Ai uitat parola?


  • kellu76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa X10XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Va multumesc pentru raspunsuri. Am mai descoperit o problema la motorul meu X10XE dar nu stiu cat de grava este si solicit putin ajutor de la cei mai experimentati. Banuiesc ca este posibil sa fie fisurata galeria de evacuare sau cum se numeste componenta aia de la motor, cum pot stabili exact daca este fisurata? fum sau gaze pe acolo deocamdata nu iese. Rog niste posibile solutii de reparare daca exista sau este recomandata din start inlocuirea. Atasez si poze cu problema:

[img]https://s25.postimg.org/6ee8kiq6j/111.jpg[/img]

[img]https://s25.postimg.org/i4s61wiyz/112.jpg[/img]

[img]https://s25.postimg.org/646q16bkb/113.jpg[/img]


pic hosting
  • kellu76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa X10XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Ce poate sa aibe? Iese abur sau fum alb pe la evacuare? E infundat catalizatorul? Sau?
Atasez link cu video:
https://youtube.com/watch?v=ipPC19CUdAg
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,137
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Ai evacuarea (saxofon) fisurat.
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,410
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira Z16XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 27 Feb 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Nu cumva este ulei care prelinge pe motor si intra in evacuare?

(in partea dreapta la aparatoarea aceea se vede umezeala sau ulei.)
Scoate aparatoarea aceea si vezi mai bine de unde este (marginea la capac verific-o mai atent.)
  • kellu76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa X10XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Multumesc de expertiza. Exact cum banuiam si eu (dar aveam nevoie de o confirmare de la cineva cu expertiza in domeniu), catalizatorul si evacuarea trebuie inlocuite. Evacuarea s-a fisurat tocmai din cauza catalizatorului care probabil este infundat sau chiar iremediabil stricat.
  • nba25

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Vulcan
  • Masina: Astra 1.7 CDTI din 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 03 Oct 2006

  • Garaj Mesaj Privat
se potriveste trusa de calare distributie de la z10xe la x10xe? de asemenea difera operatiunile de schimbare adistributiei de la un motor la altul?
  • CSN

  • Mesaje scrise: 663
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra X12XE din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 28 Nov 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Aceeasi branza la amandoua.
  • adidenis

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Corsa X10XE din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 04 Sep 2016

  • Garaj Mesaj Privat
buna ziua ce fel de ulei ar merge la un corsa b din 2000 motor 1.0 160000 km? am achizitionat -o recent si as vrea sa schimb ulei.
  • kellu76

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa X10XE din 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 08 Jun 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Eu am folosit o perioada castrol10w40 si acuma am pus mobil 5w40 la corsa b din 1998 motor benzina 1.0 (x10xe); schimbul l-am facut la fiecare 10000km.
  • vili_iasi

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa X12XE din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 24 Sep 2012

  • Garaj Mesaj Privat
Corsa B, motor X12XE, astazi am ramas fara lichid de racire motor. Am gasit o piesa din plastic crapata si nu stiu ce e. Are o intrare si doua iesiri, cu furtunele aferente conectate. Un furtun vine dinspre motor, zona senzorului de temperatura.. O iesire duce in radiatorul de incalzire iar cealalta in iesirea din radiatorul de incalzire(din ce imi dau seama) ca si cum rolul acestei piese este de a regla debitul lichidului de racire prin radiatorul de caldura. Piesa are in partea superioara cu aspect ca de capac de borcan(disc plat), in centrul discului intrand un furtunas de culoare neagra, ce vine de la o componenta plasata pe pasajul rotii stanga fata, componenta ce are un conector cu doua fire, unul maro si unul negru/alb. In acea componenta mai intra inca un furtunas de culoare bleu, care vine din partea superioara a motorului, pe langa corp clapeta acceleartie(sper sa nu aberez...). Am facut fotografii dar nu stiu sa le pun pe forum.
Ca pozitionare, piesa crapata, care este din plastic de culoare neagra, este fixata de motor in lateral stanga/spate.
Rog sa ma ajute cineva, sa stiu ce caut, ca am pus cate doi litri de apa la fiecare 10 km parcursi(s-a stricat la 50 km de Iasi)...

EDIT. Am gasit pe net, cam asa arata...Nu stiu daca am voie link, rog dati o cautare dupa Heater Valve Dorman 902-809...
http://www.autozone.com/coo...873_275750_13424/
  • Opreapd

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa Z10xe din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 02 Oct 2016

  • Garaj Mesaj Privat
Salut , sunt nou pe aici , cine ma poate ajuta? cum pot anula EGR la corsa C 973 cm ? Nu mă interesează resoft după ... afectează cu ceva ?
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
p0505 (0) reglaj aer pentru stabilizare de turatie blocat - prezent. motor x12xe
am citit cred ca toate subiectele dar nimeni nu a mai scris rezolvarea la aceasta eroare.
am schimbat motoras pas cu pas, senzor clapeta, debitmetru, alta clapeta acceleratie si eroarea persista si masina se accelereaza singura 900-2000rot. a intampinat cineva problema asta?





  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
problema cu acceleratu singura sa rezolvat prin inlocuire ecu. a pornit bine iar acum pe caldurile astea porneste foarte greu( la 4 5 chei) . verificat cu alt debitmetru, bobina, bujii, senzor de temperatura. pe tester nu am eroare si toti parametrii sunt in regula. orice sfat e bine venit
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
inca nu am rezolvat problema cu relantiu instabil si pornirea grea(cateodata la cald) posibil sa fie din injectoare sau senzourul crankshaft? astea au c am ramas neschimbate
  • max26

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Zafira X16XEL din 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 25 Nov 2014

  • Garaj Mesaj Privat
Salut!Si eu am avut probleme cu pornirea grea la o zafira 1.6 da sa rezolvat.unul din cele doua furtune care intra in rezervor era crapat pe jumatate.Incearca si varianta asta daca ai capac de vizitare din interior la pompa de combustibil.
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
m.am uitat si nu sunt crapate. m.ai astept parereri daca e de la senzor sa injectoare
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 15,137
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila Z10XE + Z12XE din 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 26 Jun 2006

  • Garaj Mesaj Privat
Schimba senzorul, pune Bosch
  • opel astra g

  • Mesaje scrise: 109
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra x12xe din 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat in: 15 Aug 2012

  • Garaj Mesaj Privat
am relantiu instabil si cateodata porneste la a doua cheie cand e cald motorul si nu mereu porneste si sta la 500rotatii. o sa cumpar unul nou si o sa il schimb.

Intra si tu in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Solutii la probleme tehnice
check Mai putine reclame
check Intalniri locale
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata