Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • MZamfir954

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Salut , încã nu am reusit sa ii dau de cap, am dus-o azi la alt service auto , mi-a spus sa cumpãr instalația electricã , a schimbat freonul, a scos si mufa la termostat si nu porneste nici ventilatorul pt racirea antigelului.
Pe tester zice ca nu se poate conecta cu CALCULATORUL DE CLIMATIZARE , curent pânã la el vine ,din el nu mai iese curent , am schimbat pânã acum 3 , dintre care pe asta care l-am pus acum are aceiasi serie ca cel original al masini.
De ce nu se poate conecta cu testerul pe acel calculator de climatizare?
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
este foarte posibil ca @iulian_1971 sa aiba dreptate, ecu defect.

pentru ca stiu ca e scumpicel am vrut sa faci masuratorile acelea de care a zis si @sebage pe modulul ventilatoarelor ca sa - l scoatem pe ala din lista.

probabil ca masuratorile alea sint (cele facute de tine, prin care ai determinat ca vine curent dar nu pleaca, desi eu nu inteleg cum cu trei calculatoare de clima ai curent la intrare in ele dar nu ai la iesire, inseamna ca toate trei sint defecte identic? )

in acest moment as schimba ecu cu unul de proba, fara alte masuratori, e posibil ca din cauza lui sa nu te poti conecta cu calculatorul ventilatoarelor... habar n-am, experienta mea cu interfete de diagnoza e zero, poate te ajuta alti colegi cu mai multa experienta.
  • MZamfir954

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Problema e ca la service face ce pot sa fac si eu acasa , 3 calculatoare de climatizare 3 senzori de presiune , 1 completare cu freon , 1 verificare cu robotul, 1 înlocuire de freon si nimic , pânã acum am facut investiție de 1.500-2.000 de lei cu tot cu diagnoze fãrã rezultat... si ma intreb oare merita sa mai investesc in continuare?
Azi o duc sa ii schimbe instalația sa vedem rezultatul in cazul in care (sper) sa rezolv postez care si de unde a fost problema
  • MZamfir954

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Verdictul de ieri a fost in felul urmator
-Sa schimbat instalația electricã care iese din calculatorul de sub bara .
- Sa schimbat iar senzorul de presiune de pe radiatorul de AC
- Sa verificat pe tester si am 2 erori cu același cod P1540
În calculatorul de sub bara am pe 2 pini + din cate am citit in comentariile anterioare trebuie sã am 3 ?
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca acela este modului pentru ventilatoare atunci acolo trebuie sã ai 3 plusuri directe și inca douã dupã ce pui contactul.(am scris totul pe pagina dinainte)
Trebuia sã le arati discutia asta celor de la service cã poate le venea vreo idee.
Ca fapt divers, cei de la service lucreazã cu schema în fațã sau din minte?
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Ți-am trimis pm.

Putem vorbi pe la 4.
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
in pinul 7 trebuie plus de la sig 39

la pinul 7 vine un fir rosu


  • MZamfir954

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Problema rezolvatã mulțumitã domnului gabimilo1
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu ma mentiona pe mine, posteaza ce ai schimbat sau reparat te rog.
  • MZamfir954

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am început cu verificãri amãnunțite, am verificat sigurantele de AC din tablou de sub volan .
Am verificat sigurantele din tabloul de la motor ( siguranțã F5 de 60)
Am verificat cele 2 sigurante de 40 din tabloul unde are si relee
Toate ok urmãtorul pas a fost sa verific dacã am curent in mufa care intrã în modulul de ventilatoare.
În mufa modulului trebuie sã avem 3 + (plusuri) permanent si 2+( plusuri ) cu contactul pus
Dupa verificãri aveam 4 plusuri din 5 , tot ce a trebuit sã fac a fost sa verific firul de pe care imi lipsea curentul, si am depistat ca firul era întrerupt undeva cam la 20- 30 centimetri de mufa , l-am cositorit si totul merge perfect acum .
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
completez si eu:

plusul lipsa a fost cel din pinul 7, corespunzator sig.f39.

plusul venea si pleca din siguranta dar nu ajungea in mufa modulului de ventilatoare.

pe schema apare ca fiind un fir rosu.

asa arata cind l-a desfacut (cu observatia ca masina este din anul 2000, daca am retinut bine, tablourile postate pe pagina anterioara fiind de la astra 2004)


  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
bad post
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR