Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • cipry1983

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Azi la opelul meu 1,7td din 1994,s-a auzit un zgomot ca si cum s-ar fi rupt o curea sau ceva de genul ala si s-ar fi atins de ceva care se rotea!apoi masina intrerupea in mers!am ridicat capota si nu am vazutu nimic stricat!curelele erau la locul lor!am mers apoi cativa km asa si observam ca masina nu mai avea demaraj ca inainte!de la un timp nu se mai accelera in mers mai mult de 2000 rotatii/min si motorul a inceput sa mearga intrerupt ,ca si cum ar merge in 2-3 pistoane!l-am oprit si l-am pornit din nou si l-am accelerat mai tare si s-a auzit o pocnitura iar motorul a inceput sa functioneze normal!nu imi pot explica ce are!nu se vede nimic rau pe la motor!ma puteti ajuta cu ceva sugestii?ce ar putea sa aibe?va multumesc
Skip ads

  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
turbina?
  • cipry1983

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
nu cred ca e turbina!cand o accelerez mai tare si tin mana pe furtunul ei acesta se umfla,! asa stiu ca se verifica turbina!azi cand era lasata la relanti imi dadea niste rateuri din cand in cand!ma dispera ca nu pot umbla cu ea!e taxi si am nevoie de ea!merci pt raspuns
  • alin09ro

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2007

  • Mesaj Privat
verifica distributia. e posibil sa fi sarit cureaua cu un dinte.
Skip ads

  • cipry1983

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
am umblat la turbosuflantasi aceasta e ok!am schimbat toata distributia si tot la fel se comporta! ma dispera!am observat ca daca o tin turata intre 2500-3000rot/min imi da niste rateuri cand si cand in filtrul de are!dak tin mana pe carcasa filtrului in momentul rateului se simte k o lovitura puternica in carcasa!un mecanic mi-a zis ca ar putea fi o supapa de admisie care e putin piscata!e posibil sa fie asa?ce parere aveti?
  • alin09ro

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2007

  • Mesaj Privat
te rog zi-mi si mie cum se testeaza turbina la TC4EE1 ? ce furtun tre sa se umfle? ca eu am accelerato si am pus mana pe furtunul ala gros de sus..si nu se umfla deloc
  • cipry1983

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
daca tii apasat pe furtunul cel de sus care duce de la filtrul de aer la radiatorul ala micut si accelerezi masine peste 2500 rot/min ar trebui sa simti cum se umfla furtunul ala odata cu cresterea turatiei!daca la tine nu se umfla inseamna ca e o problema cu turbosuflanta!sper ca ti-am fost de ajutor
!
  • alin09ro

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am o vectra din 94 cu motor 1,7 TD TC4EE1. problema a aparut cam acum o saptamana...se accelereaza mai greu cu o mica intarziere si nici nu mai trage ca inainte...am crezut ca e din filtre; am schimbat toate filtrele si nimic. care ar putea fi cauza?
Skip ads

  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
iti arunc si eu o parere:
verifica tu furtunele de la turbina
in special cel e jos ca eu asa am patit si nu mai tragea deloc nu se mai infigea era puturoasa rau
dar daca e furtunul spart mai bine il iei de la desmembrari ca pretul in magazine e exorbitant
nu o sa iti vina sa crezi.bafta
Smile
  • costy_dumi

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Vectra 1995 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jun 2007

  • Mesaj Privat
nu din turbo iti da rateuri incearca sa desfaci capacul de la culbutori ca problema acolo e sau daca nu mai grav la supape.
sper ca am fost de ajutor.
succes
Confused
  • cipry1983

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1994 TC4EEI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2007

  • Mesaj Privat
azi am fost la doua sercice-uri sa vad ce diagnostic imi dau ei!mi-au zis si ei la fel!e posibil sa fie vreo supapa sau ceva la culbutori!se pare ca ai avut dreptate !mersi pt sfat!
  • alin09ro

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ai avut dreptate. furtunul de jos era taiat. merci
Skip ads

  • alin09ro

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2007

  • Mesaj Privat
salut

am si eu niste nelamuriri. de la un timp nu mai trage masina cum trebuie. nu se mai tureaza ca inainte (cateodata parca se ineaca cu motorina) si am observat ca a crescut nivelul la ulei. am fost in service si mecanicii mi-au zis direct ca e turbina. totusi furtunul care duce la filtru de aer se umfla cand turez motorul. mentionez ca toate filtrele sunt schimbate. ma poate ajuta cineva cu vreo idee..sfat...?
multumesc
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
creste nivelul la ulei ? Rolling Eyes ...... nu iti scade apa din vasul de expansiune?
  • alin09ro

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jan 2007

  • Mesaj Privat
nu! nivelul al apa ramane constant..am rectificat chiulasa si am schimbat garnitura in iarna pt ca nu aveam caldura. deci e sigur motorina
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
tot am citit pe forum si va intreb ... adica cer mai mult detalii despre unde se afla turbina ... ce furtunuri intra in ea...am inteles ca trebuie sa aiba ungere.
motivul este ca masina e cam "puturoasa" si incerc sa vad cum as putea remedia problema
masina nu o am decat de 3 zile si nu cunosc motorul
multumesc
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
turbina se afla intre radiatorul masinii si motor. in ea intra 4 furtune: 2 pentru apa si 2 pentru ulei. cat e de puturoasa masina ? motorul ti se tureaza ? de obicei daca e stricata turbina la motorul asta nu stiu daca ajungi sa prinzi 100 pe drum drept, trage foarte greu(cum vine umpic de panta se moaie de numa) plus ca scoate mult fum.
turbina se poate verifica foarte simplu: se scoate furtunul de aer(acela gros) dintre intercooler si motor si se accelereaza masina. daca pe acolo incepe sa iasa aer cu viteza destul de mare inseamna ca turbina merge si alta e cauza problemei.
P.S. sper sa fie alta cauza .... una care nu costa asa mult reparatia (turbina noua 2000 E, turbina reconditionata in fabrica specializata, daca o dai pe cea veche la schimb 1000 E, SH 200-250 E)
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
deci ...se comporta asa:
- daca apas acceleratia demareaza cu intarziere adica asa cumva cu efect intarziat
- dupa de trec de 60 km/h se duce nu-i problema;
- ar trebui sa aud cum functioneaza turbina?
- care e intercoolerul?
- nu scoate fum deloc;
- merg cu ea si cu 130 si ar mai merge;
atat ca nu demareaza destul de bine pentru un turbo.
  • Mircea[SB]

  • Mesaje scrise: 676
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2007

  • Mesaj Privat
pai e ceva normal sa plece mai taziu nu e ca cele pe benzina sau cu compresor. turbosuflanta intra pe la 2000-2500 de ture si atunci se simte ca incepe sa traga mai bine motorul. e ceva normal sa fie lenesa la turatii mici
  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Fiti atenti ... am gasit o fisura intr-un furtun de cauciuc cat varful unui cutit. Am bandajat temporar cu banda si am strans bine. Sa vedeti ce trage .. nu-mi vine sa cred!
Rezolvat Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR