Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Am facut inca 3 seturi de bolturi si saibe noi pentru colegii care au trimis PM. Sunt ambalate si pregatite pentru livrare

Skip ads

  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Daca mi am rezolvat problema cu pedala ambreiaj am facut si o schimbare de aspect a pedalelor cu ornamente pedale sport


  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Dupa schimbarea boltului si a saibelor la pedala ambreiaj se poate sa fie necesar:
- sa reinvatati cu un soft de diagnoza pozitia pedalei ambreiaj, cand e apasata maxim si cand e lasata liber;
- sa schimbati senzorul pozitie pedala ambreiaj in cazul in care cel vechi nu mai functioneaza fiind defect datorita miscarii pe orizontala a pedalei ambreiaj care exista inainte sa schimbati boltul si saibele.
  • TMarfa

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mar 2020

  • Mesaj Privat
La ce pret ajunge acest bolț ? Multumesc
Skip ads

  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Piesa nu se gaseste la magazin de piese auto sau serviceuri auto. La magazin piese sau service auto gasiti doar ansamblul pedalier pedala ambreiaj si pedala frana care costa in jur de 2700 lei cu tot cu manopera si vine cu bolt si saibe la pedala ambreiaj tot din plastic. Problema reapare chiar daca schimbati ansamblul pedalier, mai multi colegi de pe forum mi au spus ca au schimbat ansamblul pedalier pe garantie dar miscarea pedalei ambreiaj a reaparut chiar si dupa doua luni de la schimbarea pedalierului.
Un set bolt, saibe si siguranta bolt costa 300 lei la care se adauga transport curier 30 lei, mai difera in functie de distanta transportul prin curier.
Mai jos poza cu ansamblul pedalier care costa 2700 lei cu tot cu manopera si setul bolt saibe si siguranta bolt facute din otel care costa 330 lei cu tot cu transport si ca manopera am explicat la pagina doi de pe topic cum se poate schimba fara a demonta pedalele. Se demonteaza doar boltul si saibele de pe masina si se inlocuieste cu cel din metal. In poza botul si saibele din plastic sunt marcate cu sageata galbena, ele sunt pe masina din fabrica si se uzeaza creand miscarea pe orizontala.
Cu boltul si saibele din otel problema se remediaza si nu mai apare niciodata.

  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Foarte buna imbunatatirea...ar trebui lucrat exact la fel si la cotul de la antigel(cel vertical)...am citit pe forumuri ca e o problema...daca ai posibilitate tot asa sa faci din metal astrafan.. ma abonez.
  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Nu am avut probleme cu cotul respectiv. Eu am intampinat multe probleme cu pedala ambreiaj imi afecta ESP cu erori ESP, pornire motor ca nj detecta apasarea pedalei ambreiaj si pilot automat care se decupla in mers pe autostrada. Solutia serviceurilor nu mi a placut sa dau 2700 lei pe tot ansamblul cand era vorba de o defectiune de fabricatie. Nu poti face la pedala ambreiaj care e cea mai folosita bolt si saibe de plastic iar la celelalte pedale sunt de metal frana si acceleratie.
Nu ma ocup cu piese auto dar problema asta chiar mi a dat batai de cap si m am gandit ca sigur nu sunt singurul in situatia asta si pot ajuta pe cei care au nevoie.
  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Patru bolturi noi pentru colegii care au trimis PM.


Skip ads

  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Mai am un set bolt si saibe pentru cine doreste.
  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Un print screen cu ce spune un coleg care a fost la service si a vrut sa repare pedala breiaj:


  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
chelebet a scris:Foarte buna imbunatatirea...ar trebui lucrat exact la fel si la cotul de la antigel(cel vertical)...am citit pe forumuri ca e o problema...daca ai posibilitate tot asa sa faci din metal astrafan.. ma abonez.


ATASEZ POZA

Pe viitor am citit ca vor fi probleme cu aceasta piese si e nasol daca se fisureaza acea piesa din plastic...
  • mariocb

  • Mesaje scrise: 1,054
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2016 1,4 XFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2016

  • Mesaj Privat
@chelebet
Eu am schimbat la fostul J , piesa asta....se fisurase si pierdea antigel....se schimba foarte usor !
Skip ads

  • chelebet

  • Mesaje scrise: 1,234
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Ai pus tot din plastic? Cred ca ai schimbat toata conducta de sus

Este acel tzushpic care face probleme.....
  • xxl_cm

  • Mesaje scrise: 735
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2011

  • Mesaj Privat
chelebet a scris:
chelebet a scris:Foarte buna imbunatatirea...ar trebui lucrat exact la fel si la cotul de la antigel(cel vertical)...am citit pe forumuri ca e o problema...daca ai posibilitate tot asa sa faci din metal astrafan.. ma abonez.


ATASEZ POZA

Pe viitor am citit ca vor fi probleme cu aceasta piese si e nasol daca se fisureaza acea piesa din plastic...


piesa aceea se poate lipi cu ceva adeziv de plastic de buna calitate. am gasit eu niste adeziv de plastic epoxy gen A+B cu care am lipit bara de la masina veche si a tinut foarte bine. iar zona lipita la bara e supusa miscarii, nu e fixa ca la acea piesa.
  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Deviz primit de la un coleg de pe forum cu cat costa reparatia pentru miscarea pedalei stanga dreapta cu reducere 15%.


  • epidaurus

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2018 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2018

  • Mesaj Privat
La acel preț se schimba pedalierul. Cât ai vrea sa coste? Daca schimba doar acel bolt cu 2500 de lei aveai obiectul discuției. Daca tot faci așa comparati ar trebui sa ceri pe acea piesa 1000 de lei cã tot iesim mai ieftin. 😂
  • astrafan257

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 A13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2015

  • Mesaj Privat
Cand o sa iti apara problema cu pedala ambreiaj iti recomand sa ti rezolvi problema la service, daca solutia venita de la mine nu iti place. Intre timp alti posesori de Astra J se bucura ca au rezolvat problema aceasta fara costuri mari (300 lei set bolt si saibe):


  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Cum ati dat tija de sub ambreiaj jos ( pare a avea 2 cleme dar nu iese nicidecum) si cum ati reusit sa puneti arcul din spate înapoi?
  • Georgius

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2015

  • Mesaj Privat
Arcul l-am tinut cu o sarma pentru a da jos de tot pedaua desi nu era necesar ( doar ca lucrezi mai frumos de afara) iar clemele de la ambreiaj le-am dat afaram doar cu ajutorul unei surubelnite pe dedesubt, am bagat-o intre plastic peda si clema paralel aproape cu tija, dispre podea spre peda; apoi am facand parghie si scotand pe rand cu acceasi surubelnita ambele cleme). Am tras usor de peda atat in sus cat si spre mine/ scaun auto pentru a iesi atat din clema de la tija cat si de pe pozitia boltului.

Ca si operatii au fost in aceasta ordine:
->Cutie depozitare stanga din piedica pe care o are in dreapta lui si cele 2 balamale de jos- tip gheara( tragi de ele in jos), panou sigurante din cele 2 cleme in partea de sus- apasand si tragand usor modulul spre tine si balamalele in care se sprijina -doar tras in sus putin. Modulul in trageti exact cat sa iasa din bord, nu aveti mai mult loc.
->senzor ambreiaj dupa ce i.am dat un semn cu marker atat pe partea neagra, deasupra mufei? Cat si pe cracii albi pentru a stii pozitia initiala. Senzorul are un bolt de ghidare si doar un surub cu cheie de 7. Atentie la cracii aceia ca sunt extrem de sensibili iar pedaua de ambreiaj are o mica tija ce intra in craci pentru a il misca( poate iesi foarte usor, nu va faceti griji, chiar daca tragi de peda spre consola centrala...)
->boltul axului ambreiajului ce e din plastic plin. Eu am facut parghie cu o surubelnita foarte lata si lunga ori levier merge, apasand usor pe tot capul deodata, foarte important, ca altfel riscati sa ii rupeti clemele de siguranta ce arata ca un soare( asta daca il mai folositi). Apoi am bagat o surubelnita prin stanga ( gaura de la panoul de sigurante) si am invartit initial, cat era latimea ei, iesind mai mult boltul spre exteriorul masinii soferului. Apoi a mers sa bag mana si sa il scot invartind de el.
-> tija din cele 2 cleme ce am reusit cam dupa aproape 1 ora si doar pe dedesubt bagand surubelnita aproape paralel cu tija si perpendicular pe peda astfel incat sa fortez clemele sa iasa una cate una. Tija iese afara de tot doar dupa ce ai boltul scos!
-> arcul legat cu sarma carlig la capat doar daca vrei sa scoti de toto pedaua, merge si acolo oricum,
-> bucsile cu o surubelnita intre peda si buza bucsa
-> apoi invers : bucsi, arc, pe pozitia de bagat bolt, pui tija de la ambreiaj si apoi boltul il bagi ( atentie ca boltul are 2 laturi drepte ale capatului pentru a nu se invarti- sunt perfect la orizonatala unul sus si unul jos, musai sa intre de tot ca nu poti pune siguranta ca nu a intrat de tot, senzorul de la ambreiaj ( in principiu cred ca ajunge la pozitia initiala- il bagi pe boltul ambreiajului, invarti putin circular spre tine si apoi pe ghidaj si surubul cu cheia de 7, panoul de sigurante si cutia.
Daca am uitat ceva, cu drag! Multumesc frumos colegilor pentru informatiile oferite ce m-au ghidat!


  • viorel_bce

  • Mesaje scrise: 458
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2010

  • Mesaj Privat
@astrafan257 eu consider pretul unui bolt si doua bucsi exagerat,sincer cunosc domeniul prelucrarilor prin aschiere.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR