- Daniel
- ****
- 2,831 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,831
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Davos
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2014 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2017
- Mesaj Privat
badea daniel a scris:toate dpf-urile care-si fac regeneraea sub 1000 de km sunt la capatul drumului adica aceasta este piesa de schimb .Dorim masini diesel cu dpf suportam costurile si stresul sau trecem la benzina sau mai nou electrice
Se pare ca te inseli. La 1,6 CDTI 81 kw,166.000 km, pornea regenerarea intre 65-100-150 de km. Citind pe acest forum cat si pe altele, asa credeam si eu, mai ales ca atunci cand pornea regenerarea in oras opream (conform sfaturilor de pe forumuri) intr-un loc mai izolat si tineam motorul turat. O mare prostie faceam dupa cum am aflat, scotea fum ingrozitor si calitatea uleiului scadea cu 3-4 %. Ultima regenerare a inceput in oras, pe o sosea foarte aglomerata si nu am oprit ci am mers in coloana iar dupa aprox. 10 minute a incetat, eu considerand ca este ratata.
Prin urmare am programat masina pentru diagnoza si am ramas surprins sa aflu ca ultima regenerare a decurs in parametri, presiunea diferentiala este in parametri, filtru de particule avand o incarcare de 39%. S-a efectuat verificarea pe loc cat si in mers pe A2. Toate valorile citite (injectoare, turbina si DPF) sunt in valorile corecte.
Mi s-a spus sa nu mai opresc pentru regenerare statica ci sa rulez in continuare chiar daca viteza este redusa, iar daca nu am aceasta posibilitate sa opresc, dar sa fiu atent ca la urmatoarea pornire va incepe o noua regenerare pe care ar fi indicat sa o efectuez in mers.
Acum fiecare face ce doreste cu banii lui, dar eu merg pe mana profesionistilor.
Toate cele bune.
- palanraducristian
- **
- 88 mesaje
- din 02 Sep 2008
- Zafira 2011 A17DTR
- Bucuresti
palanraducristian
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Sep 2008
- Mesaj Privat
Revin cu detalii: am renunțat la montarea noului DPF (am returnat produsul - mulțumesc firmei). De ce? M-am dus la service (nu dau nume- s-ar putea considera reclama) iar în urma discuțiilor au reieșit urmãtoarele: daca dpf înfundat era un efect al motorului (injectoare/egr/sonde/senzori etc.) și nu este terminat, noul DPF va fi expus acelorași condiții vitrege (deși la scanarea motorului toate erau în regulã). Daca DPF era terminat iar motorul este în firea lui, traficul în oraș l-ar fi omorât într-un an (din Popești-Leordeni pânã în Universitate am facut, de exemplu, 45 de minute, viteza medie undeva la 12km ora). Genul asta de trafic, zi de zi, este moarte sigurã a DPF. Asa cã am stabilit cu mecanicul sa dam DPF vechi jos (fizic+soft) și sã vedem cum se comporta mașina. Rezultatul: pânã acum, impecabil. Fara pic de fum, fãrã erori, fãrã probleme). Am stabilit cu mecanicul cã dacã sunt nemulțumit, îmi pune un DPF nou oricând, plãtind doar partea de montare fizicã (softul mi-l pune gratis inapoi). Încã ceva, de la ultimul schimb de ulei (6000km) aveam 1litru in plus (de motorina). Mașina a mers perfect București -Stuttgart (înainte de DPF off), cu regenerãri undeva la 350km (autostrada). Sunt 4000km. Doar și pentru asta cred cã este o solutie buna DPF off. Consumul actual oscileazã 8-9% in oraș. Pe drum Buc-Stuttgart dus întors 6% (mașina plina).
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- BFlorin936
- *
- 3 mesaje
- din 16 Dec 2017
BFlorin936
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- BFlorin936
- *
- 3 mesaje
- din 16 Dec 2017
BFlorin936
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- BFlorin936
- *
- 3 mesaje
- din 16 Dec 2017
BFlorin936
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2017
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- Dragos Ene
- **
- 381 mesaje
- din 01 Oct 2014
- Zafira 2007 z19dt
- Bucuresti
Dragos Ene
- Mesaje scrise: 381
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2014
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
palanraducristian a scris:Revin cu detalii: am renunțat la montarea noului DPF (am returnat produsul - mulțumesc firmei). De ce? M-am dus la service (nu dau nume- s-ar putea considera reclama) iar în urma discuțiilor au reieșit urmãtoarele: daca dpf înfundat era un efect al motorului (injectoare/egr/sonde/senzori etc.) și nu este terminat, noul DPF va fi expus acelorași condiții vitrege (deși la scanarea motorului toate erau în regulã). Daca DPF era terminat iar motorul este în firea lui, traficul în oraș l-ar fi omorât într-un an (din Popești-Leordeni pânã în Universitate am facut, de exemplu, 45 de minute, viteza medie undeva la 12km ora). Genul asta de trafic, zi de zi, este moarte sigurã a DPF. Asa cã am stabilit cu mecanicul sa dam DPF vechi jos (fizic+soft) și sã vedem cum se comporta mașina. Rezultatul: pânã acum, impecabil. Fara pic de fum, fãrã erori, fãrã probleme). Am stabilit cu mecanicul cã dacã sunt nemulțumit, îmi pune un DPF nou oricând, plãtind doar partea de montare fizicã (softul mi-l pune gratis inapoi). Încã ceva, de la ultimul schimb de ulei (6000km) aveam 1litru in plus (de motorina). Mașina a mers perfect București -Stuttgart (înainte de DPF off), cu regenerãri undeva la 350km (autostrada). Sunt 4000km. Doar și pentru asta cred cã este o solutie buna DPF off. Consumul actual oscileazã 8-9% in oraș. Pe drum Buc-Stuttgart dus întors 6% (mașina plina).
corect ai dreptate la mine e sw e mai grea imi da media oraș .afarã 6.6 și nu mai am treabã cu uleiul sta la nivel normal înainte il controlãm din 2 in 2 zile lam schimbat și la 3.000km rea subtire ca apa. Acum sint liniștit.motoare care trebuie sã ducã pînã la 300.000km fãrã probleme ca si cele 1.9 normale montate pe fiat. alfa
- SEmanuel772
- *
- 1 mesaje
- din 04 Jan 2018
SEmanuel772
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2018
- Mesaj Privat
- pyanystul
- **
- 112 mesaje
- din 05 Jan 2018
- Corsa 2010 A12XER
- Bucuresti
pyanystul
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- pyanystul
- **
- 112 mesaje
- din 05 Jan 2018
- Corsa 2010 A12XER
- Bucuresti
pyanystul
- Mesaje scrise: 112
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2018
- Mesaj Privat
- RValentyna
- *
- 7 mesaje
- din 08 Feb 2018
- Astra 2013
- Germania
RValentyna
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2018
- Mesaj Privat
Ajutor am un opel asta j din 2013 la fiecare 2 saptamani imi apare in bord filtru de particule este plin ...am iesit pe autostrada dar degeaba mentionez ca in fiecare weekend e scoasã pe autostrada pe o distanțã de 200 km constant si nu reușește sã se facã regenerare decât din calculator
Tind sa cred ca cu siguranta e vreo problema ,pe tester arata ca totul e ok fara erori Credeti ca ar putea fi vreun senzor sau injectoarele.Multumesc
Tind sa cred ca cu siguranta e vreo problema ,pe tester arata ca totul e ok fara erori Credeti ca ar putea fi vreun senzor sau injectoarele.Multumesc
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
- RValentyna
- *
- 7 mesaje
- din 08 Feb 2018
- Astra 2013
- Germania
RValentyna
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Germania
- Masina: Astra 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2018
- Mesaj Privat
- niculae matei
- **
- 233 mesaje
- din 08 Aug 2017
- Insignia 2010 A20dt
- Italia
niculae matei
- Mesaje scrise: 233
- Locatie: Italia
- Masina: Insignia 2010 A20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2017
- Mesaj Privat
Filtrul de pericole este așezat în fața motorului și este acoperit cu tablã de aluminiu sus in dreapta intre filtrul și rãcitorul de aer care este din bachelita de culoare neagrã . din filtrul de vede cum ese un furtun cam de 6 mm pleacã dintr-un stut de fier și duce la o electrovalva aceasta electrovalva lucreazã atunci cînd filtrul este plin se formeazã o presiunea care nu poate fi evacuatã și prin acel furtunas presiunea se duce la electrovalva care acesta la rindul ei trimite semnale la centralina motorului .pentru a face pulverizarea cu motorinã pentru filtru . pulverizarea pentru regenerarea filtrului o fac același injectoare care sunt în capul pistonului controleazã colierul furtunului și chiar furtunul sa nu fie fisurat sau poate fi electrovalva care din ea ese 4 sau 5 fire .eu te sfãtuiesc sã controlezi foarte des nivelul uleiului cu semne fãcute pe Joja de ulei pentru cã este o regenerare de filtru gindita prost filtrul este lipsit de blocul motor și prin regenerare cînd motorinã ia foc ajunge la 800 grade și încãlzești uleiul din motor chiar și o mica cantitatea de motorina mai scapã printre piston și cilindru adicã cãmașã și ajunge in ulei . regenerare o fac cele 4 injectoare atunci cînd supapa de evacuare este deschisa cã motorina sa ajungã în filtru și apoi sã ia foc sa curețe depunerile de negreala eu la 95.000km filtru l-am anulat .stau liniștit .cam la fiecare 1000km gãseam uleiul peste nivelul maxim și era suptiat îl schimbam și la 3.000 km .am o Insignia din 2010 motor 2.0 130cai dar prin modificarea am dus-o cam la 170 cai