Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Marius, sa inteleg ca pastilele sunt acele protuberante ca niste bile care vin fixate deasupra tachetilor, sunt plasate pe acestia?
Desi, banuiesc ca vin pe undeva pe la mijlocul tachetilor Shocked (cum spuneam si mai devreme, nu ma pricep mai deloc, dar sunt dispus sa bag la cap) Embarassed
Skip ads

  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cred ca pastilele sunt cu nr. 13 (cu noroc)...o sa mai verific si in manualu' care e in masina, si masina e afara, si e FRIG....

[/img]

oap!!! Shocked Shocked

Daca e prea mare, o modific. Dar ca sa se vada mai bine.

King, please... Very Happy
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Mersi Marius, m-am mai edificat Smile Se pare ca sunt schimbati cu pastile cu tot.
Ideea e ca nu mai bat, ca faceau un zgomot de parca ar fi fost motor diesel si tare ma mai enerva chestia asta Sad
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
de la 7 la 13(inclusiv) este tachetul propriuzis dar desfacut(pt a vedea ce piese contine) ..nr 12 este culbutorul...pastila nu apare in poza...are o forma patrata dar cu colturile rotunjite si se fixeaza intre tachete si culbutor...in capatul celelalt(nr.9) tachetele apasa pe supapa...daca gresesc sa ma corecteze cineva care stie.


@marius radu...10X pt poza...din ce manual o ai?
Skip ads

  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Eduard33, eu auzisem invers, cum ca acele pastile ar fi pozitionate in partea de sus, dar nu garantez pt asta; de ce spun asa? Pt. ca in prima faza mecanicul a desfacut capacul de la culbutori pt a se verifica daca vreuna din pastile nu s-a deplasat; ma gandesc ca daca ar fi fost pozitionate in partea de jos (poz.9), ar fi necesitat scoaterea tachetilor, ceea ce mecanicul nu a facut. Daca nu spun bine, imi cer scuze Smile
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
@dyS a scris:Eduard33, eu auzisem invers, cum ca acele pastile ar fi pozitionate in partea de sus, dar nu garantez pt asta; de ce spun asa? Pt. ca in prima faza mecanicul a desfacut capacul de la culbutori pt a se verifica daca vreuna din pastile nu s-a deplasat; ma gandesc ca daca ar fi fost pozitionate in partea de jos (poz.9), ar fi necesitat scoaterea tachetilor, ceea ce mecanicul nu a facut. Daca nu spun bine, imi cer scuze Smile


Nu tre sa-ti ceri scuze Wink
dar citeste bine ce am scris...am spus ca pastila se pune intre culbutor(nr.12) si tachete...deci in partea de sus.
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
eduard33 a scris:
@dyS a scris:Eduard33, eu auzisem invers, cum ca acele pastile ar fi pozitionate in partea de sus, dar nu garantez pt asta; de ce spun asa? Pt. ca in prima faza mecanicul a desfacut capacul de la culbutori pt a se verifica daca vreuna din pastile nu s-a deplasat; ma gandesc ca daca ar fi fost pozitionate in partea de jos (poz.9), ar fi necesitat scoaterea tachetilor, ceea ce mecanicul nu a facut. Daca nu spun bine, imi cer scuze Smile


Nu tre sa-ti ceri scuze Wink
dar citeste bine ce am scris...am spus ca pastila se pune intre culbutor(nr.12) si tachete...deci in partea de sus.


Asa este Very Happy Am citit acum cu mai multa atentie Laughing Greseala mea
Mersi.
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
De la AUTODATA citire:
frig afara: ulei 0W-30 Semi Synth
clima moderata: 10W-40 Semi Synth
caldura mare monsher: 10W-50

A si apropo de ulei: am pus Castrol Softec 5w-30 si a papat de-am zis ca n-am avuty noroc in viata!
Skip ads

  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Chiar, cine imi poate recomada un ulei bun si la un pret de bun simt? (am avut Elf Competition 10W40) si am fost nevoit sa il schimb la 3000 km datorita schimbarii garniturii de chiuloasa Sad Am schimbat garnitura si am pus un ulei cam ciudat (Excel) si de care nu am auzit si cred ca asta mi-a "aranjat" tachetii Sad
DIN NOU am schimbat uleiul si am revenit la Elf Competition ...
Astept parerile voastre Smile
Mersi Smile
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@dyS a scris:Chiar, cine imi poate recomada un ulei bun si la un pret de bun simt? (am avut Elf Competition 10W40) si am fost nevoit sa il schimb la 3000 km datorita schimbarii garniturii de chiuloasa Sad Am schimbat garnitura si am pus un ulei cam ciudat (Excel) si de care nu am auzit si cred ca asta mi-a "aranjat" tachetii Sad
DIN NOU am schimbat uleiul si am revenit la Elf Competition ...
Astept parerile voastre Smile
Mersi Smile



Rau ai facut!
Daca masina merge bine cu un anumit tip de ulei nu prea se recomanda schimbarea lui cu alta marca!
eu am sa incerc cu Opel Ecotec 10-w40. Nu degeaba e facut pentru motoarele opel.
Vezi ca este discutie mai veche pe forum da un search
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
to vion: Nu e vorba de optiunea "search", o gasisem f usor Smile
Ideea e ca eu am postat acest "Subiect", problema s-a iscat de la acel ulei dubios si mi s-a parut oarecum normal sa discut si despre ulei (nu cred ca eram chiar off topic) Smile
Oricum, mersi pt. sugestiile legate de ulei Smile
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Nu stiu de unde aveti poza aia dar nu e asa , cel putin la mine nu e asa. pastila se afla intre capatul supapei si culbutor
Skip ads

  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@dyS a scris:to vion: Nu e vorba de optiunea "search", o gasisem f usor Smile
Ideea e ca eu am postat acest "Subiect", problema s-a iscat de la acel ulei dubios si mi s-a parut oarecum normal sa discut si despre ulei (nu cred ca eram chiar off topic) Smile
Oricum, mersi pt. sugestiile legate de ulei Smile


am schimbat uleiul ieri cu
opel 10w-40
Motorul si-a schimbat mersul de nu se poate!
Merge de n-ai treaba! Sa vedem cum se comporta pana la 8000 de km!
Cert este ca se simte diferenta!
Cele bune
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@vion:
Spune-mi te rog un pret la ulei; pe viitor e bine de stiut Wink
  • vion

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Mangalia
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@dyS a scris:@vion:
Spune-mi te rog un pret la ulei; pe viitor e bine de stiut Wink


Culme este ca e mai ieftin decat ce e pe piata.
Mie mi l-a adus un prieten din Bucuresti de la augsburg!
A fost toata afacerea in jur de 70 ron cu tot cu filtru!
Prima data mi sa parut suspect pretul, dar dupa ce am facut schimbul am constatat o imbunatatire a mersului...
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Eu îi bag aral 10w40 si nu am avut pb. E drept ca doar un singur schimb i-am bagat de cand o am urmeaza acum urmatorul. Voi ce parere aveti despre el.
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
zafycom a scris:Nu stiu de unde aveti poza aia dar nu e asa , cel putin la mine nu e asa. pastila se afla intre capatul supapei si culbutor


Ma faci sa zambesc Very Happy , dar nefiind specialist am sanse sa ma insel.
Foarte curios, si atunci tachetu unde e? dispare din peisaj? Daca spui ca pastila este intre culbutor si capat supapa(si cred ca aici confunzi capatul asta cu tachetul), tachetul ende e?
In mod normal pastila se pune pentru a permite tachetului hidraulic sa-si faca cursa necesara admisiei si evacuarii. La masinile mai vechi tachetii sunt mecanici(nu hidraulici) si se regleaza cu lera...si din cate imi amintesc nu au pastile.
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Sa continui si eu aici....

De cand a dat frigul (ma refer la frigul de dupa revelion: -10, -12 grade) a inceput sa imi bata si mie ceva motor. Ciudat este ca nu bate tot timpul, referiindu-ma la zile, dar cand incepe sa bata, bate... cu motor cald, rece.

Imediat am schimbat uleiul. Mecanicul mi-a recomandat SELENIA GOLD 10w 40. Dupa ce am schimbat uleiul nu a mai batut.. 1-2 zile, apoi iara a luat-o de la inceput. De 3 zile umblu ca nebuna la toti mecanici pe care ii stiu, dar parca nu am incredere in niciunul. Am fost azi si la opel da erau prea "busy" pentru a se uita pe loc, doar cu programare.

Trecand la sfarsit, un prieten de al meu care are si el o masina cu tacheti hidraulici si mi-a recomandat un aditiv care curata tachetii hidraulici. Azi am cumprat si frectia aia, si, cum era si logic, 2-3 ore nu a mai batut. Pana am ajuns acasa... si cand am pelcat din nou in oras, iara a inceput...
Spunea cineva in threadul asta ca ii facea masina ca dieselul. Asa face si a mea.
Pe prospect la aditiv scrie ca doar dupa 2 zile curata valve si nu mai stiu ce.
Si acum cerinta mea, daca e cineva din Timisoara, Arad, Lugoj (pe aici) care stie un mecanic sau service bun sa ma indume si pe mine. Asta in ideea ca nu isi revine.
Si pentru cei care au mai urmarit cele 2-3 thread-uri ale mele: am pus gaz pe masina si mere extraordinar, nu se simte nici cea mai mica diferenta. Doar ca primul consum a fost de 18%. Very Happy Dar cica e in scadere....

O seara placuta!
  • @dyS

  • Mesaje scrise: 747
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 1995 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jun 2005

  • Mesaj Privat
ANA_V a scris:Sa continui si eu aici....

De cand a dat frigul (ma refer la frigul de dupa revelion: -10, -12 grade) a inceput sa imi bata si mie ceva motor. Ciudat este ca nu bate tot timpul, referiindu-ma la zile, dar cand incepe sa bata, bate... cu motor cald, rece.

Imediat am schimbat uleiul. Mecanicul mi-a recomandat SELENIA GOLD 10w 40. Dupa ce am schimbat uleiul nu a mai batut.. 1-2 zile, apoi iara a luat-o de la inceput. De 3 zile umblu ca nebuna la toti mecanici pe care ii stiu, dar parca nu am incredere in niciunul. Am fost azi si la opel da erau prea "busy" pentru a se uita pe loc, doar cu programare.

Trecand la sfarsit, un prieten de al meu care are si el o masina cu tacheti hidraulici si mi-a recomandat un aditiv care curata tachetii hidraulici. Azi am cumprat si frectia aia, si, cum era si logic, 2-3 ore nu a mai batut. Pana am ajuns acasa... si cand am pelcat din nou in oras, iara a inceput...
Spunea cineva in threadul asta ca ii facea masina ca dieselul. Asa face si a mea.
Pe prospect la aditiv scrie ca doar dupa 2 zile curata valve si nu mai stiu ce.
Si acum cerinta mea, daca e cineva din Timisoara, Arad, Lugoj (pe aici) care stie un mecanic sau service bun sa ma indume si pe mine. Asta in ideea ca nu isi revine.
Si pentru cei care au mai urmarit cele 2-3 thread-uri ale mele: am pus gaz pe masina si mere extraordinar, nu se simte nici cea mai mica diferenta. Doar ca primul consum a fost de 18%. Very Happy Dar cica e in scadere....

O seara placuta!


Din experienta proprie Sad s-ar putea sa fie vreun tachete gripat si cum toti sunt hidraulici, e cam greu de depistat care din el/ei bat Confused
Eu eram cel care spunea ca face ca dieselul, (pt. ca eu am si initial postul Wink ) si chiar de la tacheti mi s-a tras Sad
Nu am apelat la acel aditiv de care spuneai, insa din ce spui tu, nu cred ca as fi rezolvat ceva Confused Oricum, mai asteapta cateva zile si vezi cum se comporta, daca intr-adevar da randament aditivul respectiv.
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 741
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Deci in primul rand uleiul 10w 40 e prea gros pt motoru meu. Ultimul mecanic mi-a bagat 10w40. Azi am mers la opel la noi si mi-au spus sa schimb uleiul cu 5w40. Am schimbatm dar din cauza ca uleiul acela a fost prea gros ceva s-a infundat si am ramas fara ulei la partea de sus a motorului care facea ca o locomotiva din anii 20. Am mers cam 15 km pana la service asa. Facea ca dracu...

Morala:

1. Nu mereti la orice mecanic.

2. Daca bat tachetii nu inseamna neaparat ca au probleme, ci poate fi si faptul ca ceva e infundat si nu ajunge ulei la tacheti.

Pentru orice neregula tehnica in ceea ce am zis mai sus este de vina mecanicul de la opel. Smile Eu doar am facut un mic "copyright".

Numai bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR