Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bronz si pe filet ai aluminiu.
Skip ads

  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
piulita=854900 25 ron
surub=5850744 7 ron
astea mi lea gasit prietenu meu dar nu aveam confirmarea cas bune Very Happy
acum lam sunat sa mi le comande
ms frumos inca odata de ajutor Very Happy
  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2012

  • Mesaj Privat
cine ma poate ajuta sa aflu unde se afla catalizatorul? vreau sa-l verific deoarece am consum marit 7,7%si toba afumata,dar nu il localizez pentru ca nu stiu unde e si ce forma are.
m-am bagat sub masina si am gasit un petec de sudura de aprox 5x20 cm sub toba mica banuiesc ca acolo a fost catalizatorul pentru ca mecanicul mi-a spus ca motorul merge ca si cand nu ar avea catalizator,atasez imagine
va multumesc anticipat!
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
cum te uiti la motor cu capota ridicata apleci capu si ai sa vezi sonda lambda cum rasare din el.
la agila si corsa galeria de evacuare e cu tot cu catalizator
Skip ads

  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2012

  • Mesaj Privat
multumesc razvanid!de ce mi-a fost frica n-am scapat....catalizatorul este deformat si mai mult ca sigur spart,probabil ca masina a suferit un accident frontal si asa se explica totul
  • razvanid

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2002 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2010

  • Mesaj Privat
dal jos si verifical dacai sparta ceramica dacai sparta cauta altu sh sau nou aftermarket
cp
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,491
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
danlazar1 a scris:multumesc razvanid!de ce mi-a fost frica n-am scapat....catalizatorul este deformat si mai mult ca sigur spart,probabil ca masina a suferit un accident frontal si asa se explica totul

vezi ca il gasesti la ''Publicitate'' pe userul auto-opel , stiu ca are asa ceva.
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Atat am asteptat dupa niste amarate de piulite de la imbinarea evacuarii ca m-a prins Pastele. Postez aici pt. ca la subiectul de la ulei trebuia sa discut despre ulei...normal. Da' ce sa-i faci daca pentru curatarea sorbului trebuie sa dai la o parte esapamentul care trece pe sub baia de ulei. Astea sunt noile piulite+garnitura de la sorbul de ulei. Trebuiau sa fie piulitele de alama si aluminiu, nu stiu cum or arata alea dar cert este ca la magazinul la care am fost am insistat sa fie originale, din aliaj, cum am spus. Am asteptat o saptamana si ceva sa vina din tinuturi indepartate si...iata fierotaniile, caci de fier sunt si altele nici ca mai caut ca prea le-am acordat multa atentie si acum se cred vedete si se da lucioase si frumoase:

Am postat si pozele cu garnitura metalica de la evacuare (se vede in schema unde vine) si am terminat cu piulitele nerecomandate, marca "bosal", spre comparatie cu cele nou achizitionate care, intre noi fie zis, s-ar putea sa nu fie nici ele nemaipomenite. Ce credeti ca e inelul acela marcat cu "1"?
Skip ads

  • lucci

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Galati
  • Masina: Agila 2003 z10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Aug 2009

  • Mesaj Privat
mi sau rupt suruburile de la catalizator care prind evacuarea ce le pot face se gasesc, pot improviza ceva, astept o idee.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Iti comanzi prezoane originale, piulite originale, resturile vechi se scot cu sudura de alt surub pe rest si se scoate. Ce sa mai zic, halal mecanic...
  • Lyonel

  • Mesaje scrise: 545
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2012

  • Mesaj Privat
@lucci, daca prezoanele s-au rupt chiar la nivelul talpii catalizatorului (am observat ca acolo se corodeaza f.rau din cauza temperaturii extreme la care lucreaza) eu zic ca ar tebui sa incerci varianta de lacatuserie: gaurirea fragmentelor de prezon cu un burghiu, stiu ca sunt asemenea scule din otel special prin magazine de profil. Diametrul burghiului sa fie cu 1.5mm mai mic ca al prezonului si daca gasesti, sa realizeze taierea la rotatia spre stanga. Asta pentru ca in timp ce avanseaza burghiul prin prezon, odata cu slabirea strangerii, la un moment dat il antreneaza practic desfiletandu-l.
Pentru precizia gauririi, faci un semn cu punctatorul si ciocanul chiar in centrul capului rupt al prezonului, apoi rabdare si atentie, adica sa tii bormasina cat mai drept, sa nu dai gaura aiurea. O astfel de treaba are frumusetea ei, mai ales ca daca ai masina putin ridicata pe o rampa stabila pozitia de lucru e foarte buna.
Ca improvizatie, eu as prinde cu bride din platbanda solida, de 8-10 mm grosime cele doua talpi (ale catalizatorului si esapamentului) dar la cat muncesti sa le confectionezi astfel incit sa prinda cele trei colturi si sa mai fie prinse si intre ele, mai bine incerci cu gaurirea. Mai clar, trei bucati de platbanda sus, in triunghi, si trei jos care sa stranga intre ele, cu suruburi, cele doua talpi de imbinare. Pare greu, si chiar e daca n-ai cu ce da gauri. Fiare si suruburi gasesti pe toate drumurile iar masuratorile le faci cu o ruleta si cel mult un echer, sa scoti doua triunghiuri echilaterale, prinse intre ele, cam ca in desenul asta la care a durat ceva sa-l fac dar daca tot n-am avut ce face...:
Multa bafta si spor la treaba!
  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2012

  • Mesaj Privat
dupa o diagnoza facuta la myrel _ch am inteles ca nu-mi functioneaza catalizatorul si am cumparat unul de la Alba iulia (daca vreti va recomand pe mesaj privat acest comerciant serios)prin curier cu 500 lei plus 50 lei taxa de curierat,dupa inlocuire am simtit un plus de putere a motorului insa azi in trafic pe Bdul iuliu maniu sa aprins indicatorul de bord EPS si motorul sa oprit de parca nu ar mai fi avut carburant! am dat cheie si mi-am continuat drumul spre casa,dupa inca un km sa aprins la bord si martorul cu "motorul in aburi",dar sa stins repede...si mi-am continuat drumul
nu inteleg ce se intampla pentru ca ,catalizatorul nou are sita ceramica ,cel vechi era gol golut!
ma poate ajuta cineva sa inteleg ce se intampla ?pana acum nu am avut martori in bord aprinsi iar acum cand am catalizator functional s-au ivit aceste probleme...
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Desfaci borna de la baterie pentru 30-60 minute, pui contact pana nu se mai aude nici un tac (1-2 MINUTELE), lasi motorul pornit circa 5 minutele si daca mai face ii faci o vizita lui Mirel sa vezi ce se intampla, incearca sa notezi coduri si parametrii pentru ca cineva sa iti faca o interpretare (fara ele nu prea are nimeni cum sa te ajute). Ai avut parte de o masina cu probleme. Bafta!

ps. masoara ce voltaj are bateria (peste 12,2 v) si cat incarca alternatorul (peste 14,2 v)

IN NICI UN CAZ NU PORNI CU BORNA DESFACUTA, ARZI ECU SI NU NUMAI
  • danlazar1

  • Mesaje scrise: 66
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Corsa 2007 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2012

  • Mesaj Privat
multumesc de sfat si promptitudine,am facut intocmai si masina merge bine fara nici un martor aprins,sper sa mearga asa mereu
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
M-am apucat de treabã pe la 14:30 dar am fãcut un Evil or Very Mad !
Trebuie sã menționez întâi ca eu aveam de când am cumpãrat-o,doar douã șuruburi de prindere la flanșa catalizatorului,unul fiind retezat(i-a rãmas decât capãtul nituit blocat în flanșã).Așa am mers cu ea și a trecut douã ITP-uri fãrã probleme neavând pierderi de gaze eșapate.
Aplicasem degripant de 5-6 ori cu o zi înainte cât și astãzi.
Pasul 1.Am încercat sã rectific filetele rãmase dincolo de piulițã de pe șuruburile catalizator cu filiera M8.
A fost un fiasco, adicã filiera le-a rectificat de tot: nu a mai rãmas nici urmã de filet deoarece erau fff ruginite și la trecerea filierei ,filetul pur și simplu s-a șters de pe ele,mai bine zis a cãzut de pe ele ca o ruginã putredã.
Pasul 2.Având în vedere instrucțiunile d-lui Dan am încercat progresiv mai multe tubulare de la 13 la 11 ,inclusiv rectificat cu o pilã profilul hexagonal al piulițelor,toate încercãrile transformând profilul hexagonal în profil circular. Canci !
Pasul 3.Folosit manual pânza de bomfaier +dalta și ciocanul la una dintre piulițe,reușind sã o elimin.
De-aici a început sã mã mãnânce pielea în sensul cã am eliminat varianta de a fileta cu altã filierã mai micã ceea ce a mai rãmas din diametrul șurubului și am început sã-i aplic lovituri cu ciocanul pt.a-l scoate pe partea cealaltã pe la capãtul nituit intenționând sã le înlocuiesc cu altele.Nu am fãcut decât sã-l îndoi puțin și sã-l bercuiesc,nu a vrut sã iasã . Apoi am luat flexul și i-am retezat capãtul nituit pe flanșa catalizator încercând sã înțeleg mentalitatea neamțului când a conceput acest sistem de etanșare cu aceste șuruburi îndrãcite care fac mișto . L-am înțeles: șuruburile au creneluri la capãtul nituit intrând forțat în flanșa catalizator la fel ca prezoanele de prindere ale roților.
Deocamdatã nu am reușit sã scot niciunul cu sculele din dotarea mea.Am rãmas cu ,,saxofonul,, eșapamentului prins doar într-un singur șurub.
Urmeazã sã merg la un meseriaș cu aparat de sudurã oxiacetilenicã , sã încãlzim pe rând urechile flanșei catalizatorului și sã convingem vechile șuruburile sã iasã dupã care vom rectifica gãurile din flanșã cu burghiul și le vom înlocui. Dacã aveți și alte soluții la acestã problemã ,sunt atent la sugestiile voastre.Cu toate cã mã costã destul de mult,aș vrea sã știu dacã existã șuruburi cu piulițe din bronz M8 și unde pot gãsi sã le cumpãr. Dacã nu gãsesc șuruburi cu caracteristicile menționate, mãcar spuneți-mi unde gãsesc piulițe originale din bronz sau cupru și ,dacã sunt scumpe poate gãsesc profil hexagonal bronz și le fac la un strungar. Am expus aici altã problemã decât demontarea și curãțarea bãii de ulei și a sorbului.Garnitura baie ulei Elring, o am cumpãratã mai demult. Voi pune și fotografii dar acum m-a prins noaptea.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Eu am luat piulite de pe admisia unui motor, tot din alama sau ce or mai fi sunt. La mine a mers cu piulitele taiate cu flexul si daltita. Bafta!
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 626
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Cu aproape 1 an de zile in urma din cauza ca era fisurat un brat la galerie inainte de catalizator am fost nevoit sa demontez totul si sa merg la sudor, asa ca mai bine dai jos totul si faci treaba buna mai ales ca lucri si la pozitie fara sa te chinui. Pentru asta trebuie sa dai bara jos, tabla protectie, claxon si cu grije mufa sonda lambda, suruburi galerie care ies mai usor si gata.Parerea mea si bafta
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Sâmbãtã dimineața sunt programat la meseriașul cu aparatul autogen. Vom încãlzi urechile flanșei catalizatorului și vom scoate șuruburile crenelate(sau ce a mai rãmas din ele). Sper sã meargã.Dacã nu,dupã ce vom reteza șuruburile la nivelul flanșei fațã-verso,vom da gãuri progresiv cu burghie de diferite mãrimi minim 2mm maxim 8,2mm și vom monta alte șuruburi de 8mm.


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Vezi ca ce a mai ramas din suruburi sunt super-calite, zona fierbinte si tu iei o balta...
De gaurit am incercat eu, jale nu alta.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
E posibil sa nu mearga nici cu autogenul, poate sa gaureasca dar ce precizie poate sa aiba? Daca suruburile sunt corp comun mai bine incerci de sus din chiulasa. Pe banc de lucru altfel lucrezi, treaba grea si trebuie gandita pe termen lung. Prin Bucuresti mai sunt centre specializate pe tobe/ catalizatoare si banuiesc ca au metode. Daca este prea mare chinuiala si nu iese treaba poti sa te gandesti si la inlocuirea catalizatorului cu un altul ok si il vinzi pe al tau, din cate stiu se cauta pt platina, anunturi garla. Bafta!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR