Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • Clio1973

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A1.8XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Vã salut domnilor.
Doresc sã vã descriu problema mașinii mele poate mã ajutã cineva .Pornește corect,dar dacã încerc sã plec imediat ( și accelerez )motorul dã sã ,,moarã" și apar ,,detonații" ( bubuituri)în toba de eșapament.
Dacã las motorul sã se încãlzeascã 2 minute pot pleca liniștit.
Problema apare doar când motorul este rece ,dupã câteva ore de la oprire.
Menționez cã cea mai apropiatã reprezentanțã este la 125 km de mine și voi merge acolo când voi putea.
Vã mulțumesc.


MODEL: Insignia 2009
MOTOR: A1.8XER
Skip ads

  • amaier

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009 A18XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Salut.
Nu stiu daca te ajuta cu ceva, dar ceva asemanator (desi fara bubuituri & Co.) am si eu la rece, vorbesc de temp. mai mici de 5 grade. Pur si simplu nu-i place daca plec imediat. Asa ca o las 1-2 minute apoi plec fara nici o problema. Singurul lucru care nu l-am facut de mult este sa-i curat clapeta de acceleratie, am vazut ceva depuneri acolo.
Numai bine!
  • Clio1973

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A1.8XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,457
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Ce știi despre bujii(km, vechime)? Manifestãrile amintite sugereazã benzinã nearsã în camera de ardere care se aprinde mai târziu în evacuare: ori avansul la aprindere e eronat, sori bujiile nu dau scânteia potrivitã(puternicã), la rece, și o parte din benzinã iese nearsã.
Nu miroase puternic a benzinã în evacuare?
Skip ads

  • Clio1973

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A1.8XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Mașina are 50 000 de km,deși este din 2009.
N am schimbat bujiile,au 11 ani.
Am vãzut cu surprindere eșapamentul negru (de la ,,funingine"?).
La mine n orãșel nu prea sunt service uri ,,profesionale".
La reprezentanțã trebuie sã mi fac programare ( voi merge) dar mi e ,,groazã",deoarece pierd o zi.În plus acum( cu actuala crizã generatã de COVID) nu știu dacã mã mai primesc.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,457
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Schimbã bujiile, fãrã zãbavã! Dup-aia vii cu pretenții. Pune ceva de calitate, exact ce prescrie producãtorul.
Funinginea aia nu crezi cã sugereazã benzinã nearsã? Asta dacã nu s-a dat la ulei...
PS
Te-am întrebat ceva...în loc sã rãspunzi, tu bați câmpii cu reprezentanțe și service-uri... cred cã absolut tot forumul este foarte interesat.
  • Clio1973

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A1.8XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Motorul nu consumã ulei.Parcã miroase a benzinã vreo douã minute fumul.Dar nu este un miros puternic.Mulțumesc pentru sfat ,voi schimba bujiile.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,457
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
La kilometrajul ãla nici n-ar trebui, în mod normal.
Mulțumesc de rãspuns.
Depinde când și cine miroase.
Ptr puțin, așa sã faci! Cred cã o sã vezi diferența, la niște bujii de calitate. Dacã nu, trebuie investigat mai departe...
Skip ads

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
In mod normal ar trebui sa duca cel putin 60-70 k bujiile originale , bineinteles daca motorul functioneaza in parametri.Ideal ar fi de vazut cum arata , pentru ca la un benzinar este o placere de a schimba bujiile fata de un diesel.Mergi pe bujii originale opel(beru) , sunt cam 30 de lei bucata pe orice site de profil.Era sa uit cuplul de strangere ar fi 25 de nm , dar merge si la simtul mainii(care are).Incearca sa bagi numai benzina de 99 , aia de 95 merge la drujbe.Detonatii aveam acum ceva ani , la fostele benzinare pana se incalzea motorul , si am incetat sa mai folosesc de 95 decat la drujba.Benzina de calitate este mai aditivata , si din ce am observat motorul merge mai sprinten(sportiv) mirosul fiind unul curat.Bineinteles ca vorbim si de un motor care merge in parametri , pentru ca daca haleste ulei , ori sunt probleme cu sonda lambda(ori altele) , degeaba se pun bujii noi.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,457
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Corect, și calitatea benzinei poate sã facã diferențe, la genul ãsta de motoare!
  • Clio1973

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A1.8XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2018

  • Mesaj Privat
O întrebare domnilor ,dacã nu vã supãrați.Ar putea influența modul în care exploatez motorul ,ceea ce se întâmplã? Adicã am 1,4 km pânã la serviciu.Fac un drum dus și unul întors pe zi.Știu cã motorul n are timp sã se încãlzeascã.Dar,risc sã l distrug?
Am cumpãrat mașina asta știind cã pot distruge un diesel sau un benzinar turbo.De aceea am cãutat un motor aspirat.Dar nu știu dacã acest mod de exploatare nu distruge chiar și un motor aspirat.
Încã o datã vã mulțumesc pentru implicare.
Cu stimã.
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Greu de spus in acest context , pentru ca ar fi o variabila importanta si anume garajul(incalzit de preferat , dar merge si fara).Stiu ca suna nemtesc , dar face mult la viata motorului si a tablei.Numai munca de a da zapada iarna de pe ea si pornitul , apoi lasat 5 minute sa urce uleiul in rampa corect , chiar nu se merita osteneala pentru atata kilometraj.Eu asa vad lucrurile , dar comoditatea primeaza si fiecare face cum crede ca este mai bine pentru el , atata timp cat are cu ce si se merita osteneala.Vara nu ar fi nici un fel de problema , asa informativ.
Skip ads

  • Clio1973

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A1.8XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Locuiesc la casã,dar n am garaj.Am o copertinã deschisã pe 3 pãrți așa cã mașina este protejatã oarecum de intemperii.
Sigur cã la câți km fac eu ar fi mai bine sã merg pe jos.Însã, îmi duc încã fiul la școalã.Ducând ul cu mașina are timp sã doarmã dimineața mai mult.Altfel,n aveam nevoie de mașinã.
Cu stimã.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,457
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Genul ãsta de exploatare (pe distanțe foarte scurte) este departe de a fi ideal, ca sã nu zic exact contrariul...În mod evident, induce uzuri premature în motor (subansamble, componente sau anexe ale lui) și mã duce gândul direct la bujii, adicã la o îmbãtrânire a lor, chiar dacã nu au ajuns la limita de kilometri, cum zicea colegul @black_soulwhite...
  • Clio1973

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Insignia 2009 A1.8XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2018

  • Mesaj Privat
Mulțumesc pentru sugestii.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR