TheCid
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2012 A17DTR/DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
ska a scris:Daca regenerarile sunt facute corect, si la timp, nu vad sa fie o pb cu DPF-ul pana spre 200.000km...
sau poate nici chiar peste Eu am montat ledul pt indicarea procesului de regenerare, nu am intrerupt nici una din regenerari de cand e montat, eu zic ca e foarte util. Masina are 256000 km face regenerare aproximativ la 450-500 km, daca o frec mult in oras scade la 300-350km.
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
DAAAA, mai precis din Marghita Eu am cumparat-o de la cumnatul meu care era in Italia, cand a venit cu ea prima luna tot la 800 km facea regenerare, dupa aia a scazut, faceam cam jumi juma urban, extraurban...
Ledul l-am pus in interior deasupra difuzorului de inalte, ledul fiind legat la dezaburirea oglinzii (Insignia).
Ledul l-am pus in interior deasupra difuzorului de inalte, ledul fiind legat la dezaburirea oglinzii (Insignia).
- niga mihaela
- *
- 11 mesaje
- din 13 Nov 2016
- Corsa 2008
- Suceava
niga mihaela
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2016
- Mesaj Privat
- Marius Mezei
- *
- 42 mesaje
- din 07 Mai 2016
- Insignia 2009
- Bihor
Marius Mezei
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2016
- Mesaj Privat
- arachnid
- **
- 391 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Vectra 2006 z19dth
- Vrancea
arachnid
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2006 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
Dupã aproape 2000 km fãcuți fãrã DPF, sunt mulțumit. Nu mai am problema regenerãrilor, iar despre consum ce sã zic, este mulțumitor cât mergi extraurban, în oraș (București cazul meu) este cam nasol, în jur de 10/11 litri la 100 km.
Eu nu am vrut sã-l schimb, dar era terminat și umblat în el (gãurit, spãlat etc.) așa cã l-am eliminat și mașina merge foarte bine.
Eu nu am vrut sã-l schimb, dar era terminat și umblat în el (gãurit, spãlat etc.) așa cã l-am eliminat și mașina merge foarte bine.
- moshu1
- ***
- 980 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 980
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
- moshu1
- ***
- 980 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 980
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- Gabriel04
- **
- 193 mesaje
- din 20 Apr 2017
- Zafira 2010 A17DTR
- Bucuresti
Gabriel04
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2017
- Mesaj Privat
Fum scoate dacã apeși pe accelerație tare, și la plecare și când treci a doua, DAR, repet, numai dacã accelerezi foarte tare. ÃŽn rest, nu știu cum este consumul cu filtru, pentru cã eu am cumpãrat mașina cu aceastã problemã foarte mare, adicã DPF, era terminat. Cel de la care am cumpãrat-o m-a pãcãlit. Am cumpãrat-o și am bãgat-o în service (vezi postãrile mele anterioare), deci nu știu cât consuma cu filtru.
Nu știu ce sã zic, sã-l cureți, sã-l elimini?
Grea alegere, la mine a fost simplu, motor stricat, filtru distrus singura rezolvare, reparare motor și eliminare filtru.
ÃŽți doresc sã alegi pentru viitor, adicã vezi câți bani mai bagi în filtru.
Numai bine.
Nu știu ce sã zic, sã-l cureți, sã-l elimini?
Grea alegere, la mine a fost simplu, motor stricat, filtru distrus singura rezolvare, reparare motor și eliminare filtru.
ÃŽți doresc sã alegi pentru viitor, adicã vezi câți bani mai bagi în filtru.
Numai bine.
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Antara z20dmh. Drum de peste 3000 km fara probleme,urmat de un "suierat" exact a doua zi dupa ce am ajuns acasa.La scurt timp,masinuta cu cheita,limp mode,etc.Depistat un furtun de pe DPF rupt,chiar la imbinare.Scurtat un pic,infipt la loc.A doua zi,din nou limp mode,martor regenerare in bord.A trecut o saptamana de cand o tot apuca regenerarile tip consum marit,ventilatoare pornite.Le las de fiecare data sa-si faca treaba.Pun Opcom-ul,DPF saturatie 6%.Ies la drum,200km autostrada,ajung acasa,verificat iar cu Opcom,saturatie 4%.In aceeasi zi,seara iar limp-mode,martor masina/cheita,martor regenerare...Oprit motor,pornit din nou,totul OK,se infige,merge rotund,nu balbe,nimic altceva.Doar limp-mode cand o apuca.Chiar si azi,imi apare pe seara cheita,imi intra in limp,turatie limitata,lipsa putere.Opres motor,pornesc din nou,merge normal pana acasa,chiar daca isi incepe "regenerarea" automata.Ajung acasa,pun Opcom-ul,saturatie DPF ...4%. Differential Pressure DPF: 0 kpa / Diferential DPF 0.51V,Exhaust Gas Temperature Bank1/senzor1: 124°/1.1V ,Exhaust Gas Temperature Bamk2/senzor2: 84°/1.0V .... Pareri?
- DB77AAA
- *******
- 6,715 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,715
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,318 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,318
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Daca as sti exact,as prefera sa-l schimb...Am tot citit din experientele altora,fum dupa eliminare,probleme la ITP..Cat despre consum,in afara celuilegat de regenerarile aferente,nu prea vad cum ar putea sa scada dupa anulare.Ok,cresterea puterii,asta da!Dar calul fara ovaz mai mult,nu prea se incumeta s-alerge... Am doi cunoscuti care l-au anulat,niciunul in afar celor enumerate mai sus nu mi-a pomenit de macar o usoara scadere a consumului,exceptie cum spuneam,faptul ca acum nu le mai intra pe regenerare cu consumul aferent "operatiunii".
- niga mihaela
- *
- 11 mesaje
- din 13 Nov 2016
- Corsa 2008
- Suceava
niga mihaela
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2016
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Mikki
- ****
- 1,418 mesaje
- din 06 Sep 2004
- Astra 2002 1.6
- Bucuresti
Mikki
- Mesaje scrise: 1,418
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2004
- Mesaj Privat
micky001 a scris:Antara z20dmh. Drum de peste 3000 km fara probleme,urmat de un "suierat" exact a doua zi dupa ce am ajuns acasa.La scurt timp,masinuta cu cheita,limp mode,etc.Depistat un furtun de pe DPF rupt,chiar la imbinare.Scurtat un pic,infipt la loc.A doua zi,din nou limp mode,martor regenerare in bord.A trecut o saptamana de cand o tot apuca regenerarile tip consum marit,ventilatoare pornite.Le las de fiecare data sa-si faca treaba.Pun Opcom-ul,DPF saturatie 6%.Ies la drum,200km autostrada,ajung acasa,verificat iar cu Opcom,saturatie 4%.In aceeasi zi,seara iar limp-mode,martor masina/cheita,martor regenerare...Oprit motor,pornit din nou,totul OK,se infige,merge rotund,nu balbe,nimic altceva.Doar limp-mode cand o apuca.Chiar si azi,imi apare pe seara cheita,imi intra in limp,turatie limitata,lipsa putere.Opres motor,pornesc din nou,merge normal pana acasa,chiar daca isi incepe "regenerarea" automata.Ajung acasa,pun Opcom-ul,saturatie DPF ...4%. Differential Pressure DPF: 0 kpa / Diferential DPF 0.51V,Exhaust Gas Temperature Bank1/senzor1: 124°/1.1V ,Exhaust Gas Temperature Bamk2/senzor2: 84°/1.0V .... Pareri?
Ce eroare e stocata?
defix
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Gorj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2010
- Mesaj Privat
defix
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Gorj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Apr 2010
- Mesaj Privat