Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Si mai e mufa din masina,la TID,la care se mai dezlipesc uneori pinii de pe cablaj.
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,597
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
da asta ar mai fi de verificat,dar sa se mai incalzeasca afara si apoi intra la,,,,puricat,,,,instalatia
  • corsa8888

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
salut am si eu aceasi problema cu sensorul la mine arata "---". am verificat fire mufa am pus sensor nou degeaba sa fie siguranta? unde o pot gasi va multumesc frumos
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Senzorul nu are nicio siguranta.
Skip ads

  • corsa8888

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
atunci ce naiba o fi? sa verific display ce ma sfatuiesti multumesc frumos danpet
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Da.La display,firele de la senzor (si altele) intra printr-un conector.La Corsa B,de regula,se dezlipesc de pe cablaj piciorusele conectorului.Nu stiu cum e la Corsa C.dar probabil,asemanator.
Daca ai schema electrica (se gaseste),poti masura la acel conector,senzorul.Trebuie sa ai un ohmmetru (multimetru).La Corsa B senzorul e un termistor tip NTC de 5kohmi la 25 grade C.
  • corsa8888

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z 10 XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2015

  • Mesaj Privat
multumesc frumos danpet am rezolvat problema aveam firele rupte am mai controlat inca odata instalatia si am reusit sa gasesc gauza multumesc inca odata de ajutor danpet cu respect
  • prozatos

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am si eu un opel corsa c, 2001 diesel...arata -40 apoi ---
am pus senzor nou si la fel. unde sa mai umblu? unde ati gasit voi pinii aia dezlipiti?
Skip ads

  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,638
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
La Corsa B am avut aceeasi problema. Mufa de la TID a fost miscata de la loc.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,915
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@prozatos.....Sub bara din fata in stanga cam pe unde este farul de ceata est o mufa. Este foarte expusa la apa si mai mult ca sigur daca o desfaci are pinii cocliti ( verzi ).
Curata foarte bine acea mufa cu spray de contacte de buna calitate si scapi de problema.
  • prozatos

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Multumesc. Am sa încerc luni si revin cu rãspunsul. Abia am luat masina de la un prieten si credeam ca e senzorul. Asta e. Mãcar acum am senzor nou. Mai rãmâne sa descopãr restul rezolvãrii. Senzor 42 lei.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Masoara cu un ohm-metru (pus pe domeniul de 20k) ambii senzori si spune-ne ce valori au la temperatura camerei si cum se modifica rezistenta daca ii incalzesti sufland pe ei cu gura.
Skip ads

  • prozatos

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am curat mufa de sub farul din stanga dar tot nu arata. Pareau curati pinii
  • prozatos

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am sa desfac displayul poate gaseac acolo ceva...am sa masor totusi si senzorii...dar nu prea cred sa aiba aman2 aceeași pb...
  • prozatos

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
danpet a scris:Masoara cu un ohm-metru (pus pe domeniul de 20k) ambii senzori si spune-ne ce valori au la temperatura camerei si cum se modifica rezistenta daca ii incalzesti sufland pe ei cu gura.


fac service la ct. As fi gãsit un ntc de 20k folosit la boilere. Dar am vrut sa pun original.
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Coincidenta,si eu fac service la CT.Centralele murale au NTC-uri de 10k,dar la Opel sunt de 5k.Nu poti sa pui orice NTC,de orice valoare,ca indica aiurea.
...Totusi...ai masurat? Daca n-ai cum (cu ce) sa masori,pune in locul senzorului o rezistenta de 4k7,doar de proba si vezispune-ne ce indica la bord.
Eu am de cativa ani la a mea,senzorul "reparat" cu 2 NTC de 5k,legati in paralel (cam 2lei bucata) si merge excelent.
  • prozatos

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
pai nu ar trebui sa imi arate daca senzorul e nou? acom ploua, nu ma pot baga sub masina, dar cand am sa pot am sa scot mufa sa masor senzorul. senzorul vechi, ca il am dat jos, la temp camerei cca 20 grade...5.6 pe scara 20k
  • danpet

  • Mesaje scrise: 1,149
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
E valoarea corecta,la temperatura camerei,dar nu inseamna obligatoriu ca e bun.Al meu,cel defect,arata uneori corect (in casa),iar cand il puneam pe masina,mergea o perioada,apoi o lua razna la umezeala (la prima ploaie).
La tine,se pare ca defectul e in alta parte.Cel mai probabil la display.Acolo e un conector pe cablajul imprimat,la care,dupa niste ani,se dezlipesc pinii de pe cablaj...sau poate e firul intrerupt undeva intre senzor si afisaj.
Oricum,acest senzor,doar iti afiseaza temperatura,nu afecteaza in nici un fel calculatorul (functionarea motorului).
Pune si tu masina in semnatura,sau la profil,sa vada si ceilalti ce masina ai.
  • prozatos

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
K. Am sa ii fac o poza. Abia am luatt o de la un amic ca masina de servici...diesel 1.7 ...2001....2 locuri.....autoutilitarã in acte....6.3 consum urban
  • prozatos

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Am desfacut pana la mufa aia de la dispaly dar nu am stiu sa o scot si fiind intunerim am asamblat la loc, am sa mai studiez
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR