Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • danutzucu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
FAN INRAIT !..am in jur de 2000 d euro si intentionez ca sa imi cumpar un opel Kadett 87-88 p care ca il modific dupa aceea...insa vreau un motor kre sa aiba un consum rezonabil cat de cat deoarece dupa ce bg bani in el kit tuning(interior-exterior)...imi doresc sa imi permit sa ma plimb prin oras cu muzica tare Smile)....sunt student fratilor si nu imi permit un GSI k dak era faza...ala e preferatul meu Very Happy...sau oare varianta de 1.6 pe motorina?
Skip ads

  • devils

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Tg. Mures
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2006

  • Mesaj Privat
iti recomand motorina... daca e bine pus la punct motorul nu o sa ai probleme si pretul e ok ... eu l-am luat cu 1700 eur acu un an.. nu cred sa se fi schimbat prea mult.

Later: e adevarat ca nu te duci cu el la liniute ca e pututos, dar e foarte economic 4..4,5 afara si 5-6 in oras
  • danutzucu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Kadett 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
da astealalte pe 1.3 si 1.6 benzina ce se aude d ele?care dintre cele 3 tipuri d motorizari sunt mai usor d intretinut?...sper s primesc niste raspunsuri pana la urma:(...multzumesc devils ! ai respectul meu
  • Wolftk

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina: Kadett 1984
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2007

  • Mesaj Privat
ceau eu am in kadett cu motor de 1.3 benzinar cu carburator dublucorp si trege destul de bine...chiar is multumit de cum merge si de consum...
Skip ads

  • Osciompekus

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1989 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Masina din semnatura: