Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • nenea mircea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Ascona 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Simptome: buna..am un opel ascona din 84,azi dimineata am pornit motorul sa se incalzeasca putin..caldura nu da numai din mers..pana aici..a doua problema..am pornit motorul sa se incalzeasca si dupa 5 minute am vrut sa plec.in fata masinii sa facut o balta de antigel..am cautat furtune si am sesizat un dop antinghet de pe bloc lipsa.antigelul curs tot..dopul nu l.am mai gasit..spuneti.mi cum sa fac..cum sa procedez..
multumesc

Cod(uri) eroare:
----
Model: Ascona
An fabricatie: 1984
Cod motor:
Skip ads

  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Antigelul...,nu prea era antiger! Cumperi alt dop la piese auto si-l montezi.Verifica intotdeauna valoarea temperaturii la care antigelul iti protejeaza motorul...!
  • nenea mircea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Ascona 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Am bãgat antigel.. Pur.. Fãrã apa.. De aceea sunt mirat.. Cum a fost posibil?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Faci un dop din aluminiu pe strung, aproximativ la marimea orificiului din care a sarit dopul vechi. Il bati in motor cu un ciocan de lemn. Apoi cauti o moneda din cupru sau alama la marimea orificiului gaurii, o bati in mijloc sa se adune putin la exterior, o bagi in orificiul de dop si o bati dinspre partea indoita ca sa se indrepte. Moneda va etansa eventualele neetanseitati ce pot aparea dupa ce ai batut la locul lui dopul pe bloc (e un fel de dubla masura de siguranta) pentru cazul cand motorul este la temperatura de regim sau mai mare si apar eventuale neetanseitati datorate ruginei de pe bloc, prelucrarii dopului, etc.
Skip ads

  • nenea mircea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Ascona 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Am gãsit dop nou.. 2 lei bucata.. Ma gândesc ca nu e necesar sa le schimb toate nu?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,662
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu, evident. Dar daca poti sa le verifici vizual si pe celelalte cred ca ar fi o ideie buna.
  • nenea mircea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Ascona 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Dap.. Asa am sa fac.. Verific și schimb doar cel fugit din blok.. Mulțumesc.. O seara superba
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nenea mircea a scris:Am bãgat antigel.. Pur.. Fãrã apa.. De aceea sunt mirat.. Cum a fost posibil?
De regula,ce-i prea mult,strica...! La fel si in speta noastra,se stie ca un lichid cu cat e mai vascos,cu atat pompa va crea presiune mai mare in sistemul respectiv. Antigelul concentrat e mai vascos decat 1/1 antigel/apa distilata,iar daca supapa de siguranta,din busonul vasului de expansiune, e blocata de gheata(temperatura exterioara mult sub 0 grade),sunt conditii ca presiunea in sistemul de racire sa capete valori periculoase.La verificari am gasit motoare ce aveau antigel concentrat si nu au avut nici o problema de acest gen.Discutabila situatie...,nu s-a precizat daca antigelul "concentrat" din motorul cu problema a fost verificat cu densimetrul de antigel,in ideea ca se poate vinde antigel concentrat doar pe eticheta,iar in bidon(pet) sa fie o concentratie slaba care sa reziste la un -5 grade.Se poate verifica densitatea antigelului ramas in instalatie,deoarece niciodata nu se pierde in totalitate...! Un antigel concentrat nu este recomandat in instalatia de racire,prin prisma transferului termic mai redus decat un antigel 1/1 amestec cu apa distilata. ATENTIE,Un antigel concentrat trebuie sa asigure protectie la -70 sau chiar -80gradeC,antigel care se poate masura doar in amestec de 1/1 cu apa distilata.Eu am vazut in comert bidoane pe a caror eticheta scria "antigel concentrat -20 gradeC",iar daca acestuia i se mai face si amestec 1/1 cu apa distilata,poate fi periculos...! Solutia salvatoare e verificarea densitatii...,scuteste de surprize neplacute! Ecotech ANTIGEL CONCENTRAT - 20 10 kg Detalii produs - Price.ro
https://www.price.ro/specifi...entrat-20-10-k...


Ultima modificare facuta de big_electro61 la Dum 13 Jan, 2019 9:53 pm
  • nenea mircea

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Ascona 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Mulțumesc
  • big_electro61

  • Mesaje scrise: 4,493
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2008 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2008

  • Mesaj Privat
nenea mircea a scris:Am bãgat antigel.. Pur.. Fãrã apa.. De aceea sunt mirat.. Cum a fost posibil?
De regula,ce-i prea mult,strica...! La fel si in speta noastra,se stie ca un lichid cu cat e mai vascos,cu atat pompa va crea presiune mai mare in sistemul respectiv. Antigelul concentrat e mai vascos decat 1/1 antigel/apa distilata,iar daca supapa de siguranta,din busonul vasului de expansiune, e blocata de gheata(temperatura exterioara mult sub 0 grade),sunt conditii ca presiunea in sistemul de racire sa capete valori periculoase.La verificari am gasit motoare ce aveau antigel concentrat si nu au avut nici o problema de acest gen.Discutabila situatie...,nu s-a precizat daca antigelul "concentrat" din motorul cu problema a fost verificat cu densimetrul de antigel,in ideea ca se poate vinde antigel concentrat doar pe eticheta,iar in bidon(pet) sa fie o concentratie slaba care sa reziste la un -5 grade.Se poate verifica densitatea antigelului ramas in instalatie,deoarece niciodata nu se pierde in totalitate...! Un antigel concentrat nu este recomandat in instalatia de racire,prin prisma transferului termic mai redus decat un antigel 1/1 amestec cu apa distilata. ATENTIE,Un antigel concentrat trebuie sa asigure protectie la -70 sau chiar -80gradeC,antigel care se poate masura doar in amestec de 1/1 cu apa distilata.Eu am vazut in comert bidoane pe a caror eticheta scria "antigel concentrat -20 gradeC",iar daca acestuia i se mai face si amestec 1/1 cu apa distilata,poate fi periculos...! Solutia salvatoare e verificarea densitatii...,scuteste de surprize neplacute!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR