Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am impresia ca servo-directia uneori merge mai greu, alte ori mai usor. E posibil ? Daca da, care ar fi problema ?
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Cand ai schimbat ultima oara lichidul servo?

Dar cand l-ai verificat ultima oara?

Daca schimbarile astea se produc la aceiasi viteza, inseamna ca evident ai putea avea probleme la servo sau la caseta de directie.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Nivelul e ok
Lichidul nu l-am schimbat de cand am luat-o.
E adusa in in tara in 2001, eu am luat-o in 2002.

Ma gandeam poate e ceva mizerie, sau ceva ce obtureaza vreun orificiu, ...
  • draculas

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Chiciuc vezi ca e posibi ca cureaua care antreneaza pompa hidraulica de servo sa fie slabita si atunci nu mai face debit normal , nu merge cu intreruperi atunci cand virezi la relanti ?, dar cand turezi motorul nu merge mai bine ?
Skip ads

  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
s-ar putea, dar are nu intanzator ?

si nu prea virez pe loc !
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Dupa aprofundare in TIS (multumesc stie cine Wink ) cred ca lichidul de la servo este cam putin.

Cu ce se completeaza, ca TIS spune ceva ce nu am prea auzit (Special Fluid Dexron II) si pret daca aveti Laughing
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
e un ulei gros si rosu aprins iti vine sa-l mananci zici ca e de capsuni Very Happy e ulei special pt chesti hidraulice, gasesti la orice shell sau agip . eu de acolo mi-am luat.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Stiu ca e rosu Laughing, mai stiu un lichid care e verde Laughing
oricum, banuiesc ca sunt de mai multe tipuri Sad
si care era compatibil cu masina mea si pretul (mediu pe economie) si litrajul Wink
Skip ads

  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,300
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
1 litru si ceva mi se pare ca are instalatia de servo daca nu mai putin. eu stiu ca am pus la calibra 1 bidon jumate, si unu d-ala e foarte mic cred ca are 500 ml
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Am schimbat cauciucurile pe fata. Laughing Alta viata Wink
  • free4wayu

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2004

  • Mesaj Privat
ai cureaua intinsa bine? sa nu patineze cumva. eu o pateam iarna mai ales
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
cureaua e pe intinzator, nu cred ca mai trebuie intinsa. dar ca informatie e putin tocata pe o parte pe o lungime de 10 cm, tot nu-mi dau seama cu s-a tocat doar pe zona aia ...

bun sa zicem ca e cureaua poate sa afecteze si a/c-ul ca nici ala nu mai raceste cum trebuie Crying or Very sad
Skip ads

  • iulian

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2005 2.2 D T I
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Aici ar mai fi un raspuns..... acum nu stiu daca volanul tau e reglabil dar cred ca da ......Eu am observat ca daca il ridici de tot in sus volanul se invarte foarte usor...chiar si cu un deget iar cand il lasi de tot in jos se invarte mult mai greu pentru ca ''unghiul se inchide"
Poate obisnuiesti sa schimbi pozitia volanului si inca nu ti-ai dat seama de cea ce-ti spuneam eu mai sus. Probeaza si tu si vezi ...ca si eu la inceput nu aveam o ozitie fixa nici al scaunului , dar nici al volanului si de asta nu stiam de ce cateodata volanul se invarte mai greu ...sau mai usor.
Asta ar putea fi unul din motive, daca masina nu are probleme cu servo directia.[/u][/b]
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
ron:
Cu ce se completeaza, ca TIS spune ceva ce nu am prea auzit (Special Fluid Dexron II) si pret daca aveti

Ulei hiraulic dextron II (indiferent de marca dar sa fie scris pe el ca e compatibil dextronII-parca scria pe cutie ATP).Sa nu-l amesteci cu alte uleiuri(dextron III) sau uleiuri de alte culori decit rosu.
Verifica conductele de presiune daca nu sunt fisurate(sau au pori pe partea cu cauciuc)).Eu am pierdut din ulei si cind a ajuns pe minim(capacul de inchidere e marcat cu min si max) face f urit cind ajungi cu volanul max st sau dreapta.
  • CatalinE

  • Mesaje scrise: 449
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2004

  • Mesaj Privat
parca uleiul de servo e de tipul ATF... Confused
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
corect ATF
  • eu
  • ***
  • 713 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 713
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Eu am completat cu lichid hidraulic pentru servo incolor. Este unul fabricat de "2+2" si merge servo foarte bine. Mult mai usor. Cu asta nici nu trebuie golita instalatia. Asa scrie pe el, ca e compatibil toate celelalte tipuri de lichid de servo.
  • nirolf

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
mie tot asa nu imi merge servo. de fapt imi merge foarte greu directia. si nu mi se stinge martorul de la baterie dupa ce pornesc motorul. care ar putea sa fie cauza? sa schimb uleiul? sa completez cu likid servo? vreun sfat...?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,081
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nirolf a scris:mie tot asa nu imi merge servo. de fapt imi merge foarte greu directia. si nu mi se stinge martorul de la baterie dupa ce pornesc motorul. care ar putea sa fie cauza? sa schimb uleiul? sa completez cu likid servo? vreun sfat...?


Salut. Verificã alternatorul. 12,6 - motor oprit; 14 - 14,4 - motor pornit
  • nirolf

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2007

  • Mesaj Privat
si faptul ca nu am schimbat uleiul cam de 15-16.000 ar putea avea vreo legatura? si daca este alternatorul...cam cat m-ar costa? precizez ca, cureaua e la locul ei si se invarte...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR