RTordai
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2018
- Mesaj Privat
- mylanezu
- **
- 190 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Astra 2006 Z19DT
- Timis
mylanezu
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
RTordai
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2018
- Mesaj Privat
- mylanezu
- **
- 190 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Astra 2006 Z19DT
- Timis
mylanezu
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- mylanezu
- **
- 190 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Astra 2006 Z19DT
- Timis
mylanezu
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
Asta este problema la DPF, pentru a intretine "arderea" se injecteaza mai multa motorina. Daca regenerarile sunt foarte dese plus daca se opreste motorul in timpul regenerarii, o parte din motorina ajunge in baia de ulei. Din cauza regenerarilor dese si calitatea uleiului se degradeaza, temp unei regenerari ajungand pana la 600-700°C.
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
Și ulei se subțiazã și acel oring se întãrește și cuzineți se supra încãlzesc și se lipsesc de vibrochen .eu m-am insignia motor A20DT 145.000km la 80.000 DPF Off .merge ff bine acum 2 zile i-am fãcut revizia totul perfecta .noxele la 3.000 r/m 0.52 sa încadrat în normã.dar motorul bine încãlzit și motorinã super +
- AValentin669
- *
- 17 mesaje
- din 12 Oct 2018
- Astra 2012 A17DTR
- Arad
AValentin669
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2012 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2018
- Mesaj Privat
- matei niculae
- **
- 418 mesaje
- din 29 Jul 2018
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
matei niculae
- Mesaje scrise: 418
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2018
- Mesaj Privat
- mylanezu
- **
- 190 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Astra 2006 Z19DT
- Timis
mylanezu
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
- AValentin669
- *
- 17 mesaje
- din 12 Oct 2018
- Astra 2012 A17DTR
- Arad
AValentin669
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2012 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2018
- Mesaj Privat
sharku
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2012
- Mesaj Privat
sunt nou in bransa detinatorilor de masina cu dpf, respectiv un opel astra j 125 cp, am ratat 4 regenerari mici fiinca nu stiam care e cauza cresterii consumului la ralenti de la 0-4, 0.5 la 2. in sfirsit, ce a fost, a fost, a facut o regenerare mare, a scazut oil life de la 85 la 40, acum merge ok, dar am pus gand rau dpf-ului.daca ma poate ajuta cineva cu sfaturi sunt binevenite, mesaj pe privat sa nu fie interpretat ca reclama,as prefera variante cu emulator si alta toba, dpf-il sa-l tin la dos pentru vremuri tulburi.am vazut pe ebay un emulator din belarus, are 4 fire dar nu stiu unde sa le leg, deci astept sfaturi.
multumesc.
multumesc.
doana_m
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2005
- Mesaj Privat
Va salut pe toti!
Dupa 9 ani am facut o diagnosticare filtru de particule pentru ca vreau sa fac 1500km si sa nu am surprize.
La diagnoza a iesit 92% si au zis ca este grav si trebuie curatat filtrul.
In nestiinta mea cand imi crestea consumul la drum mai lung oprem si porneam iar motorul.
Acum am aflat ca el vroia sa faca regenerare. Ce ma sfatuiti? Opel astra H 2010 1,7DTI
Dupa 9 ani am facut o diagnosticare filtru de particule pentru ca vreau sa fac 1500km si sa nu am surprize.
La diagnoza a iesit 92% si au zis ca este grav si trebuie curatat filtrul.
In nestiinta mea cand imi crestea consumul la drum mai lung oprem si porneam iar motorul.
Acum am aflat ca el vroia sa faca regenerare. Ce ma sfatuiti? Opel astra H 2010 1,7DTI
- mylanezu
- **
- 190 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Astra 2006 Z19DT
- Timis
mylanezu
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
doana_m
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 6,068 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 6,068
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
tamisa
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Dambovita
- Masina: Zafira 2009 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2018
- Mesaj Privat
La o zafira 1.7 Adtj consumul la relanti in regenerare este de 2.8 l,regenerarea mergând facuta doar pe autostrada in viteza a 5-a la 120 km/h.In alte conditii nu pot face regenerarea.Pe autostrada dureaza 12 minute regenerarea completa urmarita cu Opcomul,dar de ce la mine ecu nu comanada mai multa motorina la regenerare?Mentionez ca nu am nici o eroare,dpf-ul este nou,sensor presiune diferentiala nou-original,sonda 2 de temperatura este noua de asemenea am schimbat si actuatorul turbo si electrovalva de vacuum.La relanti când nu este in regenerare am valoarea de 0.5-0.6 l.Sa fie injectoarele de vina?
doana_m
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2005
- Mesaj Privat
- george_iordan2008
- *
- 18 mesaje
- din 04 Oct 2017
- Astra 2011 A17DTJ
- Dambovita
george_iordan2008
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salut dețin un astra h 2011 motor 17 ecoflex 81 KW cu filtru de particule.am montat un led pe carcasa oglinzi exterioare din stânga și lam legat pe dezaburire de cate ori mașina își face regenerare ledul se aprinde și atunci nu opresc motorul încerc sa merg cam cu 2500r.p.m. dureazã cam 10-12km.apropo mașina mea își face regenerare între 250 și 300 de km în funcție de cum merg. Mașina are 300 000 de km
Marinpop
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
Buna . Am cumparat de curand un Opel Zafira B , 1,9 cdti . Citesc aici despre regenerare filtru de particule si as pune o intrebare , poate prosteasca in opinia celor priceputi . Care sunt semnele , cum stiu ca filtrul de particule se regenereaza in timpul mersului?Ce apare la bord ?Cum se comporta motorul incat sa stiu (Ok , acum se regenreaza filtrul de particule)?