Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Am masurat cupla compresorului si mi-a dat o rezistenta de 6,7 dar asta doar intr-o pozitie. Adica daca am inversat bornele nu imi mai da nimic, ca si cand ar fi ceva intrerupt. Tensiune in cupla am 14,2 V. Ce ar putea avea?
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
6,7 ce? ohm, kohm, Mohm? Oricum ceva e intrerupt.
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Cred ca e vorba de Mohm, aparea pe ecranul aparatului de masura undeva in dreapta sus "M"si semnul ohm. Aparat digital, care are doar un mod de a masura ohm, nu cum sunt altele cu 2 ohm/2000 ohm etc. Sper sa ma intelegi, dar sunt incepator in ale electronicii si nu prea ma pricep. Am mai intampinat o problema care ti-o voi prezenta prin PM ca sa nu poluam topicul.
Multumesc, O zi frumoasa!
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dupa toate aparentele bobina are siguranta termica intrerupta. Posibil sa fie numai o lipitura sau sertizare proasta in conector sau la bornele bobinei, iar siguranta sa fie buna.
Skip ads

  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Azi am reusit si eu sa schimb siguranta termica. O operatiune usoara daca le ai putin cu mecanica si ai sculele necesare. Nu am avut nevoie de presa, fulia iesind foarte usor. Putine batai de cap mi-a dat ambreiajul, care nu s-a lasat pacalit usor dar pana la urma am reusit. Am pus o siguranta termica de 10A 184 grade,a fost singura pe care am gasit-o.Putin mai mare,dar am sapat putin in plastic si i-am facut loc,dupa care am dat cu silicon rosu care rezista la 300 grade, asta am avut la indemana. Operatiunea a durat cam 4 ore cu tot cu timpul de asteptare sa se intareasca siliconul. Am facut si cateva poze, din pacate putine pentru ca am lucrat singur si eram murdar pe maini si imi era mila de telefon.
Tin sa-i multumesc in primul rand lui Laurentiu Divora A.K.A LDivora pentru sfaturile pe care mi le-a dat si pentru ca m-a suportat cat timp l-am stresat prin PM cu foarte multe intrebari, si in al doilea dar nu ultimul rand lui @mikyboy pentru tutorialul facut, fara de care nu ma apucam de operatiune.
  • CosminB3

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
As dori si eu o parere. Am un Opel Astra G x14xe cu compresor Delphi. Aceasi problema am avut-o si eu, compresorul nu mai cupla. Dupa ce am facut rost de o siguranta de 10mA m-am apucat de treaba impreuna cu tatal meu. Am desfacut compresorul si am scos bobina. In jurul sigurantei avea un capac de plastic, iar sub el era o siguranta de 1mA. Siguranta de 10 mA era mult mai mare si nu se potrivea, asa ca am legat bobina direct la bateria masinii si s-a magnetizat. Am pus bobina la loc si AC-ul a mers bine aproximativ 2 saptamani, dar acum nu mai merge, prezentand aceleasi simptome ca la inceput. Cand cuplez AC-ul, turatia motorului creste, dar bobina nu cupleaza. Din pacate nu am ustensilele necesare ca sa verific siguranta. Avand in vedere ca nici data trecuta nu siguranta a fost de vina, e posibil sa fie o alta sursa a problemei? Siguranta de 10 mA era mult mai mare si nu se potrivea, asa ca am legat bobina direct la bateria masinii si s-a magnetizat. Am pus bobina la loc si AC-ul a mers bine aproximativ 2 saptamani, dar acum nu mai merge, prezentand aceleasi simptome ca la inceput. Cand cuplez AC-ul, turatia motorului creste, dar bobina nu cupleaza. Din pacate nu am ustensilele necesare ca sa verific siguranta. Avand in vedere ca nici data trecuta nu siguranta a fost de vina, e posibil sa fie o alta sursa a problemei? Mentionez ca am verificat daca exista presiune la supapa din fata ventilatorului si era. Multumesc.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Daca puneai o siguranta termica de 10mA era arsa demult. Poate ai vrut sa spui 10A, parca asa scrie in tutorial (10A/187grd C). Propun ca pe acest tutorial sa nu vorbim vorbe de dragul de a face postari. Intai citim, ne documentam si apoi scriem, asa mi se pare OK.
  • CosminB3

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2000 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Imi cer scuze, ma refeream intr-adevar la 10A. Ideea e ca problema nu era de la siguranta si ma intrebam daca stiti ce altceva ar putea fi.
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Da, contact imperfect in cupla compresorului sau fire roase de soareci in zona unde trec pe sub radiator pe cadrul de plastic al ventilatorului.
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
Asa a facut si al meu, vara trecuta nu a mai vrut, in iarna si-a revenit, cand a dat caldura iarasi a obosit. De vina siguranta termica.Schimbata si merge perfect. Presupun ca arsa fiind, mai are toane cand vrea sa mearga, dar pentru timp limitat.
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu exista asa ceva, daca s-a intrerupt adio. Siguranta are un fir dintr-un aliaj care se topeste la 187 de grade, ce sa-si mai revina?
  • Silviu1393

  • Mesaje scrise: 407
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2013 A17dte
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2013

  • Mesaj Privat
E singura explictie plauzibila care am gasit-o la "reveneala"compresorului meu. Daca gasesti alta, cu cele mai mari respecte o accept. Stiu ca nu am cum sa te contrazic, ai fost profesorul meu la diagnosticarea si repararea compresorului. Cu aceasta ocazie, inca odata multumiri!
Skip ads

  • Zorideziua

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Verifica mufa compresorului in timpul functionarii, uneori nu face contact.
  • gabant

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Cine poate sa-mi spunã și mie dacã pot înlocui o bobinã arsa de compresor ac cu înãlțimea de 29mm cu una având aceleași caracteristici (dimensiuni), dar cu înãlțimea de 31mm ? Va multumesc !
  • Zorideziua

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Nu prea cred ca o sa intre fulia peste ea....
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu poti inlocui decat cu o bobina de acelasi tip, cu aceleasi dimensiuni de gabarit.
  • gabant

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
Intra si fulia, si ambreiajul, bobina vine la fix pe ghidajele de fixare,..decat ca este cu 2-3mm mai inalta decat cea arsa
  • Zorideziua

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Atunci este in regula! Da aproximativ 4 ohmi la masurare?
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,096
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dupa ce o sa frece interiorul fuliei pe marginea bobinei si se va arde si siguranta termica a acesteia sa nu intrebati de ce s-a intamplat asta. Ati vazut cumva mai multe coduri de bobine la acelasi compresor in Opel EPC?
  • gabant

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2003 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mar 2014

  • Mesaj Privat
astazi am rezolvat problema. Bobina nu s-a potrivit, am cumparat alta, am montat, freonizat, a.c. ok!
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR