Ai uitat parola?


  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,137
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Se poate demonta si curata.
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
va salut! la x12xe am ulei in vasu de antigel. scurgeri de ulei pe motor nu am sau antigel. unde si ce sa verific?
  • Spyder23

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Corsa X10XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 19 Oct 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut. Sunt posesorul unui Opel Corsa B X10XE 1998. Recent distributia imi face probleme.
As dorii daca se poate niste recomandari la producatori de piese (kit distrubutie, pompa apa). As vrea sa schimb si tampoanele motorului si cureaua de accesorii. Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,137
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Da cautare = cauta orice dreapta sus si scrie distributie+z10xe, vei avea de citit dar vei fi mai luminat.
  • davay

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa X10XE din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Salutari. La fel ca si colegul de pe la pagina 27 am o problema cu x10xe. Acum 2 luni am schimbat tachetii (nu eu, mecanicul). Totul ok. Acum o luna a intrat apa in ulei, a facut spuma galbuie, am fost la mecanic, am pus ceva praf de radiatoare, a zis ca nu e grav, problema s-a remediat si nu a mai pierdut apa. Intre timp am schimbat ulei si antigel, am pus praf sa fie totul ok. Ieri s-a blocat termostatul pe inchis, am oprit imediat, aveam o urgenta asa ca am dat vreo 2 chei in termostat care pana la urma s-a deblocat, s-a incalzit radiatorul, am completat apa, in total vreo 4 litrii in decurs de 3-4 opriri, 20km. Dupa 20km a inceput sa mearga in 2 pistoane si s-a oprit motorul. Stiu ca trebuia sa opresc de la inceput, am gresit, acum aia e. Un mecanic a zis ca e clar garnitura de chiulasa, se schimba si asta e. Problema e ca imi e teama sa nu se insele si sa fie de vina granitura de distributie, asa cum am citit cu vreo 2-3 pagini in urma. Care ar fi sansele si ce ar trebui sa fac? Mecanicul este "din surse" deci nu stiu cat de meserias este si momentan nu i-am dat niciun raspuns. Ce e de facut? Va multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,137
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Garnitura distributie 100%
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
la x12xe am ulei in vasul de expansiune. am curatat instalatia de racire si tot apare. pe unde ar putea intra uleiul in instalatie? mentionez ca in ulei nu am antigel
  • ratoiu2000

  • Mesaje scrise: 99
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa X12XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 01 Feb 2010

  • Garaj Mesaj Privat
De obicei e semn c„ garnitura de chiulas„ e pÓrlit„.
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
si nu trebuia sa intre antigel in ulei? poate ma lamureste domnul dan cuciureanu
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
@davay. Eu cred ca totusi este garnitura chiulasa si pentru a argumenta spun si un fapt real. Un prieten are o corsa b cu x10xe si tot asa pierdea lichid si functionarea era tot in 2 cilindrii. Am scos bujiile si atunci am observat ca in cil. 3 era lichid racire. Am schimbat garnitura si sa rezolvat. Ai putea verifica asta,dupa o functionare a motorului circa 10min. sa scoti bujiile si sa verifici . Este o parere de amator .
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,137
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
opel astra g , hai sa te lamuresc la nivelul tau de cunostinte auto sau tehnice. Motorul pornit face instant (daca nu are alte probleme) presiune de ulei, minim 1,5 bar normal cam 3, gandeste ca in anvelopa ai ceva mai putin si iti zboara degetul. Presiunea in instalatia de racire este 0 la motor rece si maxim 1,4bar la motor cald.
Singurul loc la motorul tau pe unde poate intra ulei in antigel este garnitura chiulasa sau mai rau chiulasa-bloc motor. La alte motoare care au racitor de ulei este alta treaba dar nu e cazul tau. Grija mare cine face lucrarea, scrie pe cartonul garniturii cum se strange ca la bananieri numai scule sa ai, bine si ceva experienta. Neaparat prezoane noi, verificat plan, cautat fisuri, refacut scaun supape, curatat sau inlocuit tacheti, inlocuit simeringuri supape, verificat sau inlocuit culbutori, grija maxima la semicuzineti axe came, trebuie data jos distributia si acolo trebuie scule si experienta, mai bine o schimbi si pe ea ca sigur este varza, daca tot se demonteaza atata inca 8 suruburi biele pe original ca altfel nu gasesti si segmentii 95% sunt buni, curatati si pusi fix la fel ca sunt conici si originalii nu sunt marcati.
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
de asta am intrebag aici. pentru ca un "mecanic" mi.a spus ce pe la garnitura distributie intra ulei in antigel pe la pompa de apa (m.am uitat urat si i.am zis ca il sun eu) daca tot schimb garnitura de chiuloasa schimb si distributie, garnituri, tacheti etc as fi idiot sa desfac tot motoru si sa nu schimb si celelalte. acum strang bani si caut un mecanic bun in pitesti
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
distributia ce marca sa fie swag sau ruville? garnituri capac culbutori distributie baie de ulei etc sunt ok cele de la victor reinz?
  • davay

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa X10XE din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Aug 2011

  • Garaj Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri. Am dus masina la un servce si azi m-au sunat ca au desfacut capacul la culbutori si motorul este destul de ruginit, au zis ca a mers mult cu apa in el ( eu am mers 15km ) si ca un ax cu came pare a fi ciupit. Concluzia lor a fost ca decat sa platesc manopera pt desfacut tot motorul, spalat, inlocuit eventuale piese mai bine cumpar un motor din dezmbembrari. Chiar asa grava sa fie problema, sau vor sa aleaga ei varianta cu mai putin de lucru? Ce varianta mi-ati recomanda? Precizez ca o sa vand masina dupa operatiune, oricum acest lucru era planificat si aveam o rezerva de bani dar acum daca s-a intamplat...asta e.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,137
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
opel astra g , in zona pompei de apa presiunea de ulei este aproape zero ca altfel ar arunca joja sau sparge furtunele care merg de la carter superior la admisie. Pe acolo doar antigel intra in ulei, in schimb ulei in antigel pe la garnitura chiulasa. Kit distributie iti cumpei original GM si completat cu restul, unele OEM altele AM gen Victor Reinz, Elring.

davay , eu motor ruginit nu am vazut, afectat ca ai mers cu emulsie in loc de ulei DA. Corect, mai bine alt motor ca din ala nu mai iese nimic, sa stai in cap si te va costa cat nu face masina.
  • kellu76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa X10XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salutare. Am si eu o intrebare: la corsa b an 1998 motor x10xe senzorul de turatie management(crankshaft) este tot una cu senzorul de pozitie ax cu came? Si daca nu, atunci senzorul de turatie management motor(crankshaft ) unde este pozitionat? Poate e stupida intrebarea, dar am gasit doar senzorul de pozitie ax cu came.....sezorul crankshaft l-am cautat pe langa planetara din partea dreapta asa cum am citit pe forum la corsa c si deocamdata nu l-am putut identifica la corsa b motor x10xe. Rog putin ajutor daca se poate, o poza sau un link.Merci.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Senzorii sant diferiti,cel de turatii este in zona dintre planetara dreapta si electromotor,bine mascat. Ca reper ar fi sa va uitati dupa fire/mufa,este cam singura prin zona aceea
  • kellu76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa X10XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Merci Marius, pentru raspuns. Am pus masina (corsa b an 1998 motor x10xe) pe test (op-com), si a aparut cod de eroare la senzorul cranckshaft (cod eroare: P0335-No engine RPM Signal-Present), este clar ca trebuie schimbat; dar au mai aparut urmatoarele coduri de eroare:
-P0100-(2)-Mass Air Flow Sensor Voltage Low-Present -Asta inseamna ca debitmetrul de aer este posibil sa fie defect sau sa nu faca contact un fir la mufa de conectare a debitmetrului,.....parerea mea...sau poate exista vreun senzor si la debitmetru dar deocamdata eu nu l-am identificat........rog pe cei mai experimentati sa ma ajute cu o parere.
-P0110-(1)-Intake Air Temperature Voltage High-Prezent- Aici cred ca se refera la faptul ca e prea mare temperatura aerului in admisie.....nu stiu exact la ce senzor face referire. Rog putin ajutor de la cei mai experimentati, in identificarea mai exacta a problemei.
-Cu motorul pornit la testare in measuring blocks: O2 Sensore oscila intre valorile 44-800 si Hall Sensore oscila intre activ si inactiv; apoi motorul s-a oprit singur si am primit codul de eroare P0335-No engine RPM Signal-Present, am incercat sa-l repornesc dar nu a mai vrut sa porneasca pana nu am sters codul de eroare P0335, apoi a pornit si a afisat codurile de eroare P0100 si P0110. Cred ca "O2 sensore" se refera la sonda lambda, posibil sa fie defecta daca valorile oscileaza sau asa trebuie sa faca? rog o parere de la cei mai experimentati. Bafta tuturor!
  • opel_rsi

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Astra Z17DTJ din 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 07 Aug 2013

  • Garaj Mesaj Privat
@kellu76
Schimba debitmetrul cu unul original Bosch si sterge erorile. Bafta.
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila z12xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 12 Apr 2013

  • Garaj Mesaj Privat
Daca filtru de aer este schimbat, atunci nu ramane decat sa schimbi debitmetru , curatarea lui este loterie, apoi trebuie sa mai schimbi si senzorul crankshaft. Sonda lambda asa trebiue sa oscileze iar despre <<senzore hall>>nu stiu la ce te referi, poate ca este incalzirea sondei lambda de apare activ-inactiv.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata