Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Scoate mufa de la injector si pornește masina. Daca nu mai bate, ai gasit problema.
Skip ads

  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
O idee buna. Multumesc.
Va trebui sa mai dau o tura cu ea, sa incalzesc motorul. La rece nu-mi aduc aminte sa fi auzit bataia, sau n-am fost eu foarte atent?
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Buna seara la toata lumea.
Poate a mai observat si alti colegi, de cand sa racit vremea la mine sa marit considerabil intervalul dintre regenerari. Care sa fie cauza? Mentionez ca circul doar in oras pe alelasi traseu zilnic..... acelasi stil de condus.
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Exact acelasi comportament il am si eu la masina. De exemplu, iarna trecuta media in km a intervalului dintre regenerari a fost mult mai mare decat asta vara... aceleasi traseu, acelasi stil. Deocamdata nu stiu cauza, dar m-as fi asteptat sa fie invers.
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
La mine intervalele dintre regenerari sunt mai mici iarna. Motorul rece, evacuarea rece; dureaza mai mult pana se incalzesc si acea regenerare pasiva, care arde cenusa din filtru doar datorita presiunii si temperaturii de pe evacuare (fara motorina in plus) nu prea se mai intampla sau se intampla mai rar si nu cu aceeasi eficienta. Plus ca fiind iarna drumurile scurte (si din nou, cu motorul rece bocna) sunt mai dese, cel putin la mine. E foarte straniu ca la voi este invers.
  • linuske

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2008 Z17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jul 2011

  • Mesaj Privat
exact aceeasi problema am avut-o si eu cu astra mea 1.7 cdti z17 dtr din 2008 cu 320000 km.regenerari dese la fiecare 15-20 km. Parcursi si eroare e tester bujie incandescenta.Verificat bujii :stare buna ,schimbat releu comanda bujii,schimbat senzor filtru de particule total 600 ron .Regenerarile erau la fel de dese iar eroare bujii a ramas in continuare.Am anulat filtru de articule si resoft ecu 1450 ron.Am schimbat bujia incandescenta de pe p istonul 3 eroarea a disparut. Am curatat si egr-ul si acum masina merge fara probleme.ATENTIE la nivelul uleiului din motor.(cand se fac regenerari dese uleiul se diluiaza cu motorina). Succes.Aveam 528 regenerari facute / 53% saturatie.
  • Avram Adrian

  • Mesaje scrise: 654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La mine ii prieste vremea rece eu chiar ii urmaresc regenerarile. Astazi am sarit de 1000 km intre regenerari si chiar eram curios....... atasez o poza
  • clau70

  • Mesaje scrise: 3,337
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2010 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Si la mine a inceput sa creasca usor distanta dintre regenerari, ultima am avut-o la 630km (iarna trecuta am trecut si eu de 1100km intre regenerari)... Din nebunie, mi-am creat si un fisier in care am introdus toate regenerarile din ultimii aprox 35.000km, de cand am avut prima oara SVS pe senzorul de la DPF -> P2453.
Luna trecuta, la revizie, am facut si un up-date de soft pe ECM (ultimul era facut in 2013)... sa vad daca va avea vreo influenta si asupra regenerarilor.
Skip ads

  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu un update.
Am schimbat injectorul de pe cilindrul 1 (second). Sper sa tina cat mai mult, nu mi-am permis unul nou. Deocamdata toate problemele au disparut. Masina e din nou in mintile ei.
Mai am doar eroarea de bujii.
@linuske, de ce ai schimbat bujia de pe pistonul 3? De unde ai stiut ca aia e cu probleme?
Era de alt tip, sau?...
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Cat te a costat injectorul sh? Dar manopera de înlocuire?
  • Deac Calin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2013 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Salutare oameni buni,
E prima oara cand scriu aici. Am in Opel Astra J Sports Tourer din 2013 (il am de anul trecut) cu motor A17DTS de 131 de cai si face regenarile foarte dese.
Vara e OK, dar acum ca a venit frigul e destul de nasol. Imi face regenerari la 2-3 zile cu aproximativ 20 de km facuti. Motorina bag tot timpul de la OMV (premium). Masina merge bine si nu are nici un cod de eroare. Am dus-o de mai multe ori si la diagnostic, nu are nimic. La nici o diagnoza electronica, nici la reprezentare nici la altii, nu au gasit niciunde gradul de incarcare al filtrului. Pur si simplu nu afisaza informatia asta. Ce afisaza este preziunea diferentiala, care e OK(din cate mi s-a spus). Oil life scade cam cu 2-3 procente/regenerare si in consecinta il schimb cam la 8000 de Km.


M-am pus sa caut cum decide ECU cand trebuie facuta regenerarea, si din cate am vazut, nu tine cont de nici un sensor. Calculeaza dupa ceva care se numeste "Adaptive Driver Profile". Asta e un profil pe care il face masina soferului, in care tine cont de pornirile la rece, de cati km face in medie la o pornire si asa mai departe.

Si acum,care cred eu ca este problema:

Masina am luat-o din Germania de la un dealer. Masina avea 124.000km la bord facuti in 2 ani. Asta inseamna ca proprietarul anterior facea in medie 170km cu masina pe zi. Am adus-o in Romania, unde fac in medie 10-15km pe zi.(exceptand vreo 2 drumuri pe autostrada lunar). Cand am adus-o in tara, la diagnoza electronica imi arata media intre regenerari cam 1000 de km. Acum nu mai stiu cat e, dar ultima oara cand m-am uitat(primavera 2016) era vreo 400. Este posibil ca ECU sa comande regenerari de 10 ori mai des, din cauza ca eu conduc pe zi de 10 ori mai putin decat o conducea proprietarul vechi? Masina are acum 149.000 de km.

Aveti vreo idee? Ce pot sa fac? M-am dus la service la Opel(autoglobus) in Timisoara si mi-au spus ca ei nu stiu sa reseteze ECU. Se poate reseta? Il schimb? Se poate strica masina de la prea multe regenerari?

Va foi fii foarte multumitor pentru orice informatie sau idee pe care mi-o puteti da.

Si inca cateva piese din puzzle:
1. Masina nu pare sa faca regenerari la un numar anume de Km, pare sa le faca la un anumit numar de porniri si opriri. De exemplu, daca fac un drum de 600 de km, nu imi face mai multe regenerari.
2. Masina imi porneste regenerari si cand e aprins indicatorul de realimentare, ceea ce in manual scrie ca e imposibil.
3. Mai initiaza cateodata regenerare si imediat dupa pornire (cu motorul rece) sau la scurt timp, sau stand pe loc. Si astea contrazic ce scrie in manual.

Live long and prosper!
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
ECU ala a fost gandit de un chinez mic de tot, insa cu imaginatie bogata Very Happy

Eu as pune ramasag ca nu ai evacuare corecta, filtru imbacsit, de aici regenerarile.
Skip ads

  • Deac Calin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2013 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
DB77AAA, multumesc de raspuns. Crezi ca e imbacsit filtrul? L-as schimba daca as fii sigur, dar nu as baga 2000 de euro, mai ales ca presiunea diferentiala e buna la evacuare. Asta stiu de la doi mecanici diferiti, unul de la reprezentanta Opel si unul privat si de la un baiat de la Conti care face diagnoze electronice. Astia toti zic ca e OK presiunea. Singura chestie(nu stiu daca related) este ca presiunea data de turbina la turatie pana in 2000 e mai mare decat cere ECU. Pe la 3500 se egalizeaza.
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nu te increde in reprezentante daca sunt ca pe la mine prin zona. Sunt cam depasiti de situatie.
Eu zic ca nu ai evacuare corecta si de aici regenerari dese.
Solutie cea mai eficienta e sa spargi ceramica DPF + anulare soft.
Mai poti curata DPF, il dai jos si il speli cu triumf de aragaze, sau cumeri altul.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Eu iti recomand sa il cauti pe Cristian_TM.
Daca e filtrul imbacsit, ar trebui sa ai presiune diferențialã mare. Nu or ști aia unde sa se uite:).
  • Deac Calin

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2013 A17DTS
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2016

  • Mesaj Privat
Multumesc Daniel,
M-am intalnit si cu Cristian mai demult. El mi-a spus de diferenta de presiune dintre ce cere ECU si ce scoate turbina, dar in rest nici el nu a stiut sa imi spuna mai mult. Acum ca ma gandesc...se poate oare sa imi arate la diagnoza ca e presiune mai mare la turbina decat cere ECU din cauza ca e colmatat filtrul?
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 516
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:Cat te a costat injectorul sh? Dar manopera de înlocuire?


Scuze pt. intarziere. Injector - 130E, manopera 150 lei.
  • omuyeti

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Salut tuturor,

Citesc de pe la pagina 90 si vad tot felul de probleme si rezolvari.
Z19DTH - Astra Gtc din 2006, masina are in jur de 170mii km, acum 2 zile am fost in reprezentanta, ultima regenerare acum 140km, filtru undeva la 40%. Nici o problema pana aici.

Problema mea ce mai mare : permanent miroase a gaze langa masina . In plus de asta, chiar daca merg 2 km (in conditiile in care afara sunt -5 grade ) sau merg 200km, dupa ce opresc se aude (sub masina ) un pocnet, ca acela de tabla incinsa care se raceste dupa ca ii dau forja maxima la masina.

Ma dispera mirosul ala permanent de camion stricat langa masina si sunetu ala de tabla incinsa . Am pus problema pe masa la 2 3 mecanici - nimic. La reprezentanta nici n-au inteles ce vreau, baiatul care m-a preluat a zis ca el e electrician si ca cel care stie sa interpreteze valorile de pe tester etc etc nu mai lucreaza la opel.

Doi la mana : pe testul lor, uleiul mai avea viata 29%, asta in conditiile in care am facut cu masina 5500km de la ultimul schimb, ce-i drept, am bagat ulei GM. E normal acel 29% ? din ce am citit pe aici viata uleiul ar avea legatura cu DPF . Oricum in ianuarie trec pe Motul.

Trei si gata : ) :tot aici am citit despre Liqui Moly dpf protector . L-as lua ca vad ca e foarte ieftin si laudat. Curiozitate : e cineva care nu-l recomanda din diverse motive ?

PS: egr,clapete, galerii curatate acum 2000km + turbina reconditionata tot atunci.

Multumesc
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Scoate DPF ul și o sa miroasã a motorina arsa.
Uleiul se contamineazã la regenerãri cu motorina.
Eu la BMW E60 am pus GM 5W30
  • omuyeti

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Ideea e ca nu vreau sa scot DPF-ul. Sa inteleg ca viata uleiului scade din cauza regenerarilor.
Problema cu sunetul de tabla incinsa a mai avut.o cineva ? Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR