Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel
  • CMarinescu116

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Salutare!
Dupa un RK general al motorului, kit distributie, rectificare chiuloasa, supape, pompa de ulei... la circa 10-15 minute mi se aprinde pe bord avertizarea de ulei, cu bec galben. nu cel rosu si nu se stinge pana nu apresc motorul...
A mai facut asa intermitent si inaintea refacerii motorului.
Mecanicul zice ca e un senzor cu probleme si ca ar trebui inlocuit,
Stie cineva unde este acel senzor?

De asemenea, am un consum excesiv de motorina, 9-10% in regim de mers constant 110-130km/h, si vreo 12 in oras... Vreo recomandare?

Multumesc!


MODEL: Meriva A 2006
MOTOR: Z13DTJ

LOCATIE: Bucuresti
Skip ads

  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut

incearca prima data sa resetezi de la butonul de reset de la ceasurile de bord -tii apasat 10 secunde.

daca trebuie senzorul schimbat eu cred ca e vorba de senzorul de nivel ulei


  • sebage

  • Mesaje scrise: 2,477
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2019

  • Mesaj Privat
Ar trebui sa vedem exact cum arata acel bec/martor.
Daca este cu adevarat cu privire la ulei, da, este vorba de nivel ... dar daca mecanicul nu stie exact, atunci pune o poza, sa vedem macar noi.
Consum marit, pe aceste vremuri, mie imi suna a roata infranata.
  • ema82

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
CMarinescu116
Martorul galben ulei sa aprins si la opelul meu in mers,am tras imediat pe dreapta si am oprit motorul,am asteptat pret de 15 minute,dupa care am verificat nivelul uleiului pe joja si spre uimirea mea nivelul era in parametrii optimi. Totul se intampla noaptea in jur de ora doua,pe un drum national. Am repornit motorul si la fel cum si tu spuneai martorul sa stins, mi-am continuat drumul ,mai aveam circa 10 Km pana acasa. Dimineata am verificat iarasi nivelul de ulei pe joja (imi pare tare ciudata joja aceasta elastica) si la fel nivelul parea sa fie ok,adica pe zona hasurata. Sa intamplat sa se mai aprinda de cateva ori acel martor si, parca si sunetul motorului era altul,deja incepusem sa-mi fac griji si,am decis sa mai completez cu circa 200 ml ulei in motor. Surpriza sunetul acela stupid a disparut,iar martorul nu sa mai aprins pana acum.
Astra H 1.9 cdti
74 Kw, 100 Cp.
Ulei folosit : Ravenol 5 W 30
Skip ads

  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Pai ala nu prea se aprinde aiurea , asta in caz de fire ciupite ori senzor defect.Joja este destul de dubios conceputa , si eu caut mereu nivelul sa fie pe toata zona striata .Aia ar fi limita normala , dar mai este o zona superioara peste , se pune ulei pana acolo daca se merge cu remorca ori pe serpentine abrupte.Nu este o lege , eu asa procedez si nu au fost probleme.
  • ema82

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mar 2019

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu tine colegul black_soulwhite,intradevar tare dubioasa joja de ulei la Astra 1.9 DTL. Sincer va spun spre rusinea mea ca nu stiam de zona superioara care se gaseste deasupra zonei striate pe joja. De regula,eu achizitionez uleiul la bidon de 5L si,cer celui care imi face schimbul sa introduca in motor 4,3L ulei. Banuiesc ca de la schimb la schimb(10.000 Km) posibil ca motorul sa pape ulei. In prezent,cu uleiul din motor am parcurs 4500 km. Intentionez ca la urmatorul schimb sa trec de la 5W 30 la 5W 40. O poza cu joja si cu spatiul superior pana la care spui ca trebuie pus ulei,mi-ar fi de mare ajutor,pentru ca eu chiar nu imi dau seama unde incepe si unde se termina acea zona superioara zonei striate de pe joja.
  • black_soulwhite

  • Mesaje scrise: 530
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19 DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Aug 2019

  • Mesaj Privat
Eu am spus ca nu este o lege acest lucru , in general daca se merge in oras pe suprafata de campie si fara talpa nesimtita , uleiul ar trebui sa fie cu 2 mm sub zona striata.In zona mea am numai dealuri , si merg cu el pe toata zona striata , deci fiecare dupa nevoi.Pe nivelul minim se merge calm pana in 2000 rpm , pentru a nu face damage la motor/turbina pana la restabilirea uleiului pe nivelul optim.Am trasat cu rosu nivelul minim , portocaliu limita normala si galben cea superioara.Poza nu este a mea , dar am taiat bannerul detinatorului sa nu fie probleme.Repet , nu este o lege ce am spus eu , nu vreau sa imi sara in cap lumea precum vin cu idei scoase din burta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Diesel

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR