- xcuseme
- ****
- 1,458 mesaje
- din 26 Aug 2006
- Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Iasi
xcuseme
- Mesaje scrise: 1,458
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Isuzu Y17DT 16v 55kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Aug 2006
- Mesaj Privat
- CAttilaZoltan
- *
- 13 mesaje
- din 02 Apr 2017
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
CAttilaZoltan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2017
- Mesaj Privat
Bunã seara. Am un Astra 1.9 CDTI 150 de cai și când face filtrul regenerarea (dacã îi regenerare sau nu nu știu dar vã scriu simptomele) consumul se ridicã destul de mult, în mers cam la 15-16 litri sau când staționez în jur de 5-6, mașina începe sã trepideze puțin, nu foarte tare dar se simte și când staționez, turația oscileazã între 600-700 rpm, parcã se sufocã motorul. Mulțumesc anticipat! O searã plãcute și paște fericite.
- CAttilaZoltan
- *
- 13 mesaje
- din 02 Apr 2017
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
CAttilaZoltan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2017
- Mesaj Privat
soso1130
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2013 a17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2016
- Mesaj Privat
Va salut! Am un opel astra j 2013 se aprinde becul cu cheițã eroare P2084 senzor de temperatura gaze de evacuare ,dupa cativa km intra in reganerare si eroarea dispare.Am fost la reprezentanta au curãțat contactele si cam atat.De atunci se repeta figura in mod aleatoriu de fiecare datã aceiasi eroare, regenerarile au loc la diverse intervale 100,300,700 depinde de exploatare,anotimp,etc.Intrbarea mea ar fi daca trebuie sa schimb senzorul de temperatura sau problema o fi din alta parte.Daca cineva a mai întâlnit o problema asemãnãtoare îl rog sã mã ajute.Multumesc anticipat.
soso1130
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2013 a17dte
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2016
- Mesaj Privat
Va salut! Am un opel astra j 2013 se aprinde becul cu cheițã eroare P2084 senzor de temperatura gaze de evacuare ,dupa cativa km intra in reganerare si eroarea dispare.Am fost la reprezentanta au curãțat contactele si cam atat.De atunci se repeta figura in mod aleatoriu de fiecare datã aceiasi eroare, regenerarile au loc la diverse intervale 100,300,700 depinde de exploatare,anotimp,etc.Intrbarea mea ar fi daca trebuie sa schimb senzorul de temperatura sau problema o fi din alta parte.Daca cineva a mai întâlnit o problema asemãnãtoare îl rog sã mã ajute.Multumesc anticipat.
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
CAttilaZoltan a scris:Ar fi de vinã filtrul sau poate sã fie de la altceva? Dacã puteþi, vã rog ajutaþimã😀
Este normal ca in cursul regenerarii sa creasca consumul si sa scoata fum. Daca ulterior consumul isi revine si motorul trage bine bine, n ar trebui sa ti faci griji. Pentru a vedea cat de mult este incarcat dpf-ul, fa-i o diagnoza.
- CAttilaZoltan
- *
- 13 mesaje
- din 02 Apr 2017
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
CAttilaZoltan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2017
- Mesaj Privat
moroshanu- Suspendat
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
CAttilaZoltan a scris:Mulþumesc @arachnid pentru rãspuns. Aº avea încã o întrebare. De la dpf poate sã-mi aparã maºina cu cheiþã ºi sã-mi limiteze motorul? Adicã abia sã tragã ºi sã consume mult. Când repornesc motorul dispare maºina cu cheiþã ºi motorul trage cum trebuie.
Masina cu cheita se poate aprinde din mai multe cauze, inclusiv dpf. Cel mai des in cazul meu se aprindea de la egr infundat. Se mai poate aprinde de la injector defect, ori cablaj (mufa) injector intrerupt. In ce te priveste, dupa simptome, cred ca e de la egr, dar pentru a te lamuri trebuie s o pui pe tester
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
moroshanu a scris:Salutare,
O metoda inovatoare de remediere definitivã a problemei infundãri filtrului de particule DPF a fost implementatã de patru ani de un service din Maramureș, și de puțin timp de un atelier din Vãlenii de Munte (prahova). Metoda s-a dovedit eficientã prin peste o sutã de cazuri rezolvate. Odatã modificat, filtrul (DPF) se comportã normal, trece de testele de poluare, nu implicã modificarea softului (nu este anulat) dar nu se mai înfundã. Costurile intervenției sunt mai mici decât în cazul anulãri.
O metoda inovatoare de remediere definitivã a problemei infundãri filtrului de particule DPF a fost implementatã de patru ani de un service din Maramureș, și de puțin timp de un atelier din Vãlenii de Munte (prahova). Metoda s-a dovedit eficientã prin peste o sutã de cazuri rezolvate. Odatã modificat, filtrul (DPF) se comportã normal, trece de testele de poluare, nu implicã modificarea softului (nu este anulat) dar nu se mai înfundã. Costurile intervenției sunt mai mici decât în cazul anulãri.
poti da mai multe amanunte?
- CAttilaZoltan
- *
- 13 mesaje
- din 02 Apr 2017
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
CAttilaZoltan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2017
- Mesaj Privat
arachnid a scris:
Masina cu cheita se poate aprinde din mai multe cauze, inclusiv dpf. Cel mai des in cazul meu se aprindea de la egr infundat. Se mai poate aprinde de la injector defect, ori cablaj (mufa) injector intrerupt. In ce te priveste, dupa simptome, cred ca e de la egr, dar pentru a te lamuri trebuie s o pui pe tester
CAttilaZoltan a scris:Mulþumesc @arachnid pentru rãspuns. Aº avea încã o întrebare. De la dpf poate sã-mi aparã maºina cu cheiþã ºi sã-mi limiteze motorul? Adicã abia sã tragã ºi sã consume mult. Când repornesc motorul dispare maºina cu cheiþã ºi motorul trage cum trebuie.
Masina cu cheita se poate aprinde din mai multe cauze, inclusiv dpf. Cel mai des in cazul meu se aprindea de la egr infundat. Se mai poate aprinde de la injector defect, ori cablaj (mufa) injector intrerupt. In ce te priveste, dupa simptome, cred ca e de la egr, dar pentru a te lamuri trebuie s o pui pe tester
Mulþumesc @arachnid. EGR-ul a fost schimbat ºi ºi tija Swirl acum de o sãptãmâna, dar mâine urmeazã sã-l pun pe tester. Sper cã a memorat eroare ºi o sã apare pe tester.
- CAttilaZoltan
- *
- 13 mesaje
- din 02 Apr 2017
- Astra OPC 2006 Z19DTH
- Cluj
CAttilaZoltan
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra OPC 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Apr 2017
- Mesaj Privat
moroshanu a scris:Salutare,
O metoda inovatoare de remediere definitivã a problemei infundãri filtrului de particule DPF a fost implementatã de patru ani de un service din Maramureș, și de puțin timp de un atelier din Vãlenii de Munte (prahova). Metoda s-a dovedit eficientã prin peste o sutã de cazuri rezolvate. Odatã modificat, filtrul (DPF) se comportã normal, trece de testele de poluare, nu implicã modificarea softului (nu este anulat) dar nu se mai înfundã. Costurile intervenției sunt mai mici decât în cazul anulãri.
O metoda inovatoare de remediere definitivã a problemei infundãri filtrului de particule DPF a fost implementatã de patru ani de un service din Maramureș, și de puțin timp de un atelier din Vãlenii de Munte (prahova). Metoda s-a dovedit eficientã prin peste o sutã de cazuri rezolvate. Odatã modificat, filtrul (DPF) se comportã normal, trece de testele de poluare, nu implicã modificarea softului (nu este anulat) dar nu se mai înfundã. Costurile intervenției sunt mai mici decât în cazul anulãri.
Poþi sã dai mai multe detalii? Cam cât costã ºi cât dureazã lucrarea?
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
CORBU a scris:Sa presupunem ca in timpul regenerãrii opresc motorul din greseala ...daca l pornesc imediat ...regenerarea oricum nu se reia ..dar acel surplus de motorina se arde ? Mai ajunge el in baia de ulei?
Ce inseamna surplus de motorina?
In momentul in care intrerupi regenerarea se intrerupe si injectarea surplusului de motorina, adica post-injectia.
moroshanu- Suspendat
- 250 mesaje
- din 16 Apr 2012
- Astra 2004 z17dtl
- Prahova
moroshanu- Mesaje scrise: 250
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2012
- Mesaj Privat
ska a scris:Din cate stiu eu ajunge in baia de ulei...
De aia se recomanda schimbul de ulei "mai des", gen max 10.000km, mai ales pt un procent mai mare de mers prin oras, unde cateodata, nu poti respecta regenerarea 100%
De aia se recomanda schimbul de ulei "mai des", gen max 10.000km, mai ales pt un procent mai mare de mers prin oras, unde cateodata, nu poti respecta regenerarea 100%
Motorina nu ajunge în baia de ulei. Ea este fie injectatã direct în galeria de evacuare (sist cu al cincilea injectior) fie este injectatã în momentul evacuãri. Nu are cum sã ajungã in baie.
Tiaz- Suspendat
- 1,069 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,069
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Cand injectoarele sunt obosite si nu mai pulverizeaza ok motorina nu este arsa si ajunge in baie facand ca nivelul uleiului sa creasca!
Iarasi, cand tu opresti motorul in plin proces de regenerare, coraborat cu faptul ca injectoarele nu mai inchid bine, carburantul se scurge in camera de ardere si mai apoi in baie!Sunt n....cazuri de colegi care au patit-o si au detaliat experienta lor.
Inainte de a lansa pareri e bine sa te documentezi si sa intelegi ce face si cum functioneaza DPF-ul.
Un diesel alergat in afara orasului nu va avea probleme cu DPF si EGR. Masina cu care merg zilnic la serviciu are 270k facuti numai in RO, cei drept majoritatea pe autostrada.
Iarasi, cand tu opresti motorul in plin proces de regenerare, coraborat cu faptul ca injectoarele nu mai inchid bine, carburantul se scurge in camera de ardere si mai apoi in baie!Sunt n....cazuri de colegi care au patit-o si au detaliat experienta lor.
Inainte de a lansa pareri e bine sa te documentezi si sa intelegi ce face si cum functioneaza DPF-ul.
Un diesel alergat in afara orasului nu va avea probleme cu DPF si EGR. Masina cu care merg zilnic la serviciu are 270k facuti numai in RO, cei drept majoritatea pe autostrada.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
Intrebarea era ce se intampla daca se opreste motorul in timpul regenerarii. Nimic, o sa se reia dupa un nr de km. Dar treaba asta nu trebuie facuta de mai multe ori.
Mie mi s-a intamplat sa imi intre in regenerare chiar cand am oprit in statia de alimentare sa pun motorina... plecam la munte. Am oprit motorul, am pus motorina si apoi am stat cu ochii pe masina sa vad cand isi reia regenerarea. Abia a doua zi pe drumul de intoarcere si-a reluat regenerarea... adica dupa inca vreo 200km parcursi de la intrerupere.
Cand injectoarele sunt obosite e alta poveste. Motorina pulverizata poate fi nearsa si in timpul mersului fara regenerare sau injectoarele neinchizand bine pot scapa motorina dupa oprire chiar daca mortorul nu e sau a fost in regenerare... iar motorina sa ajunga in baie.
Mie mi s-a intamplat sa imi intre in regenerare chiar cand am oprit in statia de alimentare sa pun motorina... plecam la munte. Am oprit motorul, am pus motorina si apoi am stat cu ochii pe masina sa vad cand isi reia regenerarea. Abia a doua zi pe drumul de intoarcere si-a reluat regenerarea... adica dupa inca vreo 200km parcursi de la intrerupere.
Cand injectoarele sunt obosite e alta poveste. Motorina pulverizata poate fi nearsa si in timpul mersului fara regenerare sau injectoarele neinchizand bine pot scapa motorina dupa oprire chiar daca mortorul nu e sau a fost in regenerare... iar motorina sa ajunga in baie.
- liberlamare
- *****
- 3,539 mesaje
- din 23 Mai 2007
- Zafira 2006 1.9 DT
- Cluj
liberlamare
- Mesaje scrise: 3,539
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2007
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat