Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns.el nu a umblat la cilindri sau pistoane.doar la chiulasa.asa mi a zis toata llumea ca nu trebuia sa se apuce la cum arata.dar na.asa isi respecta omul meseria...oricum il reclam la opc.nu scapa.dar de supape ce ziceti asa trebuia sa arate dupa nici 200 km chiar si cu motor defectuos?
Am gasit la cineva in judet un motor bun zice proprietarul.acelasi cod.e masina personala zice ca motorul era bun i a schimbat kit ambreiaj nou si ce a mai facut la masina ulei filtre si a doua zi a avut accident .900 lei si mi l si aduce la Focsani.e de pe astra g 2003 .coincidenta ca e si din aceeasi comuna cu unul dintre baietii despre care am zis ca ma ajuta cu reparatia.sper sa fie bun.
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu tembelul sa iti dea toti banii inapoi plus penalizare, pisele i le duci si gata. Amenintare cu opc e cam vax albina, trebuie acte la greu de cum a intrat pe poarta pana la iesire. Poate nici el nu sta bine cu hartoagele, il ameninti cu baietii langa tine cu opc, rar, garda de mediu, fortele de munca tot nu gluma si banu jos!
Motorul ala face banii dar mai bagi minim ulei si filtru, antigel bla bla. Inspectata distrobutia si pompa apa, ceva suspect ai schimbat si gata. Spui la vanzator ca daca ceva nu este ok isi cara motorul acasa si banii inapoi.
Ai sa vezi in timp cat ulei papa etc dar macar sa mearga ca o reparatie se mai face daca ai pe ce.
La ambreiaj de vazut ca este centrat si diruburi noi, rulmentul ce joc are, al lui sau al tau.
  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Salutare.revin cu noutati.astazi am reusit sa termin cu schimbatul motorului.sunt putin dezamagit.de problema cu fumul se pare ca am scapat.a scos ceva fum alb la inceput insa avea miros diferit ca inainte .apoi din ce in ce mai putin.banuiesc ca s a inbacsit catalizatorul cu ulei si incet incet se curata.
Probleme
Pornire f grea dupa 7-8 invartiri ale motorului
Dupa pornire se aude frumos insa tremura putin
Nu se tureaza mai mult de 3400 de ture.ca si inainte
La acceleratie in sarcina e la fel.parca se ineaca.ca inainte
In bord aprins acel martor cu fulger
Inca ceva.se poate face testul cu pedala la masina asta?am incercat dar nu merge.sau poate este alta metoda.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Lasa catalizatorul, merita spalat inainte, acum stii cata munca e sa l dai jos. Mizerie ai din motor pana in spate, doua tobe, sonde, tevi...
Cu diagnoza spune focsani sau onesti.
Skip ads

  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
O sa ma duc la tester maine.inca ceva
Motorul vechi avea senzorul de turatie cel de la volanta ingobat in motor printr o gaura si citea turatiain interiorul motorului iar la motorul nou senzorul era in exterior si citea turatia pe fulia de la volanta.a trebuit sa tai cablul de pe masina si sa pun cablul cu mufa de la senzorul nou ca ny se potrivea.intre varful senzorului si dintii de la fulie am vreo 4 mm.e posibil ca din cauza asta sa porneasca greu?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1mm asta este. Pozitionarea este ca
motorul doar seamana, identic nu.
  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Da.nu prea era la fel nici codul ny se cunostea insa pe cartea masinii era la fel z16 xe.probabil a fost schimbat si pe masina lui
Deci asta sa fie problema cu pornitul greu ca e distanta prea mare si nu citeste turatia corect?din ce am citit acest senzor si cel de pe axele cu came transmit catre ECU turatiile
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pune 1mm si mai vorbim.
Skip ads

  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Pai e impins la maxim.doar sa l pun pe cel vechi dar tre sa i schimb inapoi firele cu mufa si prelyngite ca nu ajungeau
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Exista z16xe si z16xe1, seamana dar nu rasare.
Pune senzorul la 0.5-1mm sa vada si ecu ceva impulsuri.
  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Am inteles.multumesc.o sa fac asta maine
  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Va salut.am reusit sa fac rost de un tester.cam asta mi a iesit
Skip ads

  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Am mutat senzorul si e ok acum porneste normal.se si tureaza peste 3500.singura problema mai e ca motorul cam tremura si cu el si masina.
Compresia e ok intre 17 si 18 bari.ce am observat e ca bujia nr 3 se umezeste.sa fie bobina?injector?
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
17 ,18 bari ori e compresmetru stricat ori are calamina cat cuprinde depusa pe capu pistoanelor si pe supape ori s-au facut rectificari fara numar fara cap ,la asemenea compresie trece in dieseling adica aprinde benzina din compresie nu mai asteapta scanteia si merge neregulat ,nu se tureaza suficient ,la rece are putere cand se incalzeste nu mai trage.
Motorul nou trebuie sa fie maxim 14 , 15 sa mearga bine ,daca e asa mare incearca cu benzina de 100 sa vezi daca se potoleste,ce sa-i faci tocmai te-ai pricopsit cu un motor de merge si cu kerosen pentru Mig-uri .
Pusa distributia aiurea?
  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Pai trage la fel si la rece si la cald.probabil manometrul nu arata bine,nu stiu.la fel aveam compresia si pe celalalt motor "refacut"de mesterul pamblicar cu supape noi.chestia e ca imi uda o bujie .am pus si alte bujii si la fel tot pe a 3 a o uda.
Tremuratul e minor adica nu e chiar deranjant.la relanti pe loc dar si cand plec de pe loc sa zic pana ajung la 2000 de ture in treapta 1 si 2.si la esapament se aude acelasi ritm cand sta pe loc.nu stiu sa explic exact sunetul.distributia m a chinuit putin.e cam ciudat.cu pinionul de jos la semn si cu semnele de pe axele cu came perfect aliniate tremura mai rau.asa ca am dat axul din dreapta dinspre evacuare cu un dinte mai sus.acum nu sunt aliniate semnele perfect insa merge mai bine.din ce stiu semnele ar trebui sa fie coliniare cu cele 2 suruburi de la axele cu came insa cam da cu virgula.oricum o dai nu se alinie perfect.mentionez ca am mai schimbat o pompa de apa la o Astra G acum un an cu acelasi motor si am pus distributia la punct singur si fara kit de blocare si masina mergea perfect si merge si acum
  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Motorul trage destul de bine.oricum e puturos ca e mic pt dimensiunea masinii dar e ok pt mine sunt familist nu fac liniute nu fac depasiri
Am uitat sa zic ca eroarea cu motorul cu fulger tot e in bord nu s a stins deloc.
De erorile de mai sus ce parere aveti?
  • tuxi

  • Mesaje scrise: 59
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Senzorul de la axul cu came e primul lucru care sare în ochi, ai pus testerul și dupã ce au umblat la el? ÃŽntreb și eu, nu era mai avantajos sã repari motorul inițial? ÃŽmi zic și eu opinia, fãrã supãrare.
  • costin mih

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2020

  • Mesaj Privat
Nu e nici o suparare.dar ai vazut cum aratau cilindrii sunt poze mai sus.plus ca pistoane si segmenti noi costa vreo 1100-1200 lei plus manopera unde ajungeam?si nu era garantat ca functiona ca inainte.deci orice decizie era un risc asa am hotarat sa schimb motorul dupa ce m au sfatuit alti specialisti printre care si dl Dancuciureanu si un inginer de la un service din Focsani care viseaza motoarele.asta dupa ce au vazut cum aratau cilindrii.
La cei 1200 lei plus manopera se mai adaugau alti bani pt rectificare cilindri,gresesc?asta daca gaseam pe cineva sa o faca
Erorile pe care le am postat nu stiu daca sunt concludente pt ca am folosit un tester chinezesc cu bluetooth si o versiune demo a aplicatiei Car scanner.adica dupa ce am pus totul la punct si am scanat iar imi da aceleasi erori chiar si cu bluetooth oprit Smile
Oricum schimband motorul am rezolvat mare parte din probleme care ma fac sa zicem 90 la suta multumit.
Nu mai scoate pic de fum
Masina trage ca intotdeauna(o am de 7 ani)
Despre consumul de ulei nu ppt zice nimic pt ca am mers doar 20 km si oriccum consuma de cand am luat o sa zic cam 1l la 2000 km(in manualul masinii zice ca consuma 1l la 1000 km)
Ce ma supara ,adica restul de 10 la suta e acel tremurat al motorului la relanti.si eroarea din bord
Inainte sa schimb motorul am mers la tester la service si aparea ceva la senzor detonatie.apoi am vazut ca nu era cuplata mufa ca mesterul care mi a facut "reparatia "nu a cuplat o
O sa fac un test profesional cat de curand si va tin la curent
Poate unii care citesc isi zic ceva de genul de ce se mai chinuie cu o masina de 20 de ani ca masinile synt mai ieftine acum de ce nu isi ia alta.insa fiecare are prioritatile lui
  • DMSorinel

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2020

  • Mesaj Privat
Va salut! Scz dacã nu e la locul potrivit dar am și eu o întrebare scurta. Se poate ca pompa de ulei a unui opel corsa c 1.2 benzina sa fie Infundata de la un silicon care a fost folosit în loc de garnitura la distribuție? Asta mi sa zis la service când am vrut sa schimb distribuția. ÃŽmi zic ca trebuie sa schimb pompa pentru ca motorul nu is face bine ungerea de acolo țãcãnitul. ÃŽntr-adevãr am gãsit fâși de silicon și in vasul de expansiune. Mulțumesc!
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,204
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am gasit in multe motoare unde s-a folosit silicon prea mult sita din sorbul pompei acoperit de fasii de silicon si asta e suficient sa nu mai faca presiune ,posibil sa vina de la capacul distributiei,capacul de la tacheti sau garnitura de la baie,asa ca este foarte posibil la fel si Oringul cu care este montat sorbul sa fie copt si aplatizat .
Cand schimbi pompa atentie la sita sorbului trebuie curatata de orice depuneri,verificata cu mare atentie sa nu fie restrictionata pe toata suprafata ei,plus Oringul dintre corpul pompei si sorb.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR