Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme Tehnice
  • kleytos

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2003 Y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
da, azi in pãþit.o si eu. dimineata se aprindea avertizarea cu serviceul dar se stingea dupa max un minut. azi nu stiu ce s.a intamplat, la inceput am sesizat un suierat cand acceleram, apoi am sesizat ca nu am demaraj deloc, abia ajunge la 2mii de ture si suiera de numa ca apoi sa vad ca scoate si un nor de fum ca si avionul cu reactie si miroase f naspa. ce ii de facut? adica pot sa o fortez pe rotile ei pana la service 50 km? care credeti ca ii baiu? ms
Skip ads

  • kleytos

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 2003 Y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2007

  • Mesaj Privat
era sa uit:
masina ii vectra 2.2 dti
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am si eu o omega de 2,2 din 2001 DTI
dimineata la prima cheie porneste cam greoi..si daca deschid capota pe langa TURBO iese fum..mi sa spus ca tre sa inlocuiesc ceva garnitura.de la turbo.
-tin sa spun ca 2-3 min masina toarce..dar sacadat..si de fiecare data cand sacadeaza imi da un mic fum pe la turbo..asta cam 1 minut de la cheie!dupaia asi revine si merge totul ok
eu cred ca majoritatea problemelor la turbo e legata de o garnitura mica care daca e uzata da acel "aer fals"si rpin urmare se ajunge la electronica..la pompa de injectie!sasa mai departe apar probleme grave!
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
kleytos a scris:da, azi in pãþit.o si eu. dimineata se aprindea avertizarea cu serviceul dar se stingea dupa max un minut. azi nu stiu ce s.a intamplat, la inceput am sesizat un suierat cand acceleram, apoi am sesizat ca nu am demaraj deloc, abia ajunge la 2mii de ture si suiera de numa ca apoi sa vad ca scoate si un nor de fum ca si avionul cu reactie si miroase f naspa. ce ii de facut? adica pot sa o fortez pe rotile ei pana la service 50 km? care credeti ca ii baiu? ms




acel led de engine..pote aparea si cand ai infundate injectoarele..astea se datoreaza conbustibilului de proasta calitate!
asa am patit si eu..
Skip ads

  • G.i.M.

  • Mesaje scrise: 377
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2006 1.2XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Duminica am fost pana la Turnu-Magurele. Pe drum, pe centura Bucurestiului, s-a aprins "masinuta cu cheita" si gata, nici un pic de putere. O puteam tura maxim la 2800 de ture (in sarcina ajungea cu mare greutate la turatia asta si la maxim 86 km/h), iar pe liber tot nu urca mai mult de atat! Am fost la tester (testerul cu meniu in romaneste!) si mi-a zis "valva EGR-debit excesiv"! Oamenii de acolo n-aveau nici o treaba, ei reparau o solenta si o dacia berlina, n-aveam ce sfaturi sa le cer, asa ca i-am pus sa scoata comanda electrica de la vana (la mine e cu motoras pas cu pas) in speranta unei rezolvari partiale, dar nici asa nu trece de 2800 de ture. Ce-i drept, am reusit sa prind si 120 km/h pe autostrada si sa ajung la Constanta! Dar masina tot nu trage, nici o sansa sa ma pot baga in vreo depasire!

Intrebarea pe care mi-o pun este: daca am scos comanda valvei n-ar fi trebuit sa mearga cat de cat normal? Ce-i drept, cu ceva fum in spate, ca nu mai recirculam gazele, dar cred ca ar fi trebuit sa traga! Sau mai e si altceva ce nu "vede" testerul? Daca exista vreo parere avizata as fi tare bucuros sa o aflu, mai ales ca un EGR nou, din asta cu motoras nu costa in magazin decat 1700 lei! Crying or Very sad
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
G.i.M. a scris:Duminica am fost pana la Turnu-Magurele. Pe drum, pe centura Bucurestiului, s-a aprins "masinuta cu cheita" si gata, nici un pic de putere. O puteam tura maxim la 2800 de ture (in sarcina ajungea cu mare greutate la turatia asta si la maxim 86 km/h), iar pe liber tot nu urca mai mult de atat! Am fost la tester (testerul cu meniu in romaneste!) si mi-a zis "valva EGR-debit excesiv"! Oamenii de acolo n-aveau nici o treaba, ei reparau o solenta si o dacia berlina, n-aveam ce sfaturi sa le cer, asa ca i-am pus sa scoata comanda electrica de la vana (la mine e cu motoras pas cu pas) in speranta unei rezolvari partiale, dar nici asa nu trece de 2800 de ture. Ce-i drept, am reusit sa prind si 120 km/h pe autostrada si sa ajung la Constanta! Dar masina tot nu trage, nici o sansa sa ma pot baga in vreo depasire!

Intrebarea pe care mi-o pun este: daca am scos comanda valvei n-ar fi trebuit sa mearga cat de cat normal? Ce-i drept, cu ceva fum in spate, ca nu mai recirculam gazele, dar cred ca ar fi trebuit sa traga! Sau mai e si altceva ce nu "vede" testerul? Daca exista vreo parere avizata as fi tare bucuros sa o aflu, mai ales ca un EGR nou, din asta cu motoras nu costa in magazin decat 1700 lei! Crying or Very sad



creka e problema de TURBO dul la un service autorizat..si acolo ati vor spune exact!daca nu trage e clar ce e turbo-ul
am un amic c un ford mondeo si chiar aceasi faza ea facuto in zilele astea!si a mers la service si acolo au constatat ca e TURBO-UL..ceva valva..
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
pentru @G.I.M.
te pot ajuta cu un nr de telefon pentru repararea EGR-ului,aici in constanta.dc vrei da PM.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme Tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR