Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Am depistat ce s a dus. 4 supape de la piston 1 si 2 (2 supape piston 1, 2 la piston 2) + axul de la ax cu came (cred ca asa se numeste) este uzat la capãt unde este rola unde vine cureaua.. înțelegeți.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Prima data scãpa de mecanic: asa ajungi la sapa de lemn...
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
@C1496

Citeste ce-am patit eu cu masina si cum am rezolvat, incepand cu postarea mea de aici (a 7-a postare din pagina). E vorba cam de acelasi motor (in mare parte asemanator cu al tau) si vei vedea ce avarii poate produce o lovitura de piston in supape, ce piese se duc si trebuiesc inlocuite. Motorul asta n-are nicio rezerva de functionare (componentele chiulasei n-au nicio rezistenta suplimentara la conditii impuse de-o eventuala dauna la motor gen piston ce loveste in supape) asa ca atunci cand cedeaza ceva se duc mai multe piese din lantul cinematic al motorului care costa bani si timp ca sa-l refaci.

L.E:
Poate ca ar trebui sa citesca si mecanicul tau.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Am citit tot ce ati scris însã nu prea vreau sa schimb motorul sau altceva.
Din ce cauza se poate sa zgariat capacul de la axe cu came?
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
O poza face cât 100 de cuvinte : ajuta ne-sa înțelegem ce e zgâriat.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat

Acestea doua sunt zgariate.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
...
Acolo trebuie sa ai niște cuzineți in care sa se roteascã axa cu came. Daca ala e cuzinet, nici nu ma mir ca sare de la punct și se distruge motorul.

LE: axa aia cred ca trebuie inlocuita. In starea actuala nu iti recomand sa o mai montezi. Nu știu dacã exista solutie de rectificare cu cuzinet mai gros.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Cam asa mi-a spus si mecanicul, sa cumpar axa aceea si capacul de ax cu came, cred ca asa se numeste..
Doar acestea 2 trebuie schimbate?
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu cred ca te complici degeaba. Dacã ala e mecanic, sa cumpere el ce trebuie și sa facã mașina sa meargã. Dacã merge, ii plãtești munca plus piese.

Cauta un motor ca e ieftin și alege un mecanic care sa știe ce face. Altfel, o sa triplezi valoarea mașinii.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Se numeste portchiulasa si axa cu came plus zona unde a frecat portchiulasa au ajuns in halul ala pentru ca acolo nu a fost ungere cu ulei. Intre portchiulasa si chiulasa se pune garnitura metalica noua Elring, si cine o face trebuie sa stie ce are de facut, altfel nu ai presiune de ulei sub axele cu came.

Se poate cumpara porchiulasa + axele cu came, dar trebuie sa cauti pana gasesti una buna! Nu cumperi pana nu vezi daca e zgariat sau nu axul cu came si zonele in care axul sta asezat pe portchiulasa. Uzura cea mai mare este inspre pinion. Vezi ca langa pinion acolo pe portchiulasa e o gaura de ulei pe care daca o infunzi cu silicon devine o problema.

Uite aici cum se demonteaza/monteaza corect chiulasa si restul de anexe motor.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,830
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Axa cu came se rotește direct pe materialul din care e fãcutã chiulasa? Nu e un alt materiale acolo?
La gama vw am vãzut ca se folosesc cuzineți sau bucși, cum le mai zic unii, care se pot înlocui.
Dacã acolo nu exista un alt material, mi se pare extrem de ciudat.

LE: uite un model de la vw cu cuzineți pe axa cu came. La opel vad ca nu sunt.
https://youtube.com/watch?v=ry-MAIDl5SE


Ultima modificare facuta de Daniel la Lun 27 Jul, 2020 8:57 pm
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu exista material de adaos gen cuzinet acolo. Merge pe film de ulei (daca-l ai). De-aia e nevoie de o montare corecta cu garnitura noua si sa folosesti un ulei de motor bun gen 5w40 sau 5w30.

Uite portchiulasa in partea de dedesupt (cu canalele de ungere) si vazuta de sus, dar fara una din axe:

Skip ads

  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Din întâmplare are cineva o schemã pentru montarea distribuției corect?(curea)
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut,
vezi daca te ajuta ce e mai jos








  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ai tot ce-ti trebuie legat de distributie+motor in link-ul pe care ti l-am dat eu mai sus (daca tot zici ca ai citit).
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
A montat tot inapoi (am cumparat axul cu came cu totul), pus la punct si tot. Dar, cand da la automat învârte ok fãrã nicio problemã dar nu pornește..
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
O sa plece greu pentru ca s-a dezamorsat circuitul de motorina.
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Deci sa inteleg ca trebuie sa dau la automat o grãmadã? Imi era sa nu stricãm si electromotorul sau ceva..
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Dai la automat o cheie lunga, pe urma stai 5min... apoi iar dai o cheie lunga si pe urma iar stai, s.a.m.d. Faci pauze ca sa se raceasca demarorul, altfel il termini si trebuie reconditionat. Eu inainte de a incerca sa o pornesc am pus masina pe cric, am bagat a 5-a si apoi am invartit de roata cu mâna sa vad daca are compresie motorul (se simte cum acesta se opune invartirii, ritmic). Pe urma am lasat masina jos si am dat la automat de mai multe ori... iar la un moment dat a pornit motorul si a ramas frumos la relanti. L-am lasat 15min sa mearga asa, de proba (sa-l ascult daca merge rotund, daca bate ceva, daca sufla vre-un injector, daca curge vre-un holender de motorina, etc).
  • C1469

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2020

  • Mesaj Privat
O sa incerc mai tarziu Putin, aseara i am pus si motorina în filtru de motorina si tot degeaba. O sa incerc si asa.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR