Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu am patit la un amic de s-au rupt toate 3 numai cat am pus cheia pe ele, degeaba degipant si perie de sarma, erau mancate de rugina la baza. El ca sa dam gaura, eu stiam ca e munca in zadar, era mai tare decat burghiul.
Solutia era sa dam jos catalizatorul si pe urma reteta mea Laughing
Chinul dracului ca nu ai loc sa-l scoti nici pe sus si nici pe jos, trebuie demontata sprutza care are inchiderea capotei, teava antigel si abia atunci cu ceva chin il scoti pe sus.
Cand il ai in mana dai cu zeama de flex de faci canal, 3 suruburi cu saiba si gata nene.
Skip ads

  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu (cand am schimbat distributia) am rupt 2 prezoane, a durat cateva ore gaurirea.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Încerc sã-mi fac curaj la cele postate de voi.
Vom demonta/decupla flanșa ,,saxofonului,, de la flanșa catalizatorului.
Nu vom încerca sã dãm gãuri cu autogenul (2kappa). Vom încãlzi la roșu pe rând urechile flanșei catalizatorului și vom aplica lovituri de jos în sus cu ciocanul în resturile de șuruburi ieșite în afarã.Cel retezat mai demult,dupã ce încãlzim urechea flanșei la roșu,încercãm sã-l scoatem cu un dorn sau sculã de scos șplinturi aplicând lovituri de jos în sus.Cam acesta este planul improvizat.
Sugestia cu canalele tãiate în flanșa catalizatorului poziționate axial pe flanșa ,,saxofonului,, este o idee bunã d-l Dan dar o voi aplica în caz cã toate celelalte variante(inclusiv perforarea cu burghiele) nu dau rezultate.
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Loviturile alea, de jos in sus, fix in catalizator/ sonda lambda nu imi plac prea mult dar in fine. Ma gandeam sa nu faceti ceva pe acolo. Poate vorbesc prostii.
Bafta!
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Loviturile prea puternice pot fisura un brat de la saxofon
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Le-am pãcãlit în 15 minute !



Am demontat apoi baia de ulei de care am rãmas surprins :era curatã(fãrã depuneri) comparativ cu ce am vãzut în imaginile identice postate de voi.
Am demontat sorbul care la prima vedere pãrea curat(sita pãrea curatã) dar am gãsit în el un dinte rupt care probabil provine(dupã formã și mãrime) de la pinionul vibrochenului care antreneazã lanțul distribuției. Lãmuriți-mã voi ce este și de unde este cã nu am verificat pinionul menționat.Într-un caz fericit ,s-ar putea sã provinã de la distribuția dinainte,schimbatã de nemțoaicã dar nu-mi fac iluzii pânã nu voi verifica.


În timp ce spãlam ,agitând cu decarbusolv ,de sub capacul de protecție al acestuia au început sã iasã fâșii de gascket,silastic sau cum s-o mai numi mizeria asta.Vreau sã-mi spuneți ce oring de etanșare compatibil ca dimensiuni, se poate folosi(de la alte repere de piese pt. auto) în locul celui de la flanșa sorbului la conexiunea cu corpul bãii de ulei respectiv la aspirația pompei de ulei și de unde îl pot cumpãra.Pot confecționa acea garniturã din clingherit, preșpan sau cauciuc urdinar de camerã bicicletã ?
Baia de ulei am montat-o provizoriu(în 3 șuruburi, fãrã garniturã pt. a nu intra praf în blocul motor) pt.cã asearã nu am mai avut timp.Trebuia sã merg la serviciu de noapte.Astãzi este sãrbãtoare și nu voi lucra nimic la mașinuțã.
Nu am pus fotografii cu baia de ulei și sorbul pt.cã fiind relativ curate nu prezentau interes iar eu eram murdar pânã la coate.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Le-am pãcãlit în 15 minute !

Am demontat apoi baia de ulei de care am rãmas surprins :era curatã(fãrã depuneri) comparativ cu ce am vãzut în imaginile identice postate de voi.
Am demontat sorbul care la prima vedere pãrea curat(sita pãrea curatã) dar am gãsit în el un dinte rupt care probabil provine(dupã formã și mãrime) de la pinionul vibrochenului care antreneazã lanțul distribuției. Lãmuriți-mã voi ce este și de unde este cã nu am verificat pinionul menționat.Într-un caz fericit ,s-ar putea sã provinã de la distribuția dinainte,schimbatã de nemțoaicã dar nu-mi fac iluzii pânã nu voi verifica.

În timp ce spãlam ,agitând cu decarbusolv ,de sub capacul de protecție al acestuia au început sã iasã fâșii de gascket,silastic sau cum s-o mai numi mizeria asta.Vreau sã-mi spuneți ce oring de etanșare compatibil ca dimensiuni, se poate folosi(de la alte repere de piese pt. auto) în locul celui de la flanșa sorbului la conexiunea cu corpul bãii de ulei respectiv la aspirația pompei de ulei și de unde îl pot cumpãra.Pot confecționa acea garniturã din clingherit, preșpan sau cauciuc urdinar de camerã bicicletã ?
Baia de ulei am montat-o provizoriu(în 3 șuruburi, fãrã garniturã pt. a nu intra praf în blocul motor) pt.cã asearã nu am mai avut timp.Trebuia sã merg la serviciu de noapte.Astãzi este sãrbãtoare și nu voi lucra nimic la mașinuțã.
Nu am pus fotografii cu baia de ulei și sorbul pt.cã fiind relativ curate nu prezentau interes iar eu eram murdar pânã la coate.
Garnitura de etanșare la conexiunea dintre flanșa catalizatorului și flanșa ,,saxofonului,, era arsã foarte rãu și bucãți din ea au cãzut la demontare fiind inutilizabilã.La întoarcerea de la meseriaș,pt.cã pierdeam gaze eșapate , mi-a apãrut cod eroare 0141,defecțiune O2 bank 1 sensor 2.Sper sã fie de la garniturã și nu de la vreo fisurã apãruta la scoaterea șuruburilor.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
danzog a scris:
Pot confectiona acea garniturã din clingherit, prespan sau cauciuc urdinar de camerã bicicletã ?


Daca nu aveti un magazin de unde il puteti comanda, imi imaginez ca poate
fi confectionata din prespan (eventual provenit de la o garnitura a carei suprafata
sa permita decuparea).
Nu folositi cauciuc de la camera de bicicleta deoarece nu rezista atacului uleiului !

Eu in baie am gasit un surub care provenea de la carena de tabla ce acoperea
zona vibrochenului.

Felicitari ca "ati apucat taurul de coarne" si v-ati implicat in depanare, veti intelege
motorul si veti lucra mult mai atent decat un mecanic platit !
Skip ads

  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
,,piesa din motor" poate sa fie din intamplare ori aruncata de vreun mecanicos pe unde reparati masina ori de la vreun defect anterior. Mare grija pe mana cui lasati masinile, plina tara de hoti.
Dinte este sigur dupa cum se vede.
Noi am pus silicon de parbriz, am inteles ca nu are moarte.
Banuiesc, dupa cum arata suruburile ca masina ori a fost prinsa in inundatii ori a stat mult in parcare/ parc auto.
Asa am cumparat si eu masina cu discurile/ tamburii ferfenita, erau de fapt aschii de fier, nici nu stiu cum s-a ajuns cu ea in tara pe picioarele ei.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
90190637 / 6 48 406 SEAL RING, OIL PAN SUCTION TUBE
Fara ea trage si aer nu numai ulei, o comanzi ca este imposibil sa nu o aduca. Varianta doi e la magazine care au tot felul de oringuri.
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am gãsit la magazin oringul. Am montat baia de ulei pe ploaia asta care nu s-a oprit toatã ziua.
La ora 16:30 am primit și garnitura etanșare conexiune flanșe catalizator/saxofon (Bosal) și tot pe ploaie am lucrat.
I-am schimbat și uleiul(Mobil 1 ESP 0w40).
La ora 17:30 am plecat cu mașinuța în probe extraurban dus /întors 16 km dupã ce în prealabil îi ștersesem codul eroare 0141.
N-am avut probleme dar ca sã mã necãjeascã a afișat cod eroare 0136 (senzor lambda 2-test pseudoagrafa).
Dupã ce pornesc mașina ,MIL nu rãmâne aprins în bord,se stinge.
Ce credeți cã ar avea sau ar mai putea fi ?
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Curata mufa sondei Lambda 2 cu spray contact. Inainte aveai erorile 136 si 141?
Skip ads

  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Înainte de a demonta conexiunea între flanșa catalizator și saxofon ,nu am avut niciodatã (în 2 ani 1/2 de când am cumpãrat-o)aceste coduri eroare 0141,0136.
Care mufã trebuie curãțatã ? Cea de conexiune electricã la sondã,sau trebuie sã o demontez din locașul de prindere în țeavã și sã curãț atât sonda cât și locașul ?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,457
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Poate ai uitat sa pui mufa
  • danzog

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Agila 2003 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2013

  • Mesaj Privat
N-am uitat sã o pun pt.cã nici n-am demontat-o deloc cât am lucrat la demontarea/montarea flanșelor evacuãrii catalizator.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,916
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Poate nu i-a ``placut`` sudura autogen?
Mai urmareste in timp evolutia....
  • 2kappa

  • Mesaje scrise: 997
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Sep 2010

  • Mesaj Privat
E clar, nu sudura, loviturile, am mai vazut si am atentionat.
Sper sa nu fie si la tine si poate gresesc eu. Poate sa fie de la ploaie, contact imperfect, acum 5 minute am sters 0141 care imi apare la ploaie.
Bafta!
  • nsmoga

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Agila 2005 z10xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2009

  • Mesaj Privat
A montat cineva toba finala aftermarket? am vazut ca au aparut de vanzare doar finale cu un sistem de prindere cu un colier. Imi inchipui ca se taie teava de la cea veche si doar se imbina cu cea noua? de firma Asso are cineva idee cum sunt ca producatori de tobe de esapament?
  • Maryo78

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salutare.Daca pun piulițe de inox are ceva? Am fost azi si pe original GM e 20 Ron o piulita. Si ce rost are daca pun piulițe GM pe un prezon vechi din fier. Nu e mai bine sa pun in cazul in care s-ar rupe si vreun prezon vechi pe ambele (prezon piulita) din inox?
  • Maryo78

  • Mesaje scrise: 119
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2005 z14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2013

  • Mesaj Privat
Salutare. Cele 3 șuruburi si piulițe de la evacuare nu merg înlocuite cu unele din inox? De ce trebuie musai pe original care sunt enorm de scumpe,dacã trebuiau pe original de ce cei de la Opel nu le-au pus de la început pe cele GM? Sau dacã nu se rupe niciun prezon,ce rost au cele pe GM pe niște prezoane vechi? Mulțumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR