Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,831
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Renault foloseste injector dedicat.
Skip ads

  • Davos

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Meriva 2014 B16DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2017

  • Mesaj Privat
badea daniel a scris:toate dpf-urile care-si fac regeneraea sub 1000 de km sunt la capatul drumului adica aceasta este piesa de schimb .Dorim masini diesel cu dpf suportam costurile si stresul sau trecem la benzina sau mai nou electrice


Se pare ca te inseli. La 1,6 CDTI 81 kw,166.000 km, pornea regenerarea intre 65-100-150 de km. Citind pe acest forum cat si pe altele, asa credeam si eu, mai ales ca atunci cand pornea regenerarea in oras opream (conform sfaturilor de pe forumuri) intr-un loc mai izolat si tineam motorul turat. O mare prostie faceam dupa cum am aflat, scotea fum ingrozitor si calitatea uleiului scadea cu 3-4 %. Ultima regenerare a inceput in oras, pe o sosea foarte aglomerata si nu am oprit ci am mers in coloana iar dupa aprox. 10 minute a incetat, eu considerand ca este ratata.
Prin urmare am programat masina pentru diagnoza si am ramas surprins sa aflu ca ultima regenerare a decurs in parametri, presiunea diferentiala este in parametri, filtru de particule avand o incarcare de 39%. S-a efectuat verificarea pe loc cat si in mers pe A2. Toate valorile citite (injectoare, turbina si DPF) sunt in valorile corecte.
Mi s-a spus sa nu mai opresc pentru regenerare statica ci sa rulez in continuare chiar daca viteza este redusa, iar daca nu am aceasta posibilitate sa opresc, dar sa fiu atent ca la urmatoarea pornire va incepe o noua regenerare pe care ar fi indicat sa o efectuez in mers.
Acum fiecare face ce doreste cu banii lui, dar eu merg pe mana profesionistilor.
Toate cele bune.
  • palanraducristian

  • Mesaje scrise: 88
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2011 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu detalii: am renunțat la montarea noului DPF (am returnat produsul - mulțumesc firmei). De ce? M-am dus la service (nu dau nume- s-ar putea considera reclama) iar în urma discuțiilor au reieșit urmãtoarele: daca dpf înfundat era un efect al motorului (injectoare/egr/sonde/senzori etc.) și nu este terminat, noul DPF va fi expus acelorași condiții vitrege (deși la scanarea motorului toate erau în regulã). Daca DPF era terminat iar motorul este în firea lui, traficul în oraș l-ar fi omorât într-un an (din Popești-Leordeni pânã în Universitate am facut, de exemplu, 45 de minute, viteza medie undeva la 12km ora). Genul asta de trafic, zi de zi, este moarte sigurã a DPF. Asa cã am stabilit cu mecanicul sa dam DPF vechi jos (fizic+soft) și sã vedem cum se comporta mașina. Rezultatul: pânã acum, impecabil. Fara pic de fum, fãrã erori, fãrã probleme). Am stabilit cu mecanicul cã dacã sunt nemulțumit, îmi pune un DPF nou oricând, plãtind doar partea de montare fizicã (softul mi-l pune gratis inapoi). Încã ceva, de la ultimul schimb de ulei (6000km) aveam 1litru in plus (de motorina). Mașina a mers perfect București -Stuttgart (înainte de DPF off), cu regenerãri undeva la 350km (autostrada). Sunt 4000km. Doar și pentru asta cred cã este o solutie buna DPF off. Consumul actual oscileazã 8-9% in oraș. Pe drum Buc-Stuttgart dus întors 6% (mașina plina).
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Am cam 18.000 km fãrã fap nu am probleme si am crescut puterea in doua etape 20 + 20 am duso cam la 170 cai avea 131.da cum are un consum mai mic
Skip ads

  • BFlorin936

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Salutare
Am un zafira B 2005 , 100 cp
La aprox. 1000 de km se facea aceasta regenerare, acum mi se intampla de 4-5 ori in 1000 de km
Daca stie cineva care ar putea fi problema il rog frumos sa ma ajute Smile
Multumesc!
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Simplu.filtru fapt sau cam adunat negreala in el si nu a facut regenerarea cum trefuie
  • BFlorin936

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2017

  • Mesaj Privat
Aha... ok.
Eu am masina de 4 ani si pana acum totul o mers bine , de ce sa nu isi faca regenerarea cum trebuie ?
Aia nu inteleg..
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Poate o folosești mai mult in oraș
Skip ads

  • BFlorin936

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2017

  • Mesaj Privat
O folosesc in oras la fel de mult ca si pana acuma.
De exemplu azi dimineata am plecat la un drum mai lung de aprox 50 km si si.a facut dinnou regenerarea... asta e a doua oara in 300 de km ..
Un plin nu imi ajunge nici 700 de km..
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Inseamna ca își face prea des regenerarea filtru este puțin cam înfundat controleazã cu mare atenție nivelul de ulei din baie sa nu creascã .La mine la insignia motor 2.0 dt il gãseam peste nivel max scoteam din el si dupã cc 1.000km rea iarã max.acum am un consum mediu de 6.6.Dar fãrã fap
  • Dragos Ene

  • Mesaje scrise: 381
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2007 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2014

  • Mesaj Privat
Pot fi mai multe cauze injectoare, turbina, etc. Vezi daca ai vreo eroare...
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
palanraducristian a scris:Revin cu detalii: am renunțat la montarea noului DPF (am returnat produsul - mulțumesc firmei). De ce? M-am dus la service (nu dau nume- s-ar putea considera reclama) iar în urma discuțiilor au reieșit urmãtoarele: daca dpf înfundat era un efect al motorului (injectoare/egr/sonde/senzori etc.) și nu este terminat, noul DPF va fi expus acelorași condiții vitrege (deși la scanarea motorului toate erau în regulã). Daca DPF era terminat iar motorul este în firea lui, traficul în oraș l-ar fi omorât într-un an (din Popești-Leordeni pânã în Universitate am facut, de exemplu, 45 de minute, viteza medie undeva la 12km ora). Genul asta de trafic, zi de zi, este moarte sigurã a DPF. Asa cã am stabilit cu mecanicul sa dam DPF vechi jos (fizic+soft) și sã vedem cum se comporta mașina. Rezultatul: pânã acum, impecabil. Fara pic de fum, fãrã erori, fãrã probleme). Am stabilit cu mecanicul cã dacã sunt nemulțumit, îmi pune un DPF nou oricând, plãtind doar partea de montare fizicã (softul mi-l pune gratis inapoi). Încã ceva, de la ultimul schimb de ulei (6000km) aveam 1litru in plus (de motorina). Mașina a mers perfect București -Stuttgart (înainte de DPF off), cu regenerãri undeva la 350km (autostrada). Sunt 4000km. Doar și pentru asta cred cã este o solutie buna DPF off. Consumul actual oscileazã 8-9% in oraș. Pe drum Buc-Stuttgart dus întors 6% (mașina plina).
corect ai dreptate la mine e sw e mai grea imi da media oraș .afarã 6.6 și nu mai am treabã cu uleiul sta la nivel normal înainte il controlãm din 2 in 2 zile lam schimbat și la 3.000km rea subtire ca apa. Acum sint liniștit.motoare care trebuie sã ducã pînã la 300.000km fãrã probleme ca si cele 1.9 normale montate pe fiat. alfa
Skip ads

  • SEmanuel772

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Știe cineva dacã sunt bune filtrele de particule aftermarket pt. Zafira b. Sau mai bine sa iau unul second ?
  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Vin si eu cu o intrebare, poate pentru unii dintre voi banala....am un Corsa 973cm2 din 2001/benzina, daca cotrobai pe sub capota, dau de filtrul de polen, sau nu exista asa ceva la modelul meu?
Multumesc!
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Opel filtru de polen îl are în interior vezi daca se demonteazã torpedoul poate îl are în spate
  • pyanystul

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A12XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Multumesc mult, daca are cu siguranta o sa il gasesc, il caut pana il gasesc, problema mea era sa nu il caut degeaba si modelul meu sa nu aiba Smile))
  • RValentyna

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Ajutor am un opel asta j din 2013 la fiecare 2 saptamani imi apare in bord filtru de particule este plin ...am iesit pe autostrada dar degeaba mentionez ca in fiecare weekend e scoasã pe autostrada pe o distanțã de 200 km constant si nu reușește sã se facã regenerare decât din calculator
Tind sa cred ca cu siguranta e vreo problema ,pe tester arata ca totul e ok fara erori Credeti ca ar putea fi vreun senzor sau injectoarele.Multumesc
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Ai cerute ajutor dar nu ai spus ce motor ai pe Opel Astra și citi km poate te pot ajuta
  • RValentyna

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Germania
  • Masina: Astra 2013
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2018

  • Mesaj Privat
Opel astra j 2.0 CDTI Diesel
52000 km
  • niculae matei

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie: Italia
  • Masina: Insignia 2010 A20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2017

  • Mesaj Privat
Filtrul de pericole este așezat în fața motorului și este acoperit cu tablã de aluminiu sus in dreapta intre filtrul și rãcitorul de aer care este din bachelita de culoare neagrã . din filtrul de vede cum ese un furtun cam de 6 mm pleacã dintr-un stut de fier și duce la o electrovalva aceasta electrovalva lucreazã atunci cînd filtrul este plin se formeazã o presiunea care nu poate fi evacuatã și prin acel furtunas presiunea se duce la electrovalva care acesta la rindul ei trimite semnale la centralina motorului .pentru a face pulverizarea cu motorinã pentru filtru . pulverizarea pentru regenerarea filtrului o fac același injectoare care sunt în capul pistonului controleazã colierul furtunului și chiar furtunul sa nu fie fisurat sau poate fi electrovalva care din ea ese 4 sau 5 fire .eu te sfãtuiesc sã controlezi foarte des nivelul uleiului cu semne fãcute pe Joja de ulei pentru cã este o regenerare de filtru gindita prost filtrul este lipsit de blocul motor și prin regenerare cînd motorinã ia foc ajunge la 800 grade și încãlzești uleiul din motor chiar și o mica cantitatea de motorina mai scapã printre piston și cilindru adicã cãmașã și ajunge in ulei . regenerare o fac cele 4 injectoare atunci cînd supapa de evacuare este deschisa cã motorina sa ajungã în filtru și apoi sã ia foc sa curețe depunerile de negreala eu la 95.000km filtru l-am anulat .stau liniștit .cam la fiecare 1000km gãseam uleiul peste nivelul maxim și era suptiat îl schimbam și la 3.000 km .am o Insignia din 2010 motor 2.0 130cai dar prin modificarea am dus-o cam la 170 cai
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR