Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,457
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ce imi arati tu acolo sunt vitezele citite de pe senzorii de ABS - eroarea in cauza se refera la altceva.
Pornesc de la banuiala ca ai idee de cum functioneaza un amortizor (de principiu).
Amortizoarele astea au, in plus, o valva (vezi proeminenta aia din care atarna un vablu), controlata electric, prin care li se poate controla duritatea. Sistemul monitorizeaza conditiile de drum (mai sunt si niste senzori in schema) si regleaza duritatea fiecarui amortizor, individual. Sistemul integreaza si ESP-ul, pentru a asigura un control si o stabilitate optima.

Eroarea aia zice ca cirtuitul la amortizor (la cablul ala) e intrerupt. Chestia asta ar trebui sa se lase cu bec aprins in bord (IDS+, galben). Cum zice si sebage, e posibil ca proprietarul anterior sa fi facut o romaneasca, si sa fi reprogramat ceasurile, sa le zica ca masina nu are IDS+. Chiar, cand pornesti motorul ar trebui sa ti se aprinda martorul de IDS in bord - o face? Daca nu, aproape sigur e ca sebage.

Baiul poate fi cablajul, sau amortizorul - daca e amortizorul, va fi mai interesant, ca unu' nou e ~1500 RON - eventual vezi ebay pentru SH / reconditionate, poate iesi mai lesne....
  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  3. Motoare Benzina

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR