Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • *ionutz*

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2009

  • Mesaj Privat
aaaa... am uitat sa mentionez ca in bc nu mai imi arata consumul normal imi apare"F"la toate.deci poate fi o alta problema ca imi apare asa cu "F" atunci cand se dezactiveaza si abs esp.
va multumesc!
Skip ads

  • laurscr

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Operatiuni care NU au rezolvat problema:
- am schimbat bateria
- am verificat geometria
- am inspectat vizual cablurile de la senzori si modul de prindere
- am masurat continuitatea cablurilor
= Sad

Rezolvare:
- am desfacut din mufe cablulurile care duc la senzorii din butuc
- am curatat cu spray pentru contacte
- am reintrodus mufele la loc
- am verificat cablurile in sensul de a avea suficienta libertate de miscare
= Smile

Concluzie:
- defectul provine de la un contact imperfect la mufe
- nu se poate masura deoarece apare intermitent in timpul mersului
  • *ionutz*

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2009

  • Mesaj Privat
deci asta cu 'F" apare doar din cauza asta ca este un contact imperfect la mufele ce duc la senzorii abs respectiv esp(TC)?
daca curat mufele nu o sa se mai intample asta cu aparitia "F"?
  • laurscr

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Raspunsul meu se referea la titlul topicului ABS si TC/ESP aprinse simultan, adica din ce cauza se dezactiveaza ABS, TC si ESP.
La tine nu-ti indica consumul de combustibil, ceea ce evident are alte cauze. Eu nu am patit asta niciodata asa ca nu am nici un sfat pentru problema ta. Cred ca ar putea fi subiectul unui topic nou daca nu gasesti nimic dupa o cautare pe forum.
Skip ads

  • *ionutz*

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Braila
  • Masina: Vectra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Bun atunci o sa deschid un nou topic,oricum mersi pentru raspunsul oferit referitor la abs esp/tc.
  • egroeg007

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2008

  • Mesaj Privat
salut,
in legatura cu martori de esp ai abs care se aprind din cand in cand
eu am rezolvat problema asta impingand mai bine mufa de abs (mufa aia mare din dreapta sus cum deschizi capota) si acum nu mai am nici o problema
  • adrianvoicu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o problema cu un vectra c dti 2003: la ceva timp dupa pornire , in timpul mersului, la viraje mai stranse (cam dupa 10-15 km) se aprind in bord mai intai martorul de esp si apoi dupa vreo 10-15 secunde cel cu volan +semnul exclamarii si nu se mai sting pana la oprirea-pornirea din nou a motorului. Dupa pornire ,din nou, la viraje stranse se aprind. am verificat bateria, mufele la pompa de servo si la unitatea ESP, sigurantele, nivelul de la uleiul de servo. Ciudat este ca daca motorul este rece si facand viraje pe loc sau in mers nu se aprind. Se poate sa fie din cauza calitatii uleiului de servo care afost completat de proprietarul precedent?
  • yca_ever

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
aceiasi problema o am si eu!
astept sugestii!
Skip ads

  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Singura sugestie care te poate ajuta in mod real este sa ii faci o diagnoza, altfel incepem sa ne dam cu presupusul!
  • cioby

  • Mesaje scrise: 158
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 2003 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
am avut si eu o problema asemanatoare si am rezolvat-o in Iasi la BTM. am schimbat mufa de care spune egroeg007 dseoarece am inteles ca acea mfa are probleme la vectra c1 si da erori de felul acesta.
  • adrianvoicu

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2003 Y2.0DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
multumesc cioby. o sa amerg totusi la un diagnostic dar sunt curios sa aud si alte pareri.
  • yca_ever

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut
azi am fost la AUTOGLOBUS - sevice opel timisoara si mi-au facut o diagnoza:raspuns: eroare S.A.S - STTERING ANGLE SENSOR: rezolvare : recalibrare senzor volan
Mi-au mai spus ca in cazul in care problema revine, trebuie schimbat CIM-ul, aceasta fiind o problema din fabricatie la Vectra C, si anume comunicarea intre CIM si unii senzori ai masinii.
De mentionat ca pentru aceasta operatie aveti nevoie de codurile masinii, iar in cazul in care trebuie inlocuit CIM-ul acesta costa aprox 1500 lei la care se adauga manopera de 140 lei.
Skip ads

  • titro

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2003 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Preturile date de tine sunt de la Autoglobus. Daca mai cauti o sa se injumatateasca!
  • ruff_ryders

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2006 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2008

  • Mesaj Privat
salutare...am si eu problema asta cu abs si esp aprinse de vreo 2 sapt non stop am curatat mufele si tot degeaba se pare.am puso si pe tester aparea ceva erori am sters si dupa 2 zile au reaparut.sa fie un scurt undeva de ex si cand misc de volan stanga dreapta luminile din bord devin mai slabe
  • deleted-4518

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Din cate stiu eu, ABS si ESP se aprind cand e slaba bateria. La mine se aprindeau dupa pornirea masinii si se stingeau la cateva minute. Am schimbat bateria si am scapat.

Cat despre fluctuatia luminii, am vazut pe undeva (autodata parca) ce e o problema recunoscuta de OPEL fara nici o rezolvare. Ca si faza scurta la VECTRA C.

P.S. Aici era vorba despre ESP si VOLAN cu EXCLAMARE
  • caragea

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Feb 2012

  • Mesaj Privat
*ionutz* a scris:sal,am shi eu o problema asemanatoare referitor la martori abs respectiv esp.Acum de cand a dat zapada am ramas intepenit si am fortat un pic mai mult masina sa ies si in timp ce iesiam mi sa dezactivat abs esp simultan shi a ramas asa.Ce sa intamplat?E vreo problema grava?

va rog mult sa ma ajutati.;(
Va Multumesc.

Ionut exact asta am patit si eu acum 20 minute am fortat putin masina in mansialier ca am ramas blocat in zapada si mi-au ramas martorii abs si esp aprinsi si nu se mai sting. sunt curios cum ai rezolvat si daca la s-au stins. Multumesc
  • trio13

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut ! . Aceasi problema am avut-o si eu numai ca pe langa martorii de la esp , abs si pompa care se auzea imi sarea si acul de la kilometraj cand stateam pe loc . A inceput sa faca asa dupa ce am trecut ptinr-o baltoaca mare . Problema la mine a fost ca nu aveam garnitura de cauciuc la un butuc de pe fata , dupa ce am pus-o si am curatat bine problema a disparut . Masina este o astra g cu motor y20dth .
  • Y-GreK

  • Mesaje scrise: 1,280
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Sunt mai multi factori ce pot duce la aprinderea martorilor ABS,ESP/TC + martorul cu volanul (servo).
Din ce am observat :
1.ABS + ESP raman aprinsi 3-4 secunde dupa ce ati pornit motorul,poate fi din cauza :
a)bateriei (este prima pe care ar trebui sa o verificati pentru ca e si cel mai simplu,asta a fost primul lucru care am facut cand a avut masina mea sindromul asta;am schimbat bateria si in ziua aceea nu s-au mai aprins,doar ca a 2a zi fenomenul a reaparut,deci nu era din baterie)
b)unui consumator(daca ati verificat bateria si fenomenul se repeta).De unde provine?Ei...aici e partea frumoasa.La mine a fost chiar banal,lichidul de servo era mult prea vascoz,ceea ce am sesizat si in timpul mersului,directia de la Vectra afectata era mai tare fata de cealalta,bateria fiind descarcata si alternatorul chinuindu-se sa o incarce.
Unii colegi nu au facut ceva in privinta asta si nici nu trebuie,odata cu trecerea de la sezonul rece la cald,fenomenul va disparea,lichidul de servo nemaifiind vascoz,dar ar fi indicat sa-l schimbati cu unul mai subtire.
2)ABS+ESP aprinsi in permanenta :
Contact imperfect la butuc (puteti incerca sa desfaceti firele,sa-i dati cu spray pe contacte si eventual sa le proptiti mai bine)
3)ABS +ESP + martor volan in permanenta
Cand vi se aprind in bord ar fi indicat sa apucati bine de tot volanul,am trait de 2x experienta asta la ambele Vectre...servodirectia va ceda si nici masina nu va functiona pentru mult timp,de fapt va functiona pana va seca bateria,iar temperatura motorului va atinge valori imense.De ce?Alternatorul nu mai incarca (si aici aveti un topic intreg referitor la aspecte legate de puntea de diode,releul de incarcare,axul rotativ care poate fi rupt,etc)
  • SAVARIN

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Signum 2007 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Anul trecut am avut si eu probleme cu Martorul ESP aprin la VEctra C....pe tester se recomanda inlocuire CIM, am inlocuit lichidul de servo si a disparut problema, pentru un an....acum a aparut iar martorul de ESP si dupa cateva zile a inceput sa se aprinda si martorul de la servodirectie [ volanul cu semnul exclamarii ] , este posibil sa fie de la temperatura mai scazuta...a devenit lichidul prea vascos- NU cred a fost inlocuit tot lichidul complet cu cel recomandat de OPEL , verde....
Are cineva alta sugestie, eu nu cred ca e de la CIM, poate mai degraba de la Pompa de Servo
Bateria e noua, tocmai schimbata, contactele par perfecte !
  • DButa

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Zafira 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2017

  • Mesaj Privat
Salutare bãieți!Am și eu o problema cu a mea Zafira A,ieri când mergeam la serviciu am dat cu roata stânga intr-o groapã,nu prea mare.Toate bune și frumoase nimic schimbat la ea!Asearã când plec de la serviciu merg cã 20 km dupã care mã opresc la magazin,când pornesc din nou...martorii abs și esp aprinși.Ajung acasã,o opresc și pornesc iar,martorii stinși.Azi dupã vreo 60 km și-au aprins iar!Am verificat mufele...totul ok adicã le-am scos s-a aprins le-am pus înapoi s-a stins!Care ar fi problema?Bateria îmi incarca 14.10!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR