Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
elegance , nu te supara, ceea ce am zis nu este este un afront adus Clujului ... dar in ultima vreme dupa cum stii orasul tau a ajuns capitala samsarilor si datorita tirgului de dimensiuni mai mult decit generoase - cam de doua ori mai mare ca tirgul din Vitan - afacerea infloreste ...
Si cum samsarii in general sufera de o forma acuta de "boala banilor" , sint in stare sa'ti indruge verzi si uscate numai sa'ti vinda ceva . Probabil noua lege a TVA-ului v'a mai domoli frenezia samsarilor cu firme de basm : "Alba ca zapada S.R.L." , "Guliver S.R.L." , ... , stii despre ce vorbesc ...
Skip ads

  • voyageros

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Bun in ceea ce ma priveste nu ma pricep la masini nu sunt nici macar pasionat doar ca-mi place Opelasul meu. Masina a fost adusa in tara la un nr de km chiar mai mic si a costat mai mult decat am dat eu pe ea, cel care a vandut-o a facut-o impins de probleme si el a semnat numai hartiile ca nu prea a avut avut de ales. Eu n-am sustinut ca motorul meu este Z17DTL, al meu este Y17DT. In ceea ce priveste distributia mi s-a spus ca este pe lant si este noua (cum sustinea si proprietarul) caci am vrut sa o schimbam neavand incredere in vanzator. In cele doua service-uri unde am fost mi s-a spus ca e pe lant si ca e noua. Acuma eu stiu? Daca doi imi spun ca-s beat ma duc sa ma culc nu?. Are carte service care nu bate la ochi dar dupa aia...am vazut si cazuri de "originalitate" exemplare. Am lucrat oarecum in domeniul auto si am vazut multe masini dar daca cineva o fi vrut sa ma pacaleasca si-a dat al naibii de mult silinta.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
voyageros a scris:Ciudat eu am un Opel Astra G din 2003 1.7 CDTI (82 CP) si nu e pe curea ci pe lant. E varful de gama la modelul ei ...sa aiba asta importanta in montarea distributiei? (curea sau lant)

Ai scris cu minuta ta CDTI adica Z17DTL sau Z17 DTH.
Mergi la un mecanic serios sa iti schimbe curea, rola etc. , baietii "mecanici" si proprietarul te-au facut pina acum cu brio.
  • iso

  • Mesaje scrise: 1,347
  • Locatie: Galati
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2005

  • Mesaj Privat
voyageros, daca tu esti convins ca este pe lant nu'ti ramine sa spui decit : "Doamne ajuta !"
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,088
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
iso nu m'am suparat dar mi se pare ca generalizezi. Da, Clujul are un targ imens si totodata insuficient, da, Clujul are bisnitari care se ocupa cu rahaturile amintite de tine dar nu cred ca situatia e prezenta doar in Cluj.
Momentan doresc sa achizitionez un opel SH. Tot cautand am avut prilejul de a vedea tot felul de joarse de masini vandute pe bani grei de diferiti colorati. Am vazut bisnitari la unguri, chiar si la nemti, am vazut si in Bucuresti, am vazut si in Galati. Problema apare ca la nemti am vazut un bisnitar la 10 vanzatori seriosi, iar in romania 10 bisnitari si... nici un vanzator serios. Rolling Eyes Efectiv nu am gasit nici o masina pe care sa pot da 10.000 eur si sa fiu linistit ca nu pic din ea in urmatoarele luni. Ba' daune totale ba' km fara numar. Daca as fi cautat doar in Cluj eram de acord cu tine dar crede'ma chiar am cautat in toata tara.
voyageros hai joi la polus sa vedem ce ai sub capota aia. Smile
  • mzahan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salut,

Eu am schimbat distributia anul trecut. Si aveam exact aceeasi dilema...la cat se chimba de fapt distributia. In cartile Opel din Germania scria ca la 150k, in cartile din Romania la 60k! (pe a mea 150k)De ce diferenta? Si am tot intrebat. Un prieten de la Ford mi-a spus ca vibratiile date de drumurile noastre proaste se transmit in fiecare componenta, si le afecteaza in timp. de aceea in romania este recomandata schimbarea la 60k. Daca se strica doar intinzatorul sau orice altceva, trebuie schimbat tot kitul daca vrei garantie. Eu am schimbat la 75k si bine am facut. Era dus un simering si cureaua imi era stropita cu ulei. Cred ca problema aparuse de f. putin timp, deci am avut noroc. Mentionez ca masina este o Astra 2002 y17dt, 75 HP.
La fel si cu uleiul...pe carte (germania)scria 0w40 cu schimbare la 30k. Dar in Romania se pune la 5w40 cu schimbare la 15k(carte Romania). La fel am intrebat, si inginerul de la Opel mi-a aratat instructiunile Opel pt. Romania. M-a convins.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu nu mai inteleg nimic. Am opel astra 1.7 dti caravan cu 150000km din 2002 inmatriculata in 2003. Cautand acel abtibild pe la motor am gasit abtibildul de la contitech lipit pe cartea de service si scria ca schimbul distributiei a fost facut la 79000km in luna a 10 anul 2005 cand masina avea doar 2 luni de cand era adusa in tara, si mai trebe facut la 159000km. acum intrebarea ramane ... de ce in romania cei din service au facut schimbul la 79000km si nu la 60000km sau 150000 cat scrie in manual? Schimbul asta se face asa dupa ureche?
  • mzahan

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2002 Y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
bazare a scris:Eu nu mai inteleg nimic. Am opel astra 1.7 dti caravan cu 150000km din 2002 inmatriculata in 2003. Cautand acel abtibild pe la motor am gasit abtibildul de la contitech lipit pe cartea de service si scria ca schimbul distributiei a fost facut la 79000km in luna a 10 anul 2005 cand masina avea doar 2 luni de cand era adusa in tara, si mai trebe facut la 159000km. acum intrebarea ramane ... de ce in romania cei din service au facut schimbul la 79000km si nu la 60000km sau 150000 cat scrie in manual? Schimbul asta se face asa dupa ureche?

Pai daca masina nu mai este in garantie...normal ca schimbi cand vrei tu, ca nu te poate obliga nimeni...doar constiinta. Eu am schimbat la 75k ca asa s-a nimerit. Si la ce drumuri proaste avem in Timisoara e o idee buna sa respecti recomandarile valabile in Romania.
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Kitul de distributie la motorizarea Z17DTL se schimba la cel mult 2 ani, indiferent de numarul de kilometri parcursi?Mai nou am observat pe la unele reprezentante ca ei recomanda schimbarea kitului de distributie dupa cel mult 2 ani.Motivul ar fi ca asa este legea si ca datorita diferentelor de temperatura se uzeaza mai repede cureau.Acelasi lucru mi la spus si un tip de la un service auto care pretinde ca asa a fost invatat sa faca in Germania ( a lucrat acolo ca si mecanic auto, zice el).Eu pana azi stiam ca kitul de distributie se schimba la 4-5 ani, sau 50.000km rulati, daca vrei sa stati linistit si sa nu ai parte de belele cu motorul.
  • maxxi

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
e bine sa schimb la 70k rolele + cureaua? y17dt 2003 hatch (fara pompa de apa pe curea)
  • cashu21

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2005 1.7 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ieri am schimbat la service kitul de distributie, masina avand cam 90 mii km, iar cureaua era cea originala izusu si arata ca noua, mi-au spus si mecanicii ca mai ducea 30k km...la masina din semnatura m-a ajuns cam 7 mil
  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,027
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
cashu21 a scris:ieri am schimbat la service kitul de distributie, masina avand cam 90 mii km, iar cureaua era cea originala izusu si arata ca noua, mi-au spus si mecanicii ca mai ducea 30k km...la masina din semnatura m-a ajuns cam 7 mil

eu am schimbat-o la 152.000, prima data, acelasi motor. 150.000 e dat de fabricant.
Skip ads

  • florin71

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2004 1,7cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Ieri am vazut la un magazin de piese auto , un program folosit in Germania, in care se indica la ce interval de timp trebuie schimbate consumabilele.In Germania distributia se schimba la 150.000km sau 10 ani.La noi se merge la 2 ani sau 60.000km.Tinand cont de praful mult din tara noastra care afecteaza rolele distributia poate fi folosita 60.000 km sau 4 ani .Chestia cu 2 ani, indiferent de numarul de km rulati, miroare a teapa.Stiu ca fiecare comerciant trebuie sa traiasca, sa aiba vanzari, dar nici chiar sa fim fraieriti pe fata.
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Eu am 64k km si nu am schimbat inca distributia... motorul este prafuit destul de bine ... il mai curat cand pot pe unde vad... insa sunt sigur ca e jale mai jos....

Apropo de praf... unde as putea sa merg sa-mi curete motorul sa arate ca atunci cand a iesit din fabrica fara riscuri ?
Am auzit.. insa nu mai stiu in ce context ca in Germania cand iti faci revizia iti dau masina bec interior+exterior ?

Daca da as putea la vara o saptamana sa dau o tura prin germania sa fac revizia Smile
  • victor_gheorghe

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Am un Astra H Caravan Z19DTL fabricat 12.2006. Masina am luat-o in oct 2008 personal direct din Germania, masina fusese proprietatea DB (CFR-ul nemtesc) si am luat prin AutoHouse super serios.. deci km reali.. impecabila de atunci.
Am facut revizia de 45000km in 5.06.2009 cand am schimbat filtrele si placutele de frana. Acum am ajuns la 64000km la bord si am sunat sa vad de revizie.. ghiciti.. distributie la 60000km.. ar trebui.
Ma uit in cartea tehnica in germana.. scrie negru pe alb .. Z19DTL la 10 ani/15000km .. atunci pentru ce? iarasi drumuri.. praf.. pai altii le tin in vitrina? Tot in cartea tehnica.. prima revizie facuta la un an (22400km) in Germania la dealer opel.. stiti ce au schimbat.. nici o bifa.. doar uleiul.. ia duceti-va la prima revizie la noi ca va schimba toate filtrele.. ca doar banii sunt ai nostrii.
Acum vroiam si parerea voastra.. eu m-am hotarat asa:
1. urmatoarea revizie la un an.. probabil voi ajunge pe la 25000 km cand.. dupa logica mea as schimba filtrul de motorina (sa zicem motorina proasta) filtrul de ulei, filtrul de aer (praf la noi domne) si uleiul.
2. desi am cumparat deja distributia si filtrul de polen ma gandesc serios sa le mai tin pana la o revizie ulterioara.
3. de pompa de apa ce stiti? cand trebuie schimbata (ce supriza romanii tot la 60000km vor) cum pot sa aflu daca la Z19DTL este sau nu este antrenata de cureaua de distributie?
sunt indignat de faptul ca dealerii opel din Romania au aceasi plan de revizii pentru toate modelele.. cand si ce se schimba.. nu conteaza motorul sau modelul.. mi se pare aberant in timp ce manualul original al masinii.. are perioade diferite pentru motorizari diverite.. nu mai vorbesc de modele..
Ce ziceti.. greseli in rationamentul meu? :
  • Decebalus

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Salve,


Daca tii la masina nu te zgarci .... ar fi bine sa te uiti sub capota la o masina care a mers in germania un an si la una care a mers in romania .... o sa vezi diferenta ... la noi se pune praf la greu ... praf care crezi sau nu .. insa afecteaza filtre .. curele etc ....
Combustibil prost .. asta se stie ... si dupa ce ca e prost de la rafinarie ... benzinariile il mai si tin in conditii de cacao ... inmultit cu apa si etc ....
Uleiul care ajunge la noi de cele mai multe ori e contrafacut sau de calitatae inferioara... poate sunt eu paranoic ... insa e asa greu sa scrii tara in care s-a fabricat ? si sa pui doar UE ...

Faci cum vrei ... insa eu am sa schimb toate filtrele+ulei la ~ 10k iar distributia la max 80k ... la 5000 suflu filtr-ul de aer .... nu vrei sa stii ce e in el .... e adevarat ca majoritatea timpului circul in bucuresti ... drumuri scurte si alea bara la bara ..... tin la masina si pe "praful" din zilele astea prefer sa dau 100 de euro in loc de 1000 poate ...

E alegerea ta.

Bafta !
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
La tine distributia se schimba la 90.000 km. Inafara de filtrul de ului care se schimba odata cu uleiul. Restul filtrelor se schimba undeva la 20.000km dar mai ales cel de aer sau polen se pot curata si vor merge mai mult. Decizia este a ta.
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,239
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Omori motorul daca tii filtrul de aer si de motorina 20 000km in romania. Iar dai sfaturi anapoda.
  • Cod

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Stimate coleg, in primul rand documenteaza-te inainte sa critici "anapoda" iar in al doilea rand nu esti in masura sa critici pe nimeni.
Filtrul de aer la Z19DTL se schimba intre 20.000-30.000km sau 4 ani iar 20.000km sau la 2 ani pentru filtrul de motorina. Pune manuta pe manual Smile
  • colbert

  • Mesaje scrise: 314
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2009 1.7 cdti Z 1.7 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca nu te joci cu distributia. 60000 asa trebuie. Iar filtrele, ulei, motorina, aer la 15000. Polenul merge si la 20000
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR