Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • dragos30

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Am prins ideea, dar am fost la verificat cu ea la un reparator cu exp in ECU si mi-a zis ca decat sa schimb pompe cu 4-5mii km la ghici mai bine o repar si stiu una si buna si am o garantie de 3 luni la Buzau si de 1 an la autodiesel( 2000ron) repararea pompei...ce ma indrumi concret
Skip ads

  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Decat 2000 ron pompa, mai bine cu 2500-4000 ron ai cumparat masina completa de Anglia, functionala si la culoare cu a ta.
Iei de pe ea tot ce-ti trebuie si vinzi restul ca sa recuperezi toata investitia.
  • dragos30

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Asa este ai perfecta dreptate mersi mult pentru sfaturi, dar e drum lung pana acolo eu as avea nevoie de masina urgent sa ma folosesc de ea acum si sunt limitat cu banii. CINE SI-A MAI REPARAT POMPA DE INJECTIE SA IMPARTASEASCA AICI PRETURI SI LOCATII IN BUCURESTI-MECANICI AVIZATI/TESTATI-multumesc
  • iona

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salutare prieteni. Privitor la problema mea cuAstra G y20dth 2003, pe langa P0400, mai mi-a aparut P0070 senzor temp ambient. Aceasta eroare poate afecta functionarea motorului? Unde este situat acest senzor?
Skip ads

  • PicNick

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Senzorul de temperatura este montat pe grila de plastic din fata (in fata radiatoarelor). Daca nu ai scos (din greseala) vreun conector sau nu s-a rupt vreun fir in interventiile pe care le-ai facut pana acum si tinand cont ca ai multe erori iar componentele comandate de ECU (electrovalve) au fost schimbate e posibil sa ai probleme cu ECU.


Ultima modificare facuta de PicNick la Lun 27 Jun, 2016 10:55 am, modificat de 2 ori in total
  • PicNick

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2011

  • Mesaj Privat
dragos30 a scris:Asa este ai perfecta dreptate mersi mult pentru sfaturi, dar e drum lung pana acolo eu as avea nevoie de masina urgent sa ma folosesc de ea acum si sunt limitat cu banii. CINE SI-A MAI REPARAT POMPA DE INJECTIE SA IMPARTASEASCA AICI PRETURI SI LOCATII IN BUCURESTI-MECANICI AVIZATI/TESTATI-multumesc



Tot cu P1220 au inceput si la mine problemele iar dupa un timp (cam 1 luna) pe langa P1220 a aparut si P1345 si asa am ajuns sa schimb in final (dupa ce am schimbat senzorul de turatie din pompa) calculatorul de pe pompa care era defect, pompa dpdv mecanic la mine e buna. Am postat in acest topic toate evenimentele prin care am trecut cu reparatia pompei.
Mult succes si rabdare
  • dragos30

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea, eu am dat jos pompa de injectie la un meserias 200ron, ceea ce nu este usor ai am dus pompa la reparat*comandat piesa avans cost 350ron plus 200ron manopera, total 750ron. Acum sper sa fie totul in regula si sa mearga. Doamne Ajuta!
  • dragos30

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare! Am rezolvat problema acum merg dupa mult timp cu 140km/h, va recomand cu incredere sa apelati la mecanicul cu care am colaborat pt ca s-a miscat rapid, serios si de incredere, recomand cu placere! Detalii in privat. Eu am rezolvat problema in Bucuresti cu 750, iar la alte serviceuri pretul era cuprins intre 1200-2500ron...
Skip ads

  • Toma1234

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 ......
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salut ma poate ajuta cineva va rog ce inseamna codul de eroare 10136 facut testul cu pedalele ..la un motor de astra g z16se va rog mult
  • Toma1234

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 ......
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salut am si io un opela astra g ,si am fost recent la un service pentru ca imi batea motorul daca o turam peste 5000 rpm si se oprea instantaneu motorul..si mi.a zis ca nu stie exact ce are pe tester ii arata "rateu pe cilindru 4 " sau "emis fire 4" ceva de genu...ma poate ajuta cineva ?:
  • dragos30

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare. Acum sincer cu masina la peste 5000 de ture este total neindicat, cred ca tu confunzi opelul cu masinile de curse/raliu care sunt preparate special, dar pilotul din tine vrea sa se documenteze:)))) keep calm and go with a normal and decent speed with a beatiful and historycal car astra g 2001:)))
  • grasucoco

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Salut, imi puteti da un pompagiu,bun din Bucuresti, si un mecanic specialist pt. opel tot in bucuresti?
Multumesc.
Skip ads

  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut tuturor...am si eu doua mici probleme sa zic asa. Din toate punctele de vedere am masina pusa la punct. Doar ca acum vreo 2 saptamani mi s-a aprins becul cu cheia (dar functiona perfect).am mers la atelier..tester..eroare p0400 mi-a zis mecanicul ca e valvula egr.valvula noua schimbata acasa. Am sters eroarea si la doua zile iar...am vb iar cu el si mi-a zis sa schimb senzorul de presiune de evacuare(in partea dreapta pe capacul cu valvula egr) totodata am desfacut capacul,am curatat bine toate depunerile din capac si valvele de admisie si evacuare. am mers din nou la el am sters eroarea..totul bine pana mi s-a aprins iar becul(la cateva zile)dar merge bine fara nici un fel de problema.azi am mers la un prieten ce are tester ,aceeasi eroare.am sters-o ...si am cautat erori in tot sistemul si am gasit o eroare in multifuncionalitati cod 17 turatie motor lipsa...nu s-a putut sterge . Poate cineva are idee si imi poate spune ce e cu aceasta eroare sau ce pot face cu cea anterioara sa nu mai apara..adica ce altceva as mai putea schimba. Astra G, y20dth , an 2001.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ai un furtunas de vacum spart sau o electrovalva defecta.
Codul 17 apare cand motorul e oprit. E normal.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica tot circuitul de vacum fiecare furtun si fiecare electrovalva iar daca sunt ok fa un test de vacum si vezi daca pompa de vacum este in toate mintile. daca totul este ok atunci trebuie facuta o diagnoza de cineva care stie sa citeasca parametrii reali si sa vezi cand apare eroare ce se intampla de fapt...
verifica si bujiile daca nu le-ai verificat desi nu prea ar trebui sa aiba nici o legatura cu erorile si simptomele tale.
senzoru le pe galeria de admisie se curata doar si se verifica daca EGR-ul (presupunand ca este pneumatic - ceea ce cred ca este) tine vacumul sa nu aiba membrana sparta sau ceva.
  • blackscorpion

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Spania
  • Masina: Astra 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Egr-ul ,atat cel vechi cat si cel nou se comporta la fel. Apasand tija si astupand gaura unde intra futunul ramane blocata.timp de 4 minute cronometrat am incercat cu amandoua si nu se misca tija.asa ca nu au nimic.doar ca am zis ca de la depuneri sau ceva posibil sa ramana blocata. Senzorul avea orificiul astupat complet ..am pus nou sa nu fac vreo prostie cand il curat ,am inteles ca are o membrana in interior ,ma gandeam sa n-o rup. O sa verific azi toate furtunele din nou sa vedem.chestia ciudata e ca nu face nimic cand se aprinde martorul.nu pierde nici putere, se tureaza normal fara nici o problema.dupa doua 3 minute se stinge...nu ma deranjeaza asa tare doar ca daca e ceva pe acolo mai bine schimb acum decat sa astept sa am vreo avarie mai mare mai tarziu...multumesc oricum
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,735
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verifica atunci electrovalva de la turbina daca se trage cand pornesti motorul si si cum spuneam verifica toate furtunele de vacum cu atentie sa nu ai vreunul spart sau fisurat.
senzorul de presiune turbo ma gandesc ca l-ai pus pe cel original sau acelasi model si cod.
se putea curata si cel vechi fara probleme cu un spray de curatat franele dadeai si il suflai si nu se intampla nimic...
eu cred ca problema este pe vacum undeva...
  • cosmin1109

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Salut ..Am un opel astra g 1.7cdti si nu mai porneste ..Am verificat injectorii si sunt buni .Masina am cumparat o acum 1 luna zile si a treia zi nu a mai vrut sa porneasca ..am reusit sa o pornesc impinsa si sa o duc la un service .A pus testeru pe ea si nu a dat nicio eroare .. am schimbat si senzorii si degeaba
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Supapa mecanica presiune rampa injectoare sau regulator presiune pompa.
  • cosmin1109

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2016

  • Mesaj Privat
sunt verificate ..cei de la service zic ca poate fi calculatoru de bord ..nici ei nu stiu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR