chiulasa se amestecă antigelul cu uleiul dar sint cazuri ff rare
  • mariuseek

  • Mesaje scrise: 221
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa Z12XEP din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 31 Jul 2015

  • Garaj Mesaj Privat
@matei niculae, studiaza un pic motorul z14xep si vei afla pe unde si in ce conditii poate trece antigel in ulei.
  • matei niculae

  • Mesaje scrise: 263
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia A20dt din 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 29 Jul 2018

  • Garaj Mesaj Privat
Spune-mi tu pe unde intră antigel în ulei
  • ionutz01

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
A crescut iar nivelul de ulei in baie.uleiul e maroniu spre alb, e dens, masina da căldură, nu face bulbuci în vas
  • ionutz01

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra z14xep din 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 21 Feb 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Știți cât as mai putea merge cu masina asa? Perioada asta nu găsești mecanici

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata