Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu prea mai trece.
De-asta ti-am spus sa cauti una slabuta care sa nu faca presiune foarte mare, sa poti s-o lasi sa functioneze cat e motorul pornit.
Skip ads

  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
dar pompa de injectie cati bari face ?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Pompa face 400-500 de bari pe partea de inalta.
Pe joasa presiune, cred ca 2 bari.
.
  • mihaiciocu

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 2001 2.0 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2015

  • Mesaj Privat
Deci nu este o idee buna sa pun pompa electrica in rezervor ma ajuta la ceva ?
Skip ads

  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna seara,am eroarea P 1220 și P 0400 mai nou.Egr verificat și electrovalvele.Am gãsit o micã problema la furunasul de plastic de la pompa de vacuum spre electrovalva turbo.Am sã îl scurtez cã este de unde și mai vad cu 0400.Problema este P1220,in vara am comandat senzorul craft- parcã se numea - nu mai mergea rot/ min.Am pus senzor nou numai cã senzorul nu este Bosch ci noname dar cu același cod cu proveniențã Romania.....Acum vreo doi ani am curãțat și rezervorul.Am sa verific iar sorbul și am sã fac un bypass cu filtrul de motorina.Filtrul de motorina este schimbat in noiembrie....dar in fine.Debitmetrul de aer este nou și original ,pe ãla vechi l-am curãțat eu și nu a mai mers.Egr verificat,curatat și admisia deasemenea.Mentionez cã anul trecut mașina s-a oprit în mers intr- a trecut la 70-80 km/h.Am reparat electronicã pompei cu Da Cuciureanu.O perioada a mers ireproșabil,acum gata....Sa fie pompa?,senzorul care citește impulsuri?.Mâine am sa verific alimentarea cu motorina.Ma mai gândesc și la lipiturile fãcute cu Dan.....Am sa revin.Masina este o astra g 2.0/16v,60kw.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
P1220 e de regula pistonas de avans blocat in pompa.
Citeste paginile anterioare.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc de mesaj,astazi am descoperit p0400, era inversat un furtunas de la electrovalve...culmea chiar cel de la egr era invers pe vac si nu cum trebuia pe out.In fine. Astazi am mai facut un tur-retur cu pompa de injectie si motorul fara filtru si rezervor pentru ca am mai avut un rest de winns cleaner si am mai bagat ceva motorina in el pana am facut 1 litru.Efectiv motorul nu avea vlaga deloc apoi din senin s-a stins ceck si a mers ok,aprox 4 min de finctionare cu solutia minune.Am mai facut treba asta de doua ori si o perioada merge putin mai bine.Cred ca nu mai am scapare si este sigur pompa dusa.Zi-mi si mie o treaba,aditivul acesta Diesel Liqui Moly-Diesel Sistempflenge, 250 ml ar avea un efect de gresare la acel pistonas, care la mine se pare ca dupa cateva minute isi revine si merge bine la cald...Macar o perioada pana strang ceva bani sa iau alta pompa....Multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu cat de bun e aditivul tau, dar eu am folosit ulei pt. motor in 2 timpi de la Liqui Moly, cam 300 ml la un plin.
Ca sa scapi mai ieftin, cauta o pompa cu calculatorul defect, la care sa montezi calculatorul tau sau gaseste pe cineva care iti poate schimba pistonasul de avans din pompa ta.
Skip ads

  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Dupã ce am reparat calculatorul pompei Dan m-am sfãtuit sã pun la 10litri de motorina 10ml ulei 2T ceea ce am si fãcut.Am fost si motociclist si stiu ce face acest 2T.Deci la un plin vine vreo 55 ml,dar puneam 60 ml.Nu este cam mult 300 ml la un plin?.Am sa iau si eu sã pun,...Nu are ce sa fie rau decât putin fum la turatii.Mult timp am mers cu motorina super ....efx...etc si cred cã asta i-a grãbit capãtul.Am sa mai revin.Ma bucur cã si-a revenit ca a dispãrut ceck- ul când se încãlzeste putin pentru cã luni am ITP!.Multumesc de sfaturi,am sa revin cu detalii,cu ce am mai rezolvat.De obicei am rezolvat multe sã stii doar cu ajutorul acestui site.Cand am o eroare citesc tot de la primul pânã la ultimul sã îmi fac o idee si apoi pun si eu în practicã.Multumesc pentru mesajul tau.Sute de mii de km.fara evenimente!
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Astazi am rezolvat si eroarea p0400 care sincer mi-a mancat viata in ultimul timp .Fisele(furtunasele) trebuiesc puse la elecrovalve-clar si repectat- circuitul de vacuum care este marcat vac ,apoi electrovalvele impartite corect.Daca nu ve-ti avea parte de lipsa putere si mult fum......Astazi am fost la magazin verona -iasi si am cumparat 2,5 m de furtun de vacuum =8 lei metru.Am inlocuit furtunul de la pompa de vacuum spre electrovalva-turbina si de la electrovalva spre turbina, apoi de la pompa de vacuum spre cele doua electrovalve (principalul- ce vine la pompa de vacuum) si se imparte spre admisie si egr.Culmea ... motorul si-a revenit instant si are putere maxima!.Sunt ferm convins ca am probleme cu pornrea la rece din cauza pompei de injectie,dar asta cu pierderea de putere si inainte si dupa pornire si in mers la diferite turatii este legata de pierderea de vacuum in cel mai fericit caz cum a fost al meu de la furtune sau coturi 90 grade de cauciuc si cele de plastic care au fost inlocuite.Nici nu am vrut sa mai verific furtunele si coturile vechi, le-am aruncat pur si simplu pentru ca masina parca a inviat din fata magazinului unde am inlocuit furtunele....apoi nici un ceck aprins.Astazi ma felicit singur!,pentru ca luni am ITP, nu mai scoate fum deloc decat la pornire cred ca din cauza pompei. Daca ar fi bujiile incandescente ar scoate efectiv fum albastru chiar la pornire si nu dupa vre-o 2 min apoi normal.Va salut si am sa revin cu detalii daca mai apare ceva ...Un weekend minunat!
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

de unde ai cumparat coturi de cauciuc pentru furtunasele de vacuum, se pot inlocui eventual cu altceva?

cele pe original costau o gramada asta toamna - mi - a cerut pe vreo 4-5 coturi vreo 3oo de lei... am renuntat instant, voiam sa le inlocuiesc preventiv.

citisem undeva ca merge ceva de pe la logan dar nu mai gasesc postul.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Nu fa prostia si da atatia bani.Cred ca mai mult ca sigur coturile de cauciuc sunt de vina.La magazin Verona iasi din zona doi baieti este furtun de cauciuc de 3,2mm dupa cum a zis vanzatorul special pentru circuit vacuum la pret de 8 ron metru.Furtunul intra destul de gros deci cu siguranta nu va pierde.Am lasat putin mai lungi furtunele in caz de se uzeaza pe capete sa am de unde sa tai.In acest caz se elimina total capetele din cauciuc si este super fain.Eu am sa le scimb si pe cele de la cele doua electrovalve respectiv cea de la egr si admisie ambele cu cate doua furtunase pentru ca astea au mai ramas si am schimbat tot circuitul de vacuum.Deci am luat 2 metri si am sa mai iau doi metri si gata...pret 32 ron total.Am mai patit o faza in dezmembrai cand mi-a cerut 50 ron pe un arc spate (al meu era rupt o spira de la carat +vechime 18 ani) sh si nou era 80....asa ca am luat doua noi.
Skip ads

  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Am trecut si ITP,acum ca s-a incalzit si vremea,pompa de injectie isi revine cam in 3-4 km la -0,5-1 grad celsius si masina merge perfect.Am avut o discutie cu Dan Ciureanu in trecut cand s-a ars calculatorul pompei de injectie....referitor la cauza care a provocat lucrul acesta.Mi-a explicat ca in acel moment efectiv se blocheaza ceva in pompa de injectie (posibil pistonasul acesta de avans) si automat din aceasta cauza se arde acel tranzistor sau intregrat sau ce o fi....Deci ideea care mi-ai propus cu o alta pompa cu electronica arsa cade pentru ca eu sunt in acest caz.Prima data a cazut electronica (calculatorul pompei)apoi dupa aprox 10.000 km se duce si pompa.Chiar daca Dan a dat o garantie de 50.000 de km...sunt pe drumul bun...mai am 40.000 si pompa este pe duca.Posibil sa fie si ceva minor in pompa mea sa nu fie pistonasul, dar cine are timp sa se joace sa de-a pompa de injectie jos toata ziua?,cine repara pompa ,cat tine dupa?.Nu...,am sa caut alta pompa si cred ca am sa o schimb.Nu prea am inteles de ce sa schimb electronica mea de pe pompa cu asta care o cumpar,dar banuiesc sa se'' pupe'' cu calculatorul masinii ecu,ca sunt imperecheate prin soft.Practic eu as schimba numai numai mecanica.Nu prea as vrea sa mai tai firele alea dar cred ca nu alta cale ...sa nu fac o resoftare...Cam asta a fost.Ne mai auzim.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
CIneva dintr-un service mi-a recomandat sa verific si injectoarele.Sa vedem.
  • sheshi

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2008

  • Mesaj Privat
SALUTARE
REVIN CU O PROBLEMA
am reparatat calculatorul la y 20 dth a pornit dar apare semnul motorasului mai su sde 80 km/h nu trece iar pe tester apare
p1220?
ce poate fi concret? calculatorul apre max o luna de cand e reparat Sad(((

later edit Smile
i am dat niste forja in termeni mecanicesti Smile si a inceput sa scoata fum a demarat ca inainte dar dupa cateva sute de m s a aprins iar motorasul si iar nu mai trage Sad(
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut

@sheshi

vezi ca zice @iulian1971 mai sus ca p1220 e de regula de la pistonas avans blocat in pompa si ca ar trebui citit despre acesta in paginile anterioare din acest topic.
  • rolland

  • Mesaje scrise: 433
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2012

  • Mesaj Privat
sheshi a scris:SALUTARE
REVIN CU O PROBLEMA
am reparatat calculatorul la y 20 dth a pornit dar apare semnul motorasului mai su sde 80 km/h nu trece iar pe tester apare
p1220?
ce poate fi concret? calculatorul apre max o luna de cand e reparat Sad(((

later edit Smile
i am dat niste forja in termeni mecanicesti Smile si a inceput sa scoata fum a demarat ca inainte dar dupa cateva sute de m s a aprins iar motorasul si iar nu mai trage Sad(


Vezi cum se prezinta cablajul de la electrovalva de avans . De obicei se duce izolatia si fac scurt intre ele si dau si eroarea P1220 .
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Astazi cum a scazut temperatura ,a inceput iar cu probleme.Am fost la test si era p0400 de- 3 -ori si p1220 -1- data ,apoi am sters erorile .Dupa ce am citit iar
si din nou problemele care ar putea fi am verificat in urma celor citite firele de la calculatorul pompei de injectie.Calculatorul a fost reparat de dl.Dan Ciureanu ceva timp in urma pe la 195.000 km iar acum am 207.000km.In fine am realizat ca firele stau ca stau cam aiurea acolo chiar daca erau izolate cu o camasa izolatoare din aia care se muleaza la temperatura. Intre fire si motor am pozitionat un marerial foare subtire din azbest sau ceva asemanator care il folosim la munca pe compesatoarele din zonele cu temperatura foarte ridicata.Am modificat pozitia celui material cumva l-am dublat ca era destul de lung si am modificat pozitia firelor.Surpriza nu a intarziat sa apara, motorul a functionat astazi perfect.Ce sa va zic am sa merg maine iar ceva mai mult sa vad daca a fost asta,...sper ca da.Banui ca ceva nu este ok acolo cu acele fire care au fost taiate si apoi relipite, as fi preferat ceva fise sau altceva dar nu s-a putut din spusele dl_ui. Dan atunci si am lipit cu cositor.Am gasit si bujiile incandescente destul de afumate-mai mult ca de obicei- ,le verific mereu inainte de sezonul rece- este normal?.O seara buna,am sa revin cu vesti bune!.
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da, am revenit.Astazi am mers peste 100 km si masina s-a comportat foarte, foarte bine merge super,deci pierderea de putere masiva care aparea si cand motorul era rece si cand era cald era datorata acelor doua fire care ies din pompa si merg spre calculatorul pompei.Nu inteleg de ce ,pentru ca sunt foarte bine izolate ,dar cred ca undeva atingea o teava de motorina(iesirea din pompa)si din cauza vibratiilor sa fi ros putin izolatia.Acum ce sa va zic merge ca noua.Problema care a ramas insa este pornirea la rece ...parca voia sa se opreasca +fum albastru mult,,(s-a aprin si ceck -sigur p1220)dar s-a stins imediat.Cand si-a revenit 30-40 sec. a disparut si fumul albastru la fel de brusc.Am sa mai fac o spalare cu winns diesel sistem purge .Am citit sa las sa zicem 10 min de functionare cu winns --30 min sa stea oprit motorul dar cu winns in circuit tur-retur pompa-injectoare apoi pornita iar 10-15 min ,apoi trecut pe motorina si 3000rot/min.Daca tot asa face este sigur pistonasul care iarna imi face aceste belele.Poate ne mai auzim
  • fiorino72

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Revin cu vesti foarte bune dar mai intai vreau sa va spun ca masina a revenit in forta cu aceleasi probleme, fum la pornire si lipsa putere cand motorul se incalzeste sau chiar in stare rece.Am sa fac un nou post cu p1220 si p0400 cum au disparut miraculos si sunt foarte multumit.O zi buna tuturor.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR