Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • AND

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor
Am si eu o mica dilema , in curand sper sa beneficiez de vreo 4800 euro (via imprumut bancar) si vreau sa-i cheltuiesc intelept pe o masina second hand. Nu am nevoie de o masina care sa ma tina 10 ani , 2-3 este suficient , dar fara dureri de cap , costuri minime de intretinere si un consum sub 10 daca este posibil.
Pana acum , cu tot research-ul efectuat , am ajuns la urmatoarele modele:
Fiat Brava - 1997
Skoda Felicia - 1999
VW Golf III - 1996
Dacia Solenza - 2003
Opel Astra Caravan - 1996

Ati putea sa-mi spuneti la ce ma pot astepta de la un Astra Caravan? Stiu ca este un forum Opel si o pagina Astra si nu vreau sa va indispun cu comentarii despre alte marci si modele. Totusi sper sa-mi puteti spune daca ar fi merita fata de celelalte optiuni la banii acestia (4800euro)

Apreciez orice sfat !
Skip ads

  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Inainte de astra G, am avut astra F caravan, 1,6i, 1996. Am fost extrem de multumit de masina, foarte fiabila, consum mediu 6,5 - 7, tinuta buna de drum si destul de draguta. Singura problema o constituie rugina la aripile din spate, am vazut multe astra F ruginite, insa a mea, culmea, nu avea nici un punct de rugina. Poate tine de noroc... Am vandut-o cu 3900 Euro si acum omul ma opreste pe strada si-mi multumeste pentru masina impecabila pe care i-am vandut-o. Arata intr-adevar trasnet.
Pretul poate fi negociat si la 4000 Euro, ai grija ce masina cumperi!!!
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In nici un caz Fiat. Sunt varza ca fiabilitate, consuma mult in variantele pe benzina... Skoda nu-i o masina rea dar e prea scumpa la banii astia (totusi sa nu uitam ca Felicia e un hibrid, o Skoda Favorit cei drept mult imbunatatita, o Solenza in varianta VW). Cu mana pe inima tb. sa recunosc (desi nu imi place) ca la acelasi rulaj Golf 3 se tine mai bine ca Astra. Din pacate Golful 3 se gaseste destul de rar si sunt muncite rau... daca te uiti atent poti gasi o Astra in stare buna, de preferinta motor pe benzina 1.6 sau mai mare, evita-le pe cele cu motor 1.7 td, 1.4 chiar si 16V. Solenza poate fi o varianta daca esti f. pragmatic si nu vrei decat o masina care sa te duca si sa te aduca cu costuri minime, insa tb. sa fi si aici atent: nu cumva sa iei una care a fost de firma pt. ca sunt rupte.
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:...nu cumva sa iei una care a fost de firma pt. ca sunt rupte...

Esti asa de sigur?
Eu am cateva exemple de masini pe firma care sunt de 10 ori mai intretinute decat unele masini personale.
Inclusiv masina mea e pe firma pentru a recupera TVA-ul.
Skip ads

  • Corvin

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Am sa te contrazic Inginerule, am avut Fiaturi vreo 10 ani si nu unul ci 5 masini , toate pe benzina !
Extrem de rezitente si de nepretentioase , e drept consuma mult ( motorul de 1,5l 75 CP injectie electronica multipunct de pe Ritmo 1987 , are in carte consumul urban de 9,8 l / 100 km pana la 10,1l / 100 km) si max. 7 afara ( alergata si incarcata) In rest ca piese e la fel de scump ca si Opel daca alegi sa le iei noi si de la firma . Mai nou e o contrarevolutie la Auto PErrugia , dealerul autorizat Fiat , un fel de contraatac al preturilor in scadere , insa comparatiile Fiat - Opel nu sunt o utopie .
Fiatul la dotari standard sta peste orice masina europeana, comparabila doar cu japonezele.
Acum intrebarea s-ar pune altfel : ce fel de masina iti doreti ?
Daca esti genul familist , ai copii, nevasta etc si ai nevoie de carat bagaje in concediu , mergi la pescuit cu amicii etc , alege Caravanul , ptr ca e f spatios , util si e si fiabil.
Daca esti genul mai sportiv si nu ai "sarcini utile familiale ", alege Fiatul si nu vei cara in spate ditamai hardughia de portbagaj inutil.
Evident , ar fi fost ideal daca ne-ai fi spus mai multe despore nr de km , motorizari la fiecare model in parte , comparatiile ar fi fost mult mai pertinente
Insa ce vreau eu sa subliniez aici , desi e un forum Opel si sunt proprietar de 2 Opeluri actualmente , ca fost proprietar de Fiat , urasc ideea inradacinata prin Romania precum Fiatul este nefiabil sau deficitar. Nu este asa !
Golfuri am avut si de alea vreo 5 insa modele mai vechi, sunt extrem de robuste si intr-adevar stau in fata ambelor variante precedente, insa atentie la intretinere , ca te va rupe ! Spui WV la un dealer de piese si ti-a si sarit basca din cap . La Opel macar ai posibilitatea ( cum fac si eu la Astra mea ) sa iei piese de la Daewoo , noi si orgiginale la super preturi ( aka. curea de distributie + rola intinzatoare la 1,2-1,3 mil , amortizoare fata de Cielo la 4,2 mil inclusiv montajul etc etc )
Solenza, scuza-ma dar nu pot cobori nivelul discutiei pana acolo .... Twisted Evil

Corvin
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ma refeream la masinile folosite de firme pt. agenti comerciali, distributie etc. Chiar Corvin, de ce crezi ca Fiat e la un pas de faliment? Ai idee ce mult le-au scazut vanzarile in Europa in ultimii 5 ani? Nu uita ca omul se refera la masini sh, nu la masini noi, iar "faima" lui Fiat este europeana...Iar despre cei care ofera dotari multe cam stim cu totii ca o fac pt. a compensa dezavantajele tehnice (nu vorbim de japonezi care le ofera intr-adevar dar nici preturile lor nu mai sunt la nivelul de acum 15-20 de ani).
  • Corvin

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Fiat e la un pas de faliment datorita proastei politici manageriale. Acum isi revin insa ....
Au lucrat mult si la tabla si acum o dau cu garantii de 10 ani , nu mai e ce a fost !
Si la dotari , ca si japonezii , Fiat ofera extra dotari la variante standard ptr a acapara piata
Intre un Opel chel la aceeasi bani cu un Fiat full option ... cat trebuie sa te mai gandesti ce alegi ?
Corvin
  • AND

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Va multumesc pt raspunsuri , insa dupa cateva calcule , s-ar putea sa ma axez pe altceva. Poate fara suparare (fiind pe pagina de astra) , daca ar fi o investitie mai buna pentru mine un Espero din 98 sau 99 pe GPL ( sa zicem in jur de 4500 euro) Alte optiuni ar mai fi Cielo sau Solenza. Nu stiu ce m-ar satisface mai mult. Voi ce ati alege?
Skip ads

  • Corvin

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Espero e o alegere proasta ( asta ti-ar spune orice mecanic de la reprez. daewoo) in comparatie cu Cielo
Am un amic cu un 1,5 16v si vara cu a.c. ii consume 13-14 si chiar 11 la dum lung
Masina e super intretinuta , a fost la toti mecanicii Daewoo aiutorizati si nu se pune problema banilor la intretinerea ei , adik poate sa fie factura si de 50 mil. lei , plateste firma ( si e Coca Cola , deci e ...firma)
Eu as alege Cielo din ultimele categorii expuse
  • AND

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Atunci ..mi s-a parut mie ca Solenza merge mai "lin" si se infige mai bine decat Cielo? Cel putin asta a fost impresia .. mai sprintena si mai manevrabila. Ma insel?
  • zafycom

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Braila
  • Masina: Agila 2001 Z10EX Parca
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Corneliu Panait
din cate stiu eu la astra din 96 sau 95 in sus nu mai sunt probleme cu rugina la aripile spate. deci deasta nu a avut a ta deloc. si sincer daca stiam eu de aia atunci cand am cumparat-o pe a mea nu asi fi stat pe ganduri prea mult la banii aia.Ar trebui sa itzi aprinde o lumanare si sa itzi dea o naveta de bere ala de a luat-o .

AND sincer nu miasi lu cielo mai bine astra f decat cielo sincer , iar in legatura cu solentza nu e adevarat , nu mai zik de executiv ca zboara pe langa solentza , la cilo poate servodirectia mere mai greu intradevar si suspensia e mai tare in comparatzie ku solentza.Sau poate cielo ala de ai mers tu cu el era varza. Very Happy
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Scuze, am cumparat-o cu 3900 USD si am vandut-o cu 4300 Euro. A fost chiar o afacere buna.
Skip ads

  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Corvin a scris:Espero e o alegere proasta ... Am un amic cu un 1,5 16v si vara cu a.c. ii consume 13-14 si chiar 11 la dum lung...

Hehe, daca nu stie sa conduca sau are un cazan de masina, treaba lui, dar mie imi consuma 10-11 in oras si 6.5-7 afara, vara cu AC, iarna acelasi consum din cauza ingreunarii traficului.
Si nu se compara din nici un punct de vedere nici cu Cielo nici cu Astra F, fiind superioara ambelor atat la calitate, confort cat si la dotari.
Abia cu un vectra 92-95 este comparabila, am avut asa ceva, si erau situatii cand preferam Vectra, si situatii cand preferam Espero.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
SA NU CUMPERI MASINA FOLOSITA CU GPL. In mod normal motorul este varza; apoi sa nu vina nimeni sa-mi laude espero ca tinuta de drum - e o barca obosita, pe platforma de Ascona, cu o caroserie mult mai grea, de unde provine si consumul (am un prieten care a avut espero 1.8 ce-i drept, si lua 14+/100 in oras in orice conditii). Si tot prietenul asta i-a pus amortizoare pe gaz ca cedase psihic din cauza tinutei de drum de kkt. Iar faptul ca la 120.000 km a trebuit sa-i faca motorul (schimbat set) nici nu-l mai pun in calcul... Nici Cielo nu-i grozav (doar e un Kadett restilizat) dar oricum, in afara de frane, masina se prezinta mai bine ca espero. Oricum, la solenza ajungem in cel mai rau caz, si numai daca argumentele legate de confort, spatiu, placere a conducerii, imagine sunt total neinteresante si nu conteaza decat costurile de intretinere.
  • AND

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Vreau sa va multumesc pt sfaturi. Rog moderatorii daca vor sa mute topicul altundeva sau sa-l redenumeasca cu ceva de genul "sfaturi achizitii diverse" nu stiu , cum doriti! Smile

Intradevar sunt speriat sa nu cumva sa fac o alegere proasta. Ar fi bine sa nu mai vad atatea pareri opuse. Ba ca Espero e super masina , super fiabila , ba ca e o salupa obosita. Nu stiu ce sa mai cred..

Pana la urma pot obtine o parere comuna (pozitiva) daca ma axez pe un Espero la care ii adaug eu GPL ? Tin sa spun ca masina pe care o voi achizitiona nu am de gand sa o pastrez decat 2-3 ani maxim! Nu cer de la un eventual Espero decat sa fie in stare suficient de buna pt a ma duce fara mari probleme acesti 2-3 ani. Si bineinteles cred ca este pur si simplu cea mai luxoasa masina pe care poti s-o cumperi sub 5000 euro si pe care se "practica" si GPL

1. Espero - la care adaug eu GPL
2. Cielo - aceeasi situatie
3. Solenza

Va rog daca va vine in gand o alta optiune ( marca+model ) nu ezitati sa ma avertizati Wink

Numai bine!
  • horheus

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2004

  • Mesaj Privat
@ Corvin: mama ce de-a masini ai avut RazzSmile
  • sandumbogdan

  • Mesaje scrise: 887
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Altul care abereaza despre Espero si nu se pricepe.

1. Suspensii:
Barca pe valuri sta in curbe la egal cu Vectra desi Espero se inclina mai tare nu derapeaza, am avut de amandoua, si diferentele f. mici apar de la 130-150 km/h in sus unde Vectra sta mai bine putin, insa pe drumurile noastre pline de gropi iti garantez ca Espero are o suspensie mult mai adegvata.
Asta F din '92 sau Cielo nu are ce cauta aici, amebele sunt net inferioare.
Platformele de Espero cat si de Vectra nu au legatura cu cea de Ascona asa cum crezi tu. Poate doar ca sunt din aceeasi clasa, dar cu 1 generatie mai noi.

2. Consumul la motorul de 1.5 este foarte influentabil de stilul de condus, daca vrei performante sport de la un motor mic ajungi la consum mare, de 13-14 in oras, si nici super performante nu ai, insa daca mergi linistit, scoti cam putin peste 10, si cum toarce motorul de 16v la relanti de nu stii daca merge sau s-a oprit la semafor nu se compara cu un motor 8v vechi. O adevarata placere, plus ca si la pornit la rece se comporta incomparabil mai bine cel de le Espero deoarece are tehnologie cu 1 generatie mai noua (16v+injectie multipunct).
Insa intradevar, daca mergi cu viteze de 160 km/h cu accelerari dese din cauza aglomeratiei, consumul poate urca inafara si pe la 16-17, dar la un merd de 130-140km/h normal cu AC pornit ajunge pe la 7.5. Am facut destui km in diverse conditii si stiu ce zic.

3. La ce capitol se prezinta mai bine Cielo decat Espero? Frane varza, calitate mai proasta, spatiu interior mai mic desi exterior sunt comparabile, roti mai mici, stabilitate mai slaba, suspensii mai proaste, motor mai zgomots, insonorizare mai slaba, bord cu ergonomie mai proasta, design (interior si exterior).

4. A segmentat prietenul tau motorul dar cum a mers cu el? Eu stiu pe cineva care a mers numai la 4000-5000 rpm si nici la 200 mii km nu avea nici cea mai mica problema, dar a vandut-o si a luat altceva. Insa alta masina pe firma a tinut motorul pana la 500 mii km pentru segmentare, si la 800 mii a schimbat tot motorul. Deasemeni vecinul meu a mers cu masina pana la 300 mii km, dar moderat, si iarasi nici o problema. tata are acum cu ea 100 mii km. Evident nici o problema. Insa daca vrei neaparat, iti stric un motor si in 100 km, defapt cred ca si pe loc poti sa-l strici daca vrei neaparat sau daca atata te duce capul.

5. GPL: nu cumpara masina pe GLP deoarece acestea au in marea majoritate a cazurilor km multi, si cine este disperat asa de tare de consum merge subturat, si daca mai pui si faptul ca GPL-ul la noi este de calitate foarte foarte proasta rezulta un motor destul de uzat.


AND a scris:...Pana la urma pot obtine o parere comuna (pozitiva) daca ma axez pe un Espero...

Putin probabil asa ceva, mai ales pe un forum Opel.
Insa eu iti recomand sa iei Espero doar daca este bine intretinut, altfel merita mai mult un Cielo cu mai putini ani si mai putini km.
Solenza este masina acceptabila, mai noua, mai ieftina, dar abia daca se poate compara nou fiind cu o Asta F de prin '92-93 care are multi ani si multi km parcursi, cu un Cielo aproape nou sau un Espero intretinut in nici un caz.
  • rezare

  • Mesaje scrise: 121
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2004

  • Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:Si nu se compara din nici un punct de vedere nici cu Cielo nici cu Astra F, fiind superioara ambelor atat la calitate, confort cat si la dotari.


Eu zic sa te mai gandesti totusi la diferenta intre Astra F si Espero Rolling Eyes Rolling Eyes

Vad ca tu compari chiar si Solenza cu Astra F. Informata comparatie, gg... Twisted Evil

On-topic: si a mea e tot din zona aia (respectiv 1997). Am venit cu ea in tara in 2001 si de atunci nu am umblat la ea decat cu ulei si benzina. Avea 90.000km cand am luat-o. N-are probleme deloc la motor, insa bucsaraia pe dreapta a inceput sa cedeze. Inca nu troncane, dar sunt fisurate niste inele de cauciuc care va trebui sa le schimb.

Consumul este in jur de 11 in oras si 7-7.5 la 140-160 afara. Insa eu am motorul cu 16 valve, 100 cai.
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Mai incet cu "abereaza" pt. ca eu nu-mi amintesc sa fi jignit pe nimeni pe aici (cu exceptia lui sorin666 lucru pe care il regret acum desi am avut si motive). Am condus si eu ceva masini in cei 11 ani de vechime "auto" pe care ii am si nu vorbesc chiar in vant. Comparatia Espero-Vectra poate sta in picioare la Vectra A dar la B de exemplu... sunt alta liga. Sa nu mai discutam si aspectul ca Espero s-a fabricat pt. putin timp si s-ar putea sa apara probleme cu piesele in timp...
  • Corvin

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Cel mai bun prieten al meu ( opelist de altfel ) e mecanic la Radacini , dealer autorizat Daewoo
Dupa parerea lui si a celorlalti mecanici , Espero e o obosenie de masina nereusita , cu o multitudine de probleme fata de Cielo . De aceea nu are nici mare cautare iar pe piata second hand e cam la acelasi pret cu Cielo , desi zice-se ca ar fi superioara . Nu este
E o masina lenesa in comparatie cu Cielo si nici cele 16 valve nu ajuta motorul . La consum am mai scris , cu a.c vara la drum lung se inscrie cu brio in 11 l la suta si amicul meu , chiar stie sa conduca si nu e nici tipul agresiv de sofer ..
Ca a dus masina la mecanici parliti, iaras nu tine, repet e director la Coca Cola si isi permite sa dea cati bani e nevoie la un service .
Si nici nu e masina lui , asa ca ...
Cat despre 130-150 km/h la un Espero .... hmmm e lojik, insa ce scrii tu acolo ca "la peste 150 km/h" e deja de domeniul fantasticului. Poate ai ceva vai lungi si largi pe la Iasi si poti sa cobori in a 5 a cu acceleratia la maxim sa ajungi la ceva peste 150 km/h cu un Espero cu 3 ocupanti , a.c pornit, vara ... Sau poate ca prin alte parti nu sunt soferi .... cine stie ?!
Ca tehnologie ,injectia Espero e comparabila cu Fiat Ritmo 75 CL i.e. cu diferenta celor 16 valve , minus rampa de injectoare care e ceva perimat fata de injectoarele independente . Cat despre tehnologia avansata a unei masini care are combustibil de baza benzina premium, scuza-ma dar e deja istorie ce vorbim noi acum !
E secolul 21 si masinile folosesc benzina fara plumb !
Corvin
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR