Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
A aparut o problema care chiar m-a lasat in ceata. Am decuplat ESP doar pentru a vedea efectul asupra plecarii fortate de pe loc apoi m-am lamurit si l-am cuplat la loc. Am demontat clapeta de acceleratie si am curatat-o de depunerile destul de limitate. La urmatoarea pornire a masinii, mi-a aparut mesaj ca motorul are puterea scazuta, becurile de la ESP si Check aprinse si erorile p0122+0223. Am mers putin pentru test, am verificat franele, ABS intra corect in functiune, nu se aprinde becul de ABS si nu are alte semnalizari. Nu intervine turbo iar mersul este clar lesinat. Se accelereaza dar lent si fara vlaga. S-a mai intalnit cineva cu aceste manifestari? Am verificat conectorii de la acceleratie si cel care intra la clapeta, plus ca am zguduit cam tot ce se numeste cablu in milioanele de cabluri din compartimentul motor.


MODEL: Astra 2014
MOTOR: A14NET
Skip ads

  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
In mod normal, clapeta defecta. Dar daca spui ca ai umblat la ea, eu zic ca nu strica sa o mai demontezi odata si sa vezi ce ai deranjat pe la ea.
Verifica atent si fara graba.
Ar fi interesant de stiut si ce anume si cum ai curatat ... sa nu fi introdus ceva substante corozive sau conducatoare electric, prin zona senzorilor de pozitie.
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am curatat doar partea cu clapeta propriu-zisa, care avea un brau subtire de mizerie, am desfacut clemele cat sa curat mizeria stransa pe la imbinare si atat. Nu am dat cu nimic in interiorul mecanismului. Conectorul care intra in piesa l-am curatat cu solutie de desfundat duzele de imprimanta. La fel si conectorul de la pedala de acceleratie dar tot fara niciun efect.
Ar mai putea fi o problema discreta la un senzor ABS, care sa nu fie inca in masura sa aprinda becul de defect ABS.
Oricum, cheia situatiei sta in faptul ca a aparut dupa anulat/repornit ESP si deconectare/conectare clapeta. Pare a fi ramas EPS activ ca si cum ar derapa, ori, asta ar aparea la un semnal venit din ABS. Sigurantele 21 si 30 sunt ok. Nu stiu daca EPS are vreo siguranta dar putin probabil.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Repet, problema este la clapeta. Asta este clar. Deci, lasa pedala, ESP-ul si ABS-ul in pace.
In locul tau as reface operatiunea pe care ai facut-o la clapeta, de data aceasta cu mai multa atentie. Verifica vizual sa nu fi indoit pinii din mufa, verifica sa nu ai garnitura la mufa deplasata si astfel, sa nu poti imbina corect mufa, verifica daca nu ai gresit cand ai declipsat si clipsat la loc.
Parerea mea ...
Skip ads

  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Evident ca scot iar clapeta si o verific. De desfacut complet nu se desface, deci nu am cum sa verific inauntru daca s-a intamplat vreo minune. Stii sa se poata demonta cat sa se poata verifica pinioanele si celelalte? M-am legat de ABS si ESP nu degeaba ci pentru ca au in final un cuvant de spus in limitarea tractiunii Pinii sunt la locul lor, toti,
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Defectul, este defect de clapeta (nu ABS, nu ESP). Eu sper sa fi facut tu vreo nefacuta si sa nu fie clapeta defecta, de asta insist sa verifici ceea ce ai fi putut tu sa faci gresit.
Inclusiv firele in mufa, poate ai tras (mai tare) de ele cand ai scos mufa.
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Am clapeta in mana dar nu se poate scoate capacul si nici nu insist. Daca stii ca se poate, spune-mi, altfel nu ma bag. Partea neplacuta este ca si cu clapeta conectata si neconectata, tot pare a avea contact lipsa undeva pentru ca nu se schimba nimic in semnalizare.
  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Nu umbla unde nu ai umblat deja inainte!
Incearca sa intelegi, sa vezi, unde ai fi putut face ceva gresit.
Repet, sunt pareri personale, nu sfaturi.
Skip ads

  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
A aparut service esp?
  • ney

  • Mesaje scrise: 985
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Daca da, in acest caz este bobina de inductie si sa nimerit sa se suprapuna cu reparatia ta
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Pana la urma am rezolvat prin schimbarea clapetei cu una noua. 663 lei comandata online, adusa acasa in 4 zile prin curier din Germania. A mers perfect de la inceput respectand, evident, algoritmul de setare. Am sters 122, 123 si 223 pana am ametit, cu toate testerele dar tot ramaneau la erori permanente. Dupa al cincilea drum au disparut in neant singure. Ramane invatatura de minte si pentru ceilalti sa nu stergem cu disperare clapeta si nu as misca nici clapeta prorpiu-zisa in cursul operatiunii. Mai bine sa ramana putina mizerie decat sa mergem la balamuc. Ce ma preocupa in continuare este de ce a aparut problema dupa ce am anulat din buton ESP pentru un test. Oricum, dupa o relaxare la mare dupa atata suparare, urmeaza o operatie fara anestezie de dezmembrare a clapetei vechi si refacere la loc. Poate descopar in matele ei secretul care m-a incaruntit. De retinut ca este vorba despre Astra J 2014 1.4 turbo 140 cp, care are multe chestii diferite de alte surate de ale ei. Bafta la reparatii gratuite si concediu placut!
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Pana la urma am rezolvat prin schimbarea clapetei cu una noua. 663 lei comandata online, adusa acasa in 4 zile prin curier din Germania. A mers perfect de la inceput respectand, evident, algoritmul de setare. Am sters 122, 123 si 223 pana am ametit, cu toate testerele dar tot ramaneau la erori permanente. Dupa al cincilea drum au disparut in neant singure. Ramane invatatura de minte si pentru ceilalti sa nu stergem cu disperare clapeta si nu as misca nici clapeta prorpiu-zisa in cursul operatiunii. Mai bine sa ramana putina mizerie decat sa mergem la balamuc. Ce ma preocupa in continuare este de ce a aparut problema dupa ce am anulat din buton ESP pentru un test. Oricum, dupa o relaxare la mare dupa atata suparare, urmeaza o operatie fara anestezie de dezmembrare a clapetei vechi si refacere la loc. Poate descopar in matele ei secretul care m-a incaruntit. De retinut ca este vorba despre Astra J 2014 1.4 turbo 140 cp, care are multe chestii diferite de alte surate de ale ei. Bafta la reparatii gratuite si concediu placut!
Skip ads

  • wud

  • Mesaje scrise: 210
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2015 B14XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Inainte sa umbli la clapeta ai scos mufa din ea sau ai desfacut borna negativa de la baterie?
Eu asa fac curat clapeta in fiecare an, dar nu am avut astfel de probeme.
B14XEL

Care este algoritmul de setare pe care l-ai folosit la cea noua?
Treaba aia cu pus contactul pentru un timp, apoi luat contactul si apoi pornit?
  • Albinoium

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2014 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Evident cã am deconectat bateria întâi.
Cât privește montarea celei noi, da: montare, conectare mufa, conectare baterie, pauzã, contact, pauza, închis, contact normal, check și pornit.
Nu-mi da pace întrebarea de ce a pornit tãrãșenia dupã ce am anulat ESP dar nici nu îndrãznesc sã mai apãs butonul (hihihi!).
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR