Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • cofetaru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2021

  • Mesaj Privat
Salut.

Am o problema destul de grava, si nu stiu cum sa o rezolv.

Am reparat masina la service bosch chiajna.
Unde mi sa facut un deviz de 60 mil. Printrr care am schimbat si discuri/placute etc.

Eu dupa 6 luni de condus/8000km, nu am sesizat pentru ca poate nu mi am dat seama, nu sunt mecanic, am zis ca poate este vreo bucsa, sau poate dupa o perioada Eu am ramas fara un surub la etrier.

Ma duc cu masina inapoi la service, oamenii dupa ce ca imi vorbesc de sus, ca ce daca , vin dupa atata timp, ca de unde sa stie ca nu am fost in alta parte sau vezi doamne l am scos eu si ca se intampla lucruri d astea.

( se mai intampla lucruri sa ramai fara frane nu?)

Ca oricm chestiile astea se mai intampla.

Bun. Problema este ca ei vor ca tot eu sa platesc pentru problema respectiva, unde doar ei au umblat la discuri/frane etc.

Dupa ce am dat drumul la filmare si am zis ca ma duc la rar, a schimbat tonul cu mine managerul, si ca domne hai sa ne uitam la motor sa vedem problemele care sunt, ca patronul a zis ca el nu mai vb cu mine, sa se ocupe manageru.

Ei incercau sa zica ca nu este de la etrier, si ca vezi domne nu puteam sa raman fara frane daca etrierul se tinea intr un surub, si ca daca se intampla se intampla in astia 8000km, desi mecanicul a comfirmat, ( ba da putea(ii spune cu o voce asa managerului))

Ei bine, ce pot eu sa fac in momentul de fata, la cine sa apelez?

Avand in vedere ca am platit 60 mil la ei pentru niste raparatii care m au asigurat ca nu voi avea probleme in viitorul apropiat?


MODEL: Astra 2011
MOTOR: A17DTR
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,490
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat