Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • TheCid

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2012 A17DTR/DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
curatat partial zic, sa il pot pune inapoi pe masina sa pot merge
Skip ads

  • Marius Mezei

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2016

  • Mesaj Privat
ska a scris:Daca regenerarile sunt facute corect, si la timp, nu vad sa fie o pb cu DPF-ul pana spre 200.000km...


sau poate nici chiar peste Wink Eu am montat ledul pt indicarea procesului de regenerare, nu am intrerupt nici una din regenerari de cand e montat, eu zic ca e foarte util. Masina are 256000 km face regenerare aproximativ la 450-500 km, daca o frec mult in oras scade la 300-350km.
  • ska

  • Mesaje scrise: 847
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2015 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Cam asa e si la mine... daca circul mult afara, unde o mai si blanesc din cand in cand... regenerarile duc si spre 800/1000km.
Dar in oras, asa e, intre 300 si 600km, cam o regenerare la un plin.
Unde ti-ai pus LED? Smile
Vad ca e esti de-a meu, de prin Bihor... m-ar interesa si pe mine acest aspect Smile
  • Marius Mezei

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2016

  • Mesaj Privat
DAAAA, mai precis din Marghita Wink Eu am cumparat-o de la cumnatul meu care era in Italia, cand a venit cu ea prima luna tot la 800 km facea regenerare, dupa aia a scazut, faceam cam jumi juma urban, extraurban...
Ledul l-am pus in interior deasupra difuzorului de inalte, ledul fiind legat la dezaburirea oglinzii (Insignia).
Skip ads

  • niga mihaela

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua! ce parere aveti de anularea PDF? Mentionez ca a fost curatat in urma cu doua luni. Ce experienta aveti?/ e ok cu curatarea sau in timp va trebui schimbat? Anulat?
  • Marius Mezei

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Insignia 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2016

  • Mesaj Privat
E DPF (Diesel Particulate Filter) Wink cureti cat se poate si daca e cazul anulezi...sa il scimbi e foarte scump....
  • arachnid

  • Mesaje scrise: 391
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 2006 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2010

  • Mesaj Privat
DPF ul merge si curatat , dar e o chestiune de timp (mai lung sau mai scurt) pana cand se va infunda din nou, iremediabil, asa cum am patit eu. Anularea este singura solutie viabila .
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Dupã aproape 2000 km fãcuți fãrã DPF, sunt mulțumit. Nu mai am problema regenerãrilor, iar despre consum ce sã zic, este mulțumitor cât mergi extraurban, în oraș (București cazul meu) este cam nasol, în jur de 10/11 litri la 100 km.
Eu nu am vrut sã-l schimb, dar era terminat și umblat în el (gãurit, spãlat etc.) așa cã l-am eliminat și mașina merge foarte bine.
Skip ads

  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
@Gabriel04 - cat te-a ajuns operaiunea de eliminare DPF? Cu soft si eliminare fizica?
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
1000 lei total. Sunt mulțumit de rezultat. Au scos filtru din carcasã și nu au înlocuit cu altã țeavã. Dacã te uiți la mașinã, are filtru pe ea, nu se vede.
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 980
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Cum e noul consum fara DPF? Masina cum reacționeazã? Fum scoate,la depasiri sau la pornire?
  • Gabriel04

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2017

  • Mesaj Privat
Fum scoate dacã apeși pe accelerație tare, și la plecare și când treci a doua, DAR, repet, numai dacã accelerezi foarte tare. ÃŽn rest, nu știu cum este consumul cu filtru, pentru cã eu am cumpãrat mașina cu aceastã problemã foarte mare, adicã DPF, era terminat. Cel de la care am cumpãrat-o m-a pãcãlit. Am cumpãrat-o și am bãgat-o în service (vezi postãrile mele anterioare), deci nu știu cât consuma cu filtru.
Nu știu ce sã zic, sã-l cureți, sã-l elimini?
Grea alegere, la mine a fost simplu, motor stricat, filtru distrus singura rezolvare, reparare motor și eliminare filtru.
ÃŽți doresc sã alegi pentru viitor, adicã vezi câți bani mai bagi în filtru.
Numai bine.
Skip ads

  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Antara z20dmh. Drum de peste 3000 km fara probleme,urmat de un "suierat" exact a doua zi dupa ce am ajuns acasa.La scurt timp,masinuta cu cheita,limp mode,etc.Depistat un furtun de pe DPF rupt,chiar la imbinare.Scurtat un pic,infipt la loc.A doua zi,din nou limp mode,martor regenerare in bord.A trecut o saptamana de cand o tot apuca regenerarile tip consum marit,ventilatoare pornite.Le las de fiecare data sa-si faca treaba.Pun Opcom-ul,DPF saturatie 6%.Ies la drum,200km autostrada,ajung acasa,verificat iar cu Opcom,saturatie 4%.In aceeasi zi,seara iar limp-mode,martor masina/cheita,martor regenerare...Oprit motor,pornit din nou,totul OK,se infige,merge rotund,nu balbe,nimic altceva.Doar limp-mode cand o apuca.Chiar si azi,imi apare pe seara cheita,imi intra in limp,turatie limitata,lipsa putere.Opres motor,pornesc din nou,merge normal pana acasa,chiar daca isi incepe "regenerarea" automata.Ajung acasa,pun Opcom-ul,saturatie DPF ...4%. Differential Pressure DPF: 0 kpa / Diferential DPF 0.51V,Exhaust Gas Temperature Bank1/senzor1: 124°/1.1V ,Exhaust Gas Temperature Bamk2/senzor2: 84°/1.0V .... Pareri? Sad
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,715
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ce pareri, o sa te invarti mult in problema si tot la anulat o sa ajungi Very Happy
DPF e destul de imbacsit, dar nu vede ECU asta corect. Mi s-a mai intamplat mai ales pe Antara. Anuleaza-l si o sa ai si un consum decent ulterior.
  • micky001

  • Mesaje scrise: 1,318
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 1997 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca as sti exact,as prefera sa-l schimb...Am tot citit din experientele altora,fum dupa eliminare,probleme la ITP..Cat despre consum,in afara celuilegat de regenerarile aferente,nu prea vad cum ar putea sa scada dupa anulare.Ok,cresterea puterii,asta da!Dar calul fara ovaz mai mult,nu prea se incumeta s-alerge... Am doi cunoscuti care l-au anulat,niciunul in afar celor enumerate mai sus nu mi-a pomenit de macar o usoara scadere a consumului,exceptie cum spuneam,faptul ca acum nu le mai intra pe regenerare cu consumul aferent "operatiunii".
  • niga mihaela

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua! va rog sa mi dati un sfat! Ce sa fac sa anulez filtrul de particule? Principala problema e ca imi creste nivelul de ulei in baie si am inteles ca tot din cauza regenerarilor filtrului e.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Mergi la cineva care stie sa faca acest lucru.
  • Mikki

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 1.6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2004

  • Mesaj Privat
micky001 a scris:Antara z20dmh. Drum de peste 3000 km fara probleme,urmat de un "suierat" exact a doua zi dupa ce am ajuns acasa.La scurt timp,masinuta cu cheita,limp mode,etc.Depistat un furtun de pe DPF rupt,chiar la imbinare.Scurtat un pic,infipt la loc.A doua zi,din nou limp mode,martor regenerare in bord.A trecut o saptamana de cand o tot apuca regenerarile tip consum marit,ventilatoare pornite.Le las de fiecare data sa-si faca treaba.Pun Opcom-ul,DPF saturatie 6%.Ies la drum,200km autostrada,ajung acasa,verificat iar cu Opcom,saturatie 4%.In aceeasi zi,seara iar limp-mode,martor masina/cheita,martor regenerare...Oprit motor,pornit din nou,totul OK,se infige,merge rotund,nu balbe,nimic altceva.Doar limp-mode cand o apuca.Chiar si azi,imi apare pe seara cheita,imi intra in limp,turatie limitata,lipsa putere.Opres motor,pornesc din nou,merge normal pana acasa,chiar daca isi incepe "regenerarea" automata.Ajung acasa,pun Opcom-ul,saturatie DPF ...4%. Differential Pressure DPF: 0 kpa / Diferential DPF 0.51V,Exhaust Gas Temperature Bank1/senzor1: 124°/1.1V ,Exhaust Gas Temperature Bamk2/senzor2: 84°/1.0V .... Pareri? Sad


Ce eroare e stocata?
  • defix

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
O întrebare, dacã exista eroare de senzor presiune sau de furtun spart, își mai poate face regenerarea? Ms frumos!
  • defix

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Gorj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sau se mai poate circula cu ea sau trebuie trasa pe dreapta. (mașina merge normal, nu are nicio simtoma). Ms.
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR