Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A
  • Gunplay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Salut, n-am mai avut pana acum Opel, am un insignia 2009 (160hp automat) de vreo saptamana, si au aparut problemele, pana sa ajung cu ea acasa n-a avut nicio problema, dupa mi-a aparut in bord Service Soon si turatiile stau peste 1000 cu oscilatii uneori .
Daca accelerez (cand motorul este cald) peste 3000 ture, imi intra limp mode, simt ca masina nu trage deloc cum trebuie, abia se misca cu pedala la podea.
Am fost la un "mecanic" si mi-a facut o diagnoza dar cam atat fiind ocupat a ramas sa revin pe sapt viitoare, pana atunci, ma puteti lamuri cam ce ar putea fi din aceste erori? Furtunul de la intercooler nu e murdar de ulei din ce am vazut eu (nu prea ma pricep).

Multumesc anticipat.


MODEL: Insignia 2009
Skip ads

  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
P0299 Turbocharger/Supercharger A Underboost Condition
P2265 Water in Fuel Sensor Circuit Range/Performance
P2263 Turbo/Supercharger Boost System Performance
P003A Turbo/SC Boost Control A Exceeded Limit
Read more at: https://www.obd-codes.com/p003a
Teoretic ai apa in motorina..sau ai senzorul stricat. Pe partea de turbo ar putea fi electrovalva turbo..Nu iti piuie dupa ce opresti motorul? Iti cumperi o interfata obd2 pe bluetooth-Vgate Icar 2 sau 3 sau Konwei..si iti poti citi singur erorile..sau le poti sterge. Daca e de la eletctrovalva, stergi erorile si mergi mai potolit cu ea, sa iti poti face treaba, pana te lamuresti de unde e problema. Electrovalva ti-o poti schimba singur in 10 min...
Cauta pe forum despre electrovalva turbo si eroarea cu apa in motorina.
  • Gunplay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Nu piuie nimic si nici n-am vreun martor in bord, mecanicul la care am fost si urmeaza sa merg se batea cu pumnul in piept ca e sigur senzorul map/maf ceva de genul, acum o sa vad, nu prea mi-a inspirat incredere.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
E alt cod la maf
Skip ads

  • Gunplay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Am vazut ca sub capota mai multe “coliere” din astea sunt desprinse, ar putea avea vreo legatura? Si prin zona de sub joja de ulei, este ulei curs. Mersi
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Sigur ca are. Ala de la turbo e rupt? Pe acolo pierde prediunea turbo ... Very Happy Mecanicul nu a ridicat capota?
  • Gunplay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2020

  • Mesaj Privat
ala din poza e desprins,da, a ridicat capota dar in graba doar sa vada daca nu "joaca" motorul Very Happy
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Fa un test simplu: dupa cateva minute de mers, pune mana pe electro-valva. Daca este calda/fierbinte, felicitari, trebuie sa o schimbi (e cam 210 lei). De asemenea, ar fi bine sa verifici strangand cu mana furtunul de la intercooler, sa vezi da ca e crapat. Nu are pete de ulei intotdeauna.
Codul de contaminare cu apa e explicat mai sus; rezolva intai vaccum-ul si pe urma restul. Intre reparatii citeste si sterge codurile.
Skip ads

  • Gunplay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, maine o sa fac testul cu electrovalva si furtunul de la intercooler !
Se pare ca am inceput putin cu stangul cu masina asta, astazi cand am vrut sa reglez oglinda exterioara pasager, a picat sticla Laughing
As mai avea o intrebare, sunt eu paranoia sau la "Follow me home" ramanea in mod normal faza scurta chiar daca scoteam cheia din contact pana blocam masina ? (sau pana trecea timpul setat) , multumesc.
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Inteleg ca masina ta are cam 300.000km? In cazul asta trebuie sa te ocupi un pic de ea.
Oglinda o fixezi inapoi cu epoxy gri de exterior, bicomponent. Pui pe intraga suprafata de contact si tii in loc 30 de minute.
Follow me home se seteaza din meniul Confort. Eu personal am dezactivat functia, pentru ca tin la becurile si acumulatorul meu.
  • Gunplay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2020

  • Mesaj Privat
230k, oglinda rezolvata
Am fost la mecanic si electrovalva ar fi problema, am comandat piesele+uleiul cu filtrele, maine urmeaza sa le schimb si revin cu un update sa vedem cum se comporta masina.
  • Gunplay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Update: schimbat electrovalva+ulei+filtre, zici ca e alta masina : putere, nu mai stau peste 1k turatiile
Inca mi-a ramas SVS de la apa in motorina, o sa mai incerc cu motorina mai buna, pana vad ce e cu senzorul ala.
Skip ads

  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Acum afla si ce-i cu apa. 👍
Ai schimbat filtrul de motorina? Ai rescanat masina?
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Și colierele? Le-ai schimbat? Ziceai ca sunt rupte
  • Gunplay

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Un colier era, l-am schimba, am sters erorile, am schimbat si filtrul de motorina, nu am diagnoza dar imi aparuse iar SVS de aici am dedus ca ar fi aparut iar aia cu apa in motorina, dupa ce le stersese bineinteles ca disparuse toate, dar masina acum trage foarte tare (eu fiind obisnuit cu un motor de 1.6 benzina aspirat).
  • Kamob

  • Mesaje scrise: 864
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Lasa banuiala si vezi ce eroare apare.
  • RDanielDumitru

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2021

  • Mesaj Privat
Salut, P003A cum scap de ea?
2.0, 160CP, manuala, 2011, A20DTH
S-a reinvatat cu tester GM, si tot reapare.
Multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Insignia
  3. Insignia A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR