Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pe un Omega 2,5 DTI, 2002, 150 CP, 110 kw - cutie automata, se constata urmatoarele.
Cand plec dimineata si motorul este rece vitezele se schimba la turatiile normale, motorul trage bine. Dupa ce motorul se incalzeste undeva la 95 grade (cam acolo sta temperatura), cand accelerez, acul de la vitezometru are fluctuatii in jurul a 1500 - 2200 de ture si nu trece o perioada de aceste ture indiferent cat de tare apas acceleratia, indiferent de viteza pe care o am si de viteza in care e bagata masina. Nu scoate fum, la relanti merge constant. Din aceasta cauza se schimba si vitezele mai greu.Mecanicul la care merg mi-a spus ca este posibil sa fie ceva care verifica aerul, o chestie electronica care se monteaza inaintea filtrului de aer. A scos-o azi si a curatat-o cu aer comprimat, cat a putut ca e capsulata dar nu s-a schimbat nimic. Oricum, dupa ce se incalzeste, cu acceleratia la maxim nu trece de 4500 de ture. Dupa 2000 km din Germania pana in Romania nu a consumat deloc ulei (l-am schimbat acolo, avea 14000 deja si nu am vrut sa risc) si a avut un consum cam ridicat, cam 7.8%, cam mult avand in vedere ca am mers 70% din drum pe autostrada. Cand este la relanti pe bord arata consumul undeva la 0,8- 0,9 l/h...mi se pare mie tot cam mult. Nu am bagat-o pe tester, dar vreau sa ma duc. Trebuie sa gasesc si pe cineva in Bacau care stie sa citeasca un tester si sa aiba si scula ca lumea. A...nu se aprinde nici un senzor la bord.
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
La a mea, vinovat de simptomele de care spui tu este debitmetrul. In momentul in care debitmetru este pe duca sau a fost curatat deja isi pierde din proprietatile "de citire" si nu mai vede bine cantitatea de aer decat daca motorul e rece. Incearca sa scoti mufa si sa vezi daca apare vreo schimbare in comportamentul masinii.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ce ar trebui sa se intample daca scot mufa?
  • Mr.Opel

  • Mesaje scrise: 2,275
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Citeste si aceasta discutie.

Debitmetru reparare
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Teoretic sunt 2 optiuni:
-A: masina trage mai bine sau trage comparabil la fel caz in care e posibil 90% sa fie debitmetru dus
-B: masina trage mult mai prost sau nu se simte nici o diferenta caz in care debitmetrul e dus.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am facut o tur fara debitmetru...merge sesizabil mai bine. Consumul este mai ridicat daca il deconectez? Am sa citesc si celalalt topic, cel cu repararea. Trebuie sa verific mai intai ce cod are. Chiar asa de scump sa fie?
8 milioane este enorm...
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Ehe...costa 8 milioane la G si asta la reprezentanta. Daca stai sa cauti cred ca pentru a ta costa si mai mult Sad
Din pacate deja ai realizat ca e dus....asta inseamna ca va trebui sa il schimbi sau sa il cureti.Da-mi un PM sa iti explic cum se poate curata cu rezultate bune.
O sa ma interesez si de unul nou mai ieftin, original bosch.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit sa cumpar cu 3,6 milioane. Maine il ridic de la firma. Mai vorbim dupa.
Skip ads

  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am o mare problema...nu trece de 4500 de ture turata la maxim. Nu reusesc sa gasesc un tester in Bacau care sa-mi dea problema...si am inteles ca daca este buba la vacuum nici nu ma poate dirija precis. Din experienta voastra...cu ce ar trebui sa incep? Nu scoate fum, nu consuma...in schimb nu trage deloc in panta. Am schimbat filtrul de aer, motorina, debitmetrul. Presiunea la pompa de motorina este buna. Dupa ce am schimbat debitmetrul se vede o mica schimbare...dar atat. Astept cu nerabdare pasii pe care trebuie sa-i urmez.

am lipit eu topicele
editat de maiandrei

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Cauta toate furtunele de vacuum (le vezi ca sunt negre si subtiri) si verifica sa nu fie crapate/rupte. Cauta furtunele de turbo de la turbina la intercooler si de la intercooler la admisie. Ce zici tu acolo e simptom de furtun crapat. Cand vrei sa apesi pedala sa traga nu poate pentru ca scapa aer.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Maine ma duc sa-mi verifice vacuumul..cica are pompa de vacuum. Nu prea stiu ce-i aia...dar vad maine. Poate verific si furtunasele de care mi-ai zis. Merci
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am luat testerele din Bacau la rand. Nimeni nu a reusit sa intre in calculator. Singura solutie ramasa este reprezentanta Opel. Sper sa ma ajute acolo.
Skip ads

  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Vezi ca singurele care pot citi ECU sunt cele de OBD sau OBD2 sau Tech 2 pe care il gasesti la reprezentanta Opel.
Sfatul meu e sa te uiti tu la furtune, e super simplu si super rapid. Eu la a mea am mers cam 8 luni fara sa mi dau seama ca era unu spart si astfel nu tinea vacuumul. Acum l-am schimbat si zboara masinuta Wink
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
M-am dus azi la un service. Furtunele sunt in regula. Ideea este ca tot nu trage asa cum ar trebui in panta. Dar e clar ca trebuie sa ajung si la tester.
  • ciubiwrx

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Omega 2000 X25TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Si eu aceeasi problema cu omega mea 2.5 td,dar am observat ca daca o turezi mai tare de 2500 ture,trage.Am ajuns la parerea ca nu-i place dealul Smile
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Si la mine furtunele sunt in regula. Debitmetrul este problema...cei de la magazin mi-au dat un debitmetru pentru alt tip de masina...Sper sa pun ce trebuie in 2-3 zile.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat debitmetrul. El era problema, acum trage bine si se comporta ca un 2,5 DTI
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pentru ciubiwrx
Sigur si la tine este aceeasi problema, asa imi facea si mie, dupa 2000 ture se schimba in bine si avea forta. Problema era undeva intre 1500-2000 ture si in deal tragea greu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR