Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Noroc bajeti
Am descoperit de ce mi se ducea apa din vasul de expansiune, am pe radiator in partea de jos o fisura ceva( se pare ca a mai fost sudat, lipit ca se vede ceva acolo).
La un drum de vreo 60-70Km se duce aproape 1cm.
Oricum acolo este buba. Acum intreb din cauza asta sa nu-mi mai raceasca nici aerul din habitaclu, adica cand pornesc masina baga rece dar dupa putin timp incepe sa se incalzeasca.
Unde gasesc un centru de dezmembrari in CTA?
Mai merge ceva facut cu asta vechi?
Skip ads

  • alxgudea

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Cluj Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
teoretic tu vorbesti de 2 probleme distincte!
una e radiatorul de racire a motorului si una e cea cu clima.
la clima cel mai probabil e vorba de scaderea drastica a nivelului agentului de racire (freon sau ce o fi)- mergi la unii specializati in instalatii de climatizare (scapa pe undeva, spart, etc)
la radiatorul de racire in teorie se mai poate carpi- sigur exista mesteri de radiatoare si ei iti vor spune ce sa faci
bafta
  • GabiB77

  • Mesaje scrise: 2,387
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2005

  • Mesaj Privat
alxgudea a scris:
la radiatorul de racire in teorie se mai poate carpi- sigur exista mesteri de radiatoare si ei iti vor spune ce sa faci
bafta


Daca e plastic pe margine, nu mai poti face nimic... cel de aer se poate "carpi", adica se pot anula celulele sparte, dar nu mai mult de 3 ca nu mai face fata...
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
am cumparat de la peco solutie d'aia lichida care se pune in radiatoare pt lipit fisurile, am facut ieri un drum mai lung (100 Km) si ajuns acasa m-am dus direct la vasul de expansiune. N-a mai scazut lichid deci tind sa cred ca am rezolvat problema cel putin pt. scurt timp.
Acum intreb eu nu am aer conditionat, pe talon scrie A-CC, ce inseamna CC?
De ce nu-mi raceste cum trebuie tot timpul, adica cand o pornesc da mai rece si pe parcurs se incalzeste.
Pot face ceva sau astea fara AC nu dau rece dau mai mult cald?
Skip ads

  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Aaaa am uitat sa va zic ca, la munca o tin sub niste tei si cand dau drumul la vent cand plec ma umple de rahaturi d-alea de la tei( flori d'alea uscate)
E NORMAL?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
ridica plasticul ala de sub stergatoare si aduna mizeria de acolo
  • xflo

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Nu e normal sa-ti bage flori de tei in habitaclu. Inseamna ca nu ai (sa nu MAI ai) filtru de polen.

Nu stiu unde se afla filtrul de polen la Vectra A, dar in mod sigur gasesti ceva despre el aici pe forum. Iti recomand sa-l verifici, in primul rand daca mai exista, si in al doilea rand daca nu cumva e foarte imbacsit -- e unul din motivele pentru care nu-ti baga aer rece.

Teoretic, daca pui pe "rece" (neavand AC), ar trebui sa-ti dea aerul de-afara, asa cum e el, fara sa-l mai incalzeasca. Acuma, daca tii masina cateva ore in soare, toate tevile / filtrele / ventilatoarele sunt incalzite, si n-o sa-ti bage aer la 27 grade (cat ar fi de exemplu afara), ci o sa bage aer "cald", pentru ca se incalzeste pe traseu. In cazul asta, dai ventilatia la maxim (4), si dupa 15-20 de minute se vor raci si conductele (adica vor ajunge la 27 de grade Smile
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ms mult pt. sfaturi o sa verific daca mai AM filtru de polen, sau, daca am, cum arata filtrul de polen si vad ce-i pot face.
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
dupa ce ridici plasticul de care ti-am zis o sa vezi daca ai sau nu filtru de polen

mare probabilitate sa nu ai pt ca eu am aer si nu a avut filtru de polen ; mi-am pus dar trebuie schimbat suportul de acolo.
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Intr-adevar n-am gasit nici urma de filtru de polen, am gasit doar suflanta pe mijlocul masinii si ceva ca un motoras in fata soferului si cam atat.
Inseamna ca nu am sistemul de racire pus la punct din moment ce imi baga dupa putin timp de la pornire( pana'n 10 Km) aer cald?
Dupa ce am folosit solutia aia de la 2+2 nu am mai avut scurgeri desi am facut cam 100 Km de atunci.
Ventilatorul pleaca pe la 100 si raceste pana la 95....? cred ca-i normal din cate am inteles.
Se poate sa fie mizerie( praf ) in instalatie, sa desfac si sa ajung la radiatorul din habitaclu?
Sunt pe drum infundat.
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
vezi ca ori ai termostatul defect(se incalzeste radiatorul principal imediat dupa ce pornesti masina?)...ori e dus rau de tot filtrul de polen si nu mai poate trage aer...si sa-l sufle peste radiator,ori l-ai infundat cu 2+2 si nu mai intra apa in calorifer. ia vezi...
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
E posibil sa fie din comutatorul ala pt RECE\CALD?
Adica dau la maxim inspre volan dar poate nu'i maxim, ramane undeva pe caldut?/
Zic si eu poate poate.
Sa umblu prin bord p'acolo?
Skip ads

  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu cred ca l-am infundat cu 2+2 pt. ca problema o am de ceva timp iar solutia de lipit radiatoare am pus-o Sambata acum
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
aham ...am inteles...atunci..nush:)...cu butonul ala...sincer nush daca se poate decala...pt ca pe ax are o tesitura..care nu il lasa deloc sa joace aiurea...cine stie...
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
--la noi nu e cu buton, e pe cursoare(slidere)


poti sa te uiti daca se misca calpeta ce acopera radiotorul din habitaclu.La vectra e o clqpeta care atunci cand misti spre rece sau cald modifica drumul aerului spre readiator sau nu.
Dar eu nu cred ca aici e problema, pentru ca pe caldurile astea se incazele oricum.eu ti-as recomanda sa schimbi termostatul (e in jur de 50RON) si nu o sa mai stea motorul asa incins.(asta daca e termostatul original, pentru ca saracu a avut destul timp sa moara Very Happy)

- aer mai rece oricum baga doar prin centru mai mult.(asa e sistemul gandit)
  • nonea

  • Mesaje scrise: 1,098
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2006

  • Mesaj Privat
scuze...nu stiam de slidere..eu am astra f...ma gandeam ac e la fel la vectra. apropo de parghii...s-or fi decalibrat si alea eventual?...
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Termostatul l-am luat in decembrie si nu stiu daca era original, cert este ca deschide la 93(asa scrie pe el), apa creste repejor pana la 95, dupa aia scade pana aproape de 92 si apoi se duce usor la 100, dupa care pleaca ventilatorul care raceste pana la 95.
Daca-l scot de tot are ceva?
Sa vad macar cum se comporta masina?
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,846
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pai e bun termostatul din ce zici tu.

nu stiu daca ai cum s ail scoti ca e cu tot cu carcassa asta , dar nu cred ca e nevoie sa-l scoti.

si la mine cu ac-u oprit tot cald baga
  • johnny25med

  • Mesaje scrise: 177
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C18NZ 1.8 i 90CP 66Kw
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mar 2007

  • Mesaj Privat
De scos merge scos si ramane doar capacul, am verificat pa ala vechi, dar dupa cum spui tu mai bine las totul cum e si merg asa.
ATA' ETE
Ms oricum pt sfaturi si pareri la toti
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR