Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • SDobrescu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Salut, de cand am cumparat masina cand apas acceleratia in treapta 1 maneta se dadea in spate cativa cm si revenea la loc cand nu mai acceleram sau apasam pedala de ambreiaj.
Am schimbat tamponu de la cutia de viteze, tamponu motor din fata si tamponu motor din spate si a remediat doar prea putin din miscare.
Intr-un final am schimbat cutia, acum la aceasta miscarea in treapta 1 este de vreo 1 cm si nu asa "rapida", si cred ca in mare parte nu mai revine la locu initial, adica daca se trage putin in spate ramane in spate.
Dar inca am o problema foarte enervanta, pentru ca fac boala de inima daca mai conduc in oras cu ea asa.

Problema sta in felul urmator:
Ajung in 2200 ture in treapta 1 si dau sa schimb in treapta 2. In momentul in care am apasat ambreiaju simt in masina ca ceva cu "tonaj" face o miscare fata/spate un fel de balans si foarte puternic se misca si maneta fata/spate. Face o miscare puternica fata-spate. Intra greu in treapta 2

Ajung in 2200 ture in treapata 1 si dau sa schimb in treapata 2, dar acceleratia a fost facuta lin, incet pana la acea viteza. Balansul nu mai exista decat foarte putin, dar tot va intra putin mai greu in treapta 2.

Ajung in aproape 3000 sau chiar 3000 ture si dau sa schimb in treapta 2, balansul se mai simte 10%, intra usor in treapta 2 si numai asa pot sa conduc normal, fara sa fiu deranjat de problema. Tot simt putina rezistenta la intrarea in treapta 2, foarte putina.

In orice viteza la drum lung cand merg cu viteza constanta (conduc de obicei cu 2500-2900 ture constant si 70-80 km/h), deci in orice viteza daca pisc putin acceleratia sa zicem 2 cm simt cum ori cutia ori motoru face o miscare de cativa cm, se simte in toata masina .

ar fi culmea sa fie si cutia asta dusa, ca a fost o groaza manopera de montare. Cei de la parcul de dezmembrari ma cunosteau si erau oameni seriosi inclusiv seful de acolo mi-a garantat ca, cutia este in stare buna.
trebuie sa mai fie ceva si pe langa


MODEL: astra h 2007
MOTOR: 1.3 cdti diesel
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cutia ta trebuia desfãcut și reparata. Era și mai ieftin și mai bine.
  • SDobrescu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2019

  • Mesaj Privat
In cazul asta trebuie sa vad ce service lucreaza cu asa ceva.
Dar uite alt detaliu:
Am ridicat capota, am pornit puternic, am apasat ambreiajul, iar tata a spus ca motorul a avut o oarecare miscare puternica.
Alt test: Am pus un prieten sa tina pedala de frana apasata si sa ridice/apese ambreiaju cat sa dea motoru sa plece. Timoneria ce vine prinsa de cutie (cablurile) ce duc la maneta de viteze, era trasa de miscarea motorului care era de cativa cm.
Sigur este vorba de cutie aici ?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Saltã masina pe rampa și verifica cu atenție prinderile motorului.
Poți avea tampoane rupte/uzate sau chiar șuruburi desfãcute.
Am fost eu la un meșter și mi-a lãsat un șurub de la cadrul motor desfãcut: când trecem peste un damb, se auzea "bum bum". Când m-am bãgat sub mașina și am vazut, nu-mi venea sa cred...
Skip ads

  • SDobrescu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Ok. Maine voi merge sa se faca o verificare si voi reveni cu informatii daca s-a gasit ceva.
  • SDobrescu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2019

  • Mesaj Privat
Am rezolvat in mare parte problema prin schimbarea tamponului motor care nu era rupt, dar era putin mai tare decat o guma. Smile) Acum pot sa schimb usor si sunt mai putine vibratii/sunete in habitaclu.
putina miscare a ramas, dar aia nu deranjeaza si cel mai probabil face parte din uzura cutiei.

Daca cineva are problema mea in care cand din 1-a (in timpul mersului) vrea sa bage in treapta a 2-a si maneta de viteze opune rezistenta atunci verificati toate tampoanele motor fata/spate si cele din stanga/dreapta (cutie/motor). Cand spun opune rezistenta inseamna ca atunci cand ati apasat ambreiaju sa bagati in a 2-a si voi trageti maneta in spre spate, veti simti o putere care trage maneta in fata. asta e din jocul motor/cutie si trebuie schimbate tampoanele. In cazul meu toate 4 tampoane erau duse.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Bun... si daca toate 4 tampoanele motor erau duse... stai si te gandesti in ce fel a fost exploatat motorul. Si cati km reali are. Si daca e bine sau nu sa continui cu masina asta.
  • SDobrescu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mai 2019

  • Mesaj Privat
@ahappyuser
Eu sper sa nu am alte probleme, dar inevitabil o masina se uzeaza dupa km. Am spus la prima postare ca este luata de curand, dar ma refeream la cam 3 luni. Am facut cu ea 19.000 km in aceasta perioada.
In medie anual fac 70.000 km, si nu lucrez pe transport. Doar ca frecventez des alt oras si uite asa km se aduna.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR