Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Ce probleme credeti k puteti avea cu un opel astra din 1992 berlina in 5 usi si cu motor de 1,8? Ce recomandati pentru intretinere?
Skip ads

  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Am votat "la caroserie" deoarece marea majoritate au probleme cu rugina la pasajele rotilor de pe spate Smile
In general am o parere buna despre acest model, fata de cel precedent (Kadett) in afara de aspectul exterior am observat mai multe imbunatatiri la interior (mie interiorul de la Astra F mi se pare de nota 10) si la sistemul de franare...
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
@roBERT -subscriu....intr-adevar opelurile astra in general F au mari probleme cu aripile din spate , cu rugina... Confused

Motorul-daca nu a fost omorat si nu are improvizatii poa sa te duca si pana la 300k.... Cool

Frane-no way... Razz .am frane mai bune decat orice dacie ...chiar si decat Golan ...bineinteles varianta fara ABS.... Twisted Evil

Sistemul electric....nu cred ...decat daca sonda lamba face parte din el...caz in care trebuie sa stii ca astea se cam strica....dar nu e ceva grav ....si nici prea scumpa nu e schimbarea ei...

In rest....masina ok care se poate intretine usor si cu care iti poti face treaba....desi la motorul acela ai putea sa te ai si la o cursa doua cu ea...... Wink
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
si eu am votat cu problemele de caroserie... unde ma omoara rugina aia de la aripile din spate. am facut-o de 2 ori in 2 ani si tot a aparut. cred ca e o greseala de proiectare.

in rest ceva probleme electrice... contacte ruginite, cate un fir desprins..

@ motor, nimic special.. chiar m-am mirat cand am schimbat supapele (din vina mea s-au dus) n-am vz nici un fel de uzura pe azul cu came, motorul avand 180 mii km, )

overall sunt foarte multumit, mai ales de consum 5,5 - 6 iarna, 5 vara.
Skip ads

  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
pasajele la aripile spate schimbate.Iarna trecuta am strins "niste "zapada fleoscaita sub pasaje.dimineata la -10:-15 grade aveam o crapatura de citiva centimeri.am impresia ca sunt prost proiectate.
alte defecte -puntea din alternator,o sonda lambda,set de fise, bujii,contacte oxidate,oglinzile mi le-au furat o data. in rest sunt super multumit de masina
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
am votat la caroserie pt. ka akolo au majoritatea probleme chiar si a mea . ciudat e ca nu a votat nimeni la sistemul de franare , ma rog defectul nu e de akolo dar asta e urmarea defectului respectiv si anume furtunul ala de la vaccum care intra in bord nu stiu cum naiba a iesit de prin bord de pe akolo si nu am mai avut frana defapt nu mai mergea servofrana si trebuia sa apas mai tare pe pedala, bine ca am rezolvat.
  • Gaby

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Spuneti-mi si mie, va rog, ce intelegeti voi prin "pasajul aripii" si unde v-a aparut voua rugina ?
Oare nu exista vreo metoda de prevenire (antifonare preventiva etc.) ?
  • redghola

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Si care e smecheria cu sonda lamda? Ce se strica la ea si unde e , ce rol are?
Skip ads

  • kata-san

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Buc
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2005

  • Mesaj Privat
ATENTZIE!!! putina lume stie ca pentru majoritatea modelelor opel exista set de reparatie al aripilor din spate. fabricat de klockenhorn, costa un rahat si se schimba usor la tinichigiu. astfel ai o aripa noua si depinde de tine cum o intretii din acel moment. de gasit la orice butic de piese.
eu am pus asa ceva pe vectra A din '92 si mi-am luat si pentru kadett.... doar ca nu le-am pus inca....
succes
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
kata-san > de unde ai luat set de reparatie pt. aripi spate vectra a?

10x
  • Mr.hat

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2004

  • Mesaj Privat
la mine pe langa pasajele rotilor din spate si buson unde a dat rugina , inca nu ii grav dar totusi..... o mai aparut cate o pata sub capota , una pe fiecare prag in fata chiar langa coltu usii si cam atat.
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
si la mine a inceput sa apara la praguri in fata
pasajele aripi sunt in jur de 7-800 mii bukata si se gasesc kam la orice magazin de piese auto.
Ma nasol de montat Very Happy , am zis sa las sa se faca gaura si fupa umblu akolo
Skip ads

  • maddan

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Stiti unde pot gasi un tinichigiu bun care sa repare pasajele spate?
O sa caut in comert pasajele spate (pentru Vectra A sper ca exista), dar m-ar fi interesat sa stiu unde pot gasi si un tinichigiu de incredere...
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Mda pasajele ... din spate hmmm rugina.... da le-am bagat chit de masina ... sa vedem cat tine ...
In rest ... am probleme cu aprinderea ... cred ca tre sa iau alt delcou ... cu tot ce tine de el .. fire ... eventual si bobina de inductie.
Mai nou problema si cu sonda de benzina (plutitorul) cred ca e spart ca nu-mi mai indica bine. Daca as putea sa pun pasaje de inox ... as pune !
  • dgxshpe

  • Mesaje scrise: 657
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2005

  • Mesaj Privat
aaa .. si inca ceva .. motorasul de relanti mai tre sa-l schimb. Ramane turata cate odata ...
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
eu am pasajele virgine..dar a aparut rugina la pragul dreapta in spate si la oala in care sta roata de rezerva.....alte probleme: ma enerveaza garnitura de la rampa si cea de la baie...cica foarte greu reusesti sa le etansezi...nu pierde ulei cat sa se vada pe joja diferenta, dar tot timpul musteste; ar mai fi scartaitul la plasticuri in habitaclu....
  • JURISTU '

  • Mesaje scrise: 237
  • Locatie: TIMISOARA
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Am avut si eu un F si aceeasi problema : rugina.
Inainte am avut un Kadett si aceeasi problema :rugina.
Ce dracu', mah,astia de la Opel chiar nu au invatat nimic din experienta Kadett (care,in principiu a fost o masina buna ) Question Question Evil or Very Mad Evil or Very Mad
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
livcro daca montezi cum trebuie garniturile alea e ok , daca nu patesti ce patesti tu acum. Si inca ceva daca nu pui garnituri noi nu faci nimic ; pt. 200.000 lei amandoua eu zic ca merita , eu mam calicit la 200 mii si pana la urma am muncit de doua ori sa demontez ka tot noi a trebuit sa pun.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,538
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
@zafycom...noi am cumparat dar inca nu le-am schimbat pt ca dupa parerea majpritatii "meseriasilor" inca nu e nevoie sa le schimb...fata de celelalte masini din unitate a mea sta bine cu uleiul ..adik are cel mai curat motor..dar parca tot ma deranjeaza..poat eimi explica si mie cum se schimba...ce se foloseste...am auzit diferite pareri...la baia ba se pun doua garnituri , ba se pune una singura dar tipul cu inele metalice la gaurile pt suruburi, ba se pun pe uscat, ba cu silicon, ba lacuite si tot asa....
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Eu sincer am pus garnitura normala de pleta , una singura , fara silicon se pune din cate stiu eu , si asa am si montat-o nu da nici gram de ulei. Dar sa fii atent cum strangi suruburile la baie, sa fie alea originale sau daca nu sa aibe saiba ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Chestionar

Probleme tehnice, detaliati macar in 3 cuvinte.
1. La caroserie 64%
2. La motor 14%
3. La sistemul de directie 2%
4. La sistemul de franare 0%
5. La sistemul electric 12%
6. Altele; anume 6%
48 voturi

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR