Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sal d dak knd l Dak App k strikt? knd k k k knd

Ai inteles ?
Skip ads

  • hent

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Salutare,
io am rezolvat prin schimbarea valvei de relantiu (IAC) am pus una noua si merge tot ceas, am incercat sa curat aia veche dar mergea doar o saptamana maxim, apoi iar mergea aiurea, deci nu era o solutie, piesa am luat-o de pe ebay cu 1,5 mil si acilea noua era 9mil.. deci.. no comment!

la masina veche am schimbat senzorul de la axul cu came (camshaft) dar atunci imi arata eroarea pe bord, si nu a mers decat original de Opel

problema e cand nu iti apare pe bord eroare deci nu e ceva electonic, in cazul meu era IAC-ul

sper sa te ajute Wink
  • hent

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Sal d dak knd l Dak App k strikt? knd k k k knd

Ai inteles ?

-------
yup... de acord cu tine.. si pe mine ma scoate din sarite limbajul asta......aaargh! Evil or Very Mad
un pic foarte offtopic, ... ce nu isi dau ei seama e ca, e mai comod sa scrii "ca" decat "k" pt. ca tastele sunt apropiate, dar... nu mai esti asa de "cool"
  • OPEL OMEGA B

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Da, ai dreptate,dar cand esti plecat la tara,la draq in praznic si ai net doar pe celular mi se pare mai simplu sa scriu asa k k k. Oricum, nu-mi mai bat capul cu voi ca si asa nu ma puteti ajuta. Postez aceasta problema de 2 luni si nu ma bagat nimeni in seama. Maine vizitez service-ul. Daca n-o repara nici aia ii dau foc ca m-am saturat de opel.
De cand am luat jaful asta nu mai am bani nici de benzina, se strica zilnic.
Skip ads

  • hent

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Arad
  • Masina: Omega 1995 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ai dreptate.. masinile nu se repara pe net.. din pacate... cam asa am patit si io.. dar.. mai mult nu te pot ajuta.. banuiesc ca nici altii.. multa bafta!
--------
apropo! vezi pe la ce mecanici mergi, s-ar putea sa fie mai rau decat pe forum, eu am ajuns sa fiu mecanic doar sa nu ii mai vad, problema e ca au un IQ foarte scazut, sau ii doare tare la buzunar si prind "fraieru" mai bine iti bati tu capu si vezi logic ce sa intampla, nu e ff complicat.. un pic de rabdare.. altfel, da-i foc ca nu e suparare si ia-ti alta noua in leasing Wink
  • OPEL OMEGA B

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Asta cam asa este, dar trebuie sa merg la service ca aia au tester. Eu stiu piesele care sunt cu probleme dar nu am cum sa le verific. De exemplu eu cred ca iac-ul este bun, ca daca ii scot mufa merge prost motorul. Ar mai ramane senzorul,sonda lambda, debitmetrul care este schimbat de 6 luni, senzor acceleratie si aprinderea de verificat. Ai idee care pot fi verificate fara tester? App, nu ma incanta masinile in leasing, nu o sa ma bag niciodata in asa ceva. Acum am o laguna din 99' cu nr. de spania si omega asta care m-a tentat pt ca am luat-o cu 3000. Dar laguna are un consum care nu sare de 7l si 140cp. Ma multumesc cu astea, las leasingul pt altii. Merci pt sfaturi, esti un adevarat prieten!Wink
  • dady_t

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ciobanu Constantin a scris:Am un opel vectra din 1995 [2000cmc, 16v, Ecotec](il am de vreo 2 luni) si am urmatoarea problema: motorul se opreste la ralanti cand stau la semafor, se accelereza pe la 2500rpm apoi coboara incet pana se opreste. Pe tester a iesit doar sonda lambda dar mecanicul spune ca sa-r putea sa fie si regulatorul de ralanti. Ce parere aveti, ce ar trebui sa schimb mai intai?
Sonda lambda este una din cele mai importante componente electronice care afecteaza si consumul si ralantiul si mersul motorului.Daca ti-a iesit pe tester,schimb-o.Eu personal cu sonda lambda "varza" aveam un consum de 17% la un motor de 1.6,iar ralantiul instabil.Oricum e posibil sa fie si alte chestii,dar daca ti-a aparut pe tester sonda lambda,trebuie s-o schimbi neaparat
  • dereck

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Alba
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am avut problema si sa rezolvat.era vorba de senzorul de turatie
Skip ads

  • nashu_lucian

  • Mesaje scrise: 445
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega FOREVER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2008

  • Mesaj Privat
si mie mi-a fost recomandat sa schimb senzorul de la axul cu came si am vazut si poza/...acelashi motor x2oxev....2000 16v
  • OPEL OMEGA B

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Ce simptome are masina ta, din cauza senzorului? La a mea sunt sigur 100% ca senzorul e stricat pt ca masina are 200000km, iar senzorul e garantat 100000km.
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Ciobanu Constantin a scris:nu cred, daca poti fi mai exact, te rog!,dar mai am o problema, cand o pornesc, pun contactul, apoi trebuie sa apas pe butonul de inchidere ca sa porneasca pompa de benzina, si se aprinde un bec la bord, acela cu un motor cu "fulgerul" pe el, cum as putea sa-l scot?
salut butonul ala este imobilizatorul de pe motor si asa trebuie sa se aprinda becul in bord {este un antifurt k sa nu o poti porni in caz de furt}si nu poti sal scoti k nu o mai pornesti dupa aia asa e la mine cel putin si iti recomand telecomanda sa o lasi in masina pt k dak pierzi cheile nu stiu dak mai gasesti de unde sa iei alta eu asa am fakt
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
OPEL OMEGA B a scris:Sal fratilor! La omega mea 94' cu x20xev am gasit cablul d la senzorul ax cu came ciupit. Se rezolva dak il izolati cu banda cotton. Atunci knd se incalzea îmi dadea l masa si incepea sa oscileze relantiul. Dak nu gasiti problema asta la voi poate fi potentiometrul de la clapeta stricat. App. La mine ce credeti k poate fi strikt? Atunci cand se incalzeste nu mai trage, se accelereaza greu si atunci knd o accelerez brusc da in nas. Am debitmetru nou. Eu banuiesc k ar fi: bujiile, senzor ax cu came, sonda lambda sau potentiometru clapeta. Voi ce credeti k poate fi? Mentionez k atunci knd e rece scoate miros de benzina nearsa. Merci! Astept orice sugestie.
salut asta am patit si eu si i-am scos mufa de la debitmetru si am mers asa k ea am puso pe tester si era defect debitmetrul k toate k era nou {6 luni} iam schimbat bujiile senzorul de turatie si detonatie filtru benzina si debitmetru si akm merge bine {vreau sa mai schimb fisele k ami intrerupe usor si senzorul de temperatura si am un consum de 5-5,5 in afara si 12 in oras]
Skip ads

  • OPEL OMEGA B

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Merci pt idee. Am sa incerc sa scot mufa de la debitmetru sa vad cum se comporta. Singura solutie ramane testerul,dar mai intai o sa-i schimb bujiile ca astea pe care le am acum sunt de aceeasi varsta cu bunicamea!Very Happy
  • ms10cfi

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mures
  • Masina: Omega 1995 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2010

  • Mesaj Privat
OPEL OMEGA B a scris:Merci pt idee. Am sa incerc sa scot mufa de la debitmetru sa vad cum se comporta. Singura solutie ramane testerul,dar m
ai intai o sa-i schimb bujiile ca astea pe care le am acum sunt de aceeasi varsta cu bunicamea!Very Happy

salut la toti,am schimbat si eu sonda lamda la un omega B motor x20se,si nu merge motorul numai cu mufa de la debitmetru de aer scoasa.Ma poate ajuta cineva cu un sfat?Multumesc
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salutare la toti... "Relantistii". Laughing
Azi ma-m intalnit cu un coleg de pe forum, mai precis cu lucian17crw. Am luat taurul de coarne si am inceput prin eliminare... Debimetrul nu este de vina si nici motorasul pas cu pas. Acum merg cu mufa de la motoras scoasa si imi sta la 1100-1000-900-1200... Undeva pe aici. Iar cu mufa bagata imi sta la 2500-3000 la relantiu. Noi, adica el, se gandea sa nu fie de la senzorul de temp din motor... Acela de apa. Poate o fii stricat si ii da la ECU ca sunt -5 grade C sau mai stiu eu ce limita de inghet si imi tine relantiul asa de sus. Voi am vazut ca ziceti si de 1 dinte la distributie si senzorul de la axu cu came... Cum se pot verifica si astea 2? Pana la urma a rezolvat cineva relantiul saltaret? Daca la mine cele 2 piese sunt functionabile... ce ar mai putea fii?
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Avem si noi pe aici colegi care pot da sfaturi utile?
  • oopsCam

  • Mesaje scrise: 347
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Il mai urcam o data sus... poate il vede careva si imi da si mie un raspuns... sau macar ma lamureste...
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ar mai fi cateva chestii de verificat ca de ex. daca ia aer fals. Pentru asta eu de exemplu am facut un test mai "neortodox" in sensul ca am inchis ermetic furtunul care merge spre filtrul de aer, am legat un compresor de umflat roti la unul din vacuumuri, l-am pornit pana s-au facut cam 2 bari si pe urma am inceput sa-i "spritez" o solutie de apa cu sapun pe la toate "incheieturile" ca sa vad pe unde "sufla". As pune pariu ca problema ta e legata de corpul clapetei de acceleratie, dar fa testul de mai sus si zi-ne ce ai observat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR