Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discutii Generale
  • klax187

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1994 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Vauxhall Monaro ... ne batem cu Aston Martin ? Wink

Model 5.7 Coupe V8
5667cmc
328hp@5600rpm
pret ~ £28,650







hmmm ... ce ziceti ?
Skip ads

  • King of the road

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Arata beton , mai ales jentile Smile
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
eu credeam ca se fabrica doar in australia sub marca Holden ...vad ca avanseaza baietii in europa cu monaro...
  • klax187

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1994 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cali ... asa stiam si eu, numai ca am gasit pe niste siteuri sub marca vauxhall
Skip ads

  • Darkness

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Targu Mures, RO
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Marfa masina. Cam mare motoru pt 328hp. un 3.0turbo sau bi-turbo (ca la supra) ar fi excelent zic eu.
  • pilu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2004

  • Mesaj Privat
darkness ce face motoru asta de 328 de cai nu face un turbo niciodata ca doar daia lau pus asa cum e si pe Corvette 405 cai in 4.00s 0-100km/h fara turbo fara nimik ..... turbo e sa tunezi masina mai usor k in rest oric se poate face ...
  • Darkness

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Targu Mures, RO
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Da diferenta de greutate se simte ... anyway nu am zis ca e naspa motoru (poate imi pun si mie pe un combo Wink) ...
  • VectraDTI

  • Mesaje scrise: 685
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Am vazut o emisiune despre aceasta bijuterie si am ramas masca. Nici macar nu stiam ca exista.
http://www.migweb.co.uk/gal...m/MCmonaro003.JPG
http://www.migweb.co.uk/gal...m/MCmonaro002.JPG
http://www.migweb.co.uk/gal...m/MCmonaro001.JPG
Cateva date:
- tractiune spate
- motor V8 de 5.7 litri
- 328 cp
- 0-100km/h in mai putin de 6 secunde
- viteza maxima : 258 km/h
Skip ads

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
...poate Holden Monaro , de Vauxhall nu poate fi vorba intrucat e in aceeasi "mizerie" ca si Opel. Smile
  • ealex

  • Mesaje scrise: 166
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1990 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Senator a scris:...poate Holden Monaro , de Vauxhall nu poate fi vorba intrucat e in aceeasi "mizerie" ca si Opel. Smile


se vinde deja de o vreme in anglia ca vaux monaro. exista si editie vxr. cum ar fi opc la opel. daca apare si cu volan pe stanga cautati la "vand piese" organele mele. sunt nefumator, tanar... Smile
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Da , se pare ca GM a scos ceva bani din pusculita si a fabricat emblemele cu Vauxhall pentru aceasta masina.

Oricum sub numele de Opel nu va aparea , am informatii sigure in acest sens. Sad
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Masina a aparut mai intai ca Pontiac GTO, apoi ca Holden Monaro si acum si ca Vauxhall. Nasol ca nu apare si cu sigla Opel, tare as vrea sa vad ca discutam despre motoare V8 pe forumul asta....

Pontiac are avantajul unui motor de 6000 cmc de generatia a patra cu 400cp, pe cand Holden si Vauxhall sunt inca vandute cu mai vechiul motor de generatia a treia (5700cmc) si doar 328cp.

Pe de alta parte motoarele astea mari permit modificari masive si nu ma indoiesc ca ar merge un bi-turbo montat astfel incat sa-i dea vreo 500-600 de cai.
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ca sa punem lucrurile la punct: este vorba de platforma de la Omega B pe care s-a montat una din versiunile "small block"-ului de la GM. In Europa ar fi trebuit sa apara "imbracat" in haina lui Omega B ca un urmas al celebrului Lotus Omega dar proiectul a fost abandonat. O varianta Opel a lui Monaro nu avea cum sa apara pt. ca ar fi existat costuri prea mari pt. conversia la volan pe stanga+faptul ca ar fi fost grevat de taxe vamale in Europa ceea ce ar fi dus la un pret prohibitiv (in Anglia este o situatie speciala pt. ca exista Commonwealth-ul deci probabil scapa de taxe). Toate astea au facut ca acest "Super Calibra" sau daca vreti urmas al lui Monza sa nu apara din pacate.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Nu cu conversia bordului este problema, dupa cum spuneam, exista si in state masina si se cheama Potiac GTO... si intr-adevar e bazata pe o evolutie a sasiului de Omega (existent si la Cadillac Catera), probabil nu cred ca vor exista clienti in europa tinand cont de raportul intre capacitatea cilindrica a masinii, si taxele existente in CE, evident si pretul carburantilor. Putinii doritori pot sa-si aduca un Pontiac.... Smile
  • eu
  • ***
  • 713 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Jucaria asta e si in Need for Speed Most Wanted. Have fun!
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Problema principala pentru care nu apare o varianta Opel e hotararea luata de board-ul GM in frunte cu Rick Wagoner in primavara acestui an privind viitorul Adam Opel AG. Conform acesteia de acum inainte marcii Opel ii este destinat sectorul mic si mediu adica cel mult Vectra/Signum. Asta inseamna adio motoare Opel cu mai mult de 4 cilindri , actualul 2.8 V6 e deja american.
O alta veste proasta ar fi ca viitorul Opel GT nu va beneficia de motorizare V6 , aceasta fiind pastrata doar pentru variantele Pontiac si Vauxhall. Evil or Very Mad

Legat de Omega V8 , nu e nici o legatura cu Lotus Omega care tintea alta clientela , a fost doar o incercare a celor de la Opel de a oferi o motorizare V8 in timp ce mai toate modelele concurente dispuneau de o asemenea motorizare. Omega V8 a fost in final victima conducerii GM care a impus Adam Opel AG o reorganizare brusca de portofoliu si a unei echipe tehnice care nu avea experienta necesara sa rezolve problemele termice aparute in cursul testelor.
Hotararea de a nu mai fabrica acest model a creeat stupoare intrucat prospectele erau de multa vreme in showroom-urile reprezentantelor si erau si suficienti inscrisi , unii urmau sa primeasca masina peste cateva zile sau saptamani.De asemenea linia de asamblare era pregatita in cele mai mici amanunte , roboti , subansamble etc.


@Lexxx
Din pacate sansele sa discutam despre un viitor model Opel cu mai mult de 6 cilindri sunt nule. Sad
Cadillac Catera chiar e Opel Omega , era asamblat la Russelsheim pe o linie paralela cu varianta Opel.
  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
in concluzie.... pacat!!!!! Sad. Sincer sa fiu m-as multumi si cu un monaro dotat cu un motor de 2.2i cu turbina la vreo 250 de cai..... Sau macar sa invie si ei spiritul Calibra printr-un nou model, ca e pacat ca un constructor cu traditie cum e Opel sa fie victima permanenta a politicii grupului GM, si sa fie considerat un producator pe un loc secund ca importanta printre celelalte branduri ale lui GM. Pana si Oldsmobile sau Saturn se afla pe prima pagina a grupului GM pe cand pentru Opel trebuie sa dai pagina.

Ce frumos ar fi sa creeze un motor dedicat pietei europene a Monaro, prin alaturarea a doua motoare de 2litri cu turbina (240cp). Un V8 sau W8 twin-turbo de 4000cmc si cu pana la 480cp ar avea succes sigur... VW a reusit spre exemplu, si doar cu 271 de cai...

Sa speram ca GM nu o sa uite de traditia sportiva a marcii Opel si o sa ofere in viitor un urmas al lui Calibra daca nu chiar ceva mai bun... Exista zvonuri ca va aparea si o varianta coupe a noului omega, numita insignia, care presupun ca va avea o motorizare pe masura.... unel ezvonuri spun ca va fi disponibila o versiune a motorului V8 de 5 litri de pe Corvette ce va produce 371 de cai.

OPEL OMEGA



OPEL INSIGNIA

  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Va veni si ziua in care GM va plati pentru politica sa , voi fi unul dintre cei care vor savura momentul Twisted Evil . Cu o datorie de aproape 300 de miliarde de dolari supravietuirea va fi grea chiar si pentru cea mai mare companie de profil din lume.

Ar fi frumos un motor propriu pentu Monaro insa asa ceva nu ar fi niciodata avizat favorabil de GM."In Europa nu exista cerere pentru motoare mari" spunea presedintele GM Laughing , vezi mai toate celelalte marci europene BMW, Audi,VW etc ( mai putin Ford , o alta victima) care infloresc din vanzarea unor astfel de modele.
Motorul VW W8 a fost sau urmeaza sa fie scos din productie si nu va avea urmasi datorita unor probleme constatate.

GM chiar vrea sa uite traditia sportiva a marcii Opel , hotararea de a retrage Opel din DTM este cel mai nou semn. Asta s-a intamplat dupa ani buni in care sectorul DTM a avut un buget de mizerie iar rezultatele au fost pe masura.
Chiar si propunerea unor echipe private de a prelua Vectra V8 DTM si de a o dezvolta si folosi in curse fara sprijin "de uzina" a fost ferm respinsa.

Omega este istorie nici un model Opel nu va mai purta acest nume. Daca va aparea ceva mai mare decat Vectra/Signum asta nu se va intampla inainte de 2009 si nu va fi cu siguranta un model propriu.Insignia a fost un vis frumos al celor de la Opel si a presedintelui de atunci Carl-Peter Foster.Cu toata implicarea personala a acestuia si cu incercari repetate de a convinge board-ul GM de necesitatea unui model Opel reprezentativ proiectul a fost tras pe dreapta , putem sa ne luam adio.

Omega C trebuia sa fie cam asa ceva:

  • LEXXX

  • Mesaje scrise: 1,019
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2005

  • Mesaj Privat
nu mai zic nik decat .... nasol, m-ai demoralizat complet. Nu ca nu mi-ar placea Opel, dar am inceput sa urasc GM, pentru ce face cu Opel si ma gandesc serios daca viitoarea mea masina va fi un Opel...
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Nu esti singurul care se gandeste serios daca urmatoarea masina va mai fi Opel , iti dai seama ce placut surprinsi au fost cei care comandasera Omega B V8 si au primit in locul masinii o scrisoare prin care firma se scuza si isi exprima regretul ca s-a renuntat in ultimul moment la inceperea productiei.

Legat de sectorul sport in paralel cu retragerea Opel din DTM , GM pregateste o alta miscare "inteligenta" : intrarea in WTCC cu marca Lada.
Asta nu ar fi nimic grav sau suparator insa motorul folosit va fi chiar 2000 16V-ul de curse Opel folosit cu succes in Formula 3 si la care firma germana a lucrat din greu ani buni. Mad
Skip ads

  1. Home
  2. Discutii Generale

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR