Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere
  • CORBU

  • Mesaje scrise: 1,670
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Dec 2006

  • Mesaj Privat
este de la modelele 2013 in sus cel putin....poti sa l vezi aprins daca ratezi vreo 4 regenerari ...mai bine nu !
Skip ads

  • tamisa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2009 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Va salut ! Ma alatur si eu comunitatii Opel,am achizitionat o Zafira b 1.7 cdti codul de motor este A dtj (desi desteptii de la RAR au trcut in carte dtr),are 110 cp verificat pe tester original Opel.Masina este luata de prin aprilie,de la un samsar din Tg.Mures,adusa din Germania,am mers cu ea cam 1600 km fara probleme ,am facut RAR,am inscris-o,toate bune si frumoase pana când intro dimineata cum am pornit-o a inceput sa-si faca regenerarea.Mentionez ca pana la acea data nu am observat sa-si fi facut regenerare..Am mers cu ea cam 100 km ,iar regenerare,apoi la 50km ,apoi intra permanent in regenerare.Am mers la mine in oras la service,diagnoza,dpf infundat.Regenerare fortata,masina isi revine nu se mai regenereaza permanent.Dupa 250 km,iar intra in regenerare permanenta.Am schimbat filtrul de particule cu unul nou adus din Ungaria (la pret bun),dar dupa o perioada de vreo 450 km,iar intra in regenerare permanenta.Baiatul de la service a vazut ca este blocat racitorul de gaza egr,la deblocat ,am schimbat si electrovalva de la el ,dar tot nu merge bine.Am schimbat si actuatorul de la turbo,dar masina dupa o perioada tot asa facea,se regenera intruna.Astazi am schimbat si sensorul dpf(o mare surpriza pe masina era montat unul pentru motor de 2.0).La toate regenerarile scoate mult fum,consumul este mai mare,totul tine cam 15-20 minute.Ce am observat este ca acea clapeta de la racitorul de gaze nu se misca decat când motorul este rece când intra in regenerare nu se misca.Cum este normal sa fie ridicata in sus parghia sau sa fie lasata in jos,atunci când se regenereaza?Scuze pentru topicul cam lung ,dar incepe disperarea ca nu -i dau de cap.Va multumesc si astept un sfat!
  • marpac

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Va salut dețin un Vectra C 1.9 CDTI Z19DT, la care senzorii de temperatura din evacuare indica -40 grade ambii senzori indiferent de temperatura sau turația motorului, presiunea diferențialã -11 indiferent de turația motorului și gradul de saturație 104%, mașina merge perfect nu sunt coduri de eroare.
Oare este anulat DPF?
  • icstrim4u

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2007 Z 13 DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am un Opel Corsa D, Z13DTJ si ieri mi-a aparut martorul cu cheita pe bord. Am pus masina pe tester si a aparut codul de eroare P2002 - senzor presiune filtru de particule. Am cautat pe net si am gasit ca ECM detecteaza ca diferenta de presiune a DPF este mai mica de 0,9kPa (0,13 PSI). Am vorbit cu un mecanic si mi-a spus sa merg cu ea la drum lung pana isi face regenerare si ar trebui sa-si revina. Adevarul e ca a disparut martorul de la bord si nu mai este limitata la 3000 de ture. Merg mai mult timp prin oras si stiu ca nu are cum sa-si faca regenerarea cum trebuie!
Are cineva idee ce as putea face? Trebuie schimbat senzorul? Sunt din Craiova. Stie cineva un service specializat pe reglare presiune, regenerare filtru particule sau anulare...
Multumesc!
Skip ads

  • Floydian

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e cazul sa te arunci direct la anularea filtrului daca (inca) nu iti face probleme serioase. Eroarea este una soft si s-a sters singura probabil cand s-a realizat regenerearea. Tot ce poti sa faci e sa fii cu ochii pe consumul instant inainte sa opresti motorul sa nu cumva sa fie in mijlocul unei regenerari. In cazul asta consumul instant e mult mai mare (2.5-3 in loc de 0.5-1). Regenerarea se poate face si pe loc, dar e de preferat sa se faca in sarcina pt a fi mai eficienta. Facand multe drumuri scurte prin oras, cu opriri si porniri dese, filtrul se va umple mai repede si regenerarile vor fi prin urmare mai dese. Daca ai posibilitatea scoate-o la cate un drum exterior mai lung, de multe ori prin oras evacuarea nici nu ajunge la temperatura la care se face un fel de regenerare pasiva (gaze foarte fierbinti + presiune mai mare pe evacuare datorata turatiilor mai ridicate). Cam atat. Alte solutii in afara de anulare (cu plusurile si minusurile aferente) si inlocuirea masinii cu o benzinara nu exista.
  • marpac

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2018

  • Mesaj Privat
marpac a scris:Va salut dețin un Vectra C 1.9 CDTI Z19DT, la care senzorii de temperatura din evacuare indica -40 grade ambii senzori indiferent de temperatura sau turația motorului, presiunea diferențialã -11 indiferent de turația motorului și gradul de saturație 104%, mașina merge perfect nu sunt coduri de eroare.
Oare este anulat DPF?

La mine nu are nimeni rãspuns?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Te poti baga sub masina si inspectezi optic daca a fost taiata carcasa dpf-ului si sudata la loc si il ciocanesti sa vezi daca suna a gol sau plin.Asa iti dai seama daca il mai ai ori nu.Daca se vede taiat si sudat la loc carcasa si daca suna a gol sigur nu il mai ai.
Unii cand anuleaza filtrul il da jos si pune o teava in loc ,iar altii ,il scoate , taie scoate tot din filtru ,sudeaza carcasa si o pune goala la loc plus anulare din soft .Senzorii raman la locul lor .
  • marpac

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Ma intereseazã dacã dupã date pe care le citesc cu opcom date scrise mai sus cu specificația ca mașina nu are nici o eroare, eram interesat dacã cumva dupã aceste date se poate deduce ca DPF este anulat din soft
Skip ads

  • tamisa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2009 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
De ce temperatura evacuare nu sare de 360 grade la regenerare? Practic filtrul de particule este mai mult afumat decat curatat.Am verificat cu Opcomul când porneste regenerarea in mers si nu creste temperatura,cred ca din aceasta cauza am regenerari foarte dese.Masina este o Zafira 1.7 euro 5.Aceeasi temperatura o am si la regenerare fortata din soft.
  • tamisa

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2009 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2018

  • Mesaj Privat
Nimeni nu ma poate ajuta ?
  • Bolo_BDC

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare

Am si eu nevoie de un raspuns de la userii cu experienta va rog.
Detin o Vectra C z19dt din 2005. Aprox 250.000 km
Dpf-ul isi face regenerari la un interval de aprox 900 - 1000 km. Mers aprox 60% in oras si 40% in afara.
Dupa regenerare imediat am oprit si arata filtrul la 26% infundat. Este o valoare buna tinand cont de cei 13 ani vechime ?
Precizez ca merg relativ turat (nu accelerez subturat, dau inferioara), iar cand ies din oras merg foarte tare. Nu tare, ci foarte tare. In fine
Sa ma gandesc la dpf off sau nu ?
Precizez ca pe langa un moft (soft pentru o putere mai mare) singurul motiv real este urmatorul: uneori incepe regenerarea cand iti este lumea mai draga. Cand ajung la munca, am patit dupa 1500 de km fix in fata hotelului, chestii de genul asta. Incomode sa zicem asa.

  • Edwin

  • Mesaje scrise: 6,068
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Zafira 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2008

  • Mesaj Privat
Dupa regenerare gradul de saturatie scade intre 12-30 % in functie de conditiile de regenerare. Parerea mea este ca DPF-ul tau functioneaza corect.

Cate despre regenerari in cele mai " imposibile momente"... ai perfecta dreptate, dar asta nu ai cum sa controlezi. Succes
Skip ads

  • marpac

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2018

  • Mesaj Privat
marpac a scris:Va salut dețin un Vectra C 1.9 CDTI Z19DT, la care senzorii de temperatura din evacuare indica -40 grade ambii senzori indiferent de temperatura sau turația motorului, presiunea diferențialã -11 indiferent de turația motorului și gradul de saturație 104%, mașina merge perfect nu sunt coduri de eroare.
Oare este anulat DPF?


Nimeni nu are un rãspuns pentru problema mea?
  • Bolo_BDC

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Edwin a scris:Dupa regenerare gradul de saturatie scade intre 12-30 % in functie de conditiile de regenerare. Parerea mea este ca DPF-ul tau functioneaza corect.

Cate despre regenerari in cele mai " imposibile momente"... ai perfecta dreptate, dar asta nu ai cum sa controlezi. Succes


Multumesc
  • tadragos

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 1.9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Am incercat sa citesc mai multe pagini, dar nu imi e clar:
Exista martor de avertizare la Vectra C 2008, pentru momentul cand trebuie facuta/incepe regenerarea?

Daca da: dupa ce sa ma uit in bord (cum arata) sau are semnal sonor?

La un moment dat am vazut un consum de 4 - 5l/h stand pe loc fata de un 0.9-1.2l normal.
  • Bolo_BDC

  • Mesaje scrise: 209
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut

Nu exista martor decat daca au fost incercari nereusite de regenerare. Practic daca ai martor in bord e mai urata treaba.

Da. La faza cu consumul instant pe loc... era in regenerare.

In general nu simti regenerarea daca esti in afara orasului.
In oras se simte in raspunsul pedalei de acceleratie, se simte un miros puternic de incins, consumul este foarte mare, uneori relantiul fluctueaza.

Cel putin astea sunt la mine.
  • tadragos

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 1.9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Si cum stii ca s-a terminat?
Din consumul la relanti?

Daca o turezi mai des la 3-4000 ture, pe unde se poate, nu se ard asa particulele (asta fara regenerare) si deci amanandu-se astfel regenerarea?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,418
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Pt .cei carenu stiti,cand porneste regenerarea,se porneste si niste consumatori ,cum ar fi ,incalzirea oglinzilor si a lunetei .Eu am pus o rezistenta si un led pe firele de la incalzirea oglinzii laterale stanga si asa vad cand am regenerari si nu mai le ratez.
  • tadragos

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2008 1.9
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2018

  • Mesaj Privat
Tare asta. Sa il pun pe tata sa lipeasca un led Very Happy
Presupun ca atunci cand se stinge s-a terminat regenerarea.

Care ar fi logica sa porneasca acesti consumatori?
  • Daniel zafira b

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Zafira 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Nov 2018

  • Mesaj Privat
Astãzi am avut Rar-ul la zafira mea 19cdti 120 Hp 2006 și nu am trecut de noxe ...opacitatea trebuia sa fie 05 iar eu aveam peste 2 pt ca ieri i-am dat DPF - ul jos adicã l-am spart ! Un sfat o pãrere va rog ce pot sa fac pentru revenire sa trec de noxe ? Mulțumesc anticipat !
Skip ads

  1. Home
  2. Ingrijire si Intretinere

Discutii similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR