Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca ar fi cazul sa incerci sa cureti valva de la turbo si chiat turbina, parerea mea.
Skip ads

  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Dati-va cu parerea.

Blocul motor si pistoanele

Chiulasa si supapele: initial s-a crezut ca nu sunt problema. Dupa ce au fost date jos pistoanele s-a revenit la verificarea ei. S-a bagat benzina in galerii si s-a urmarit daca scapa pe langa supape. S-au verificat la trei cilindri, la doi scapa asa ca, s-a hotarat sa fie trimisa la un atelier specializat pt rectificarea scaunelor si verificarea cu aer comprimat.

Pistoanele: nu se arata a fi problema cu segmentii sau cuzinetii dar, parca prea sunt incarcati cu straturi de ulei ars, mai ales intre capul pistonului si primul segment.

La galeria de evacuare era lipsa o piulta Shocked motiv pt care scapa gaze. Daca garnitura nu ar fi fost din metal sigur s-ar fi facut vizibila scaparea.

  • rraayy_11

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Adjud/VN
  • Masina: Vectra 1993 1.8i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2006

  • Mesaj Privat
am si yo o intrebare...simpla de altfel..
vreau sa imi iau un astra an 2000-2002..am inteles k la km 200 mii de km moare pompa de injectie...
asa-i?
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu, prin popor se zice ca pompa de ulei e mai sensibila. Eu am desfacut motorul pt ca nu mai aveam compresie la un cilindru si se pare ca o supapa ar fi de vina.
Skip ads

  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Daca tot l-ai desfacut schimba si bujiile caci sunt greu de dat jos cu motorul montat si pot apare surprize.Asa cu chiulasa jos e mai simplu, daca se rupe vreouna o rezolvi. Parerea mea.
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu sunt greu de dat jos, cred ca e tot legenda urbana (ma refer la Y20DTH, precum scrie in titlul topicului). Mie mi le-a schimbat in 15 minute si m-a costat 20 lei. Pacat ca nu se mai ocupa de Opel, ca il recomandam peste tot.
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Ai avut noroc, e plin forumul de baieti carora li s-a rupt bujia in chiulasa.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Si eu din 4 bujii mi s-au rupt 3 dintre ele incercand sa le desfac.
Mentionez ca inainte am lasat 24 de ore cu WD40 in cavitatea de deasupra bujiilor.
Skip ads

  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Bujiile au fost schimbate dupa ce am luat-o, ca erau duse. In poze se vade capatul lor, mai jos de injector, sunt in stare buna.
  • Slick

  • Mesaje scrise: 1,319
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
La bujiile de diesel nu se vede starea lor prin aspect. Ele au in interior un electrod care face varful sa se incinga foarte tare, insa acesta poate fi intrerupt si nu se vede nimic la exterior. Ai face bine sa le verifici (le alimentezi direct la baterie pentru 1-2 secunde si vezi daca se incing).
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Are idee careva cum se poat curata injectoarele fara sa afectez orificiile de pulverizare? Pe varful injectorului este depusa calamina, acolo sunt 5 orificii care nici nu le pot vedea cu ochiul liber.

  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Epilog: doua supape schimbate si ghidurile lor, simeringurile si rectificat chiulasa. 750 ron m-a costat lucrul la chiulasa, 800 demontat-montat motorul, 195 garnitura de chiulasa+ garnitura de admisie, 38 inelele de etansare si saibele de la injectoare. Desigur cu ocazia asta m-am ales si cu un motor curat pe dinauntru. Dupa acesta operatiune impresia mea e ca motorul respira mai bine, cuplu mai bun la relanti dar si sonorul parca e mai brut.
Skip ads

  • sergey8511

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2010

  • Mesaj Privat
pt partea cu masinuta cu cheita si lipsa putere motor e posibil sa fie de la debitmetru.eu asa pateam cand aveam probleme cu mufa aiaa de la debitmetru.
  • Ducati1100

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu motoru meu se aprinde martorul check engine nu trage tot timpu in parametri normali imi da impresia ca nu intra turbina tot timpu ,care ar putea fi cauza?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR