Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • bubyx26ag

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salutare, am astra 1.7 cdti 80 caluti Z17DTL si are 180000 km, masina intrata in tara la 125000 km restul sunt sunt facuti de mine, si nu cred ca s-a schimbat distributia Very Happy am cumparat distributie cure conti si role INA, pompa apa hella Wink sper sa le schimb cat de curand, parerea mea este ca la masina noua poti merge cu distributia originala 5-6 ani sau 120000-150000 km nu se intampla nimic daca nu mergi cu motorul subturat (exm cu treapta 4 la 40km/h)
multa bafta Wink
Skip ads

  • benonisava

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Italia
  • Masina: Adam 2007 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2012

  • Mesaj Privat
in italia am intrebat la multe service-uri si am schimbat distributia la 90000km. sau la 7 ani. 7 ani pentru ca imbatrinesc materialele
  • g3rula

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu o nelamurire: cata minte trebuie sa ai, sa intrebi service-ul la catzi km se schimba cureaua? Pai daca ash fi mecanic, tzi-ash spune ca la 10.000km sau la 6 luni! Nu trebuie sa mananc si eu cu carne mai des?
Sa va povestesc ce am patzit eu: M-am luat dupa un cretin de mecanic care lucra la reprezentantza la Opel, mai exact la DiBas, Gabi il cheama, sta prin Chitila... cand am venit cu mashina in tzara din Ge, aveam 112.000Km, mi-am luat kitul de distributzie de la o reprezentantza ADEVARATA din Ge, si rola si cureaua originale bosch, cu holograma si "made in Germany" pe ele... si, Acest Gabi imi spune: la noi te costa vreo 550lei schimbatul la service... daca vii la mine acasa itzi iau doar 350lei... Imbecil si eu, zic: hai sa fac economie... Ma duc la tzepar acasa... Mai lucra cu cineva, nu mai stiu numele... imi schimba cureaua, cica intinzatorul nu se potrivea... (desi neamtzul s-a uitat in catalog dupa seria shasiului cand mi l-a vandut), si ca are el unul bun, la numai 200lei. Am mai platit inca 200lei.. deci diferentza pe care ash fi platit-o la service... si... sa vin cica la 50.000 cu ea inca odata... Intre timp, la un drum prin Germania, discutand cu un mecanic ADEVARAT de acolo, aflu ca distributzia se schimba la 150.000km sau 10 ani la modelul meu de motor (Isuzu 1.7 dti) si, imi spune neamtzul: merge lejer si pana la 200.000km, ca doar nimeni nu e tampit sa ofere garantzie la curea 150.000km, daca ea o sa cada la 151.000! Si, aveam 195.000 km cu mashina(reamintesc ca distributzia o schimbasem la 112.000) si imi spun: am un drum de facut in Germania, si cand ma intorc, schimb cureaua si rolele... Surpriza... exact cand sa ma intorc, mi se rupe cureaua de dispributzie in Germania.... EXTRAORDINAR! Il injur eu pe neamtzul care mi-a spus ca se schimba si la 200.000, si imi spun: Ia uite dom'le ca aveau dreptate jepcarii nostrii de mecanici! Service acolo: constatare: 110 sa imi dea vasile ala 3 suruburi de la capac jos si sa imi spuna: motor kaputt! platforma 500euro motorina din ro plus 200 omului, ajung cu ea in Bucuresti, o duc la un service, la un prieten de-al tatalui meu de data asta... ce credetzi ca se intamplase? E foarte simplu: Mecanicii recomanda schimbarea la 50.000-60.000, dar... daca ei stiu sigur, din cartea tehnica a fabricantului ca cureaua se schimbala peste 150.000km, pai, dupa ce ca va jepcaresc luandu-va bani sa va schimbe distributzia mai devreme, de ce sa o mai schimbe? Doar se fac ca o schimba! Si, va iau si cureaua noua, si intinzatorul! CADO! Prietenul tatalui meu imi spune: dar asta e cureaua originala Isuzu pe mashina ta, nu e Bosch! si cureaua era ok, se rupsese rola intinzatoare! Deci, dupa ce ca scursurile astea umane care care se numesc mecanici(nu vorbesc de totzi, vorbesc de majoritate)(ca si la tzigani, sigur ca sunt si catziva de treaba, dar eu tot i-ash eutanasia pe totzi), dupa ce ca te pun sa schimbi cureaua la mai putzin de jumatate din durata de viatza, cu un aer superior, multzi neavand nici 8 clase, spunand: dom'le, neamtzul care a fabricat aceasta mashina e un bou, asculta-ma pe mine ca suntem in Romania, si e altceva!, itzi mai fura si banii si piesele de schimb, dar stii de ce tzi le fura? simplu: pentru ca si ei, indirect, au incredere in ceea ce a scris producatorul in cartea tehnica! Ca altfel nu s-ar fi riscat sa NU o schimbe, nu? Ce s-au gandit ei: asta are 112.000 rulatzi in Ge, mai vine peste 50.000, si o sa aibe 162.000... nu o sa i se rupa lui pana atunci... insa, eu informandu-ma si stiind ca ma tzine 150.000, am zis sa o schimb dupa 88.000km, si, ia uite ce am patzit! Deci, recomand celor mai handicapatzi dintre noi care totushi insista sa schimbe distributzia la 50.000km... statzi langa mecanic, si vedetzi cu ochii vostrii ce se intampla acolo, ca sa nu patzitzi ca mine! Pt ca, teoretic, daca vii dupa 50.000km sa schimbi distributzia si ea tzine cel putzin 150.000, de ce sa nu itzi ia piesele, ca oricum mai vii la 100.000km, si sigur nu se va rupe pana atunci?
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
gerula foarte nasol ce ai patit tu nu-i doresc nimanui asemenea patanie...
am si eu o intrebare la motorul z17dth 101 cp motor CDTI distributia e pe lant sau curea ?
Skip ads

  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,062
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Pe curea
  • nicusan75

  • Mesaje scrise: 150
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 G Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Va salut pe toti si va doresc un an nou fericit. Nu cred ca este corect sa comparam sa zicem 60 k de km facuti in RO cu 60 k de km facuti in Germania. Spun asta deoarece la noi folosim treapta de viteza superioara mai rar. Trebuie sa tinem cont ca motorul se invarte tot timpul cat rulam. Poti face 10000 de km ruland cu 130 km/h si motorul facand 180000 de rotatii/h sau tot atatia km in trepta a 4-a si facand 270000 de rotatii/h. In ceea ce priveste uzura datorita prafului, personal am schimbat distributia cand am luat masina (90000 km) si era originala, dar nu am schimbat cureaua de accesorii care este tot Isuzu si am acum 140k. Cureaua de accesorii nu este protejata de nimic si este ok. De ce cureaua de distributie ar fi murdara de praf? Eventual poate ulei daca sunt probleme la simeringuri.
  • Sileticu

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1996 x17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Vectra sri a scris:gerula foarte nasol ce ai patit tu nu-i doresc nimanui asemenea patanie...
am si eu o intrebare la motorul z17dth 101 cp motor CDTI distributia e pe lant sau curea ?


Distributie cu curea:

- motoare benzina
1.6l 16v ECOTEC-4 - 100CP
1.6l 16v ECOTEC-4 Twinport - 103CP
1.6l 16v ECOTEC-4 Twinport ( Astra H) - 105CP
1.8i 16v ECOTEC-4 - 125CP
1.8i 16v ECOTEC-4 - 140CP
2.0i 16v Turbo ECOTEC - 200CP
2.0i 16v Turbo (170PS) (Astra) - 170CP
2.0i 16v Turbo (200PS) - 200CP

- motoare diesel
1.7CDTi 16v (80PS) - 80CP
1.7CDTi 16v (100PS) - 100CP
1.9CDTi (120PS) - 120 CP
1.9CDTi 16v (120PS) - 120CP
1.9CDTi 16v (150PS) - 150CP
3.0CDTi V6 24v - 184CP


Distributie cu lant :
- motoare benzina:
1.0i 12v TWINPORT ECOTEC - 60CP
1.2i 16v ECOTEC - 75CP
1.2i 16v TWINPORT ECOTEC - 80CP
1.4i 16v TWINPORT ECOTEC - 90CP
2.2i 16v ECOTEC-4 - 147CP
2.2i 16v DIRECT ECOTEC-4 - 155CP
2.0i 16v Turbo (175PS) (Vectra) - 175CP

- motoare diesel:
1.3CDTi 16v ECOTEC (Astra) - 90CP
1.3CDTi 16v ECOTEC (Corsa) - 70CP
2.2DTi 16v - 125 CP
  • Vectra sri

  • Mesaje scrise: 879
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2002 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2012

  • Mesaj Privat
multumesc de raspunsuri Smile
Skip ads

  • Daniel2772

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Zafira 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
g3rula a scris:Am si eu o nelamurire: cata minte trebuie sa ai, sa intrebi service-ul la catzi km se schimba cureaua? Pai daca ash fi mecanic, tzi-ash spune ca la 10.000km sau la 6 luni! Nu trebuie sa mananc si eu cu carne mai des?
Sa va povestesc ce am patzit eu: M-am luat dupa un cretin de mecanic care lucra la reprezentantza la Opel, mai exact la DiBas, Gabi il cheama, sta prin Chitila... cand am venit cu mashina in tzara din Ge, aveam 112.000Km, mi-am luat kitul de distributzie de la o reprezentantza ADEVARATA din Ge, si rola si cureaua originale bosch, cu holograma si "made in Germany" pe ele... si, Acest Gabi imi spune: la noi te costa vreo 550lei schimbatul la service... daca vii la mine acasa itzi iau doar 350lei... Imbecil si eu, zic: hai sa fac economie... Ma duc la tzepar acasa... Mai lucra cu cineva, nu mai stiu numele... imi schimba cureaua, cica intinzatorul nu se potrivea... (desi neamtzul s-a uitat in catalog dupa seria shasiului cand mi l-a vandut), si ca are el unul bun, la numai 200lei. Am mai platit inca 200lei.. deci diferentza pe care ash fi platit-o la service... si... sa vin cica la 50.000 cu ea inca odata... Intre timp, la un drum prin Germania, discutand cu un mecanic ADEVARAT de acolo, aflu ca distributzia se schimba la 150.000km sau 10 ani la modelul meu de motor (Isuzu 1.7 dti) si, imi spune neamtzul: merge lejer si pana la 200.000km, ca doar nimeni nu e tampit sa ofere garantzie la curea 150.000km, daca ea o sa cada la 151.000! Si, aveam 195.000 km cu mashina(reamintesc ca distributzia o schimbasem la 112.000) si imi spun: am un drum de facut in Germania, si cand ma intorc, schimb cureaua si rolele... Surpriza... exact cand sa ma intorc, mi se rupe cureaua de dispributzie in Germania.... EXTRAORDINAR! Il injur eu pe neamtzul care mi-a spus ca se schimba si la 200.000, si imi spun: Ia uite dom'le ca aveau dreptate jepcarii nostrii de mecanici! Service acolo: constatare: 110 sa imi dea vasile ala 3 suruburi de la capac jos si sa imi spuna: motor kaputt! platforma 500euro motorina din ro plus 200 omului, ajung cu ea in Bucuresti, o duc la un service, la un prieten de-al tatalui meu de data asta... ce credetzi ca se intamplase? E foarte simplu: Mecanicii recomanda schimbarea la 50.000-60.000, dar... daca ei stiu sigur, din cartea tehnica a fabricantului ca cureaua se schimbala peste 150.000km, pai, dupa ce ca va jepcaresc luandu-va bani sa va schimbe distributzia mai devreme, de ce sa o mai schimbe? Doar se fac ca o schimba! Si, va iau si cureaua noua, si intinzatorul! CADO! Prietenul tatalui meu imi spune: dar asta e cureaua originala Isuzu pe mashina ta, nu e Bosch! si cureaua era ok, se rupsese rola intinzatoare! Deci, dupa ce ca scursurile astea umane care care se numesc mecanici(nu vorbesc de totzi, vorbesc de majoritate)(ca si la tzigani, sigur ca sunt si catziva de treaba, dar eu tot i-ash eutanasia pe totzi), dupa ce ca te pun sa schimbi cureaua la mai putzin de jumatate din durata de viatza, cu un aer superior, multzi neavand nici 8 clase, spunand: dom'le, neamtzul care a fabricat aceasta mashina e un bou, asculta-ma pe mine ca suntem in Romania, si e altceva!, itzi mai fura si banii si piesele de schimb, dar stii de ce tzi le fura? simplu: pentru ca si ei, indirect, au incredere in ceea ce a scris producatorul in cartea tehnica! Ca altfel nu s-ar fi riscat sa NU o schimbe, nu? Ce s-au gandit ei: asta are 112.000 rulatzi in Ge, mai vine peste 50.000, si o sa aibe 162.000... nu o sa i se rupa lui pana atunci... insa, eu informandu-ma si stiind ca ma tzine 150.000, am zis sa o schimb dupa 88.000km, si, ia uite ce am patzit! Deci, recomand celor mai handicapatzi dintre noi care totushi insista sa schimbe distributzia la 50.000km... statzi langa mecanic, si vedetzi cu ochii vostrii ce se intampla acolo, ca sa nu patzitzi ca mine! Pt ca, teoretic, daca vii dupa 50.000km sa schimbi distributzia si ea tzine cel putzin 150.000, de ce sa nu itzi ia piesele, ca oricum mai vii la 100.000km, si sigur nu se va rupe pana atunci?

Chiar ca ai nimerit un tepar.
LA MOTORUL TAU MERG AMBELE TIPURI DE ROLE INTINZATOARE.
Trebuie doar sa stii asta si un simplu surub M8 scurt.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
bubyx26ag a scris:salutare, am astra 1.7 cdti 80 caluti Z17DTL si are 180000 km, masina intrata in tara la 125000 km restul sunt sunt facuti de mine, si nu cred ca s-a schimbat distributia Very Happy am cumparat distributie cure conti si role INA, pompa apa hella Wink sper sa le schimb cat de curand, parerea mea este ca la masina noua poti merge cu distributia originala 5-6 ani sau 120000-150000 km nu se intampla nimic daca nu mergi cu motorul subturat (exm cu treapta 4 la 40km/h)
multa bafta Wink

La Opel Astra, Z17DTL nu trebuie schimbata si pompa de apa deoarece kitul de distributie nu o contine.Eventual schimbi pompa de apa numai daca este nevoie din motive tehnice.Nu vad rostul sa schimbam ceva doar de dragul schimbarii.
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Saptamana trecuta am discutat cu cineva de la reprezentanta Opel Baia Mare despre perioada de schimbare a distributiei.Dupa ce angajatul reprezentantei s-a uitat in baza de date mi-a spus ca in cazul unei distributii originale de Opel garantia este de 10 ani sau 150.000km, inclusiv in Romania.Tipul a mai afirmat ca in cazul altor marci de distributii, in genul Conti sau Gates, este recomandat ca acestea sa fie schimbate la 60.000 de km sau 5 ani intrucat acestea au viata mai scurta cu 50%fata de o distributie originala.O fi chiar asa?
In curand urmeaza sa schimb distributia la masina.Oscilez intre marcile Conti si Gates, ambele cu role Ina.
Gates este ceva mai scumpa decat Conti.Se justifica pretul?Oricum, ambele sunt mai ieftine cu circa 150-200 lei fata de o distributie originala.Este o distributie originala mai robusta decat una fabricata de cele doua marci mentionate mai sus?
  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Pana la urma, la 136727km rulati, cat imi indica kilometrajul, am optat pentru o distributie originala pentru Opel, care a costat 689 lei, cu tot cu TVA iar manopera a costat 250 lei la un service autorizat.Pentru ca nu schimb in fiecare zi distributia, am optat pentru una originala.
In anul 2007, cand mi-am cumparat actuala masina, am apelat la o reprezentanta Opel pentru schimbarea distributiei deoarece vroiam una originala.Mi s-a spus ca mi s-a montat una originala insa azi, am constatat ca pe curea nu aparea sigla GM, asa cum apare pe aceasta, practic nu este inscriptionat ceva, iar rolele erau fabricate in Taiwan.O poveste specifica Romaniei.
Cu vechea distributie am facut circa 67.000km .Practic 7 ani nu am avut probleme.Sper ca si cu actuala sa fie ok.
Avand pe fata, discurile de frana uzate, acestea nefiind schimbate de cand a fost fabricata masina, le-am schimbat la pachet cu placutele de frana.Am cumparat produse marca ATE, si toate au costat, cu TVA cu tot, suma de 444 lei.De asemenea am schimbat si bieletele de ruliu, montate in fata, pentru ca erau obosite.
Manopera m-a costat in total 490 lei, aici fiind incluse atat pretul de achizitie al celor doua bielete, marca germana, a carui nume incepe cu L sau N, nu sunt sigur, comandate de mecanic cat si manopera pentru schimbarea distributiei.
Distributia, discurile si placutele de frana le-am cumparat eu de la un magazin.
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Garantia oferita de magazin pentru distributia originala este de 4 ani sau 90.000km, daca aceasta este montata de un service autorizat.Ca durata reala de viata a distributiei este mai mare asa cum s-a tot precizat, inclusiv pe acest topic, este alta poveste.
  • sudcraiova

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2015

  • Mesaj Privat
Salutare , am un Astra G din 2001 , 1.7 75cp , si am aproape 60.000 facuti intr-un an , trebuie sa ii schimb distributia vreau si eu ceva recomandari . Va multumesc
  • mecanicosu89

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2015

  • Mesaj Privat
Salut revin si eu cu o problema apãrutã dupã schimbul distribuției la un op Astra h 1.7 cel de 80cp,dupã ce am schimbat distribuția am rãmas cu un huruit ,huruitul se aude numai când motorul este cald ,la rece nu se aude ,huruidul se aude sub 1000rp la relanti ,daca accelerez peste o mie rotații pe minut nu se mai aude,a mai ÃŽntâmpinat Cineva așa ceva?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
E prea intinsa cureaua. Am avut aceeasi problema, am dat-o jos si am reasezat-o si huruitul a disparut. Am mai tinut apoi masin ~45000 km si n-am avut probleme.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ai avut problema asta pe G ?
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Da, evident.
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,657
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pe G 80cp sunt 2 curele ce se pot monta, cu una huruie exact cum a descris colegul mai sus. Sa fie si pe H exact aceiasi problema ?

La G 1.7cdti 80cp intinzatorul este automatizat (mecanic, cu arc), chiar nu ai ce sa reglezi la el si acest intinzator continua sa actioneze pana se uzeaza de tot cureaua.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Da, in teorie intinzatorul e automat, in practica nu toti mecanicii stiu sa-l armeze.
Asistat de un prieten, cu totul montat pe masina, am slabit surubul intinzatorului, l-am "slabit" 1mm si am strans la loc. Solutia am gasit-o pe forumul echivalent englezesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR