Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • AIonut918

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Buna seara !

In aceasta seara am avut pentru prima data o problema de acest gen , și m-am gândit sã pun o întrebare (am cãutat pe net dar nu prea am gãsit ceva la fel ) ..
Stãteam parcat în aceastã seara și umblam pe telefon și din senin mi-am dat seama cã motorul este cam gãlãgios (asta dupã ce am mers vreo 30 km ) , când m-am uitat in bord am vãzut cã mașina stãtea la 1200 de ture , am incercat sa accelerez iar turația era moartã , nu reacționa deloc pedala . Am oprito , iar când am pornito la fel fãcea , doar ca mergea accelerația , i-am dat câteva pedale mai zdravene dupã care în circa 30secunde și-a revenit , acul de la turații scãzând ușor ușor pânã a ajuns la turația normala . Ce ar putea sã fie ? Așa din senin a apucato dracii ...


MODEL: Astra h 2009
MOTOR: 1.7 cdti
Skip ads

  • cosmin sco

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Ai filtru dpf?s-ar putea sa fi cerut regenerare
  • AIonut918

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2019

  • Mesaj Privat
N-am cea mai vagã idee sincer sa fiu .. cum aflu acest lucru 🤨
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Din 2009 probabil ca are filtru DPF. Cauta dotarile masinii dupa seria sasiu VIN
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,458
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
AIonut918 a scris:N-am cea mai vagã idee sincer sa fiu .. cum aflu acest lucru 🤨

Dã un VIN și o lãmurim...
  • cosmin sco

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa scrie in carte.oricum din 2004-2005 cam toate au dpf
  • cosmin sco

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Exact cum spune Swerige,sigur ai.si problema ca daca nu iso face regenerare,va intra in limp mode.si nu se va mai tura
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
bibu16v a scris:
AIonut918 a scris:N-am cea mai vagã idee sincer sa fiu .. cum aflu acest lucru 🤨

Dã un VIN și o lãmurim...

Inceteaza cu VIN-ul ca ma bufneste rasul de fiecare data Very Happy
Colegu` da o serie de caroserie si te lamureste Bibu.
Skip ads

  • AIonut918

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2019

  • Mesaj Privat
W0L0AHL3592023714
Asta este seria . Nu s a mai întâmplat .. țin sã precizez cã înainte sã facã așa , cam cu maxim o ora in urma , i-am cam dat talpa 160+ ... Poate are vreo importanta .. nici nu o folosesc prea des ( de la începutul anului , m-am folosit de ea cam o lunã jumãtate .. )
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,458
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Nu are DPF. Ptr conformitate Arrow
bibu16v a scris: ai PM/MP.
S-auzim de bine Exclamation

  • AIonut918

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Și pânã la urmã , ceea ce s a întâmplat , ce a fost ?
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Zilele aceasta am patit aceasta problema cu turatul motorului din "senin" atat in mers cat si la relanti. Masina este Astra H 1.7 cdti cu motorul Z17DTH. Precizez ca ajunsese la 3000rpm cand am oprit motorul. Daca nu ma aflam in trafic o lasam pornita sa vad pana la ce turatie ajunge. Nu s-a aprins cheita sau un alt martor luminos in bord. Urmeaza sa testez cu Opcom pentru erorile specifice.
Skip ads

  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Cum ai oprit motorul ? DIn cheie, sau bagata in viteza si tinut apasata frana pâna a murit motorul ? Verifica nivelul de ulei pe joja, vezi daca ,,s-a dus din el,,.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
ahappyuse
Am oprit motorul din cheie. Zilele acestea intentionez sa verific cu Opcom de eventuale erori. O sa revin cu detalii.
  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Mare atentie,s-ar putea sa o ia turbina pe ulei.
  • Swerige

  • Mesaje scrise: 248
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2015

  • Mesaj Privat
Cum pot verifica sau preveni dacã problema este de la turbina?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu prea poti preveni chestiunea asta. Concret ,,un semn de intrebare,, poate fi faptul ca turbina deja ,are un fluierat metalic,, in sensul ca paletele ei ating deja in carcasa exterioara a turbinei pentru ca axul turbinei s-a descentrat (lagarele proprii de centrare au cedat, aproape de tot). Daca turbina o ia pe ulei, adica iti ajunge ulei de motor provenit direct din ungerea turbinei in admisia motorului acesta aproape imediat va trece de turatia 5.000rpm, fara sa ai macar cheia in contact. O sa scoti cheia din contact si o sa te uiti la el cum se tureaza ,,de nebun,, fara gram de motorina... Si pot fi pagube serioase, posibil ca pe urma sa iti trebuiasca un alt motor. Deci atentie mare!... daca motorul se tureaza iar, baga IMEDIAT a 3-a si lasa rapid ambreiajul avand piciorul pe frana ca sa moara motorul. O sa iasa fum din ambreiaj, dar va supravietui, iar asa poti salva motorul. Bineinteles... cu conditia ca ambreiajul sa fie bun.
  • cosmin sco

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Ahappyuser o oxplicatie foarte frumos asezata.de ar fo toti asa sa explice pe intelesul tuturor celor care suntem mai putin experti in domeniu,aceste raspunsuri sun de mare ajutor.as avea si eu o intrebare pt mn la un astra h 1.3ctdi 2006,dar intreb prima oara,intreband aici,incalc regulile cumva?sa stiu altfel sa nu intreb.multumesc
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Foloseste cu incredere functia cautare din pagina principala (sus-dreapta) dar opreste-ti mai întâi adblocker-ul daca ai vreunul instalat ca extensie pe browser-ul cu care navighezi pe ClubOpel (altfel o sa îti limiteze raspunsurile ce le intoarce search-ul din pagina). Ia la rând discutiile si vezi daca pe vreun topic gasesti ceva legat de simptomele ce sunt prezente la motorul tau.

Daca nu ai gasit nimic, poti deschide o discutie noua la sectiunea tehnica la care apare modelul/motorul tau.
  • cosmin sco

  • Mesaje scrise: 118
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2017

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR