Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
1, Ai verificat evacuarea? E posibil sa aiba o fisura sau racordul flexibil sa fie rupt. Garnitura de la galeria de evacuare a fost verificata?
2. Ai resetat perioada de inspectie la ultimul schimb de ulei?
Skip ads

  • omuyeti

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Toate au fost verificate ce catre mecanic.Nu s-a descoperit nimic . De garnitura respectiva nu stiu nimic. Reset-ul a fost facut.
  • omuyeti

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Posibil sa vorbesc prostii daca mecanicul m-a mintit si era habarnist.
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
omuyeti a scris:Ideea e ca nu vreau sa scot DPF-ul. Sa inteleg ca viata uleiului scade din cauza regenerarilor.
Problema cu sunetul de tabla incinsa a mai avut.o cineva ? Smile

Eu am mai auzit la cineva cu Zafira (din Focsani omu') ca dupa zgomotele astea care le auzi si tu, el isi da seama ca a intrat in regenerare DPF-ul.
La mine nu se auzea nimic, nici indicatii in bord 'numa m-mam trezit ca intra in safe mod si in drum spre sevice a decedat. Dupa 6 luni de scos peri albi i-am DPF si EGR off la inceputul acestei luni. Deocamdata e PERFECT, a scazut si consumul, adica a revenit la ce scrie cartea, voi mai vedea pe parcurs, sunt cu ochii si urechile zilnic pe ea/el.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mikki, asa de curios, de la ce crezi ca apar pierderi/scapari de gaze intre motor si filtrul de particule + garnituri de evacuare neetanse + racorduri flexibile rupte? Asta sa nu mai vorbim, de turbine compromise, sau chiar motoare.
Eu am tinut DPF pe Z19DTH aprope 2 ani. Nu l-am anulat pentru ca am vrut sa vad pe pielea mea ce si cum, aparent totul era in regula, asta pentru ca ii dadeam conditii de regenerare, insa cand l-am spart era suficient de infundat, intelegand astfel si cauza care ducea la mici scapari de gaze pe evacuare pana in filtru.
Pe fostul BMW cu M47, care are un DPF mai permisiv ca la multe alte masini inclusiv Opel, a stat bine mersi 8 luni la mine, cum am dat-o in Bucuresti au inceput problemele. Aparent nimic pe filtru, insa se oprea motorul fara motiv si alte cateva anomalii, cauzate de DPF infundat. Actulul propietar se incapataneaza sa il pastreze, curatat in graba, initializat, a tinut cam 5000 km. Mai vedem.

Pana la urma, dupa ce schimbam N componente in incercarea de a salva DPFul... tot la anulare ajungem. Bucurestenilor care au cele mai propice conditii de utilizare DPF vad ca inca li se pare normal sa il pastreze Very Happy
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Normal este sa fie acolo unde l-a pus producãtorul.
Am prieten cu a6 2.0 tdi automat, luat la 200 mii din Germania si dpf pe masina: merge zilnic in Bucuresti cate 5 km dus dimineata, 5km întors seara. Nu simte prezenta dpf-ului. De ce?
Il are de 3 ani si nu i-a fãcut niciodata probleme.
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
In primul rand Opelul nu-i A6 si in al doilea am mai vazut eu "preteni" care din orgoliu, fudulie samd nu dau din casa probleme intalnite la masina lor ba mai mult se lauda cu consumuri de 3,6 max 4 l℅ etc
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Astfel de explicații nu au fundament.
Si chiar nu stiu ce fel de prieteni ai tu.
Skip ads

  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
"Fundamentul" meu este: varsta si vre-o 29 de ani de cand conduc masini de la basculanta ROMAN, ARO cam toate modelele, DACIA asta inainte de revolutie si dupa am inceput cu un Ford Fiesta, VW, etc am umblat prin lumea "manivelelor" si a conducatorilor auto (este o diferenta mare intre cele doua categorii) asa ca stiu despre ce vorbesc sunt prieteni printre prieteni, oameni si oameni si paduri fara uscaturi. Asta asa ca fapt divers, off topic
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Fundament la afirmația ca opelul nu e a6.
Motoarele opel chiar sunt ok.Daca suntin parametri, nu trebuie sa faca asa ceva.
Eu am scos dpf din cauza unei garnituri de pe admisie.
Cu siguranta, toti care au recurs la asta, au avut o problemã in alta parte. Si e mai usor(si mai banos) sa faci dpf off, decat sa cauti motivul pt care se înfundã.
Repet, nu spun ca nu e benefic pt motor dpf off, dar trebuie sa meargã si cu el.
Iar mai sus se pomenea si de un BMW: daca nici ãștia nu stiu sa faca motoare, nu mai zic nimic.
  • 40nik

  • Mesaje scrise: 127
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2009

  • Mesaj Privat
I-ti spune ceva expresia "Clasã de autovehicule", daca nu cauta in DEX sau întreba un prieten. Cam asta ar fi fundamentul.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Bmw ce clasa e? Low cost?
Off: cratima nu trebuia sa o folosesti acolo.
...
Eu asteptam sa ne rãspunzi documentat, nu din "experienta" .
Skip ads

  • Mirel Timisoara

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Timis
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Buna. Va rog o estimare. Masina este 1,7, Z17DTJ, an 2010, are 221000 de km, isi face regenerarile in oras la 100km acum iarna. La ultima regenerare, am pus laptopul pe ea cu opcom chinezesc si s-a regenerat in vreo 10 minute, la final a ramas la 35% saturatie. Merg cu ea pe an cam 5-7 mii de km. Va rog sa estimati o perioada de viata ramasa in acest filtru, luni sau poate ani Smile. O oservatie: daca regenerarea se face in oras, mai nou, apare mult fum alb in spate. Va multumesc.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Fa o diagnoza cum trebuie. Ti se incarca filtrul prea repede. Poate fi EGR, poate fi un furtun, poate fi un injector, etc.
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Motor B16DTH adblue ....cand isi face regenerarea porneste ventilatorul la turatei mare ....sa fie o precautie pentru a raci motorul? cam cat dureazã de obicei o regenerare? Stiu cã este bine sa nu l opresti in timpul procesului! Numai bine!
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu am A20DTH ( 165cp ) pe Astra J, si la a mea face la fel. Adica sunt momente cand intra in regenerare, si nu am efectiv timp sa mai stau sa ma plimb sau sa o mai las pornita 10 15min... la oprire, huruie ventilatorul/ventilatoarele rau de tot.
Nu stiu la ce intervale se regenereaza ca nu am urmarit si nici n-am calculat, dar inca nu ma "deranjeaza"
E si tanara masina inca... aproape 50.000km.
  • wh1sp3r

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2016

  • Mesaj Privat
E posibil ca Z19DTH sa nu aiba DPF? Cand am fost cu ea la mecanic si a ridicat-o pe elvator nu am vazut DPF-ul plus ca de 3000km de cand o am masina nu a facut nicio regenerare si nici OP-COM nu-mi arata saturatia ...
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,069
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Dacã e fabricata pana în 2007 e posibil sa nu ai DPF
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Da, este posibil sa nu ai DPF, ceea ce este mai bine!
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
fosta mea masina, Astra H 19CDTI 150cp Z19DTH, era fabricatie 2008 si nu avea DPF.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR